-91 Swiftin vaselift

vifti

Onko -91 malliseen sviftiin tulossa vaseliftiä milloin? Muuttuuko maski myäs hianommaksi ja tuleeko kiiltävä pakoputki?

14

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ksjjfkslfsklsjdk

      ysiykkösen viftin vaseliinit tuli vetarin nivelestä ja 20 vuotta sitten.

    • fefwfew

      Ei mutta uusien päästömääräyksen johdosta swiftiin tulee sähköohjattu kaasutin ja samalla myös automaattinen rikastin käsikäyttöisen tilalle. Aika luksusta, vai mitä sutsuki-kuskit.

      • klfjskljfdklfjsdl

        Heh, takaisinkutsu -91 Swifteille, on havaittu ongelma että käsikäyttöisellä rikastimella auto saattaa sammua risteykseen taitamattoman rikastimenkäytön vuoksi, autoon vaihdetaan automaattirikastin ja sähköohjattu kaasutin sekä vaihdetaan kaikki ruostevaurioituneet peltiosat uusiin :D


      • bkhggfdf
        klfjskljfdklfjsdl kirjoitti:

        Heh, takaisinkutsu -91 Swifteille, on havaittu ongelma että käsikäyttöisellä rikastimella auto saattaa sammua risteykseen taitamattoman rikastimenkäytön vuoksi, autoon vaihdetaan automaattirikastin ja sähköohjattu kaasutin sekä vaihdetaan kaikki ruostevaurioituneet peltiosat uusiin :D

        Heh hehhee. Kylläpä osaa olla mahtavaa huumoria. Helvetin juntti.


      • sfjskljfksdlfl

        tsutsuki palstalla rupeaa aina huumorinkukka kukkimaan kuten ruostepilkut 25 vuotta vanhassa sutsuki viftissä.


      • klfjskljfdklfjsdl kirjoitti:

        Heh, takaisinkutsu -91 Swifteille, on havaittu ongelma että käsikäyttöisellä rikastimella auto saattaa sammua risteykseen taitamattoman rikastimenkäytön vuoksi, autoon vaihdetaan automaattirikastin ja sähköohjattu kaasutin sekä vaihdetaan kaikki ruostevaurioituneet peltiosat uusiin :D

        Missä swiftissä se käsirikastin muka on ollut? Minä kun olen nähnyt vain automaattiryypyllisiä. Itsellä edelleen alla 1985-mallinen, automaattiryypyllä tottakai.
        Altossa oli käsikäyttöinen.


      • Swiftari
        M1978 kirjoitti:

        Missä swiftissä se käsirikastin muka on ollut? Minä kun olen nähnyt vain automaattiryypyllisiä. Itsellä edelleen alla 1985-mallinen, automaattiryypyllä tottakai.
        Altossa oli käsikäyttöinen.

        Siinä ratin oikealla puolen, vitalukon vierellä. Hankippa silmälasit.


      • Swiftari kirjoitti:

        Siinä ratin oikealla puolen, vitalukon vierellä. Hankippa silmälasit.

        Ratin OIKEALLA puolella ryyppy?
        Luulet varmaan tupakansytytintä ryypyksi, tai sitten et huomaa että ryyppysi on jälkiasennus, huono sellainen jos se väärälle puolelle rattia on laitettu.


      • Swiftari

        Minä otan ryypyn oikealla tai vasemmalla.


    • HienoParannus

      Juu.Häkäränni johdetaan sisään kuljettajan istuimen alta niin jatkossa ei noin typeriä ukkoja enää paljon näy !

      • sklfjsfjsdskl

        sulle pitäs olla räkäränni.


      • HienoParannus
        sklfjsfjsdskl kirjoitti:

        sulle pitäs olla räkäränni.

        Faijas kun teki sua, niin sillä ja mutsillas oli räkäkänni.


      • HiehoPahennus
        HienoParannus kirjoitti:

        Faijas kun teki sua, niin sillä ja mutsillas oli räkäkänni.

        Aivosi puolestaan näyttävät kärsivän jatkuvasta häkäkännistä...


      • HienoParannus
        HiehoPahennus kirjoitti:

        Aivosi puolestaan näyttävät kärsivän jatkuvasta häkäkännistä...

        Pirskatti sentään, kun nolottaa kertoa, että minä kärsin jatkuvasta pimpin puutteesta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe