SUURI VIRHE, jonka tein kaksi vuotta sitten. Nimittäin menin maksamaan takuusumman 200 euroa ,koska mulla on maksuhäiriömerkintä. Kiva naikkonen puhelimessa sanoi että saat sen sit takaisin kun maksat vaan meidän laskumme. No nyt on kaksi vuotta mennyt eikä rahoja tuu takas vaikka laskuni maksanut moitteettomasti, koska mulla tullut joku uus vitun merkintä sinne tietoihin , varmaan pummilla matkustaminen joukkoliikenteessä. Sehän vaikuttaa mun maksukykyyn ihan helvetisti. Kuule haistakaa dna paska! Kuluttajaneuvontaan otettu yhteys.
Ja turha kenenkään tulla lässyttää et oma vika ku on merkintä, ei kiinnosta. Tästä vankeudesta ei köyhä ihminen joka on ollut sairaslomalla monta vuotta pois pääse.
Älkää ikinä menkö dna:n asiakkaaksi!!
Vittuundna
2
263
Vastaukset 2
Hei!
Pahoittelut mikäli vakuusmaksu on luvattu palauttaa jonkin tietyn ajan kuluttua, sillä jokainen tapaus käsitellään tapauskohtaisesti. Vakuusmaksu pidätetään vähintään 12 kk ja uusi merkintä luottotietorekisteriin valitettavasti estää vakuusmaksun palautuksen kuten kerroitkin.
Sinulle kyllä lähetetään kirje kotiin, kun vakuusmaksu on palautettavissa joten tätä ei tarvitse erikseen seurata.
Iiro / DNA Palvelu
https://tuki.dna.fi- huijarilafka
Juuri niin tyypillistä dna touhua, luvataan ja kun vaadit omiasi alkaa vittuilu ja kukaan ei tiedä mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi251625Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681387- 961171
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R761109Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84799Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29746Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48737Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43656- 63656
- 38629