Onko -91 malliseen sviftiin tulossa vaseliftiä milloin? Muuttuuko maski myäs hianommaksi ja tuleeko kiiltävä pakoputki?
-91 Swiftin vaselift
14
154
Vastaukset
- ksjjfkslfsklsjdk
ysiykkösen viftin vaseliinit tuli vetarin nivelestä ja 20 vuotta sitten.
- fefwfew
Ei mutta uusien päästömääräyksen johdosta swiftiin tulee sähköohjattu kaasutin ja samalla myös automaattinen rikastin käsikäyttöisen tilalle. Aika luksusta, vai mitä sutsuki-kuskit.
- klfjskljfdklfjsdl
Heh, takaisinkutsu -91 Swifteille, on havaittu ongelma että käsikäyttöisellä rikastimella auto saattaa sammua risteykseen taitamattoman rikastimenkäytön vuoksi, autoon vaihdetaan automaattirikastin ja sähköohjattu kaasutin sekä vaihdetaan kaikki ruostevaurioituneet peltiosat uusiin :D
- bkhggfdf
klfjskljfdklfjsdl kirjoitti:
Heh, takaisinkutsu -91 Swifteille, on havaittu ongelma että käsikäyttöisellä rikastimella auto saattaa sammua risteykseen taitamattoman rikastimenkäytön vuoksi, autoon vaihdetaan automaattirikastin ja sähköohjattu kaasutin sekä vaihdetaan kaikki ruostevaurioituneet peltiosat uusiin :D
Heh hehhee. Kylläpä osaa olla mahtavaa huumoria. Helvetin juntti.
- sfjskljfksdlfl
tsutsuki palstalla rupeaa aina huumorinkukka kukkimaan kuten ruostepilkut 25 vuotta vanhassa sutsuki viftissä.
klfjskljfdklfjsdl kirjoitti:
Heh, takaisinkutsu -91 Swifteille, on havaittu ongelma että käsikäyttöisellä rikastimella auto saattaa sammua risteykseen taitamattoman rikastimenkäytön vuoksi, autoon vaihdetaan automaattirikastin ja sähköohjattu kaasutin sekä vaihdetaan kaikki ruostevaurioituneet peltiosat uusiin :D
Missä swiftissä se käsirikastin muka on ollut? Minä kun olen nähnyt vain automaattiryypyllisiä. Itsellä edelleen alla 1985-mallinen, automaattiryypyllä tottakai.
Altossa oli käsikäyttöinen.- Swiftari
M1978 kirjoitti:
Missä swiftissä se käsirikastin muka on ollut? Minä kun olen nähnyt vain automaattiryypyllisiä. Itsellä edelleen alla 1985-mallinen, automaattiryypyllä tottakai.
Altossa oli käsikäyttöinen.Siinä ratin oikealla puolen, vitalukon vierellä. Hankippa silmälasit.
Swiftari kirjoitti:
Siinä ratin oikealla puolen, vitalukon vierellä. Hankippa silmälasit.
Ratin OIKEALLA puolella ryyppy?
Luulet varmaan tupakansytytintä ryypyksi, tai sitten et huomaa että ryyppysi on jälkiasennus, huono sellainen jos se väärälle puolelle rattia on laitettu.- Swiftari
Minä otan ryypyn oikealla tai vasemmalla.
- HienoParannus
Juu.Häkäränni johdetaan sisään kuljettajan istuimen alta niin jatkossa ei noin typeriä ukkoja enää paljon näy !
- sklfjsfjsdskl
sulle pitäs olla räkäränni.
- HienoParannus
sklfjsfjsdskl kirjoitti:
sulle pitäs olla räkäränni.
Faijas kun teki sua, niin sillä ja mutsillas oli räkäkänni.
- HiehoPahennus
HienoParannus kirjoitti:
Faijas kun teki sua, niin sillä ja mutsillas oli räkäkänni.
Aivosi puolestaan näyttävät kärsivän jatkuvasta häkäkännistä...
- HienoParannus
HiehoPahennus kirjoitti:
Aivosi puolestaan näyttävät kärsivän jatkuvasta häkäkännistä...
Pirskatti sentään, kun nolottaa kertoa, että minä kärsin jatkuvasta pimpin puutteesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673