Onkohan asiakaspalvelijoilla provisio sen mukaan, moneenko sähköpostiin vastaavat. Vastaukset ovat ainakin minun kohdallani olleet sellaisia, että he eivät ole edes yrittäneet ymmärtää, mitä olen asiakaspalveluun kirjoittanut. Samaa asiaa jankkaavat, vaikka olen useasti heille kertonut, mitä olen netin tökkimisen vuoksi tehnyt ja testannut. Tänään tuli vastaus klo 11:30, että linjoissa ei ole havaittu vikaa. Kerroin heille kuvakaappauksin, koska vikaa on ja koska ei ole. Testasivat 14 tuntia myöhässä.
Ihme touhua. Firmassa, jossa olen töissä, loppuisi työt tuollaisella "asiakaspalvelulla" välittömästi. On varmaan hienoa olla töissä nörttinä DNA:lla osaamatta käytännön töistä yhtään mitään.
DNA:n asiakaspalvelijoiden luetun ymmärtäminen
2
138
Vastaukset
Hei "DNAnMaineenPilaajat"
Sähköpostit käsitellään aina saapumisjärjestyksessä ja jos vika yhteydesi kanssa ilmenee vain tiettyinä aikoina, niin sinun kannattaa silloin soittaa meille. Tällöin viasta saadaan reaaliaikaista tietoa.
Vika- ja katveilmoitukset 24h/vrk palvelee puh. 358 800 300 500. Soittaminen on maksutonta kaikista liittymistä kotimaassa.
Jos olet jo tarkistanut omat laitteesi sekä kytkennät ettei näissä ole vikaa, niin seuraava askel on vain huoltomiehen tilaaminen paikalle. Viimeistään tällöin vika saadaan korjattua kuntoon.
Iiro / DNA Palvelu
https://tuki.dna.fi- hymiöitävaan
On hieno, että aloittaja on itse oikeissa töissä ja hienossa yrityksessä! Mahtavaa! Kypsää tekstiä noin muutenkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197556Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista796716- 955274
- 524625
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494276- 2304169
- 444125
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283958- 593103
- 482586