-91 Swiftin vaselift

vifti

Onko -91 malliseen sviftiin tulossa vaseliftiä milloin? Muuttuuko maski myäs hianommaksi ja tuleeko kiiltävä pakoputki?

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ksjjfkslfsklsjdk

      ysiykkösen viftin vaseliinit tuli vetarin nivelestä ja 20 vuotta sitten.

    • fefwfew

      Ei mutta uusien päästömääräyksen johdosta swiftiin tulee sähköohjattu kaasutin ja samalla myös automaattinen rikastin käsikäyttöisen tilalle. Aika luksusta, vai mitä sutsuki-kuskit.

      • klfjskljfdklfjsdl

        Heh, takaisinkutsu -91 Swifteille, on havaittu ongelma että käsikäyttöisellä rikastimella auto saattaa sammua risteykseen taitamattoman rikastimenkäytön vuoksi, autoon vaihdetaan automaattirikastin ja sähköohjattu kaasutin sekä vaihdetaan kaikki ruostevaurioituneet peltiosat uusiin :D


      • bkhggfdf
        klfjskljfdklfjsdl kirjoitti:

        Heh, takaisinkutsu -91 Swifteille, on havaittu ongelma että käsikäyttöisellä rikastimella auto saattaa sammua risteykseen taitamattoman rikastimenkäytön vuoksi, autoon vaihdetaan automaattirikastin ja sähköohjattu kaasutin sekä vaihdetaan kaikki ruostevaurioituneet peltiosat uusiin :D

        Heh hehhee. Kylläpä osaa olla mahtavaa huumoria. Helvetin juntti.


      • sfjskljfksdlfl

        tsutsuki palstalla rupeaa aina huumorinkukka kukkimaan kuten ruostepilkut 25 vuotta vanhassa sutsuki viftissä.


      • klfjskljfdklfjsdl kirjoitti:

        Heh, takaisinkutsu -91 Swifteille, on havaittu ongelma että käsikäyttöisellä rikastimella auto saattaa sammua risteykseen taitamattoman rikastimenkäytön vuoksi, autoon vaihdetaan automaattirikastin ja sähköohjattu kaasutin sekä vaihdetaan kaikki ruostevaurioituneet peltiosat uusiin :D

        Missä swiftissä se käsirikastin muka on ollut? Minä kun olen nähnyt vain automaattiryypyllisiä. Itsellä edelleen alla 1985-mallinen, automaattiryypyllä tottakai.
        Altossa oli käsikäyttöinen.


      • Swiftari
        M1978 kirjoitti:

        Missä swiftissä se käsirikastin muka on ollut? Minä kun olen nähnyt vain automaattiryypyllisiä. Itsellä edelleen alla 1985-mallinen, automaattiryypyllä tottakai.
        Altossa oli käsikäyttöinen.

        Siinä ratin oikealla puolen, vitalukon vierellä. Hankippa silmälasit.


      • Swiftari kirjoitti:

        Siinä ratin oikealla puolen, vitalukon vierellä. Hankippa silmälasit.

        Ratin OIKEALLA puolella ryyppy?
        Luulet varmaan tupakansytytintä ryypyksi, tai sitten et huomaa että ryyppysi on jälkiasennus, huono sellainen jos se väärälle puolelle rattia on laitettu.


      • Swiftari

        Minä otan ryypyn oikealla tai vasemmalla.


    • HienoParannus

      Juu.Häkäränni johdetaan sisään kuljettajan istuimen alta niin jatkossa ei noin typeriä ukkoja enää paljon näy !

      • sklfjsfjsdskl

        sulle pitäs olla räkäränni.


      • HienoParannus
        sklfjsfjsdskl kirjoitti:

        sulle pitäs olla räkäränni.

        Faijas kun teki sua, niin sillä ja mutsillas oli räkäkänni.


      • HiehoPahennus
        HienoParannus kirjoitti:

        Faijas kun teki sua, niin sillä ja mutsillas oli räkäkänni.

        Aivosi puolestaan näyttävät kärsivän jatkuvasta häkäkännistä...


      • HienoParannus
        HiehoPahennus kirjoitti:

        Aivosi puolestaan näyttävät kärsivän jatkuvasta häkäkännistä...

        Pirskatti sentään, kun nolottaa kertoa, että minä kärsin jatkuvasta pimpin puutteesta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2478
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2240
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2072
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1873
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe