Kumpi osapuoli kyllästyy ensin?

Juuseroinen

Itse näin nuorena pysyviin parisuhteisiin uskovana tunnen toisinaan olevan vähemmistössä nykyään, kun kärjistetysti mahdollinen pano on parin hipauksen päässä GayRomeon tai Jack'D:n avulla (tai no, ehkä ajatus toimii ulkomaiden oikeissa suurkaupungeissa paremmin).

Mutta tuli vain mieleen, että jos otetaan stereotyyppinen parisuhde, jossa toinen top ja toinen btm, niin kumpi osapuoli todennäköisimmin kyllästyy, tai ainakin menettää suurimman kiinnostuksensa vastapuoleen parisuhteen pitkittyessä? Entä miten pitkittää kiinnostusta?

Millaisia mielipiteitä teillä on, olisi kiva saada kommentteja pidemmissä parisuhteissa eläviltä tai eläneiltä. Kukin voi itse määritellä mitä pidempi parisuhde homomaailmassa tarkoittaa, tuntuu yli vuoden tai kahden suhteet olevan aina vain harvinaisempia (sama toisaalta pätee heterofrendeihinkin).

7

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikkola7

      en kyl tiiä

    • Ei tuohon voi sanoa mitään sääntöä, kun se on ihan yksilöstä kiinni, sekä pariskunnasta kiinni miten pitää liekkiä yllä. Kyllähän seksistä tietynlainen jännitys menee pitkässä suhteessa, mutta mitä enemmän toista tuntee, sen helpompaa on vaan antautua nautinnolle. Kyllähän suhde muutenkin arkistuu pakostakin.

    • Onnellinenhomo

      Minun suhteeni on varmaankin suunnilleen yhtä vanha kuin ketjun nuori aloittaja. Se on kestänyt uskoakseni samoilla eväillä kuin heterosuhteet eli rakkaudella, huolenpidolla ja uskollisuudella. Muutama sanaharkka ja mykkäkoulu on meillä toki ollut, mutta silloin olen muistellut erästä vanhaa maalaismiestä, joka sanoi näin: "Siinä sitä on välillä tarpeeksi rakkautta, että toista sietää".

      Kaikista tärkeintä on ehdoton uskollisuus. Jos sitä ei ole, ei ole myöskään todellista rakkautta. Se sääntö pätee myös niin päin, että vieraisiin luvan antava ei todellisuudessa rakasta. Sanokoot vapaamielisemmät mitä sanovat, mutta asian laita on juuri näin.

    • Anonyymi

      Top vaihtaa bottomin toiseen useammin, koska Top haluaa vaihtelua ja bottomeita on paljon.
      bottomina yritän pitkittään Topin kiinnostusta alistumalla yhä enemmän Masterin tarpeisiin.
      Top käyttää minua hyväkseen aikansa ja antaa minut toisten miesten käyttöön.
      bottomina minusta se on luonnollista, koska tehtäväni on palvella miehiä panopuuna.
      bottomina olen lutka, minkä Top alistaa käyttöönsä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1608
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1226
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      6
      1209
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe