On kyllä ollut aika hiljaista lokakuuta täällä VW-talossa. Myynti näkyy putoavan selvästi. Marraskuun alussa tuleva lokakuun esirekisteröintitilasto suorastaan pelottaa. Taitaa loppua minunkin työt.
Hiljaista täällä VW:llä lokakuussa
31
62
Vastaukset
- röllitoimistossaEriTieto
Rölli hei!
Lehtitietojen mukaan myynti on jopa noussut tuon päästökohun jälkeen. - Katsotaantilasto
Siinä lehtikirjoituksessa puhutaan syyskuusta, jolloin luovutettiin ennen kohua tilattuja autoja. Lisäksi myyjä valehtelee, että ei ole vaikuttanut myyntiin. Katsotaan nyt se Trafin rekisteröintitilasto heti marraskuun alussa niin myynnin hiipuminen näkyy, vaikka lokakuussakin luovutetaan paljon aiemmin tilattuja autoja. Maahantuojan tilaamat autot ovat edelleen myymättä.
- näinkäviVW
Lienee kohta jaetaan ilmaiseksi uusia tilalle.
1.6 tdi korjaus kuulemma maksaa liikaa kertoo VW - sivistys_saamatta
tuttuja kirjoitusvirheitä.
- asewregf
Niinhän nuo sanoivat televisiossakin, että myynti on laskenut ja yhdysvalloissa on aloitettu alennusmyynti.
- koskaSuomessaVW
Ja Saksassa.Eikös se ole skodan kotimaa?
- aleVWseataudiskoda
Koskas pohjoismaat seuraa perässä.
- Paska_kinneri
Hitlerikin teki lopuksi itsarin!
- isdfjhisds
Kaikki VW:n autot kuuluvat huijauksen piiriin:
http://www.hs.fi/autot/a1446534008070
Joulukuun rekisteröintitilaston ykkönen on Toyota Auris.- sieväilyä
Niin Suomessa, ei Euroopassa.
- Tilaston_suunta
Mites siellä euroopassa?
http://www.taloussanomat.fi/autot/2015/11/11/lehdet-vw-menettanyt-osuuttaan-euroopassa/201514881/304 - Vatuloijat
Tilaston_suunta kirjoitti:
Mites siellä euroopassa?
http://www.taloussanomat.fi/autot/2015/11/11/lehdet-vw-menettanyt-osuuttaan-euroopassa/201514881/304Linkin artikkelista: "Lokakuun rekisteröintiluvut antavat ensimmäisiä viitteitä siitä, että päästöhuijaus on voinut vaikuttaa Volkswagenin myyntiin. Lopullista varmuutta ne eivät asiasta vielä anna"
Eli jyrkkä ehkä. Ootte te sellaisia vatuloijia ja spekulantteja. - GoesDown
Vatuloijat kirjoitti:
Linkin artikkelista: "Lokakuun rekisteröintiluvut antavat ensimmäisiä viitteitä siitä, että päästöhuijaus on voinut vaikuttaa Volkswagenin myyntiin. Lopullista varmuutta ne eivät asiasta vielä anna"
Eli jyrkkä ehkä. Ootte te sellaisia vatuloijia ja spekulantteja.Ehkä tai sitten ei
http://www.taloussanomat.fi/autot/2015/11/13/ensimmaiset-luvut-tiskiin-volkkarin-myynti-rojahti/201515014/304
- NäinTodellisuudessa
Tiedän että netin ulkopuolinen maailma on outo ja pelottava trollille. Siellä kun ihmisillä on kasvot ja oikeaa elämää. Mutta tällaista kummaa sinne kuuluu:
– Olemme seuranneet skandaalin vaikutusta tarkkaan, mutta vaikutusta ei ole ollut myyntimääriin, hintoihin eikä katteisiin, sanoo Kamuxin toimitusjohtaja Juha Kalliokoski.
– Meillä ei ole konkreettista näyttöä vaikutuksesta hintoihin. Lattiatasolla skandaali on puheenaiheena, mutta Volkswagenin autot ovat kysyttyjä tuotteita, sanoo ALD Automotiven vaihtoautomyyntijohtaja Tommi Tuominiemi.
Laakkosen Yli-Salomäki sanoo, päästöskandaali on ollut enemmän mediasokki kuin kuluttajasokki. Hän arvioi, että suomalaiset ovat jalat maassa -kansaa.
– Eräs asiakas sanoi minulle, että eihän autossa ole mikään rikki vaikka Volkswagen huijasi, Yli-Salomäki sanoo.- laskeekuinlehmänhäntä
Jakopääongelmat,Dsg-murheet ja nyt tämä huijausepisodi joka vain laajenee ja laajenee,eikä loppua näy,mutta eihan autossa ole mikään "rikki"! Eihän? Myynti laskee ja hinta. Maailmalla jatkuvasti median hampaissa. Läntisen maailman lyhyin takuu ja sekin EU:n pakottamana. Muuten olisi vain 1 vuosi. Milloin roikkuu nosturin koukussa ja milloin merkkiliikkeen pihassa tolkuttomasta öljynsyönnistä informoituna kun virhevastuu ei maahantuojaa kiinnosta. Muuten on hyvä ja hyvä ajaa jos on kunnossa!
- vainiintaas
Siellä sun rinnakkaistodellisuudessa asia on juuri niinkuin milloinkin kirjoitat. Reaalimaailmassa asiat ovat ihan toisin.....
- Tosikupla
vainiintaas kirjoitti:
Siellä sun rinnakkaistodellisuudessa asia on juuri niinkuin milloinkin kirjoitat. Reaalimaailmassa asiat ovat ihan toisin.....
Mikä "rinnakkaistodellisuus?" Valehtelevatko valtakunnan mediat ja mediat maailmalla? Eivätkö ne juuri elä reaalimaailmassa toisin kuin VW:n asiakaslehti.
VW on aina vaiennut ja salaillut niin kauan kunnes on aivan pakko avautua ja "tulla vastaan" kun on myynti alkanut hiipumaan,toisin kuin esm.Toyota joka toimii rehellisesti ja kutsuu takaisin ilmaisiin tarkistuksiin ja korjauksiin pienistäkin virheistä tutkitusti. Siksi se onkin piikkipaikalla maailman ja Suomenkin myynnissä.
Nythän on EU:kin antanut volkkarille 10 päivää aikaa kootuille selityksille merkin reaalimaailmasta. Suurin ongelma VW:lla on kun ei kaikkea kusetusta pystytä pitämään salassa. Nyt sitten tulee lunta tupaan ihan omasta pyynnöstä. - todellisuusPuskee
Eipä se Toyotakaan kovin helpolla myöntynyt noiden kaasupolkimiensa kanssa ja takaisinkutsuista suurin osa tulee viranomaisten käskystä, ei siis Toyotan omasta halusta. Joutuihan se Mr.Toyodakin tulemaan nöyränä julkisuuteen pyytelemään anteeksi Toyotien surkeaa laatua johon ylimitoitetut säästöt ovat sen ajaneet.
Miksi tämä totuus aina unohtuu?
- PelkkääSchaissea
"VW on aina vaiennut ja salaillut niin kauan kunnes on aivan pakko avautua ja "tulla vastaan" kun on myynti alkanut hiipumaan,toisin kuin esm.Toyota joka toimii rehellisesti ja kutsuu takaisin ilmaisiin tarkistuksiin ja korjauksiin pienistäkin virheistä tutkitusti. Siksi se onkin piikkipaikalla maailman ja Suomenkin myynnissä."
No tässähän on taas schaissea oikein lapiokaupalla.
Toyota sinnitteli kaasun juuttumisen kanssa oikeudessa vuosikausia ennenkuin joutui tunnustamaan sekä kuolemiin johtaneen suunnitteluvirheen että sen peittely-yritykset. Tässä juttua siitä kuinka nimenomaan Toyotan yrityskulttuuri johti ihmisten kuolemaan.
http://www.cbsnews.com/news/toyota-recall-highlights-deep-organizational-failures/
Ja tuo tojon piikkipaikka Suomessa on myös pelkkää teron märkää unta. VW:n myyntiluvut ovat noin kolme kertaa suuremmat kuin Tojon.
Miksi tero heittää tällaista scheissea jonka jokainen vähänkin aikaansa seuraava tietää aivan vedätykseksi? Voi mennä läpi peräkammarin pojille joilla aikamerkki tulee kerran viikossa postiautolla. Ei kenellekään jolla on nettiyhteys.
http://www.autoalantiedotuskeskus.fi/files/1092/lokakuu_2015.pdf- Uutta.odotellessa
Toyota ei ole syyllistynyt mihinkään tarkoituselliseen ja tahalliseen huijaamiseen niinkuin VW joka yritti kusettaa asiakkaat,viranomaiset ja verottajan. Toyotalle USA:ssa määrätyt sanktiot jostain kaasupoljinongelmasta on kuin pisara meressä verrattuna volkkarin maailmanlaajuiseen tarkoitukselliseen asiakkaitten, viranomaisten ja verottajan huijaamiseen josta kärähti tosi nololla tavalla. Siinä ei yksikään muu automerkki pärjää. Onko lukutaidossasi puutetta väittäessäsi VW-myynnin olevan kolme kertaa Toyotaa suuremman Suomessa. Trafin tilaston mukaan Lokakuussa Toyota myynti oli jo satoja autoja enemmän kuin volkkarilla ja taatusti menee ohi vuositilastossa ennen vuoden vaihdetta. Ero taisi olla enää muutamissa kymmenissä. Koko maailman tilastossa VW tulee jäämään hopialle vaikka laskisi kaikki ostamansa muutkin merkit mukaan. Melkein päivittäin on tullut tuutin täydeltä uutta VW-huijaustietoa. Wolfburgissa kai kuvittelevat että ihmiset ovat sokeita ja kuuroja ja oikeaa tietoa saa vain VW-asiakaslehdestä ja VW-mainoksesta.
- näinonVW
Uutta.odotellessa kirjoitti:
Toyota ei ole syyllistynyt mihinkään tarkoituselliseen ja tahalliseen huijaamiseen niinkuin VW joka yritti kusettaa asiakkaat,viranomaiset ja verottajan. Toyotalle USA:ssa määrätyt sanktiot jostain kaasupoljinongelmasta on kuin pisara meressä verrattuna volkkarin maailmanlaajuiseen tarkoitukselliseen asiakkaitten, viranomaisten ja verottajan huijaamiseen josta kärähti tosi nololla tavalla. Siinä ei yksikään muu automerkki pärjää. Onko lukutaidossasi puutetta väittäessäsi VW-myynnin olevan kolme kertaa Toyotaa suuremman Suomessa. Trafin tilaston mukaan Lokakuussa Toyota myynti oli jo satoja autoja enemmän kuin volkkarilla ja taatusti menee ohi vuositilastossa ennen vuoden vaihdetta. Ero taisi olla enää muutamissa kymmenissä. Koko maailman tilastossa VW tulee jäämään hopialle vaikka laskisi kaikki ostamansa muutkin merkit mukaan. Melkein päivittäin on tullut tuutin täydeltä uutta VW-huijaustietoa. Wolfburgissa kai kuvittelevat että ihmiset ovat sokeita ja kuuroja ja oikeaa tietoa saa vain VW-asiakaslehdestä ja VW-mainoksesta.
Kiinan asiat vielä setvimättä ja Ruottissa EU alueen TSI kohu menossa.
Asiat vielä syvenee ja pahenee.
- VWaletalkoi
Kuukausittain myynti tippuu.Hyvin ihmiset ja yritykset reagoi.
Lienee maine menee firmalla jos skandaali liikkuu firman nimissä. - Ydinosaaminen
Jokos YT-lappu on tuotu ilmoitustaululle myyntipuolella ja korjaamon puolella taas rekrytoinnit vauhdissa?
- Hhhkhgghj
Vw on edelleen piikkipaikalla ja kaula kakkosena olevaan tojoon on kasvanut viimevuodesta. Eiköhän kenkää tule enempi siellä Kaivokselan suunnalla.
Neljäs peräkkäinen vuosi pakkasella. - OikeaaTietoa
Niin, Toyota tulee olemaan ylivoimaisesti Suomen myydyin automerkki tänä vuonna ja ehkäpä jo marraskuussa, mutta ainakin joulukuussa Toyota Auris on Suomen myydyin automalli.
Tässä ei ole mitään epässelvää, mutta valehtelu täällä vaan jatkuu kuten ylempi kirjoitus osoittaa. Miksi olet kirjoittamassa tällä palstalla? Ei minuakaan kiinnosta Octavian palstalle kirjoittelu, niin miksi sinä kirjoittelet täällä? - rehellisyyden.esikuva
Hhhkhgghj kirjoitti:
Vw on edelleen piikkipaikalla ja kaula kakkosena olevaan tojoon on kasvanut viimevuodesta. Eiköhän kenkää tule enempi siellä Kaivokselan suunnalla.
Neljäs peräkkäinen vuosi pakkasella.VW-myynti laskee koko ajan useita prosentteja valmistajan omankin ilmoituksen mukaan. Toyotan on arvioitu menevän vauhdilla ohi ja vauhti vaan kiihtyy
- dsgusapitkätakuueiVW
VW autot on korjaamoiden kuninkaita.Työllistävä vaikutus
- HalpaaKuinSaippua
dsgusapitkätakuueiVW kirjoitti:
VW autot on korjaamoiden kuninkaita.Työllistävä vaikutus
Ainoat isommat murheet liittyvät vanhoihin ketju-TSI-koneisiin ja niiden maksumiehenä on VW itse joten ei asiakas elätä korjaamoja.
Samoin juuri viimeviikolla Kuluttajariitalautakunta otti kantaa siihen että turbon kestoikä pitää olla 250.000km, muuten asiakaalle kompensoidaan rikkoutuminen.
Aika turvassa tässä asiakkaan kukkaro on TSI:llä ajaessa. Bensaa menee vähän ja kone kestää. Ja jos sattuu maanantaikappale niin VW hoitaa kustannukset vanhaankin autoon virhevastuun kautta.
Pääkomponenttien kohdalla pitkä takuu on täysin turha. Virhevastuu hoitaa tuollaiset asiat hyvinkin vanhoihon autoihin.
Omalla autolla oli ikää seitsemän vuotta kun jakopää vaihdettiin ilmaiseksi. - rehellisyyden.esikuva
HalpaaKuinSaippua kirjoitti:
Ainoat isommat murheet liittyvät vanhoihin ketju-TSI-koneisiin ja niiden maksumiehenä on VW itse joten ei asiakas elätä korjaamoja.
Samoin juuri viimeviikolla Kuluttajariitalautakunta otti kantaa siihen että turbon kestoikä pitää olla 250.000km, muuten asiakaalle kompensoidaan rikkoutuminen.
Aika turvassa tässä asiakkaan kukkaro on TSI:llä ajaessa. Bensaa menee vähän ja kone kestää. Ja jos sattuu maanantaikappale niin VW hoitaa kustannukset vanhaankin autoon virhevastuun kautta.
Pääkomponenttien kohdalla pitkä takuu on täysin turha. Virhevastuu hoitaa tuollaiset asiat hyvinkin vanhoihon autoihin.
Omalla autolla oli ikää seitsemän vuotta kun jakopää vaihdettiin ilmaiseksi.Onko VW-valmistus keskitetty pääosin maanantaipäiviin? Vai onko siellä susilinnassa kaikkina viikonpäivinä maanantai?
- MondayMondayHappyDay
rehellisyyden.esikuva kirjoitti:
Onko VW-valmistus keskitetty pääosin maanantaipäiviin? Vai onko siellä susilinnassa kaikkina viikonpäivinä maanantai?
Aika sama kuinka monta maanantaita. Ei mene asiakkaan pussista korjaukset.
- adfafaf
Nyt jäi kiinni vielä veronkierrostakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1504275
Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."
Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi1133864- 232651
Kyllä poisto toimii
Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa281881"Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..
"Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla221747Haluan jutella kanssasi Nainen
Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O151639Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa
Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak191625Haluan tavata Sinut Rakkaani.
Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu301543Hermo mennyt sotealueeseen?
Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????911521Onko mies niin,
että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.181501