Olen älypuhelin sovelluksella alkanut opiskelemaan venäjää,mut tuntuu siinä pyörii samat sanat,kirjankin ostin mut siinä ei tietenkää ole sitä miten lausutaan.
Vai kannataako ekana opetella aakkoset?
Miten ootte oppineet venäjän kieltä parhaiten?
Venäjän opiskelu,miten oppii parhaiten?
1
170
Vastaukset 1
- rysruss
Ekana kannattaa opetella aakkoset, ehdottomasti. Kannattaa myös aloittaa opettajan johdolla, muuten ei opi ääntämistä ikinä kunnolla. Myöhemmin voi opiskella itsenäisestikin.
Minä olen olen oppinut venäjää aikuislukiossa. Tunnen kuitenkin yhden ihmisen, joka on oppinut puhumaan ja ymmärtämään puhuttua venäjää venäläisten parissa. Hän ei osaa lukea ja kirjoittaa venäjää. Aikuislukiossa oppii venäjää monipuolisesti ja saa varsin kelvollisen kielitaidon parissa vuodessa. Työväen- ja kansalaisopistot ovat hyvä vaihtoehto, niissä edetään hitaasti.
Alkuun pääseminen ihan itsenäisesti on melkein mahdotonta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 402476
- 52936
- 62856
Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227723Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t52720T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin10634Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne81597- 47587
- 65583
- 47578