Jos haluan nauttia pitkäkestoisesta seksistä, ainut mahdollisuus on ottaa useampi mies.
Onko miehet niin
41
144
Vastaukset
- naisope
Kyllä ja ei-
Pitää valita mies, joka malttaa mielensä, eikä rynkytä kahdessa minuutissa valmiiksi...sormet ja kieli avuksi...ja naida voi rauhallisestikin...ei oo pakko olla kaasu pohjassa koko ajan...
Ei tarvi ottaa useampaa
- Kiimainenmuija
Oletko sinä sellainen
- Kiimainenmuija
reppumies1970 kirjoitti:
Haluatkod ottaa selvää.;)
No mikä ettei.
- Kiimainenmuija
reppumies1970 kirjoitti:
Nikin takaa löytyy..
Toi sun nikki ei aukee...Yritin mut ei ..
- Kiimainenmuija
reppumies1970 kirjoitti:
postia odotellen ;)
Jaahas joku on vissii onnistunu jotenki spämmää mu sp ihan tukossa.
Katotaan en nyt varmaa lähiaikan voi lähettää.
Sori Kiimainenmuija kirjoitti:
Jaahas joku on vissii onnistunu jotenki spämmää mu sp ihan tukossa.
Katotaan en nyt varmaa lähiaikan voi lähettää.
SoriNo pistä sit kun pystyt.:)
- importanty
kyllä normi viriili mies tyydyttää naisen kuin naisen hyvä maltillinen esileikki. mennään klitoris edellä. esim hyvä maltillinen vitun nulolenta. mulkulla klitorista hinkaamalla nainen usein jo saavuttaakin ensimäisen orgasminsa molemmista hyvältä tuntuva panoasento on vasta loppuhuipennus. nynfomaanit on asia erikseen. venäjän keisarinna katariina suuri teetti puusepällä telineen missä hän saattoi turvallisesti pyllistää hevosen pantavaksi. kun ei edes rasputiinikaan riittänyt.
- Kiimainenmuija
importanty kirjoitti:
kyllä normi viriili mies tyydyttää naisen kuin naisen hyvä maltillinen esileikki. mennään klitoris edellä. esim hyvä maltillinen vitun nulolenta. mulkulla klitorista hinkaamalla nainen usein jo saavuttaakin ensimäisen orgasminsa molemmista hyvältä tuntuva panoasento on vasta loppuhuipennus. nynfomaanit on asia erikseen. venäjän keisarinna katariina suuri teetti puusepällä telineen missä hän saattoi turvallisesti pyllistää hevosen pantavaksi. kun ei edes rasputiinikaan riittänyt.
Noh kyllä mä ainakin luulisin, että mulle ihan mies riittää.
Ja haittaako jos sinua panee useampi ukko kerralla ;)
- Kiimainenmuija
No ei kai sekään haittaisi, mutta luulin et tollanen nopeasti tuleminen on vaan nuorten poikien ongelma , mut väärässä olin.
Tuntuu ettei sellasta miestä olekaan joka jaksais viis.min pidempään. - Pillunreikämustangp51
Ei lainkaa päin vastoin se olisi kiva panna kahden miehen välissä.
Ah!..Se olisi liiihaanaa kun joku vieras naisi minua kaksin kappalein.
- pitkäkestoisesta
Lyhytkestoisuus on ”tauti” joka paranee jos saa usein. Vika on yleinen miehillä joilla on testosteronin ”ylituotantoa” ja käyttö liian vähäistä. Toisaalta tuollaisilla miehillä on potkua vanhuksinakin joten toisaalta he on kaikkein pitkäkestoisimpia.
Aina kuitenkin kannattaa kysyä mieheltä josko toimittaisiin pitkän kaavan mukaan. Miehet on huonoja arvaamaan naisen toiveita.- Kiimainenmuija
No toi on varmaan kyllä totta. ...ja olen varmaan ehkä myös itse osin syyllinen, tavallaan kun sytyn nollasta sataan hetkessä .....Olen vähän kait malttamaton itsekin mutta kun voin jatkaa orkun jälkeen ...mut mies ei kyllä yleensä pysty. .ni ..
No tuleehan se tällaisella keski-ikäiselläkin nopeasti, jos ei ole malttia....ja mielikuvitusta hoitaa nainen ensin hyvin...sopivassa suhteessa kullia ja kieltä, niin nainenkin on tyytyväinen....lisäksi itselläni kohtuullinen määrä alkoholia, enkä tarkoita humalatilaa, vaan sopiva hiprakka aiheuttaa ns. "viinamulkun" ;) sitten voi panna rajustikin pitkän aikaa, ja kestoa löytyy..
- Kiimainenmuija
Ai onkohan tuo sit yleistäkin et pikkuhiprakka auttaa asiaa
Varmaan aika yksilöllistä, mulle se käy....ja pari muutakin keinoa löytyy...jos haluat tietää lisää, nappaa minulle sähkö[email protected]ässä en viitsi kertoa
- remu_rettonen
aloittaja voi mennä vastaanottokeskukseen tarjoamaan persettä niin kyllä löytyy tydyttäjiä riittävästi
- Kiimainenmuija
Ihan ku joku katkeruus nyt kuuluisi läpi
Mistä päin olet ja miten sinuun saa yhteyden?
- pyykkilautavatsa1
Missä päin kiimainenmuija ?
- Kiimainenmuija
Niin ku tuolla ylempänä kerroin ni mun sp jumittaa et en pysty laittaa postii kellee nyt.
Mistäs päin herrat on
Pirkanmaalla. Missäs sinä?
- pyykkilauta1
Oulun seudulla.
- Kiimainenmuija
Oulu kaukana mut Pirkanmaa ei niinkään
Mistä päin itse olet?
olisko sulla muuta vaihtoehtoo yhteydenotolle kun tuo jumittava sp
- Kiimainenmuija
No eipä paljon ole. En kai nyt numeroo ala täällä jakaa, kyl tuo sp tulva riittää nyt vähäksi aikaa. ...
- Kiimainenmuija
jokuvaan5 kirjoitti:
no olisko vaikka kik tai skype jolla voisi ottaa yhteyttä?
Valitettavasti ei kumpaakaan.
- kyltymätön49
Kyllä siinä naidessa helposti vartti menee, ennen kuin kermat lentää pihalle.-)..siitä ne tytöt tykkään niin ainakin yks Terttu Kuopiosta!
No joo, ehkä eka tulee vähän nopeasti, mut toinen ja kolmas kestää jo riittävästi.
- Kiimainenmuija
Ja poikkeus vahvistaa säännön tässäkin asiassa.
Olen törmännyt sellasen mieheen jonka ihan hetken levon jälkeen sain uudelle kierrokselle.
Noh oisko sitten toisella kertaa kestänyt minuutin kauemmin, eli kolme minuuttia. Et näin.
Huono tuuri ollut sulla, harmi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy485892Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2415523Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2352993Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,842765Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171482506- 712154
Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina492036- 711878
- 2131794
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1871399