Valitsin sanan puoliso koska olen kristitty ja vakaumukseni mukaan seksi kuuluu vain avioliittoon. Mutta. Oon kovasti ihmetelly, miksi naisen haluttomuuteen etsitään aina syytä/vikaa naisesta itsestään. Sama ehkä toisinkin päin, vaikka miehen kohdalla on ehkä usein kysymys muusta. Mutta -ja tämä on ISO MUTTA!!!!!:
JOS SINÄ OLET KORVIASI MYÖTEN RAKASTUNUT PUOLISOOSI, NIIN TORJUISITKO HÄNEN ALOITTEENSA LÄHEISYYTEEN????? Miksi tätä koskaan mietitä???? Eli kyllä sen halukkuuden kanalta on merkitystä myös sillä puolisolla. Sanottakoon lisäksi, että mitään yletöntä pihtaamista en hyväksy avioliitossa kummaltakaan osapuolelta, kyllä siihen on naimisiin mentyään pystyttävä ryhtymään vaikka ei ihan kuumana kävisikään, ehkä kerta viikkoon voisi olla minimi tai en tiedä, miten kenenkin kohdalla. Mutta millaista se seksi sitten on haluttoman kanssa, ei varmaan parasta mahdollista. Myöskään esittämisessä ei ole järkeä. Riittää kun tarjoaa ruumiinsa käyttöön kohtuulliseksi ajaksi, kyllä sen pitäisi olla siedettävissä, varsinkin jos ei tarvi esittää mitään tms.
Mutta mä sanoisin, että jos ihminen tekee toiseen vaikutuksen omalla toiminnallaan ja käytöksellään, varsinkin elämällä lähellä Jumalaa ja etsimällä häntä kaikesta sydämestään, niin sillä on vaikutuksensa! Kuinka usein se haluttomuus mahtaakaan johtua ikävästä, kireästä ilmapiiiristä kotona, jossa ei jakseta huomioida toista ja ajatella toisen parasta. Ei ole ystävällistä käytöstä, eleitä, toisen huomioimista. Ei mitään, mikä herättäisi halut. Ja sitten sitä syytä haluttomuuteen etsitään jostain hormoneista ja ties mistä. Ja kuitenkin joku kiva ja ystävällinen naapuri herättää ne halut hetkessä ja kateuden, voi kun minulla olisi tuollainen mies/vaimo... miten helpolla sen halukkaan puolison voisi itselle saada, kun vähän viitsisi häntä huomioida ja rakastaa!!! Ja vaikka ei seksihalut huippuun kohoaisikaan, niin kyllähän jos tuntee rakkautta toista ihmistä kohtaan ja näkee, kuinka hän huomioi minut ja haluaa minulle hyvää, niin se herättää kumminkin ne rakkauden ja välittämisen tunteet niin että voi olla ihan kiva saada läheisyyttä seksistä.
Mietin tässä vgaan... itse olin vuosikaudet haluton miehen kanssa, joka oli tyly ja aggressiivinen usein... en voinut luottaa häneen.. miten olisin edes voinut olla halukas????
Puolison vaikutus halukkuuteen
Kultamarja
1
76
Vastaukset
- juuri.näin
Naulan kantaan.
Vihainen ja epäkohtelias mies tappaa naisen halut. Ihmissuhdetaidot on kova sana parisuhteessa. Meillä mies oli mielestään oikeassa joka keskustelussa, toisten mielipiteet oli vääriä, toinen teki väärin sitä ja tätä, kaikki juhlapäivät hän pilasi ym. ja sitten mies ihmetteli kun nainen ei haluakaan häntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367549Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361833Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251830- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104958- 49890
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28800- 31749
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja21709