Takanluukun ympärille villa. Mistä erottaa villat

palovilla

Tarkoitus on pinnoittaa takka ja vaihtaa luukku. Vanhan luukun ympärillä ei ole kuin muuraus joka on halkeillut reilusti.

Kysymys kuuluukin mistä erotan normaalin ja palovillan toisistaan? Onko tälläiseen takanluukun asennukseen olemassa erilaisia tiivistys materiaalia vaahtoa, massaa jne?

Isoa villapakettia en haluaisi ostaa kun ei ole mitään muuta käyttöä sille kuin tuo takan luukun tiivistys.

6

5770

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rautalankamalli

Ainakin ennen tulisijavillaa (10 mm paksu kova villa) sai arkeittain, taitaa olla 600 x 1200 mm, esim. Starkista. Jos tuohon massaa ajattelee, niin hormiliitosmassa voisi toimia. Tärkeintä on muistaa, että luukku ei voi olla kiinni massalla tai villalla, kyllä se on saatava sidottua tavalla tai toisella uunin rakenteisiin joustavasti, villat tai massat hoitavat vain hallitsemattomat ilmavuodot.

• hullunhommaa

Noista takoista johtuvia tulipaloja ihan riittävästi. Suosittelen että annat homman asiantuntijalle. Johan vakuutusyhtiökin vaati että vuosittaiset nuohouksetkin hoitaa ammattimies.

• omavakuutusyhtiö

Edellinen löpisee omiaan
        Vakuutusuhtiöitä ei kiinnosta nuohoukset
        Ok talon/kesämökin omistajan ei tartte vakuuttaa mitään

• sxcdfcvv

Keramiikkavilla hoitaa tuon asian.

• Uuni.mies

Tulenkestävää narua ja tulenkestävää kittiä (massatuubissa).

Tulenkestävä villa on todella paljon painavampaa ja jämäkämpää kuin normaali villa.

• appesonen

Hanki takkasydän niin "tuli on tallessa" ja ratkeaa nuo ongelmat kerralla. Palovillaa tarvitset vain sydämen ja hormin välin tiivistämiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      163
      2571
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      205
      1198
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1111
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      299
      933
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      101
      912
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66