Älkää ikinä menkö dna:n asiakkaaksi!!

Vittuundna

SUURI VIRHE, jonka tein kaksi vuotta sitten. Nimittäin menin maksamaan takuusumman 200 euroa ,koska mulla on maksuhäiriömerkintä. Kiva naikkonen puhelimessa sanoi että saat sen sit takaisin kun maksat vaan meidän laskumme. No nyt on kaksi vuotta mennyt eikä rahoja tuu takas vaikka laskuni maksanut moitteettomasti, koska mulla tullut joku uus vitun merkintä sinne tietoihin , varmaan pummilla matkustaminen joukkoliikenteessä. Sehän vaikuttaa mun maksukykyyn ihan helvetisti. Kuule haistakaa dna paska! Kuluttajaneuvontaan otettu yhteys.
Ja turha kenenkään tulla lässyttää et oma vika ku on merkintä, ei kiinnosta. Tästä vankeudesta ei köyhä ihminen joka on ollut sairaslomalla monta vuotta pois pääse.

2

263

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei!

Pahoittelut mikäli vakuusmaksu on luvattu palauttaa jonkin tietyn ajan kuluttua, sillä jokainen tapaus käsitellään tapauskohtaisesti. Vakuusmaksu pidätetään vähintään 12 kk ja uusi merkintä luottotietorekisteriin valitettavasti estää vakuusmaksun palautuksen kuten kerroitkin.

Sinulle kyllä lähetetään kirje kotiin, kun vakuusmaksu on palautettavissa joten tätä ei tarvitse erikseen seurata.

Iiro / DNA Palvelu
      https://tuki.dna.fi

• huijarilafka

Juuri niin tyypillistä dna touhua, luvataan ja kun vaadit omiasi alkaa vittuilu ja kukaan ei tiedä mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      68
      1076
    2. 64
      1052
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      58
      833
    4. 93
      827
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      42
      678
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      659
    7. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      50
      598
    8. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      580
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      66
      575
    10. Nainen joka haluaa miehen

Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.
      Ikävä
      79
      563
    Aihe