Enemmän ruma vai kaunis?
Onko kaivattusi mielestäsi
18
<50
Vastaukset
Mun mielestä söpö....
Enkä voi elää ilman....
Olis edes kaveri..- RehellisiäVastauksia
Kysyttiin onko enemmän ruma vai kaunis, pitää valita niistä vaihtoehdoista.
- MIKÄOOT
Miksi sua risto kiinnostaa demonit ja kristinusko? Oletko saatanpalvoja vai uskovainen? Wicca? Uskotko manaukseen? Ootko ollu hautausmaalla keskiyöllä?
- maailman_kaunein_on
Kaunis tietenkin!
- oliparumastisanottu
Ruma ulkoa ja myös sisältä. Varo rumia ihmisiä.
- Eimitäänsyytä
Minä taas en kaipaa tuollaisia ihmisiä.
- siksikaipaan
Se sisäinen rumuus ei näkynyt heti.
- anomyyminä
Ihana kaunis söpöläinen;)
- omituinenkysymys
Omituinen kysymys. Jos jotain ihmistä kaipaa ainakin romanttisessa mielessä, en usko, että kukaan tätä pitäisi rumana. Vaikka toinen ei ehkä ulkoisesti olisikaan kaikkein kaunein tai komein, rakkaalleen hän kuitenkin voi olla hyvinkin viehättävä.
- einäitäenääjooko
Tunnistan jo. Kaunis. ;)
- MinähänSeSiinä
Samanlaiset kulmakarvat ku mulla xDDDDDDDD
- oottosihassu
Luin kaikki blogin kirjoitukset ja oli mielenkiintoista lukea sieltä sellaisia tilanteita ja sanomisia, tosin hiukan muunneltuina, joita on sanottu minun läsnäollessani. Kaikkea en ole kuullut tai kokenut. :) Oletko tehnyt blogia silloin, kun palsta on ollut suljettuna? ;)
- nostoup
Upupupylös
- Valitettavan_
Nätti, seksikäs, mutta valitettavasti tyhmä ja taipuvainen narsismiin, luonnevammainen. Moni kakku päältä kaunis.
- näinympäripyöreästi
Kauniimpaa saa hakea tosissaan.
- stillmakemefeel
Hän mies ei mitenkään komea mutta jotain siinä on.. ollut jo vuodesta 2001..
- Onkaunis
Voisi olla miss-maailma pontso päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091025
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä30611ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482