pesukoneita?
Ostaisin seuraavaksi sellaisen koneen.
Missä myydään tehokkaampia teollisuus-
8
165
Vastaukset
- Netti.pelaa
Googletin teollisuuspesukoneen ja tulihan sieltä erilaista tietoa heti. Kannattaa ehkä ottaa itse selvää eikä kysyä netin keskustelupalstalaisilta.
- vaiko
nii sellaisissa saisi pestyä matotkin. kai.
- henrjii
niitä saa kodinkoneliikkeistä Miele pyykinpesukone W 5873 FIN
- raimo55t
mutta tuo nyt ei miltään teollisuuskoneelta näytä!!!!!!!
- att2
Kyllä oikein, tosin Miele koneet omassa talossa samoin vuokrataloissa hyvin toimivat mutta kun kone vanhenee niissä se japinilainen ohjaustekniikka pettää ja ei kannata uusia, sillä koneet ovat halvempia kuin 15 vuotta sitten.
- ö-Öö
Mnaah
Kuluneesti, kato netistä. En usko, sulla varaa ostaa uutta, osta sitten käytetty, niitä liikkuu jonkin verran. Merkkejä nyt on monia, tunnetuin kai Peko. Googlehaku kesti sekunnin osan, löytyihän noita:
https://www.google.fi/search?q=peko&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAcQ_AUoAWoVChMIuuO4i_biyAIVhJYsCh1wOQ55&biw=1455&bih=705#tbm=isch&q=peko pesukone
Ei sen puoleen, meitsi ostanut muutamankin pesukoneen elämänsä varrella, ne kestää aikansa. Pian olisi halvemmaksi tullut ostaa just tollanen pesulapesukone, mitä taloyhtiöittenkin pyykkituvilla. Mun käsityksen mukaan meitin taloyhtiön koneet on kokolailla ahkerassa käytössä , uusittu viimesen kahdenkymmenen vuoden aikana kerran. Että kestäviä ovat, ja tehokkaita.
Mutta tollaselle loispummieläkeläielle mun mielestä ihan hyvin riittää pyykinpesuun pessuvati ja mäntysuopa, edes jotain tekemistä, jos et pasko jatkuvasti housuusi tai saat soskusta vaipat.
=DW=- hempppavh
Mistä sä tiedät ettei mulla ole varaa? Ja mistä päättelet et olen eläkkeellä? Ja miks käytät toisesta ihmisestä niin rumaa kieltä?
Kysyin, koska en tiedä, mistä ne pesulakoneet ostetaan. - Guuglihan-mie
Kooklaa eli Googlaa: teollisuus koneet / pesukoneet / siivoustuotteet / laitospesukoneet jne jne jne jne jne...
Koneet joita on taloyhtiöiden pesutuvissa ja joitakäyttävät siivousliikkeetkin maksavat abouttia rallaa 3000 - 5000 euroa. Voinee vuokratakin tai tehdä leasing sopimuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743720Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472916Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1732898Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572401Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3612162- 1601860
- 781555
- 281380
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231378Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391342