Tää on tositarina

Nxndkdj

Moi oon 6 luokalla oleva tyttö. Mua alettii kiusaa jo eskarissa siit et oon muka läski vaik olin pirun laiha ja kaikkii kiusaajii monta kiloo laihempi. 1-3 luokka oli samaa läskik haukuttii rumaks haukuttii potkittii ja naurettii. Aloin salaa 1 luokalla fanittaa duudsoneita. En uskaltanu kertoo siitä kenellekkää kun luulin et siit tulis uus kiusaamisen aihe. 4 luokalla sairastuin diabetekseen ja siitä tuli uus kiusaamisen kohde. Diabeteksen hoito meni päin persettä ja 4 luokalla tuli sitten esitelmän kautta selville että fanitan duudsoneita kun oli vapaa aihe tehä esitelmä niin tietenkin tein niistä kun oli helpoin aihe kun tiesin niistä kaiken. 5 oli pelkkää duudsoneista ja diabeteksestä haukkumista ja sille . 5 luokalla aloin pyörii huonois piireis aloin polttaa, käyttää nuuskaa ja juomaa. Sitä jatku kutoselle asti. Oon päässy kuitenki eroon kaikest laittomasta.... Seiskalle meneminen jännittää mutta lulen että saan sieltä uusia kavereita. Duudsoneille iso kiitos

8

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarinajatkuu

      Jatkan tässä vielä kun kaikki ei mahtunu toho!!
      Aina kun on paha mieli avaan vaa läppärin ja katon duudsoneita. Niistä saan taas uutta boostii jatkaa eteenpäin!ihailen niitten asenneta suuresti! Fanitan edellee duudsoneita ja pidän instassa fanikäyttäjää yllä unelma ois vielä joskus saada sinne yli 1000 seuraajaa jos haluutte olla osana mun unelmaa menkää seuraa sitä @_duudsonit__ duudsoneille kunniaa❤️✋

      • Duutsonit on säälittäviä nössöjä ja vielä itkee niissä duutsonit tuli taloon ohjelmassa


    • Moi!

      Kiusaaminen on kiellettyä. Olen hyvin pahoillani siitä, että olet joutunut kokemaan pitkäkestoista kiusaamista. Diabetes ei ole mikään syy kiusata.
      Oletko päässyt keskustelemaan tilanteestasi koulukuraattotin, koulupsykologin, terveydenhoitajan tai opettajasi kanssa? Auttaisivatko vanhempasi tai sisaruksesi? Toivon, että jaksat keskustella tilanteestasi jonkun kanssa.

      On ilo lukea, että olet päässyt eroon polttamisesta, nuuskasta ja juomisesta. Ne ovatkin vaarallinen yhdistelmä aivoillesi että kehosi sokeritasapainolle. Alkoholi voi laskea verensokeria dramaattisesti. Lisäksi pituuskasvu hidastuu ja voi tulla ongelmia puberteetin kanssa.

      Olet ottanut hyvän suunnan elämässäsi ja toivon, että jatkat sitä. Sinulla on elämä edessäsi, opiskelut, harrastukset ja kaikki. Olet arvokas ihminen!

      Tsemppiä!

      • MOI = Natsisukuinen LÄSSYTYStervehys pthyih!


    • bjjbjjjjgf

      "Kiusaaminen on kiellettyä. " Missä? Kiusaaminen on osa luontoa. On luonnotonta jollei kiusata. Elämä koostuu etupäässä kiusaamisesta: vahvojen kuuluu kiusata heikkoja. On luonnollista, että kiusattu etsii jonkun vielä heikomman jota voi kiusata.

    • Jeska03

      Mua on syrjitty 4-7vuotiaan ja nyt jotkut puhuu pahaa minusta...että juu!Mutta mulla on tällä hetkellä "pieniä" mielenterveydellisiä ongelmia ...ja joskus musta tulee hyvin hysteerinen.....:|



      jeskalife.blogspot.fi/

    • Okäviå

      Minua on kiusattu koko kouluikä.
      Vasta psykoosin sairastettu aloin pystyä käsittelemään minulle tapahtuneita hirveyksiä. Olen jo aikuinen. Nyt pystyn olemaan oma-aloitteinen ja olen tavanut ihmisiä, jotka eivät kiusaa minua. Edelleenkin jotkut pilailevat kustannuksellani. Mutta pystyn ilmaisemaan tunteitani ja tarpeitani sekä luottamaan joihinkin edes pinnallisella tasolla. Uskallan jopa puhua vieraille ja väitellä heidän kanssaan. En ole kiusaajieni kanssa minkäänlaisissa väleissä, jos näen jonkun heistä kannan kaunaa enkä voi sietää heitä.

    • Okäviå965

      Minua on kiusattu koko kouluikä.
      Vasta psykoosin sairastettu aloin pystyä käsittelemään minulle tapahtuneita hirveyksiä. Olen jo aikuinen. Nyt pystyn olemaan oma-aloitteinen ja olen tavanut ihmisiä, jotka eivät kiusaa minua. Edelleenkin jotkut pilailevat kustannuksellani. Mutta pystyn ilmaisemaan tunteitani ja tarpeitani sekä luottamaan joihinkin edes pinnallisella tasolla. Uskallan jopa puhua vieraille ja väitellä heidän kanssaan. En ole kiusaajieni kanssa minkäänlaisissa väleissä, jos näen jonkun heistä kannan kaunaa enkä voi sietää heitä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1663
    2. 44
      1003
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      958
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      929
    5. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      60
      898
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      879
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      840
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      785
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      768
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      752
    Aihe