En oikein tiedä miten tämän muotoilisin, mutta koulunkäynti on ollut minulle aina vaikeaa. Olen kyllä innokas oppija, mutta kouluun meno ei vaan nappaa. Lukioaikana se vielä onnistui joten kuten, mutta nyt kun opiskelen ammattikoulussa, en millään tahtoisi päästä sängystä ylös aamuisin. En saa tehtyä koulutehtäviä ajallaan, vaikka koulun jälkeen minulla ei muuta ole kuin aikaa. Sitten kun tehtäviä alkaa tekemään se tapahtuu kyynelien ja irvistysten kautta, samoin kun kouluun meno.
En tiedä johtuuko tämä nyt siitä, että olen väärällä alalla? Vai olenko vain tyhmä? Olen hakenut yliopistoihin ja ammattikorkeaan monia kertoja, mutta en ole päässyt sisälle ja luovuttaneena hainkin lopulta ammattikouluun. En oikein tiedä mitä pitäisi tehdä. Haluaisin vain saada koulunkäynnin sujumaan, mutta se on todella raskasta.
Olen myös miettinyt, olisko asialla tekemistä sen kanssa, että olen todella huono tutustumaan ihmisiin ja vietän aikani pitkälti yksin sekä koulussa, että vapaa-ajalla. Toisaalta luulisi, että kun aikaa ei kulu ihmisten kanssa, niin sitä jäisi enemmän käytettäväksi koulutehtäviin? Olen aivan hukassa. Nytkin olen viettänyt melkein kolme viikkoa astumatta jalallanikaan koulun kynnyksen yli. Haluaisin vaan saada otteen jostakin, mutta tuntuu että motivaatio vain valuu sormien välistä eikä siitä jää mitään käteen.
Eli, jos teillä olisi jotain motivaationparannuskeinoja niin ottaisin niitä innolla vastaan. Kiitos jo etukäteen♥
Mistä motivaatiota koulunkäyntiin?
hmnnah
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019