Menkat on perseestä

vitunmenkat

Olkaa pojat onnellisia ettei teillä ole menkkoja. Se on kuulkaa kuukauden kamalin aamu, kun herää ja tuntuu alapää kostealta, sitten nousee istumaan ja humps vaan sieltä hulahtaa punaista ja lakanat on ihan veressä. Tai mikä pahempaa, istuu koulutunnilla lempifarkut jalassa ja yhtäkkiä tuntee että nyt muuten valuu. Eikä ope tietenkään päästä vessaan, tai vähintäänkin kysyy että miksi otat laukun mukaan. Eikö se ole herranjumala ilmiselvää että miksi tyttö ottaa laukun mukaan vessaan?? Sitten on kivasti seuraavat kolmesta viiteen päivää sidottu käyttämään niitä saatanan vaippoja koko ajan. Ne tuntuu ällöttäviltä, ihan kuin olisi oikeasti vaipoissa ja kussut housuun. Ja sitä pitää olla koko ajan vaihtamassa uuteen, ja mites sitten kun unohtaa vaihtaa tai tulee ohivuotoja? No, sitten ne lempifarkut saakin ihan uuden punaisen pilkkukuosin, ja voin kertoa että se kama ei lähde pöksyistä edes sappisaippualla. Yöllä pitää käyttää pidempiä ja paksumpia yösiteitä, jotka sitten hankaa ja hiostaa niin ettei nukkumisesta varmasti tule yhtään mitään. Ja sitten on ne jumalattomat kivut. Ei, eihän ne niin pahoja ole, tytöt vaan esittää saadakseen huomiota, PAITSI ETTÄ meidän kohdun limakalvot on parhaillaan REPEYTYMÄSSÄ IRTI JA VALUMASSA ULOS, että tietenkään se ei satu YHTÄÄN! Ei sen kummempaa kuin että joku olisi sulkenut nyrkkiinsä koko kohdun ja kaiken muun mitä alavatsan sisältä löytyy ja puristelisi niitä siihen malliin että käveleminenkin tuottaa valtavaa tuskaa. Oikeasti, mitään ei voi tehdä paitsi maata sängyssä sen pahimman vaiheen ajan, mikä on eka tai toka päivä yleensä. Ja sitten pojat tulee pätemään että älä vikise, ei voi sattua noin paljon, ja vaikka sattuiskin niin poikiahan munille potkiminen sattuu enemmän kuin naisten menkat, että valitus seis ja äkkiä! Sitten on ne mieliteot ja mieliala muutenkin. Koko ajan tekee mieli herkkuja, suklaata, karkkia, jäätelöä, pitsaa... Mieliala hyppii kuin esimurkulla konsanaan, ensin ollaan maailman huipulla ja minuutin päästä itketään nurkassa. Ja sitten pojat valittaa kiukkuisuudesta. No, jos valuttaa parhaillaan sisäelimiään ulos ja tämän lisäksi hormonit lyhentää pinnaa, niin onko se vittu mikään ihme jos ottaa päähän? Ja kun koko tää viiden päivän rääkki on ohi, niin eipä hätiä mitiä: SAAT ENSI KUUSSA UUDEN KIERROKSEN IHAN ILMAISEKSI!

Ja sitten pojat naureskelee tälle kaikelle ja hokee että ei se niin kamalaa voi olla. Helppohan se on sanoa kun ei ole itse joutunut kokemaan. Ei mulla muuta.

79

3289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ugfhvj

Yhdyn tähän...

• Tuttöitsekin

Pojat, jos teitä potkitaan munille joka kuukausi 2-7 päivän ajan, nii ootte kyl kova luokan kusipäitä. Tytöt taas synty semmosiks.

• Koko40

Oon 12 vuotias poika (kohta 13), ja no... Kuulostaa oudolle, mutta ei kukaan ole ikinä lyönyt/potkaissut minun munia ikinä. EN TIEDÄ MILTÄ SE TUNTUU!!

• ÄIJÄ69

herräät yöllä
      kello on kolme ja tunnet kovan stondiksen ja voimakasta kipua, koska olet nukkunut mahallaan,
      avaat ylilaudan ja menet langalle ja alat kuvitelle
      KUVITELKAAPA LOPUT
      HYVÄÄ YÖTÄ LAPSET

• sjöömann

Minä kun luulin että ne on pillusta eikä perseestä.

• TätäMääki

Vittu ehdeit ensin :D

• Mensuuni

Joo, kyl ne minunkin mielestä on ihan siitä perseen naapurista.
        Mutta mistäs sen varmaks tietäisin kun en oo naispuoleinen.....

• Tissielän

Tää kitinän aihe on silti aivan turha. Ei miehet tule tätä ymmärtämään, vaikka kuinka kirjoittaisitte hyökkääviä menkkarageja nettifoorumeille, koska heillä ei tätä rasitetta ole ja siinä se. Voisitte vaan pikkuhiljaa oppia elään asian kanssa ja lopettaa turhan ruikutuksen. Ja mitä näihin mainitsemiin tilanteisiin tulee, niin kannattaisiko ehkä vaihtaa tamponiin ja arvioida vähän millon ne veriviikot saattais alkaa, niin ei tarttis niitä lempifarkkuja menkata. Mielialavaihtelut on joo perseestä ja kivut kans, mutta ei se nyt ihan oikeesti täällä raivoamalla parane. Kuulostatte vaan ihan vitun naurettavilta.

• olispitänyarvata

Mun mielestä se kuulostaa naurettavalta, että joku poika tulee tänne puhumaan menkoista vaikka ei oo koskaan kokenut sitä. Helppohan sun on käskeä elämään sen kanssa kun sun ei itse tarvitse kokea sitä kertaakaan.

• pippurijasuola

Helppohan se on yrittää arvioida kun on epäsäännölliset menkat...

• RaivoaAlottajaRauhassa

Kait se on hyvä et ne paineet jonneki purkaa :D

• Tissielän
        olispitänyarvata kirjoitti:

Mun mielestä se kuulostaa naurettavalta, että joku poika tulee tänne puhumaan menkoista vaikka ei oo koskaan kokenut sitä. Helppohan sun on käskeä elämään sen kanssa kun sun ei itse tarvitse kokea sitä kertaakaan.

Vielä naurettavampaa on kyllä se, että oon tyttö ja tiedän kyllä mistä puhun, joten sun on edelleen ihan turha kitistä tästä aiheesta netissä. :D No, onneksi säkin tulet vielä kasvaan tosta lapsellisesta vaiheesta ohi. :)

• olispitänyarvata
        Tissielän kirjoitti:

Vielä naurettavampaa on kyllä se, että oon tyttö ja tiedän kyllä mistä puhun, joten sun on edelleen ihan turha kitistä tästä aiheesta netissä. :D No, onneksi säkin tulet vielä kasvaan tosta lapsellisesta vaiheesta ohi. :)

Tuskinpa, jos olisit oikeesti tyttö niin ymmärtäisit sen etkä tulisi vaan haukkumaan niitä joilla se oikeasti on. Aika huono trolli...

• Tissielän

Et oo tosissas. :DD Kyllä, ihan 16v tyttö olen, oon vaan kasvanut tosta ruikuttamisesta pois. Ehkä säkin tajuat miten hyödytöntä toi valitus on, kunhan pääset tosta sun teini-iästä. Kyllä mä ymmärrän että menkat on paska juttu, varsinkin kivut, mutta fakta on se, että sä tulet elään niitten kanssa vielä sellanen 40 vuotta (tekstis perusteella oot ehkä 12-30v?) ja siitä voi tulla aika rankkaa, jos ajattelit koko ajan ruikuttaa kuinka perseestä se on. :D

• olispitänyarvata
        Tissielän kirjoitti:

Et oo tosissas. :DD Kyllä, ihan 16v tyttö olen, oon vaan kasvanut tosta ruikuttamisesta pois. Ehkä säkin tajuat miten hyödytöntä toi valitus on, kunhan pääset tosta sun teini-iästä. Kyllä mä ymmärrän että menkat on paska juttu, varsinkin kivut, mutta fakta on se, että sä tulet elään niitten kanssa vielä sellanen 40 vuotta (tekstis perusteella oot ehkä 12-30v?) ja siitä voi tulla aika rankkaa, jos ajattelit koko ajan ruikuttaa kuinka perseestä se on. :D

Kyllä säki vielä oot siinä teini-iässä vaikka kuinka yrittäisit esittää aikuista. Tää on kuitenkin nuorten palsta ja omia ajatuksia saa kirjoitella tänne. Turha sun on tulla tänne vittuilemaan niille joilla on oikeesti menkkakipuja, jos sulla ei kerran oo niin pahat kuin muilla, niin turha sun on puhuakkaan niistä.

• EnKokenutMitäänNoista

Kattonu koskaan Wikipediasta jtn syndroomien yms. yleisyyttä? Luulisin että varmasti yli puolessa lukee että "yleisempi miehillä kuin naisilla" tai muuta tuon tapaista. JOTEN TÄTEN TOTEAN ETTÄ MIEHILLÄ JA NAISILLA ON AIKALAILLA YHTÄ VAIKEAA.
      Ja lisäksi, voihan sitä kiittää onneaan että ne nyt eivät pidemmät ole, aina voisi olla huonommin. Ja tuossa joku heitti tasan tarkkaan näin: "herräät yöllä

kello on kolme ja tunnet kovan stondiksen ja voimakasta kipua, koska olet nukkunut mahallaan,

avaat ylilaudan ja menet langalle ja alat kuvitelle

KUVITELKAAPA LOPUT

HYVÄÄ YÖTÄ LAPSET"
      Ja olen tekstin perusteella olen vahvasti sitä mieltä ettei tuo varmasti ole mukavaa.

Sovitaanko että kaikilla on vaikeaa? Hyvä juttu.

• Göörl

Voi jumalauta... Mitä naisia te ootta. Ymmärrän naisena ne kivut, mutta onpa kyllä hirveää liiottelua. Kyllä ne kivut ajan myötä hellittää vähän. Jos kovin sattuu nii buranaa nassuun ja kannattaa ottaa toisena ja kolmantena vuotopäivänä , vaikkei sattuis, sillä vähentää vuotoa hetkellisesti muutaman tunnin ajan.

• PainuPerseheeses

No naisia nimen omaan saatana, sehä tässä mättääki... ja sulla ei vissiin kovin pahat kivut oo, jos joku burana nassussa riittää. Toi alotus ei ollu mun mielestä kyl mitenkään liioteltu

• juujuujuujuu

Ei se vissiin ees satu! Ja lakanat kastuu? Pikkujuttu; on multakin kerran tullu spermat tarpeeksi eroottisen unen johdosta ja ei silleen vituttanu mut piti vaan nousta vaihtaa vaatteita... kyllä te pikkuisen nipistys kivun siedätte!

• Tingeltangeli

Mistä tiedät etta se on "pikkuista nipistys kipua" kun et ole sitä kokenut? Samoin minä voisin sanoa ettei palleille potkiminen satu, että kyllä te raavaat uroot tuollaista "pikkuista nipistys kipua" kestätte!

• VituttaaSaatanaKaikki

Ja se ei oo pelkästään et "siis voi ei lakanat kastu!!!" Vaan siinä voi mennä sekä lakanat et patja pilalle siitä hemmetin verestä

• juujuujuujuu
        Tingeltangeli kirjoitti:

Mistä tiedät etta se on "pikkuista nipistys kipua" kun et ole sitä kokenut? Samoin minä voisin sanoa ettei palleille potkiminen satu, että kyllä te raavaat uroot tuollaista "pikkuista nipistys kipua" kestätte!

Ei palleille potkaisu välttämättä satu, pitää pitkaista oikeaan kohtaan niin ei satu.

• Niin sitä vaan että se ei ole ainakaan omalla kohdalla mitään "pientä" kipu.

• AlexDeLarge

Kaikella kunnioituksella, eiköhän tää asia ole tullu vuosien varrella selväksi.
      :)

• Tingeltangeli

Ilmeisesti ei ole, kun yhä edelleen pojat vähättelevät menkkakipuja, väittävät että tytöt hakevat vain huomiota menkoista valittamalla ja viljelevät kovasti sitä harhaluuloa, ettei se oikeasti ole ollenkaan kamalaa :)

• Ihmettelevätyttö

Tässä on monesti kyse vaan provosoinnista, johon te meette niin naurettavan helposti mukaan. Sitä paitsi, omien kokemuksien perusteella ainakin yläasteikäiset muijat vetää nää menkat mukaan joka vitun asiaan ja tekee siitä hirveen ison numeron. En ymmärrä mikä tarve niistä on suurin piirtein käytävällä huudella tyylillä: "Ai vittu kuolen kohta kun mahaan sattuu kun mulla on MENKAT!". Ei kukaan muukaan huutele julkisesti paskahätäänsä ja tee siitä isoa numeroa. Tai ylipäätään se, että meette nimenomaan jätkille valittaan menkkakipujanne ja sit raivootte kun ette saa ymmärrystä?

• Kärtty
        Ihmettelevätyttö kirjoitti:

Tässä on monesti kyse vaan provosoinnista, johon te meette niin naurettavan helposti mukaan. Sitä paitsi, omien kokemuksien perusteella ainakin yläasteikäiset muijat vetää nää menkat mukaan joka vitun asiaan ja tekee siitä hirveen ison numeron. En ymmärrä mikä tarve niistä on suurin piirtein käytävällä huudella tyylillä: "Ai vittu kuolen kohta kun mahaan sattuu kun mulla on MENKAT!". Ei kukaan muukaan huutele julkisesti paskahätäänsä ja tee siitä isoa numeroa. Tai ylipäätään se, että meette nimenomaan jätkille valittaan menkkakipujanne ja sit raivootte kun ette saa ymmärrystä?

tytölle ei tarvitse sanoa muuta kuin. " Onks sul menkat kun oot niin kiukkuinen". ja sitten onkin vittu valloillaan.

• wertuers

Minulla on ollut Iskias jo 5 kuukautta, joka on varmasti 10 KERTAA kivuliaampi kun tuo, koska välilevytyrä painaa selkäytimen HERMOJA, ja välilevy syövyttää hermoja kemiallisesti. Herättää yöllä erittäin kovaan kipuun, ja kävely muutenkin kivuliasta. Eihän tuo ole vielä mitään.

• wertuers

PS: Miksi et osaa pidätellä verta? Jos kusta voi pidätellä niin miksi ei verta...

• BiologiaHei

Johtuisiko siitä, että nää kaks asiaa tulee vähän eri kanavasta?

• wertuers
        BiologiaHei kirjoitti:

Johtuisiko siitä, että nää kaks asiaa tulee vähän eri kanavasta?

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

• Miksikikkeli

Kyllä miehilläkin ongelmia on, usein eroottisia unia näkevät kärsii siemensyöksystä lakanoille. Huomaa sen vasta aamulla, kun on alkkarit kuivunu sperman takia ihoon ja penikseen kiinni. Vituttavaa se on. Jokaisella on on ongelmansa. Jotkut ovat syntyneet elämään pelkkää kipua toiset eivät. Ja menkathan voi "pysäyttää" pillereillä? Korjatkaa jos en ole okeassa. Ja, mielestäni kuten joku naispuolinen oli kommentoinu, että kasvakaa niin opitte, on aivan oikeassa, tuskin sitä enään 30 ikäisenä valita foorumeille kuinka kivuliasta ja paskaa se on.

• jhvjhvkjekhviur

Ai sä vertaat alkkareiden takertumista kikkeliin 3-7 päivän rääkkiin, joka tuntuu täsmälleen siltä mitä se on: kohdun seinät repeytyy irti ja valuu ulos? Ja pillereiden käyttö on vaihtoehto ehkä aikuisilla (siis niillä jotka jaksavat kestää niiden hormoninappien sivuvaikutuksia), eivät teinit käytä niihin vähiä rahojaan. Sitä paitsi pillereitä käytettäessä kuuluisi aina pitää taukoviikko jonka aikana menkat tulee, ei ole hyväksi pysäyttää niitä kokonaan. Ja ehkä 30v ei valita foorumeilla, mutta ihan yhtä kivuliasta ja paskaa se sillekin on.

• Lukiotyttö
        jhvjhvkjekhviur kirjoitti:

Ai sä vertaat alkkareiden takertumista kikkeliin 3-7 päivän rääkkiin, joka tuntuu täsmälleen siltä mitä se on: kohdun seinät repeytyy irti ja valuu ulos? Ja pillereiden käyttö on vaihtoehto ehkä aikuisilla (siis niillä jotka jaksavat kestää niiden hormoninappien sivuvaikutuksia), eivät teinit käytä niihin vähiä rahojaan. Sitä paitsi pillereitä käytettäessä kuuluisi aina pitää taukoviikko jonka aikana menkat tulee, ei ole hyväksi pysäyttää niitä kokonaan. Ja ehkä 30v ei valita foorumeilla, mutta ihan yhtä kivuliasta ja paskaa se sillekin on.

Itseasiassa uusimpien tutkimusten mukaan menkkojen olisi hyvä tulla kerran tai kaksi vuodessa, muu aika siis syötäisiin pillereitä putkeen. Tätä ei ole tosin Suomessa vielä otettu käytännöksi (paitsi hyvin kivuliaiden menkkojen yhteydessä). Jos menkat oikeasti koskee paljon, kannattaa käydä lääkärin/gynen juttusilla. Pillerit tai hormonikierukka usein vähentävät kuukautiskipuja. Lääkäri voi myös määrätä vahvempia reseptillä saatavia kipulääkkeitä tarpeen mukaan.
        Itselläni menkat muuttuivat lukion alettua varsin kivuliaiksi, jolloin päädyttiin pillereihin ja vahvempiin kipulääkkeisiin. Liikunta kipujen salliessa auttaa myös ja rentoutusharjoitukset. Itse tykkään käyttää myös ehdottomasti tampooneja enkä siteitä. Ja jos ei tarkalleen tiedä milloin menkat alkaa kannattaa laittaa pikkuhousunsuoja alushousuihin kun epäilet menkkojen pian alkavan. Se on sitten helppo vaihtaa siteeseen tai tampooniin.
        Mutta menkoista ei siis kannata kärsiä, vaan mennä reippaasti lääkärille kertomaan kivuista! :)

• 17boykanta

1)olen poika 2)olen17 3)seurustelen, joten tiedän menkoista jo jotain XD

Okei eli aloitan. Naiset/tytöt miten lie. Ymmärrän teidän tuskaa, ja olen varma, että menkat on hirveä asia. Itse en vähättele niitä yhtään, ja aina kun tyttöystävällä on menkat, hoidan häntä hyvin ja annan huomiota, huomaan sen, että hän kärsii.

Mutta, olen keskustellut tästä useasti tyttöystäväni kanssa. Tiedän, naisten osa on haastavaa. Mutta usein tuntuu, että naiset eivät loppuenlopuksi edes ymmärrä poikien ongelmia.

Esimerkiksi itse kärsin, kun näen tyttöystäväni menkkatuskat, ja ottaisin ne vaikka itselleni, ennemmin kuin antaisin hänen kärsiä. se tuntuu minustakin pahalta. Samaten seksi, ekan kerran kun harrastimme seksiä, tyttöystävääni sattui, mutta hän ei halunnut lopettaa silti. Niinpä minun piti lopettaa, koska tuntui todella pahalta satuttaa häntä. Myös pelkään synnytystä varmaan melkein yhtäpaljon kuin hän.

En nyt tässä ala kaikkia asioita selittelemään mikä miehillä on vaikeaa ja vaikeampaa. Olemme tyttöystäväni kanssa tulleet tulokseen, että loppuenlopuksi miehillä ja naisilla on aika yhtäpaljon ongelmia sukupuoliin liittyen. Ne ovat vain niin erilaisia, että niitä ei oikein voi vertailla toisiinsa.

Mielestäni ihmistä tulisi katsoa yksilönä, sukupuolesta riippumatta.

ps.tarkoitukseni ei ollut teitä naisia loukata, olette upeita ja olette upeita ihmisiä, kun kestätte :)

• Lukiotyttö

Juuri näin. Kerrankin fiksu nuori palstalla liikkeellä!

• beta_

Selvästi tulee paljon pillua

• fhhf

Tietojen mukaan naisten menkat tuntuvat samalta kuin poikaa potkaistais 5x kovempaa.
      t. Tietäväihminenäläinise

• joooopajoo

Olen kyllä poika mutta ymmärrän kyllä että menkat tytöillä ei ole mitään mukavimpia asioita. Mutta ei pojat pysty muuta tekemään kun kuuntelemaan teitä tyttöjä mikä voi olla aika vaikeeta pojalle, tietää että tyttöön sattuu mutta ei vain voi auttaa mitenkää. Se on totta ettei voida tietää menkka kivuista mitään, mutta ei tytöt voi myöskään tietää että kuinka tuskallista on että potkastaan kasseille. Kaseile potkasulla on vaarana ettei voi saada koskaan enään lapsia ja pahimmassa tapauksessa voi myös kuolla. Se että potkastaan munille on sillä hetkellä paljon tuskallisempaa kun tyttöjen menkka kivut, niihin ei voi kuitenkaan kuolla.

Mutta sitä että kumpi sattu enemmä munille potkaseminen vai menkka kivut niin on vaikea verrata, tytöissä ja pojissa on niin paljon eroavaisuuksia. Tytöillä saattaa olla pienempi kivun sietokynnys kuin pojilla, joten pienempi kipu saattaa tuotaa tytöille hirveetä tuskaa, mikä pojista ei olis vielä mitään. Turhaa tällänen väitteleminen asioista mitä ei voida todistaa.

• Tyttö10v

Tuleeks menkat perseestä?

• apuakansalle

Sulla ei selvästikään oo alkanu menkat xD ja vastaukseni kysymykseesi on=kyllä menkat on aika perseestä

• enookyllvarmaauttaaks

Mun isosiskolla on jotai vitun menkka lääkkeitä. Niitä vaan ja buranaa nii eiköhän jo helpota.

• ebinnn

Tuleeks se menkat sieltä edestä vai takaa? En oikeesti tiiä. :D t:booiga

• ebinjoloxd

Ne tulee pillusta
        '.'

• ebinnn

Joku linjoil?

• oonkonormaali

Toi ööhmm... Oonko jotenki erinlainen ku mun menkat taas ei satu mitenkää eikä mielialat vaihtele?

• Yksilöllistä

Oot iha normi

• aassabee

Se vaihtelee henkilökohtaisesti, joillain on voimakkaammat oireet ja joillain lievemmät. Olet ihan normaali, ja voit pitää itseäsi aivan helvetin onnekkaana että saat kestää menkkarääkin normaalia lievempänä :)

• wertuers

Tai hanki lapsia niin ei niitä kuukautisia tule.

• teiniäiti14

Jos sä haluat lapsen 13-vuotiaana niin siitä vaan. Mä en.

• JustSayin

Hyvä verrata kummalla sukupuolella on vaikeampaa kun edustaa vain toista eikä tiedä toisena olemisesta juuri vittuakaan:'D

• juuppistajups

Ei aloitusviestissä vertailtukaan, joku peppukipeä poika vain sai päähänsä että tytöt yrittävät väittää kärsivänsä enemmän kuin pojat ja siitä lähti tuo poikien onkelmien luetteleminen. Aloitusviestissä sanottiin "olkaa pojat onnellisia ettei teillä ole menkkoja" mutta ei otettu kantaa siihen, onko pojilla muita yhtä ikäviä tai ikävämpiäkin ongelmia.

• XDDD

Hahaa haistakaa vittu

• Jekrllrlr

Ei menkat oo perseestä vaan vaginasta tyhmää pikkuulapsi

• Väsyttää

Se kirjotetaan pikkulapsi, iriootti -.-

• Niinmuakin

Se kirjoitetaan idiootti, äliö -.-

• Henri4

Kyllä munille potkujen jälkeen on paikat kipeänä. Eräs tyttö suuttui minulle , ja hän laittoi Hai-saappaat jalkaan , ja aloitti potkimisen. Kaaduin , ja hän polki minua haaroväliin saappaillaan. Nyt on viikon aikana liikkuminen ollut vaikeaa.

• elämä__on

No älkää ny jumankauta heittäytykö marttyyreiks. Elämä on, kenenkään ei ole pakko käyttää siteitä kun on tampoonit ja kuukupitkin keksitty.
      On minullakin helvetinmoiset kivut jne, en siltikään koe tarpeelliseksi alkaa raivoamaan ja ylipäätään muuttumaan hormonimonsteriksi. Sitä kun voi kontrolloida aika hyvin pienelläkin itsekurilla.
      Kasvakaa vähäisen. On niillä jätkilläkin ongelmia, esim awkward bonerit.

• teininen

Ei kukaan ole väittänytkään, ettei pojilla olisi ongelmia.

• Mitäihmettänytoikeesti

No voi kettu nyt oikeesti. Kun keskustelun AIHE ei ollut teidän poikien ongelmat niin pakko tulla niistä sitten avautumaan? Alkoi vähän ihmetyttää, te niin kaikkitietävät ja viisaat ihmiset. Mutta mulla on kyllä menkat erittäin kivuliaat ja kestävät yleensä sen viisi päivää. Kiva sitten liikuntatunnilla vatsaa pidellen yrittää juosta ja tehä niitä ketun vatsalihasliikkeitä.

• elämä__on

Ja kuka täällä sano että olen poika? Niin. Johan minäkin kerroin menkoistani ja kuinka kivuliaat ne ovat.
        Kukaan ei sinuakaan voi pakottaa koululiikuntaan osallistumaan. Minä olen monesti sanonut etten siihen nyt kykene, syystä tai toisesta ja niin ollut osallistumatta.

• Mitäihmettänytoikeesti
        elämä__on kirjoitti:

Ja kuka täällä sano että olen poika? Niin. Johan minäkin kerroin menkoistani ja kuinka kivuliaat ne ovat.
        Kukaan ei sinuakaan voi pakottaa koululiikuntaan osallistumaan. Minä olen monesti sanonut etten siihen nyt kykene, syystä tai toisesta ja niin ollut osallistumatta.

En minä sanonut että olisit poika.

• tidotonjulle12

eikö menkat tule pillusta eikä perseestä ?

• pjfpofj

Kyllä helpottaa sitten kun voi siirtyä siteistä tamppooneihin. Ei menkkoja edes huomaa. Eikä pojilla ole hääppöistä kun tulee yöllisiä siemensyöksyjä ja aamustondis. Yökkis.

• er89uer90g8uer098u
    • ASIAA! VITTU OON PYÖRTYNY KIPUIHI, TÄLLÄKI HETKEL VITTU SYÖN BURANAA! PERKELE MIEHET OLKAA ONNELLISIA TEIJÄN EI TARTTEE KÄYTTÄÄ VAIPPOJA TAI VAIHTOEHTOISESTI TYÖNTÄÄ PUMPULIA SISÄLLENNE. SAAKELI MUL ON MENNY OHIVUOTOJEN TAKII MONII FARKKUJA.

• Anonyymi

Laitat kireät kumihousut farkkujen alle, ei vuoda.

• Hmpp._.p

No siis miks naisten ylipäätään tarvii kestää kaikki kamala? Naisilla on menkat, itsellä kestää vittumaiset 9 päivää, Seksissä miehet pystyy ekalla kerralla nauttimaan ku taas naiset joutuu kärsimään, sit naisten pitää synnyttää joka nyt vähintäänki on perseestä.
      Elämä ei aina oo reilua...

• Tyttö16w

No joo. Provosointiahan se on et tyypit vaa on et "ei menkat satu." Itselle jos tulee vastaan joku miespuolinen joka sanoo et älä valita menkoista..ei ne satu. Nii vastaan vaan et aha..katotaanko. Annappa veitti nii vedän ton sun mahan auki ja kokeileppa elää niin kauan et vuodat verta viis päivää. Katotaa selviitkö? Ja mieti ku se tehtäis sulle joka kuu. Lol. Ja siis menkois on monia asioita mitä voi tulla. Pieretystä, (joillakin) ripuli, huonoa vointia, pyörrytystä yms. Ja sit se et jätkil seisoo ja niilt tulee...kertokaa et sattuuko se? Oon aina ajatellu et jätkät nauttii siit, mut kai olin väärässä..Eli jos ne ei oikeesti satu nii ei sitä voi verrata menkkoihin. Ku miettii et naisil tulee valkovuotoo nii sitä voi verrata siihe tulemisee. Koska valkovuoto vaa valuu ja se ei satu mihinkää. Ja se sotkee. Mut meil naisil on viel sen lisäks menkat, jois on kipuu yms. Nii joo...

• Einimee

On kauheeta kun pitää tyttönä kestää kaikki tää viikon ajan kun pojilla munille potkaseminen voi olla vaa pari ninuuttii... mietiskelin tässä et miks menkat ei vois loppua sillonkun kaikki muukin teini kasvamis juttu.. mut pitää odottaaa ja kärsiä noin 55v asti...ois kiva nähä pojilla ees kerran kk et ne tajuis kuinka kivaa meil on vielä moooooonta vuotta.

• Pelletvai

Luulen kyllä että menkat ja munille potkaseminen ei varmasti ole kuitenkaan kivun suhteen verrattavissa millään tavoin toisiinsa. Jos itse olisin tyttö ja menkkakivut olis samaa tasoa mitä munillepotkaseminen on, niin ei varmaan olis mielenkiintoa edes elää. Pitäs varmaan kertoa jotain munille potkasemisen kivun tasosta jos aikuinen mies kaatuu maahan ja pyörii suunnilleen otsa hiestä märkänä maassa.

• MullakinOnMenkat

Kyllä monet tytötkin menkkojen aikana pyörivät hiestä märkänä maassa menkkakipujen takia. Ja jos nyt omista menkkakivuista pitää jotain sanoa, niin itselle siunautuneet aika vähäiset kivut, en ole ikinä pyörtynyt yms. Mun kivut ilmenee sellaisina muutamankymmenen sekunnin mittaisina pistoksina, jos nyt pitäisi pojalle mahdollisimman tarkasti selittää miltä se tuntuu, niin siltä kun joku pienellä poralla poraisi sua alavatsaan sisältäpäin. Joskus niiden aikana en saa henkeä, pitää vaan kieriä maassa sikiöasennossa ja yrittää rentouttaa vatsaa.

• loldrtghyedrgergrd

olkaa te onellisia tytöt saatte kerrran kuussa ilmaiset ketsupiot

• Näsäviisastelija

Ihan vaan tohon otsikkoon sanon, että oletko varma että se on perseestä, eikä vaikka kohdusta?

• päättelijä

Sieltähän ne just on, sanan varsinaisessa merkityksessä.

• Anonyymi

Ennen ne tuli aivan toisesta reiästä!

• Anonyymi

Tiukat kumihousut auttaa!

• Anonyymi

Kumpa joka ikinen poika ja mies kokisi edes kerran saman,että tajuaisi mitä tuskaa tämä on!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      175
      1959
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      172
      1711
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      169
      1578
    4. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      24
      1393
    5. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      98
      1335
    6. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      154
      1028
    7. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      100
      1017
    8. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      73
      1017
    9. Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi

Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud
      Maailman menoa
      228
      846
    10. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      55
      769
    Aihe