Puolison vaikutus halukkuuteen

Kultamarja

Valitsin sanan puoliso koska olen kristitty ja vakaumukseni mukaan seksi kuuluu vain avioliittoon. Mutta. Oon kovasti ihmetelly, miksi naisen haluttomuuteen etsitään aina syytä/vikaa naisesta itsestään. Sama ehkä toisinkin päin, vaikka miehen kohdalla on ehkä usein kysymys muusta. Mutta -ja tämä on ISO MUTTA!!!!!:

JOS SINÄ OLET KORVIASI MYÖTEN RAKASTUNUT PUOLISOOSI, NIIN TORJUISITKO HÄNEN ALOITTEENSA LÄHEISYYTEEN????? Miksi tätä koskaan mietitä???? Eli kyllä sen halukkuuden kanalta on merkitystä myös sillä puolisolla. Sanottakoon lisäksi, että mitään yletöntä pihtaamista en hyväksy avioliitossa kummaltakaan osapuolelta, kyllä siihen on naimisiin mentyään pystyttävä ryhtymään vaikka ei ihan kuumana kävisikään, ehkä kerta viikkoon voisi olla minimi tai en tiedä, miten kenenkin kohdalla. Mutta millaista se seksi sitten on haluttoman kanssa, ei varmaan parasta mahdollista. Myöskään esittämisessä ei ole järkeä. Riittää kun tarjoaa ruumiinsa käyttöön kohtuulliseksi ajaksi, kyllä sen pitäisi olla siedettävissä, varsinkin jos ei tarvi esittää mitään tms.

Mutta mä sanoisin, että jos ihminen tekee toiseen vaikutuksen omalla toiminnallaan ja käytöksellään, varsinkin elämällä lähellä Jumalaa ja etsimällä häntä kaikesta sydämestään, niin sillä on vaikutuksensa! Kuinka usein se haluttomuus mahtaakaan johtua ikävästä, kireästä ilmapiiiristä kotona, jossa ei jakseta huomioida toista ja ajatella toisen parasta. Ei ole ystävällistä käytöstä, eleitä, toisen huomioimista. Ei mitään, mikä herättäisi halut. Ja sitten sitä syytä haluttomuuteen etsitään jostain hormoneista ja ties mistä. Ja kuitenkin joku kiva ja ystävällinen naapuri herättää ne halut hetkessä ja kateuden, voi kun minulla olisi tuollainen mies/vaimo... miten helpolla sen halukkaan puolison voisi itselle saada, kun vähän viitsisi häntä huomioida ja rakastaa!!! Ja vaikka ei seksihalut huippuun kohoaisikaan, niin kyllähän jos tuntee rakkautta toista ihmistä kohtaan ja näkee, kuinka hän huomioi minut ja haluaa minulle hyvää, niin se herättää kumminkin ne rakkauden ja välittämisen tunteet niin että voi olla ihan kiva saada läheisyyttä seksistä.

Mietin tässä vgaan... itse olin vuosikaudet haluton miehen kanssa, joka oli tyly ja aggressiivinen usein... en voinut luottaa häneen.. miten olisin edes voinut olla halukas????

1

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuri.näin

Naulan kantaan.

Vihainen ja epäkohtelias mies tappaa naisen halut. Ihmissuhdetaidot on kova sana parisuhteessa. Meillä mies oli mielestään oikeassa joka keskustelussa, toisten mielipiteet oli vääriä, toinen teki väärin sitä ja tätä, kaikki juhlapäivät hän pilasi ym. ja sitten mies ihmetteli kun nainen ei haluakaan häntä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7160
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2537
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      102
      1977
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1527
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1079
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      959
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      863
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      718
    Aihe