Onko miehet niin

Kiimainenmuija

Jos haluan nauttia pitkäkestoisesta seksistä, ainut mahdollisuus on ottaa useampi mies.

41

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naisope

Kyllä ja ei-

• Pitää valita mies, joka malttaa mielensä, eikä rynkytä kahdessa minuutissa valmiiksi...sormet ja kieli avuksi...ja naida voi rauhallisestikin...ei oo pakko olla kaasu pohjassa koko ajan...

• Ei tarvi ottaa useampaa

• Kiimainenmuija

Oletko sinä sellainen

• Haluatkod ottaa selvää.;)

• Kiimainenmuija
        reppumies1970 kirjoitti:

Haluatkod ottaa selvää.;)

No mikä ettei.

• Kiimainenmuija kirjoitti:

No mikä ettei.

Nikin takaa löytyy..

• Kiimainenmuija
        reppumies1970 kirjoitti:

Nikin takaa löytyy..

Toi sun nikki ei aukee...Yritin mut ei ..

• Kiimainenmuija

Kiitti

postia odotellen ;)

• Kiimainenmuija
        reppumies1970 kirjoitti:

postia odotellen ;)

Jaahas joku on vissii onnistunu jotenki spämmää mu sp ihan tukossa.
        Katotaan en nyt varmaa lähiaikan voi lähettää.
        Sori

Jaahas joku on vissii onnistunu jotenki spämmää mu sp ihan tukossa.
        Katotaan en nyt varmaa lähiaikan voi lähettää.
        Sori

No pistä sit kun pystyt.:)

• importanty

kyllä normi viriili mies tyydyttää naisen kuin naisen hyvä maltillinen esileikki. mennään klitoris edellä. esim hyvä maltillinen vitun nulolenta. mulkulla klitorista hinkaamalla nainen usein jo saavuttaakin ensimäisen orgasminsa molemmista hyvältä tuntuva panoasento on vasta loppuhuipennus. nynfomaanit on asia erikseen. venäjän keisarinna katariina suuri teetti puusepällä telineen missä hän saattoi turvallisesti pyllistää hevosen pantavaksi. kun ei edes rasputiinikaan riittänyt.

• Kiimainenmuija
        importanty kirjoitti:

kyllä normi viriili mies tyydyttää naisen kuin naisen hyvä maltillinen esileikki. mennään klitoris edellä. esim hyvä maltillinen vitun nulolenta. mulkulla klitorista hinkaamalla nainen usein jo saavuttaakin ensimäisen orgasminsa molemmista hyvältä tuntuva panoasento on vasta loppuhuipennus. nynfomaanit on asia erikseen. venäjän keisarinna katariina suuri teetti puusepällä telineen missä hän saattoi turvallisesti pyllistää hevosen pantavaksi. kun ei edes rasputiinikaan riittänyt.

Noh kyllä mä ainakin luulisin, että mulle ihan mies riittää.

• Ja haittaako jos sinua panee useampi ukko kerralla ;)

• Kiimainenmuija

No ei kai sekään haittaisi, mutta luulin et tollanen nopeasti tuleminen on vaan nuorten poikien ongelma , mut väärässä olin.
        Tuntuu ettei sellasta miestä olekaan joka jaksais viis.min pidempään.

• Pillunreikämustangp51

Ei lainkaa päin vastoin se olisi kiva panna kahden miehen välissä.
        Ah!..Se olisi liiihaanaa kun joku vieras naisi minua kaksin kappalein.

• pitkäkestoisesta

Lyhytkestoisuus on ”tauti” joka paranee jos saa usein. Vika on yleinen miehillä joilla on testosteronin ”ylituotantoa” ja käyttö liian vähäistä. Toisaalta tuollaisilla miehillä on potkua vanhuksinakin joten toisaalta he on kaikkein pitkäkestoisimpia.
      Aina kuitenkin kannattaa kysyä mieheltä josko toimittaisiin pitkän kaavan mukaan. Miehet on huonoja arvaamaan naisen toiveita.

• Kiimainenmuija

No toi on varmaan kyllä totta. ...ja olen varmaan ehkä myös itse osin syyllinen, tavallaan kun sytyn nollasta sataan hetkessä .....Olen vähän kait malttamaton itsekin mutta kun voin jatkaa orkun jälkeen ...mut mies ei kyllä yleensä pysty. .ni ..

• No tuleehan se tällaisella keski-ikäiselläkin nopeasti, jos ei ole malttia....ja mielikuvitusta hoitaa nainen ensin hyvin...sopivassa suhteessa kullia ja kieltä, niin nainenkin on tyytyväinen....lisäksi itselläni kohtuullinen määrä alkoholia, enkä tarkoita humalatilaa, vaan sopiva hiprakka aiheuttaa ns. "viinamulkun" ;) sitten voi panna rajustikin pitkän aikaa, ja kestoa löytyy..

• Kiimainenmuija

Ai onkohan tuo sit yleistäkin et pikkuhiprakka auttaa asiaa

• Varmaan aika yksilöllistä, mulle se käy....ja pari muutakin keinoa löytyy...jos haluat tietää lisää, nappaa minulle sähkö[email protected]ässä en viitsi kertoa

• remu_rettonen

aloittaja voi mennä vastaanottokeskukseen tarjoamaan persettä niin kyllä löytyy tydyttäjiä riittävästi

• Kiimainenmuija

Ihan ku joku katkeruus nyt kuuluisi läpi

• Mistä päin olet ja miten sinuun saa yhteyden?

• pyykkilautavatsa1

Missä päin kiimainenmuija ?

• Kiimainenmuija

Niin ku tuolla ylempänä kerroin ni mun sp jumittaa et en pysty laittaa postii kellee nyt.
        Mistäs päin herrat on

• Pirkanmaalla. Missäs sinä?

• pyykkilauta1

Oulun seudulla.

• Kiimainenmuija

Oulu kaukana mut Pirkanmaa ei niinkään

• Mistä päin itse olet?

• olisko sulla muuta vaihtoehtoo yhteydenotolle kun tuo jumittava sp

• Kiimainenmuija

No eipä paljon ole. En kai nyt numeroo ala täällä jakaa, kyl tuo sp tulva riittää nyt vähäksi aikaa. ...

• no olisko vaikka kik tai skype jolla voisi ottaa yhteyttä?

• Kiimainenmuija
        jokuvaan5 kirjoitti:

no olisko vaikka kik tai skype jolla voisi ottaa yhteyttä?

Valitettavasti ei kumpaakaan.

• No sitten jos/kun saat sp taas toimiin niin ota yhteyttä mikäli kiinostaa

• kyltymätön49

Kyllä siinä naidessa helposti vartti menee, ennen kuin kermat lentää pihalle.-)..siitä ne tytöt tykkään niin ainakin yks Terttu Kuopiosta!

• No joo, ehkä eka tulee vähän nopeasti, mut toinen ja kolmas kestää jo riittävästi.

• Kiimainenmuija

Ja poikkeus vahvistaa säännön tässäkin asiassa.
        Olen törmännyt sellasen mieheen jonka ihan hetken levon jälkeen sain uudelle kierrokselle.
        Noh oisko sitten toisella kertaa kestänyt minuutin kauemmin, eli kolme minuuttia. Et näin.

• Huono tuuri ollut sulla, harmi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      48
      5892
    2. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      241
      5523
    3. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      235
      2993
    4. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      84
      2765
    5. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      148
      2506
    6. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      71
      2154
    7. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      49
      2036
    8. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      71
      1878
    9. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      213
      1794
    10. Miksi et voi tutustua minuun irl?

Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.
      Ikävä
      187
      1399
    Aihe