Suomen sotasaavutukset ovat

Säälistvaan

vääristeltyä historiaa. Suomi on hävinnyt kaikissa sodissaan. Historiankirjoittajien oli vaan pakko laatia fennoja nostattava historiankirjoitus. Suomi on ainoastaan suurvaltojen säälistä itsenäinen maa.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pakkotulkki

      Suomen historia on kirjoitettu pakon sanelemana kansakunnan parhaaksi.

    • Ite olen käynyt Armeijan ja ylpeä siitä...Armeija marssii vatsallaan ja me keittiö possut ollaan solttui siinä missä muutkin...

      • Fenno-osa

        Fennoista varsin suuri osa ei pysty suoriutumaan varusmiespalveluksesta.


      • Peppu-Reino

        Itse olen käynyt Suomen armeijan ja se on ollut elämäni suurin ajanhaaskaus. Armeijaan pesiytyy kolmenlaista sakkia mihin mahtuu tasan 100% palkkaa nostavista. Kategoriat ovat:
        a) idiootit
        b) alkoholistit
        c) urheilijat
        Viimeksi mainittu kategoria on selkeästi pienin. Kategorioiden yhdistelmiä löytyy runsaasti, kuten esim. alkoholisoitunut urheilija ja idiootti juoppo.
        Ainoa hyvä puoli armeijassa on se, että näet kertaheitolla mitä latvakakkosta ikäluokkasi edustajat keskimäärin ovat, ja se on sentään se porukka joka edes kelpaa armeijalle. Pelottavaa. Epäilen vahvasti, että palstalla suurin osa ei kelvannut edes SaInt:in palvelukseen. Ladattua rynnäkkökivääriä kun ei voi antaa aivan jokaisen käsiin.


    • Bättrefolk

      Suomenruotsalaiset petivät viime sodassa siinäkin pienessä roolissa, mikä heillä oli.
      Huolestuttavaa on, etteivät seuraavassa aio ottaa sitäkään roolia.
      Dragsvikissä partioleirillä käyvät siirretään reservissä erikoistehtäviin.
      RKP:n pikku Calle oli erityisen hätääntyneen näköinen, kun menetti puolustusministerin tehtävän ja luottto kansliapäällikkö sai kenkää.
      Pelko on kova, ettei Jussi Niinistö ole niin höveli.

      • Eikestä

        Bättrefokin tarut ovat niitä fennojen ylösnostatusvalheita. Fenno ei ole koskaan kestänyt totuutta.


      • vitunlotjauuno

        Mene suomenkielen kursseille.


    • Koroljov

      "Suomi on hävinnyt kaikissa sodissaan."

      Ja Suomi häviää tulevaisuudessakin, mikäli se vielä kerran pakotetaan/houkutellaan liittymään mukaan Venäjän vastaiseen läntiseen liittokuntaan niin kuin näyttää RKP:n toive olevan.

      "Suomi on ainoastaan suurvaltojen säälistä itsenäinen maa."

      Suomi on maa, koska Venäjä perusti Suomen, ja Suomi oli itsenäinen maa, koska Venäjä myönsi Suomelle itsenäisyyden. Suomen olemassaoloa ei tänä päivänäkään uhkaa Venäjä vaan Suomen alistaminen länsimaiden valtapiiriin, Suomen lännettymine, eurottuminen ja natottuminen.

      • tyyyyerr

        Jussi Niinistö on ajamassa Suomea tiiviiseen yhteistyöhön Ruotsin kanssa. Eli se ei siis ole pelkästään RPK:n toive. Onko nettifennolle vaikea myöntää, että oman puolueen (PS) jäsen haluaa tiivistä yhteistyötä Ruotsin kanssa?
        Käsittämätöntä, että nettifennot haluavat vapaaehtoisesti liitosta Venäjään. Ei ole historian todellisesta kulusta kyllä nettifennolla mitään käsitystä, kun tällaisesta haaveilee! Harmi, että nettifennon sodankäynyt esi-isäkään ei ole hengissä, nimittäin häneltä voisi tarkistaa asian todellisen laidan.


      • Fenno-out

        Nettifennot ovat out historiasta ja vieläkin enemmän out nykyisyydestä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      439
      9708
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      258
      6795
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      14
      2751
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2353
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1727
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1643
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      190
      1342
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1283
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      999
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      974
    Aihe