Olen älypuhelin sovelluksella alkanut opiskelemaan venäjää,mut tuntuu siinä pyörii samat sanat,kirjankin ostin mut siinä ei tietenkää ole sitä miten lausutaan.
Vai kannataako ekana opetella aakkoset?
Miten ootte oppineet venäjän kieltä parhaiten?
Venäjän opiskelu,miten oppii parhaiten?
1
67
Vastaukset
- rysruss
Ekana kannattaa opetella aakkoset, ehdottomasti. Kannattaa myös aloittaa opettajan johdolla, muuten ei opi ääntämistä ikinä kunnolla. Myöhemmin voi opiskella itsenäisestikin.
Minä olen olen oppinut venäjää aikuislukiossa. Tunnen kuitenkin yhden ihmisen, joka on oppinut puhumaan ja ymmärtämään puhuttua venäjää venäläisten parissa. Hän ei osaa lukea ja kirjoittaa venäjää. Aikuislukiossa oppii venäjää monipuolisesti ja saa varsin kelvollisen kielitaidon parissa vuodessa. Työväen- ja kansalaisopistot ovat hyvä vaihtoehto, niissä edetään hitaasti.
Alkuun pääseminen ihan itsenäisesti on melkein mahdotonta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713488
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851506Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251249- 1581212
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35961
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16943Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk89771- 62745