Onko miehet niin

Kiimainenmuija

Jos haluan nauttia pitkäkestoisesta seksistä, ainut mahdollisuus on ottaa useampi mies.

41

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naisope

      Kyllä ja ei-

    • Pitää valita mies, joka malttaa mielensä, eikä rynkytä kahdessa minuutissa valmiiksi...sormet ja kieli avuksi...ja naida voi rauhallisestikin...ei oo pakko olla kaasu pohjassa koko ajan...

    • Ei tarvi ottaa useampaa

      • Kiimainenmuija

        Oletko sinä sellainen


      • Haluatkod ottaa selvää.;)


      • Kiimainenmuija
        reppumies1970 kirjoitti:

        Haluatkod ottaa selvää.;)

        No mikä ettei.


      • Kiimainenmuija kirjoitti:

        No mikä ettei.

        Nikin takaa löytyy..


      • Kiimainenmuija
        reppumies1970 kirjoitti:

        Nikin takaa löytyy..

        Toi sun nikki ei aukee...Yritin mut ei ..



      • Kiimainenmuija

      • reppumies1970
        Kiimainenmuija kirjoitti:

        Kiitti

        postia odotellen ;)


      • Kiimainenmuija
        reppumies1970 kirjoitti:

        postia odotellen ;)

        Jaahas joku on vissii onnistunu jotenki spämmää mu sp ihan tukossa.
        Katotaan en nyt varmaa lähiaikan voi lähettää.
        Sori


      • Kiimainenmuija kirjoitti:

        Jaahas joku on vissii onnistunu jotenki spämmää mu sp ihan tukossa.
        Katotaan en nyt varmaa lähiaikan voi lähettää.
        Sori

        No pistä sit kun pystyt.:)


      • importanty

        kyllä normi viriili mies tyydyttää naisen kuin naisen hyvä maltillinen esileikki. mennään klitoris edellä. esim hyvä maltillinen vitun nulolenta. mulkulla klitorista hinkaamalla nainen usein jo saavuttaakin ensimäisen orgasminsa molemmista hyvältä tuntuva panoasento on vasta loppuhuipennus. nynfomaanit on asia erikseen. venäjän keisarinna katariina suuri teetti puusepällä telineen missä hän saattoi turvallisesti pyllistää hevosen pantavaksi. kun ei edes rasputiinikaan riittänyt.


      • Kiimainenmuija
        importanty kirjoitti:

        kyllä normi viriili mies tyydyttää naisen kuin naisen hyvä maltillinen esileikki. mennään klitoris edellä. esim hyvä maltillinen vitun nulolenta. mulkulla klitorista hinkaamalla nainen usein jo saavuttaakin ensimäisen orgasminsa molemmista hyvältä tuntuva panoasento on vasta loppuhuipennus. nynfomaanit on asia erikseen. venäjän keisarinna katariina suuri teetti puusepällä telineen missä hän saattoi turvallisesti pyllistää hevosen pantavaksi. kun ei edes rasputiinikaan riittänyt.

        Noh kyllä mä ainakin luulisin, että mulle ihan mies riittää.


    • Ja haittaako jos sinua panee useampi ukko kerralla ;)

      • Kiimainenmuija

        No ei kai sekään haittaisi, mutta luulin et tollanen nopeasti tuleminen on vaan nuorten poikien ongelma , mut väärässä olin.
        Tuntuu ettei sellasta miestä olekaan joka jaksais viis.min pidempään.


      • Pillunreikämustangp51

        Ei lainkaa päin vastoin se olisi kiva panna kahden miehen välissä.
        Ah!..Se olisi liiihaanaa kun joku vieras naisi minua kaksin kappalein.


    • pitkäkestoisesta

      Lyhytkestoisuus on ”tauti” joka paranee jos saa usein. Vika on yleinen miehillä joilla on testosteronin ”ylituotantoa” ja käyttö liian vähäistä. Toisaalta tuollaisilla miehillä on potkua vanhuksinakin joten toisaalta he on kaikkein pitkäkestoisimpia.
      Aina kuitenkin kannattaa kysyä mieheltä josko toimittaisiin pitkän kaavan mukaan. Miehet on huonoja arvaamaan naisen toiveita.

      • Kiimainenmuija

        No toi on varmaan kyllä totta. ...ja olen varmaan ehkä myös itse osin syyllinen, tavallaan kun sytyn nollasta sataan hetkessä .....Olen vähän kait malttamaton itsekin mutta kun voin jatkaa orkun jälkeen ...mut mies ei kyllä yleensä pysty. .ni ..


    • No tuleehan se tällaisella keski-ikäiselläkin nopeasti, jos ei ole malttia....ja mielikuvitusta hoitaa nainen ensin hyvin...sopivassa suhteessa kullia ja kieltä, niin nainenkin on tyytyväinen....lisäksi itselläni kohtuullinen määrä alkoholia, enkä tarkoita humalatilaa, vaan sopiva hiprakka aiheuttaa ns. "viinamulkun" ;) sitten voi panna rajustikin pitkän aikaa, ja kestoa löytyy..

      • Kiimainenmuija

        Ai onkohan tuo sit yleistäkin et pikkuhiprakka auttaa asiaa


    • Varmaan aika yksilöllistä, mulle se käy....ja pari muutakin keinoa löytyy...jos haluat tietää lisää, nappaa minulle sähkö[email protected]ässä en viitsi kertoa

    • remu_rettonen

      aloittaja voi mennä vastaanottokeskukseen tarjoamaan persettä niin kyllä löytyy tydyttäjiä riittävästi

      • Kiimainenmuija

        Ihan ku joku katkeruus nyt kuuluisi läpi


    • Mistä päin olet ja miten sinuun saa yhteyden?

    • pyykkilautavatsa1

      Missä päin kiimainenmuija ?

      • Kiimainenmuija

        Niin ku tuolla ylempänä kerroin ni mun sp jumittaa et en pysty laittaa postii kellee nyt.
        Mistäs päin herrat on


    • Pirkanmaalla. Missäs sinä?

    • pyykkilauta1

      Oulun seudulla.

      • Kiimainenmuija

        Oulu kaukana mut Pirkanmaa ei niinkään


    • Mistä päin itse olet?

    • olisko sulla muuta vaihtoehtoo yhteydenotolle kun tuo jumittava sp

      • Kiimainenmuija

        No eipä paljon ole. En kai nyt numeroo ala täällä jakaa, kyl tuo sp tulva riittää nyt vähäksi aikaa. ...


      • no olisko vaikka kik tai skype jolla voisi ottaa yhteyttä?


      • Kiimainenmuija
        jokuvaan5 kirjoitti:

        no olisko vaikka kik tai skype jolla voisi ottaa yhteyttä?

        Valitettavasti ei kumpaakaan.


      • No sitten jos/kun saat sp taas toimiin niin ota yhteyttä mikäli kiinostaa


    • kyltymätön49

      Kyllä siinä naidessa helposti vartti menee, ennen kuin kermat lentää pihalle.-)..siitä ne tytöt tykkään niin ainakin yks Terttu Kuopiosta!

    • No joo, ehkä eka tulee vähän nopeasti, mut toinen ja kolmas kestää jo riittävästi.

      • Kiimainenmuija

        Ja poikkeus vahvistaa säännön tässäkin asiassa.
        Olen törmännyt sellasen mieheen jonka ihan hetken levon jälkeen sain uudelle kierrokselle.
        Noh oisko sitten toisella kertaa kestänyt minuutin kauemmin, eli kolme minuuttia. Et näin.


    • Huono tuuri ollut sulla, harmi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      64
      618
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      91
      457
    Aihe