Meillä Mitsu ASX -11. Valkoisessa maalipinnassa naarmuja, niin että pohjamaali (musta) on esillä, lähinnä takalokasuojissa näkyvällä paikalla. Deltasta kysytty kustannusarviota, mutta "vammoihin" nähden pöyristyttävä hinta.
Eli jotai autofixaus paikkoja, jotka paikkaa maalipinnan noilta alueilta ja mahdollisesti suoristaa ovesta pari pientä painaumaa.
Kiitokset etukäteen.
Onko tietoa?
4
109
Vastaukset
- OnSeNipponi
Terve!
Fixauspaikoista en osaa sanoa, mutta puskuri on mielestäni muovia, eli ei lähde siitä ruostumaan. Jos ne naarmut ovat siinä peräkontin lastausaukon alaosassa, kannattaa asennuttaa/asentaa siihen suojakalvo. Saa myös kovamuovisenakin. Niitä saa Motonetistä. Ensin voit laittaa ihan itse paikkamaalia ja lakkaa jos jälki häiritsee, ja tuo muovinen suojalevyhän peittää vanhat naarmut. Naarmuja tulee helposti lastattaessa, joten tuon kohteen suojaaminen kannattaa jos meinaat pitää autoa pitempään.
Käy kyselemässä Motonetistä tms. Hoituu kyllä.- Apjoo
Takalokasuojat. Ei puskurit. Takalokasuojat ovat peltiä, ruosteen vuoksi en ole niitä korjauttamassa, vaan koska olen vaihtamassa sitä, niin eivät aina voi vedota hyvityshinnassa noihin naarmuihin.
- ämätöörit
Omituisen väristä pohja maalia valkoisen alle huitastu, luulis olevan vaaleeta?
- Onkotietoa
Luulo ei ole tiedon väärti. Tuon mustan pohjan vuoksi näkyykin nuo kohdat liiankin selvästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412665Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4092180Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212056Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau171775Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1391736Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371669Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211143Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01132- 741039
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63925