Haiseva kämppä

Sivustaseuraja

Eräs vuokranantaja vuokraa Iissä haisevaa kämppää tietämättömille nuorille tietäen että siinä huoneessa on kosteusvaurio tai hajulukot tukossa tai jopa homevaurio. Toivon että vuokralaiset hoksaavat kohdalle osuessaan pyytämään vuokranantajaa tekemään kosteusvauriotutkimuksen ennen kämppään muuttoa. Kävin pyörähtämässä siinä kämpässä mutkan todetakseni sen että se on asumiskelvoton. Haju oli ihan hirveä, silmiä kirveli pitkän aikaa ja oksennuskin oli tulla.
Pyydänkin nyt nuorten vanhempia olemaan varuillaan jos ko. kämppä osuu kohdalle.

13

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vuokra-asunto

      Missäpäin Iitä? Yksityisen vai minkä vuokraama?

    • Sivustaseuraja

      yksityisen vuokraama, iin keskustan läheisyydessä. En ala yksilöimään kenen.

      • Taajama-Antti

        Perskutarallaa...
        Et ala yksilöimään, mutta kuitenkin heitit epäilyksen koko taajama-alueen asuntojen ylle. Itselläni on rivitalossa kaksio tyhjillään ja aioin laittaa sen vuokralle, mutta kiitos postauksesi, ei taida porukkaa kiinnostaa. Keskustan läheisyydessä..... ?? Taidan laittaa hajulukot tukkoon ja steariinia hajulukkoon!


      • Sivustaseuraja

        Laita vaan jos siltä tuntuu....mutta luulenpa ettet se oo sinä vaan semmoinen vuokranantaja jolla on vanhoja kunnostamattomia vuokrakämppiä pilvin pimein pitkin Iitä.


      • Vuokra-asunto

        Eipä noihin vuokra-asuntoihin minkäänlaista remonttia tahdo saada, vuokranantaja on aika välinpitämätön. Yli 10 vuotta maksettuani isoa vuokraa lähes asumiskelvottomasta asunnosta, alkaa ymmärtämään myös vuokralaisen oikeuksista jotain. Asunnosta maksetaan vuokraa, muttei se tarkoita ettei mikään asunnossa saisi kulua/tarvitsisi koskaan minkäänlaista kunnostusta taikka remonttia.


      • ErämaaEsa

        On kyllä hirveetä vaikerointia tämä vuokralla asuminen. Samalla rahalla maksaisitte omaa osaketta ja saisitte vaikuttaa yhtiökokouksissa asuntonne kuntoon. Muuttakaapa vaikka Äkäslompoloon, siellä on edullisempaa asumista. Ite asuin siellä kaks vuotta ja hauskaa ja halpaa oli. Tulin takaisin tänne Oulun seudulle ja täällä on hirveetä valittamista. Seuraavaksi lähen Hesaan.


    • ei_muuten_potuta

      Mä asun kunnan vuokra-asunnossa.
      Ei oo valittamista. Sellanen vuokra jonka pystyy
      maksamaan ilman että tarvii miettiä että mitä
      on vara syödä loppukuukauden ajan.
      Tosi kivat naapuritkin on! Voi jutella aina niitä ja näitä.
      Ja jos ne pyytää apua niin mielelläni autan.
      Soitan vaikka taksin jos siltä tuntuu.
      Se on asenne joka ratkasee! Ai niin muuten, haisee
      tässä mun kämpässäkin. Aina sillon kun luonto kutsuu
      enkä muista käyttää huuhtelua.

      • Korkki_Erkkari_Haminasta

        Niin, kyllä joidenkin kelpaa,
        kun tollaset naapurit kun sinä.

        Joskus oon mennyt naapuriin kysymään,
        että soittaisitko taksin meidän seurueelle,
        kun on toi puheaika päässyt kaikilta just
        nyt tänä iltana loppumaan, niin eikös
        vaan naapuri oo soittanutkin ihan
        eri tila-auton meitä hakemaan.

        Joskus on oltu puukkohippasta kämpillä
        hyvien kavereiden kanssa
        ja heti on naapuri soittanut ambulanssin,
        vaikka hippa ei oo ees vielä päättynytkään.
        Niin, että : Ois kiva olla sun naapuri,
        kun toi sun asenne on niin kohdallaan!


    • kateudestasininen

      Katellisten panettelua.Jos on terveys-uhka kyllä viranomaiset ois puuttuneet.

      • ookkonäää

        "Jos on terveys-uhka kyllä viranomaiset ois puuttuneet" Heko / heko / heko!
        Onko joku ilmoittanut terveysviranomaisille?
        Ei kai ne "viranomaiset" joka tönön terveys riskeistä tiedä.
        Kuntien / kaupunkien terveystarkastajat tarkastavat pyynnöstä asuntojen asumiskelpoisuuden.


    • Jospa_se_haju

      hellittäisi, jos kävisi välillä suihkussa. Tietenkin siinä kuluu vettä, mutta minkäs teet.

      • Haiseva_uros

        Mä kävin viimeksi suihkusa armeijasa vuonna 1987. Oli kuumaa vettä ja palijo saiputta. En oo sen jäläkeen suihkun kans lotrannu. Ja onhan ihimisellä ominais tuoksu elikkä haju, mulla on ainaski.
        Naisetki on tuumanneet, jotta sinähän haiset mies, ku oon hakenu niitä tanssiin.
        Ei muuta.


    • Simonits

      Aloittaja seuraa vaan sivusta,kun nuoriso alkaa sairastumaan,isompi paha olet itse koska tiedät etkä tee mitään muuta kun tänne muka kirjoittelet. Helppo on oikeata asiasta ilmoittaa vaikka täällä palstalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      429
      1906
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      198
      1593
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1441
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      179
      1423
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1066
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      1050
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      976
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      120
      968
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      948
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      906
    Aihe