Kertokaa millainen on ujo leijonamies? Miten hänet isketään?
Ujo leijonamies
5
346
Vastaukset
- Marsalkka
Minä olen ujo leijonamies ja minua ei oikein "isketä" vaan sydämeni sulatetaan pienellä liekillä, kärsivällisyys kuitenkin palkitaan :)
- Nainenjavaaka
Miten sydämesi sulatetaan? Vinkkejä! Olen korviani myöden ihastunut leijonamieheen! Voi miten upea hän onkaan mutta ujo! Pitkiä syvällisiä katseita ollaan vaihdettu, hymyjä ja hipaisuja! Tapaan tätä miestä töissä, en toki jokapäivä mutta viikoittain nähdään.. Minäkin olen toki ujo vaakanainen mutta uskon että jotakin olen hänen sisällään saanut herätettyä kun noita katseita on niin paljon..
- Rosevelt
kuulostaapa tutulta.olen kanssa ujo leijonamies ja edellisessä työpaikassani katseet usein kohtasi jonkun naisen kanssa ja hymyiltiin mutta kumpikaan ei ikänä saanut sanottua mitään vaikka usein vastaan käveltiin,alko oma saamattomuuteni ärsyttään niin aloin vältteleen kohtaamisia.
ilmeisesti olette jo jutelleet kun horoskooppimerkinkin tiedät?
- Nainenjavaaka
Olemme kyllä jutelleet :) ongelma vaan on se että minä punastelen ja takkuan sanoissani kun juttelemme. Hän osaa olla tosi itsevarman oloinen, reipas ja hän myös on huomannut että punastelen hänen seurassaan koska kerran siitä minulle sanoi. Niin noloa, tiedän!!!
lisää hänet vaikka facebookkiin ja juttele siellä. chattaillessa helpompi sanoa asioita joita ei kasvotusten välttämättä uskaltaisi. vaaka-leijona on hyvä match
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282731- 1372526
- 1352134
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162123Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121834Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161601376Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo951184Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291182Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891152Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381108