Onko tietoa?

Mitsuasx

Meillä Mitsu ASX -11. Valkoisessa maalipinnassa naarmuja, niin että pohjamaali (musta) on esillä, lähinnä takalokasuojissa näkyvällä paikalla. Deltasta kysytty kustannusarviota, mutta "vammoihin" nähden pöyristyttävä hinta.

Eli jotai autofixaus paikkoja, jotka paikkaa maalipinnan noilta alueilta ja mahdollisesti suoristaa ovesta pari pientä painaumaa.

Kiitokset etukäteen.

4

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OnSeNipponi

Terve!

Fixauspaikoista en osaa sanoa, mutta puskuri on mielestäni muovia, eli ei lähde siitä ruostumaan. Jos ne naarmut ovat siinä peräkontin lastausaukon alaosassa, kannattaa asennuttaa/asentaa siihen suojakalvo. Saa myös kovamuovisenakin. Niitä saa Motonetistä. Ensin voit laittaa ihan itse paikkamaalia ja lakkaa jos jälki häiritsee, ja tuo muovinen suojalevyhän peittää vanhat naarmut. Naarmuja tulee helposti lastattaessa, joten tuon kohteen suojaaminen kannattaa jos meinaat pitää autoa pitempään.

Käy kyselemässä Motonetistä tms. Hoituu kyllä.

• Apjoo

Takalokasuojat. Ei puskurit. Takalokasuojat ovat peltiä, ruosteen vuoksi en ole niitä korjauttamassa, vaan koska olen vaihtamassa sitä, niin eivät aina voi vedota hyvityshinnassa noihin naarmuihin.

• ämätöörit

Omituisen väristä pohja maalia valkoisen alle huitastu, luulis olevan vaaleeta?

• Onkotietoa

Luulo ei ole tiedon väärti. Tuon mustan pohjan vuoksi näkyykin nuo kohdat liiankin selvästi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2665
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      409
      2180
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      21
      2056
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      17
      1775
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      139
      1736
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      137
      1669
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1143
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1132
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1039
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      925
    Aihe