Kyykkä ja Kääkkä runo

jusupetteri6v

Kyykkä ja Kääkkä ne yhteen soppii
Huomenna mennään nus-nus koppiin
Sieltä kuuluu niks ja naks
Niille syntyi skeidanen laps

:D
XD
lol

13

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LaitonIrtisanominen

Minulla on kansanedustajan tiedosaantioikeus autostasi? Minkälaiset renkaat siinä on ja onko alapallonivelet kunnossa?

• kääkk

Tarkottaako Skodakääkkää?

• Pirre77

onko pohja jo ihan mätä skodassasi? tuleeko kurat tuulilasin sisäpintaan? älä huoli, laita pyyhkimet myös sisäpuolelle :D

• foreca_sääennustus

Näillä sateilla on taas skootisteilla kippanan kuivatus talkoot. kun se vesi sinne sisään pesiytyy, sitä ei meinaa sieltä saada millään pois. vesivahinkoa koko kippa täys.

• HOLISTI74.91

skodailija miehet ja volkkaristi miehet kun tekevät lapsia keskenään niin tulee mustia lapsia, joita afrikka on täynnä, ne on nimittäin vaginistien tuotoksia kaikki. tunnetusti homppeleitahan nämä vaginistit ovat :D

• voisentään.voivoi

Sitähän minäkin olen epäillyt. Puheet täällä palstallakin on sen mukaiset.

• kääkkänen

Heheh hauska runo hyvin keksitty.... 😂

• FaniEiPaluuta

Samaa mieltä. Kyykkänä on ihana tyyppi ja olen korvia myöten rakastunut. Tämä voi olla se ainoa syy ostaa itsellekin skoda.

Ehkä vanhempi skoda 1.8turbo. Wag yhtymän ehkä paras moottori.

• Bang.You.are.dead
        FaniEiPaluuta kirjoitti:

Samaa mieltä. Kyykkänä on ihana tyyppi ja olen korvia myöten rakastunut. Tämä voi olla se ainoa syy ostaa itsellekin skoda.

Ehkä vanhempi skoda 1.8turbo. Wag yhtymän ehkä paras moottori.

Ei sellaista autoa ole kuin skoda 1.8turbo. Eikä sellaista kuin Wag yhtymä. Provoilusi meni asiantuntemattomuuden takia ihan hukkaan.

• ruohonleikkurinmoottorit
        Bang.You.are.dead kirjoitti:

Ei sellaista autoa ole kuin skoda 1.8turbo. Eikä sellaista kuin Wag yhtymä. Provoilusi meni asiantuntemattomuuden takia ihan hukkaan.

Tarkoittaa ilmeisesti 1.8 tsi pikkuturboa, joka on tikittävä aikapommi. Porsivat jo alta sadan tuhannen, ja moni noista jo ennen 60 tkm rajapyykkiä. Briggs&Stratton ruohonleikkurinmoottori on samaa kokoluokkaa, mutta paaaaljon kestävämpi.

• skoota_report_official

Hehe hyvä runo ap:lla

• Kylaäkkkäää

Ai ai ai ku naarattaa.

• Onhan nyt jo kuulemma ensimmäinen mies Suomessa synnyttänyt. Onkohan kyseessä skodisti ja ns. p-suoli vauva?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      45
      3675
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      60
      3228
    3. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      47
      3177
    4. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      64
      3000
    5. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      52
      2589
    6. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      36
      2162
    7. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      52
      2129
    8. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      60
      1982
    9. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      45
      1849
    10. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      49