Käväisin eilen kirkolla kirjastossa. Oli tarkoitus hakea eräs etukäteen verkkokirjastosta löytämäni kirja. Kirjaston aulassa etsin muistilappuni käteeni ja sitä tuijottaen kävelin kohti kirjastotalon yläkertaan vieviä portaita. Huomasin kyllä sivumennen silmänurkastani, että joku nuori nainen rynnisti edessä vastaani, mutta jatkoin omalla tielläni kohti rappuja. No, tämä nainen sitten miltei juoksi minua päin, tai minä miltei kävelin lappua tuijottaen häntä päin, no, nainen sanoi hups ja paineli siitä sitten nurkan taa ja minä nousin rappuja ylös, kun sitten vielä kuului sieltä nurkan takaa, että "olisi sitä nyt anteeksi voinut pyytää!".
Mitä olisiko minun pitänyt pyytää anteeksi häneltä, kun minä huomattavasti resuisessammassa ulkoasussani, tai kuluneemmassa ulkoasussani olin miltei törmännyt päätä pahkaa rynnistävään nuoreen muodikkaasti pukeutuneeseen naiseen. Miksi minun olisi pitänyt pyytää anteeksi!
No, eipä tuota tarvitse sen enempää miettiä, kun näitähän sattuu tavan takaa, että miltei törmätään ja joku kävelee ajatuksissaan ja joku rynnistää. Mutta mitä ihmettä sieltä nurkan takaa pitää vielä ruveta kommentoimaan. Meinasin nimittäin kääntyä ja mennä sen naisen perään ja sanoa, että no, anteeksi nyt, mutta oli se nyt kuitenkin hyvä, että sinä vältit sen yhteentörmäyksen, ettei tarvittu ihan ambulanssia vakavien vammojen takia hälyttää.
Joskus on parempi vaan pitää suu kiinni!
Miltei törmättiin
ai_anteeksi
1
164
Vastaukset
- jäi_huomiotta
Nurkan takaa kuulunut urputus liittyi todennäköisesti siihen närkästykseen, ettet huomioinut koko tyttöä millään tavalla, hän jäi huomiotta. Siitä se motkotus vielä nurkan takaakin johtui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1116916KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3886577Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei653317Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521282869Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082460Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään351940- 1251834
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211697Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741257