Yasmin e-pillereitä syöty 3 vuotta ja hiukset harventuneet 1,5 vuotta. Yasminin pitäisi olla antiandrogeeninen valmiste. Kaikki muut tutkittu lääkärissä, kilpirauhaset, anemiat yms.
Mitä teen?
Mitä teen?
Turvaa tilisi vahvistamalla puhelinnumerosi. Voit silloin palauttaa unohtuneen salasanan tekstiviestillä.
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 5
Vanhimmat
Enpä ole koskaan kuullut.
Sanoiko parturisi, että hiuksesi ovat ohentuneet?
Käyn aina samalla, koska parturi näkee terveydentilan hiuksista ja kertoo kyllä, jos joku on vialla.
http://personal.inet.fi/koti/remeli/hius.htm
Parturi juurikin sanoo, että lähtee liikaa ja ovat ohentuneet paljon.
Minä söin diane novaa joka on myös antiandrogeeninen ja jo syödessä hiukset alkoi ohentumaan mutta kun lopetin niin siitä vasta helvetti alkoi lähti niin paljon että oli pakko ajaa pois kaikki. Haeppa netistä e-pillerit ja hiustenlähtö paljon löytyy kokemusta
Diane Nova on lievästi antiandrogeeninen, mutta Yasmin ei ole. Aloittaja on ilmeisesti sekoittanut vaikuttavien aineiden nimet. Yasmin sisältää keltarauhashormoonia ja estrogeenia.
Yasmin on antiandrogeeninen e-pilleri, niinkuin Diane Novakin. Yasminin drospironi ei ole ihan niin vahva kuin Diane Novan. Diane Novaa ei enää määrätä monissakaan maissa, eikä suomessakaan sitä saisi syödä vuosia putkeen.