menkat myöhässä ,testi negatiivinen?

ttietämätön

elikkä menkat 3pv myöhässä ja testi näyttää negatiivistä. kertokaas ny että mitä ihmettä mä teen nyt ? en viälä välttämättä haluais lasta sillä esikoinen ei oo puolta vuottakaan..mutta vaikka 2 negatiivista oon saanu ny nii kyllä se vähä harmittaa..

2

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • friskpust

      Tod näk et ole raskaana.
      Kuukautisten puuttuminen/epäsäännöllisyys ym. voi johtua hormonitasapinosta onhan synnytyksestä vasta noin lyhyt aika.

    • alkaisedes

      Jos sä imetät vielä, niin ei mikään ihme, että sulla menkat heittelee ja tuskin olet raskaana, jos testi kerran negaa. Mun esikoinen täyttää kohta vuoden ja vasta syyskuun alkupuolella oli ekat menkat. Siis nyt menossa kp/51 ja periaatteessa voisin olla raskaana, koska meilläkään ei ole ollut mitään ehkäisyä käytössä, mutta kun testit on olleet negaa, niin raskaanakaan en ole. Tässä alkuviikosta ihmettelin asiaa tutulle neuvolan tädille, niin hän sanoi sen olevan ihan normaalia koska vielä vielä imetän. Muuten ennen taittiin uskoa jopa niin, että jos nainen imettää, niin silloin ei tarvitse ehkäisyä ja imettävä äiti ei tulisi raskaaksi. No mulla se ainakin on tuntunut toimivan tähän saakka, mutta nyt niitä säännöllisiä menkkoja jo odottaa alkaviksi, että pääsis bongailemaan ovikset ja sitä kautta uuden raskauden mahdollisuus helpottuis.
      Ilmeisesti sun kierto oli kuiteskin palautunut jo näinkin nopeesti synnytyksestä ja mahd. imettämisestä huolimatta täsmälliseksi??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3690
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2992
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2910
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2768
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2704
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2465
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      254
      2203
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      209
      1918
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1917
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1867
    Aihe