Olen Anu Saagimin puolella

taloeläätavallaan

Maria Veitola meni hänen kotiinsa ja sanoi, että hän INHOAA ruokaa, jota hänelle ehdotettiin.

Maria Veitola kulki Saagimin kodissa tukka sekaisin, meikkaamattomana, peitto päällä ja istui sohvalla polvet koukussa kuin murrosikäinen. Lisäksi hän osoitti jaloillaan Saagimia. Tuollaisesta seuraisi arabimaissa kivitys.

Kyllä minullakin menisi ruokahalu, jos joutuisin Veitolan naamaa katsomaan. Tämä tarkoittaa sitä, että joillain on kehittyneempi estetiikan taju.

Luulisi toimittajan olevan perillä kulttuureista. Suomen presidentin vaimo puetaan huiviin, kun hän menee arabimaihin. Viron naiset ovat itsestään huolehtivia, joten Veitola halveksi virotarta kaikin tavoin.

Veitola ei osannut keskustella. Hänen puheensa oli yhden lauseen töksäytyksiä kuin murkulla jälleen.

Veitola ei hymyillyt vaan käyttäytyi kuin keskitysleirivanki.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhaäiti

      Mitähän varten tuollaisia ohjelmia ylipäätään tehdään? Ketä voi kiinnostaa? Katsoin tuon yhden etukäteiskohun takia, mutta hukkaan meni sekin aika. Tuikituntemattomat epäkiinnostavat ihmiset tölvivät toisiaan.

      • taloeläätavallaan

        Perussuomalaisten sahurin kotona Maria Veitola pälyili ympärilleen kuin sarjamurhaaja. Tunsin myötähäpeää ja vaihdoin äkkiä kanavaa.


    • xantippa10

      Pelkkä kahden julkisuushakuisen naisen ennalta sovittu provo, jonka tarkoitus vain ja ainoastaan on saada julkisuutta. Oksettaa. En edelleenkään katso tuota epäaitoa kohellusohjelmaa.

    • nolaantunutäippä

      Ei mitenkään pahalla, mut tarkotuksenahan oli, että Veitola on kylässä kuin kotonaan, ja omana itsenään. Te pissis naiset, jotka ette kestä vähän "rumempia" ihmisiä nii kattokaa peiliin! Ja Maria ei mennyt Anulle vaan Ratialle!!

      ps. oon sama äiti, joka on keskustelussa "kännissä oleva isä". Menkää kattoo, ja kyllä, olen ylpeä miehestäni vaikka hän juokin.

    • SetanProggis

      Maria Veitola oli kuin jostain sillan alta ryöminy spurgu.
      Vähemmästäkin menee ruokahalut.

      Pukeutui kuin joku persjalkainen poro. ;)P
      Pitäis kyllä osta pukeutua ja käyttäytyä tossa iässä ja asemassa.

      Vai onko kaikki porot seinää päin juosseita rekkalesboja joilla ei mitään häbyä?

      • nolaantunutäippä

        Järki hoi älä jätä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4623
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe