http://bot.fi/15ul
Tuollainen uutinen oli, mutta mikä on ryhmäkoti?
Mikä ryhmäkoti?
7
1750
Vastaukset
- Mitäsiinä
uutisessa kerrottiin?
- Ålhyl
Asutaan ryhmäkodissa esim kehitysvammaiset opettelee omaa asumista.
- Ei_tiedä
Uutisessa luki: "
Pelastuslaitos kiirehti torstaina aamuyöllä outokumpulaiseen ryhmäkotiin, jossa palohälytin rämisi ulkona ja ohikulkija soitti asiasta hätäkeskukseen.
Varsinaista tulipaloa ryhmäkodissa ei onneksi ollut, vaan hälytyksen aiheutui sankkasavuinen sisällä tupakointi. Palokunta tarkisti tilanteen paikan päällä."- Ryhmäkoti
Ryhmäkoti on vähän niinkuin kimppakämppä. On omat huoneet ja yhteiset keittiö- ja oleskelutilat
- mirka12
Ryhmäkoti on sellainen missä on ohjaajia paikalla jossa kokoajan ja jossain taas vaan aamulla n illlaa yöllä ei ole Minä asun ryhmökodissa
- kotiin
Wou, miten sinne pääsee?
- Virallisiin
Virallisiin ryhmäkoteihin pääsee sosiaali- ja terveystoimen kautta. Ne ovat osa sote-järjestelmää.
Kimppakämppiä voi perustaa ihan kuka tahansa, mutta niissä ei ole automaattisesti mitään muuta hoivaa kuin asukkaiden toisilleen järjestämää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693