Kaksi eksääni..

Ovat ilmeisen kaksineuvoisia vaikka minä en kylläkään itse sellaisesta luonnonoikusta havaintoja tehnyt. Jaa miksikö olen sellaiseen päätelmään päätynyt... No siksi kun heidän chat-profiilissaan luki selkeästi että he ovat sekä isä että äiti. Muutenkin ovat kyllä käyttäytyneet siten kuin lapsillaan ei oikeaa isää olisikaan, ei myöskään koskaan huomioitu isänpäivää muuten kuin koulun ja kerhon kautta. No minä pidänkin koko isänpäivävouhotusta aikalailla kaupallisena touhuna..

41

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pa-yh

      Ex:äsi ovat varmasti nyt salaliitossa sinua vastaan. ties mitä peliä pitävät selkäsi takana yhdessä. Kuinka sattuikaan, että molemmat sattuivat olemaan "isä sekä äiti". ..

      Yh-äiti yksinkertaisesti joutuu olemaan lapsilleen perheessä isä sekä äiti. Eihän heidän perheeseen kuulu sitä miestä. Samoin yh-isä joutuu olemaan lapsilleen sekä äiti että isä. Näin se vain menee elämässä.
      Kaikista koomisinta on se, että äiti joutuu olemaan yksinhuoltajana perheessä, jossa vetelehtii mies niminen henkilö. Kaiken järjen mukaan tämän "miesolion" pitäisi hoitaa isänvelvollisuutensa ja olla miehen mallina lapsilleen.

      • vonLagerbom

        Mitenkäs tällainen yh-äiti osaa olla miehen mallina lapsilleen, hmm..


      • pa-yh
        vonLagerbom kirjoitti:

        Mitenkäs tällainen yh-äiti osaa olla miehen mallina lapsilleen, hmm..

        Samalla tavalla kuten yh-isäkin osaa olla naisen mallina lapsilleen, hmm...


      • Entinenyh-äiti
        vonLagerbom kirjoitti:

        Mitenkäs tällainen yh-äiti osaa olla miehen mallina lapsilleen, hmm..

        Välillä äidin pitää antaa elämisemallia lapselleen, kun isistä ei siihen ole. Onneksi, olen itse löytänyt Miehen, joka käy töissä ja jolla on elämänarvot kohdillaan. Näin poikanikin oppii, mitä Miehen kuuluu tehdä, kun ex ei siihen kykene.


      • sukupuolineutraali
        Entinenyh-äiti kirjoitti:

        Välillä äidin pitää antaa elämisemallia lapselleen, kun isistä ei siihen ole. Onneksi, olen itse löytänyt Miehen, joka käy töissä ja jolla on elämänarvot kohdillaan. Näin poikanikin oppii, mitä Miehen kuuluu tehdä, kun ex ei siihen kykene.

        Nykyisissä parisuhteissakaan ei enään tiedä kumpiko on isä tai äiti. Onhan nykyään kaksi miestä kasvattamassa lasta siinä missä kaksi naistakin.


      • tiss
        vonLagerbom kirjoitti:

        Mitenkäs tällainen yh-äiti osaa olla miehen mallina lapsilleen, hmm..

        Vanha viisaushan sanoo, että jos tädillä on munat niin hän on setä, hmmm..


    • asdcv

      Eikö ne sun lapset ole jo niin isoja, että eivät ole enään kerhossa eikä koulussa, vai onko niitä tullut lisää?
      On ihan niiden aikuisten lasten oma valinta, lähettävätkö isänpäiväkortin vai ei. Toisaalta, jos ei muutoinkaan ole tekemisissä täytyykö sitä korttia lähettää muodon vuoksi.
      Eikö äitiä ja isää voi muistaa päivittäin, silloin kun he vielä ovat elossa. Ei tarvita kuin pieni puhelinsoitto tai tekstari, että näyttää välittävänsä.

    • misu18

      Hyvää isänpäivää Magnus!

      • Kiitos Misu.. Mitä mieltä olet, tuhoaako mielisairas äiti lastensa tulevaisuuden estelemällä narsistisesti tapaamiset. Olettaisi että lapsille jää kaipuu isäänsä jonnekin sielun sopukoihin kaihertamaan ja varsinkin lapsella, joka on tottunut isänsä seuraan ja jolta äkkiä viedään mahdollisuus isänsä tapaamiseen. On selvää sekin, että vaikka lapsi ei olisi koskaan isäänsä tavannut, kaipaa silti isää kun kerran muillakin sellainen on. Merkillistä ettei yhteiskunta puutu tällaisiin tapauksiin. Minun mielestäni, kun tiedossa on äidin mielisairaus, tulisi lapsi ja lapsen tulevaisuus ja oikeus isäänsä huomioida tällöin erityisen huolellisesti.


      • Misu18

        Varmasti näillä lapsilla, joilla ei sitä isää ole / eivät koskaan ole tavanneet, tulee joskus aika, jolloin he haluavat alkaa selvittää juuriaan. (Kadonneet-ohjelma). Se jää äidin vastuulle mitä hän kertoo lapsen isästä. Toisaalta lapsen mielikuvitus laukkaa ja hän rakentaa itselleen "mielikuvitus isän".

        Minä vieläkin ihmettelen sitä miksi teillä ei ne tapaamiste pyöri normaalisti. Miten Lapsen oikeus tavata biologista isäänsä voidaan kieltää?
        Onko takana vain äidin halu saada tehdä isän elämä mahdollisimman vaikeaksi, koska tietää lapsen olevan isälle tärkeä. Ala-arvoista käyttäytymistä naiselta, jos estää tapaamiset.
        Entä lastensuojeluviranomaiset? Mikä heidän kantansa on asiaan. Eikö heillä ole velvollisuus valvoa, että myös biologinen isä saa tavata säännöllisesti lastaan?
        Minun henkilökohtainen mielipide on se, että on lasta kohtaan väärin estää häntä tapaamasta isäänsä.


      • vonLagerbom

        Tällainen tapaamattomuus saatiin aikaan äidin sosiaalitoimelle ja oikeuteen suoltamilla valheilla. Elikä tarkemmin ottaen Varsinais-Suomen käräjäoikeuden tuomari edusti samaa vanhoillislestadiolaista uskonsuuntaa kuin lapsen äiti ja hänen isänsäkin joten päätös oli odotetusti valheet, ei totuuden, todisteiden mukainen. Jopa selvät videotallenteet sivuutettiin ja väitettiin tyttäreni pelkäävän minua vaikka Nakkilan sosiaalitoimen lausunto, useiden henkilötodistajien ja videotallenteiden näyttö osoitti täysin päin vastaista. Kun aloin seurustelemaan nykyisen vaimoni kanssa alkoi tyttäreni äiti viemään lapsen piiloon tapaamispäivinä ja näin ollen minä ajoin useita kertoja turhaan yli kahdensadan kilometrin lapseni noutomatkat.


      • määäs

        Oletko kuullut isät lasten asialla ry:stä? Googlaa jos et ole kuullut.


      • Misu18
        vonLagerbom kirjoitti:

        Tällainen tapaamattomuus saatiin aikaan äidin sosiaalitoimelle ja oikeuteen suoltamilla valheilla. Elikä tarkemmin ottaen Varsinais-Suomen käräjäoikeuden tuomari edusti samaa vanhoillislestadiolaista uskonsuuntaa kuin lapsen äiti ja hänen isänsäkin joten päätös oli odotetusti valheet, ei totuuden, todisteiden mukainen. Jopa selvät videotallenteet sivuutettiin ja väitettiin tyttäreni pelkäävän minua vaikka Nakkilan sosiaalitoimen lausunto, useiden henkilötodistajien ja videotallenteiden näyttö osoitti täysin päin vastaista. Kun aloin seurustelemaan nykyisen vaimoni kanssa alkoi tyttäreni äiti viemään lapsen piiloon tapaamispäivinä ja näin ollen minä ajoin useita kertoja turhaan yli kahdensadan kilometrin lapseni noutomatkat.

        Eikö siinä ole mahdollisuutta hakea uudestaan lapsen huoltajuutta ja aloittaa koko huoltajuus/tapaamisprosessi uudelleen? Vaatia puolueeton tuomari jne?


      • vonLagerbom

        Kai se olisi mahdollista jos saisi asianajajan- vaan minä en saa. Minulla ei ole mitään tietoa tyttärestäni. Ensivuoden huhtikuun alussa tulee kuluneeksi kolme vuotta kun olen viimeksi tavannut hänet enkä ole sen jälkeen kuullutkaan hänestä mitään Harmi että olen tullut sekaantuneeksi kahteen tuollaiseen äitiin..


      • nipsuh
        vonLagerbom kirjoitti:

        Kai se olisi mahdollista jos saisi asianajajan- vaan minä en saa. Minulla ei ole mitään tietoa tyttärestäni. Ensivuoden huhtikuun alussa tulee kuluneeksi kolme vuotta kun olen viimeksi tavannut hänet enkä ole sen jälkeen kuullutkaan hänestä mitään Harmi että olen tullut sekaantuneeksi kahteen tuollaiseen äitiin..

        "..jos saisi asianajajan..." Miksi et saa??
        Eihän sinun tarvitse muuta kuin kävellä Porissa yksityiseen asianajan toimistoon. Sieltä he alkavat hoitaa asiaasi ja laittavat tarvittavat asiat vireille. Nämä julkiset oikeusaputoimistot...no, jaa...Onko niitä ihmisten pakko käyttää vai saako asianajajan valita itse nykyaikana? Itse otin yksityisen eräässä perintöasiassa, oli hyvä ja asiallinen. Homma meni kuten pitikin. Kun taas kunnallinen oikeusavustaja vaan levitteli käsiään samasta asiasta...ilmeisesti ammattitaito ei riittänyt.
        Kotivakuutuksessa on yleensä riita-asioiden varalle oikeusturva vakuutus, jos ei saa ilmaista oikeusapua.


      • vonLagerbom

        En saa asianajoapua yksityiseltä enkä kunnalliseltakaan.


      • miksi-ei-saa
        vonLagerbom kirjoitti:

        En saa asianajoapua yksityiseltä enkä kunnalliseltakaan.

        Selitähän miksi et saa??


      • vonLagerbom

        Johtuu varmaan siitä että takavuosina riitaannuin turkulaisen vapaamuurarilakimiehen kanssa.


      • mustalla-listallako
        vonLagerbom kirjoitti:

        Johtuu varmaan siitä että takavuosina riitaannuin turkulaisen vapaamuurarilakimiehen kanssa.

        Selityshän tuokin. Onkohan tämä vapaamuurarilakimiesesi ollut asianajajaliiton jäsen?
        Silloin voit tehdä hänestä kantelun asianajajaliittoon.
        Perustuslakikin määrää, että suomen kansalaiset ovat tasa-arvoisia lain edessä.
        http://www.asianajajaliitto.fi/
        Tuolta linkistä löytyy lakimiehiä.
        Ota nyt mies itseäsi niskasta kiinni ja ala hoitamaan asioitasi/lapsesi asioita järjestelmällisesti...Jos kerran tiedät olevasi oikeassa.


      • vonLagerbom

        Minähän nimenomaisesti otinkin yhteyttä lakimiesliittoon silloin aikoinaan, jolloin riita alkoikin. Syynä se, että tämä lakimies laskutti minua vaikka olisi pitänyt laskuttaa eläkeyhtiötä jonka kanssa oli kiistaa eläkkeestäni. Ensimmäisellä kerralla voitettuani jutun maksoinkin asianajajan laskun mutta toisella kerralla hän alkoi vaatimaan että saa vastaanottaa rahat joiden summaksi hän kertoi olevan huomattavan. Tähän en suostunut josta asiasta hän suuttui. Voitin kuitenkin tuonkin jutun mutta asia eteni kuitenkin vielä ylemmälle asteelle ja sieltä kysyin miksi eläkeyhtiötä ei velvoitettu maksamaan oikeudenkäyntikulujani jolloin sain vastauksen ettei sitä oltu vaadittukaan. Asianajajan on kuitenkin toimittava asiakkaan edun mukaisesti ja tämä asianajaja ei näin toiminut, Kertoi vielä muutama vuosi sitten ettei hän ota hoitaakseen kenenkään sukunikaan asioita. Tällainen tapaus siis.. Ja vielä, tietenkään asianajaja ei saanut edes huomautusta..


      • Onhan-muitakin
        vonLagerbom kirjoitti:

        Minähän nimenomaisesti otinkin yhteyttä lakimiesliittoon silloin aikoinaan, jolloin riita alkoikin. Syynä se, että tämä lakimies laskutti minua vaikka olisi pitänyt laskuttaa eläkeyhtiötä jonka kanssa oli kiistaa eläkkeestäni. Ensimmäisellä kerralla voitettuani jutun maksoinkin asianajajan laskun mutta toisella kerralla hän alkoi vaatimaan että saa vastaanottaa rahat joiden summaksi hän kertoi olevan huomattavan. Tähän en suostunut josta asiasta hän suuttui. Voitin kuitenkin tuonkin jutun mutta asia eteni kuitenkin vielä ylemmälle asteelle ja sieltä kysyin miksi eläkeyhtiötä ei velvoitettu maksamaan oikeudenkäyntikulujani jolloin sain vastauksen ettei sitä oltu vaadittukaan. Asianajajan on kuitenkin toimittava asiakkaan edun mukaisesti ja tämä asianajaja ei näin toiminut, Kertoi vielä muutama vuosi sitten ettei hän ota hoitaakseen kenenkään sukunikaan asioita. Tällainen tapaus siis.. Ja vielä, tietenkään asianajaja ei saanut edes huomautusta..

        http://www.asianajajaliitto.fi/asianajajaliitto/alan_valvonta/vastuuvakuutusturva

        Oletko tietoinen, että asianajajilla pitää olla vastuuvakuutus? Se korvaa asiakkaalle aiheutuneet kulut.

        Jos tämä asianajaja ei ota asiaasi ajettavaksi, niin Suomessa kyllä löytyy vaihtoehtoja. Sieltä linkistä löytyy paljon uusia nimiä.

        Hyvä mies tee tilanteellesi jotain...


      • kadåofi22
        MagnusVonLagerbom kirjoitti:

        Kiitos Misu.. Mitä mieltä olet, tuhoaako mielisairas äiti lastensa tulevaisuuden estelemällä narsistisesti tapaamiset. Olettaisi että lapsille jää kaipuu isäänsä jonnekin sielun sopukoihin kaihertamaan ja varsinkin lapsella, joka on tottunut isänsä seuraan ja jolta äkkiä viedään mahdollisuus isänsä tapaamiseen. On selvää sekin, että vaikka lapsi ei olisi koskaan isäänsä tavannut, kaipaa silti isää kun kerran muillakin sellainen on. Merkillistä ettei yhteiskunta puutu tällaisiin tapauksiin. Minun mielestäni, kun tiedossa on äidin mielisairaus, tulisi lapsi ja lapsen tulevaisuus ja oikeus isäänsä huomioida tällöin erityisen huolellisesti.

        Mielisairas isä, voi ihan omilla nettikirjoitteluillaan, saada aikaan sen, ettei lapsi halua tavata. Onhan se äärimmäisen noloa, jos isä-pappa pesee likapyykkiä julkisesti ;)


      • ksadfasa22
        nipsuh kirjoitti:

        "..jos saisi asianajajan..." Miksi et saa??
        Eihän sinun tarvitse muuta kuin kävellä Porissa yksityiseen asianajan toimistoon. Sieltä he alkavat hoitaa asiaasi ja laittavat tarvittavat asiat vireille. Nämä julkiset oikeusaputoimistot...no, jaa...Onko niitä ihmisten pakko käyttää vai saako asianajajan valita itse nykyaikana? Itse otin yksityisen eräässä perintöasiassa, oli hyvä ja asiallinen. Homma meni kuten pitikin. Kun taas kunnallinen oikeusavustaja vaan levitteli käsiään samasta asiasta...ilmeisesti ammattitaito ei riittänyt.
        Kotivakuutuksessa on yleensä riita-asioiden varalle oikeusturva vakuutus, jos ei saa ilmaista oikeusapua.

        Laajakaan kotivakuutus ei korvaa huoltajuusoikeudenkäyntejä.


      • samassaveneessämuitakin
        vonLagerbom kirjoitti:

        Kai se olisi mahdollista jos saisi asianajajan- vaan minä en saa. Minulla ei ole mitään tietoa tyttärestäni. Ensivuoden huhtikuun alussa tulee kuluneeksi kolme vuotta kun olen viimeksi tavannut hänet enkä ole sen jälkeen kuullutkaan hänestä mitään Harmi että olen tullut sekaantuneeksi kahteen tuollaiseen äitiin..

        Katsoitko eilen Ajankohtaisen kakkosen? Katso uusinta tai katso täältä netistä.


      • vonLagerbom

        No en katsonut. Mitä siinä ohjelmassa oli?


      • gbtrds
        vonLagerbom kirjoitti:

        No en katsonut. Mitä siinä ohjelmassa oli?

        http://areena.yle.fi/1-2449135

        Katsohan tästä. Avioerolapsista...ex.puolisoista ja heidän vallastaan


    • sterilisaatio

      On siinä miehellä huono tuuri kun aina on naisissa vikaa.

    • lapsettärkeintäelämässä

      "No minä pidänkin koko isänpäivävouhotusta aikalailla kaupallisena touhuna.."

      Älä nyt vaan väitä ettei tunnu kivalta saada joku hassu kortti omalta lapselta?!
      Itse pistän JOKAISEN piirustuksen ja lapun jonka muksuni vain haluavat minulle antaa, seinälle.Ei ainakaan voi väittää ettei olisi saanut koskaan mitään :D
      Ja itse ainakin pidän siitä kun muksut kertoo että nyt tämä on sellainen ja sellainen sarjakuva jossa taikalehmä hakee kuusta juustoa yms yms.. :) Se pistää vanhan hymyilemään ja pyytämään tarinalle jatkoa :)

      Älä nyt lagersetä siellä masennu liikaa.Kyllä elämässä niitä hienojakin hetkiä on.Jaksa vaan yrittää kontaktia lapsiisi.Uskon että kyllä se siitä kun asialle saa hieman aikaa lisää.Älä anna periksi koskaan.

      • vonLagerbom

        Tarkoitin kaupallista isänpäivävouhotusta, en lasten taholta tullutta muistamista.


    • ainavain-minäminä

      Nyt kysymys sinulle Lager: miten muistat kaikkia niitä lapsiasi jouluna?
      Ostatko pienen paketin kaikille? Soitatko ja tapaatko heitä jouluna?

      • vonLagerbom

        Miten minä kaikkia muistaisin kun en tiedä missä asuu ja mikä nykyinen nimensäkään on. Mielisairauteen näemmä kuuluu osana lasten nimien vaihtaminen yms. Ja osaan lapsiini on yhteys muuten jo katkaistu, tunnesidekin siis kun pitkään pidettiin erossa..


      • kuinmanulleillallinen
        vonLagerbom kirjoitti:

        Miten minä kaikkia muistaisin kun en tiedä missä asuu ja mikä nykyinen nimensäkään on. Mielisairauteen näemmä kuuluu osana lasten nimien vaihtaminen yms. Ja osaan lapsiini on yhteys muuten jo katkaistu, tunnesidekin siis kun pitkään pidettiin erossa..

        Oletko milloinkaan kuullut Maistraatista ja Väestörekisteristä?
        Ota sieltä selvää.
        Miten voit olettaa, että lapset muistavat isänpäivänä, jos kerrat sinäkään et muista heitä edes jouluna tai syntymäpäivinä. Nimet saa selville kunhan käyttää järkeään ja on hivenen itse aktiivinen. Joko sinun tai äidin nimi, senkin voi tarkistaa ym. virastoista. Tuskimpa ex-puolisoittesi uudet puolisot ovat ottaneet lapsiasi nimilleen. Heitähän on kirjoituksistasi päätellen aika monta...
        Monet asiat ovat itsestä ja omasta aktiivisuudesta kiinni.


      • vonLagerbom
        kuinmanulleillallinen kirjoitti:

        Oletko milloinkaan kuullut Maistraatista ja Väestörekisteristä?
        Ota sieltä selvää.
        Miten voit olettaa, että lapset muistavat isänpäivänä, jos kerrat sinäkään et muista heitä edes jouluna tai syntymäpäivinä. Nimet saa selville kunhan käyttää järkeään ja on hivenen itse aktiivinen. Joko sinun tai äidin nimi, senkin voi tarkistaa ym. virastoista. Tuskimpa ex-puolisoittesi uudet puolisot ovat ottaneet lapsiasi nimilleen. Heitähän on kirjoituksistasi päätellen aika monta...
        Monet asiat ovat itsestä ja omasta aktiivisuudesta kiinni.

        Et ilmeisesti lukenut tarkkaavaisesti. Kirjoitin että eksillä, mielisairailla on ollut tapana vaihtaa lasten nimet. Ja ei kiitos, en ala selvittelemään lasten osoitteita, hakee äiti pian taas vaikkapa lähestymiskiellon jos alan osoitteitaan selvittelemään. Riitti yksi kerta kun minut tuomittiin vittumaisen lapsen äidin takia lähestymiskieltorikkomuksesta kun otin n.2v poikani syliin pankin pihalla kun oli hoitotädin kanssa pankissa käymässä. Muutaman minuutin pidin sylissä ja lähdin pois ja käräjille jouduin..


      • ooojjjhhhyyy
        vonLagerbom kirjoitti:

        Et ilmeisesti lukenut tarkkaavaisesti. Kirjoitin että eksillä, mielisairailla on ollut tapana vaihtaa lasten nimet. Ja ei kiitos, en ala selvittelemään lasten osoitteita, hakee äiti pian taas vaikkapa lähestymiskiellon jos alan osoitteitaan selvittelemään. Riitti yksi kerta kun minut tuomittiin vittumaisen lapsen äidin takia lähestymiskieltorikkomuksesta kun otin n.2v poikani syliin pankin pihalla kun oli hoitotädin kanssa pankissa käymässä. Muutaman minuutin pidin sylissä ja lähdin pois ja käräjille jouduin..

        Kirjoitat monikossa eksistäsi ja heidän sairauksistaan...missä vaiheessa avioliittoa nämä sairaudet puhkesivat?


      • vonLagerbom
        ooojjjhhhyyy kirjoitti:

        Kirjoitat monikossa eksistäsi ja heidän sairauksistaan...missä vaiheessa avioliittoa nämä sairaudet puhkesivat?

        Heh, olivat jo ennen avioliiton solmimista, ja pääasiassa kannanottoni lasta koskevassa kommentoinnissani koskee nuorimmaisen tyttäreni äitiä.


      • Ensi viikolla laitan uuden huoltajuusoikeudenkäynnin vireille ja vaadin ottamaan huomioon oikeudelle viime kerralla annetut perättömät lausumat mm.


    • Ali.en.beast

      Hyvä Laakeri, et tule menestymään oikeuksissa noin että pyrit huoltajuuskäsittelyn yhteydessä tehokkaasti todistamaan lastensuojelijoiden virheitä. Koska hehän tuossa ovat jättäneet velvollisuuksiaan hoitamatta. Minä neuvoisin ennen huoltajuusoikeudenkäyntiä hoitamaan tuon perättömien lausumien jutun pois. Joko kanteluin tai rikosilmoituksin. Minulla olisi sulle hyviä neuvoja, kuinka menestyt tuossa perätön lausuma-jutussa.

      Sen jälkeen sinua kuunnellaan ihan eri tavalla huoltajuusoikeudenkäynnissäkin.

      • vonLagerbom

        No laitapa vaikka sähköpostia minulle. Pitkän selvityksen, kanteluiden jälkeen minulla on viimein todisteet ettei minulle toimitettu lainkaan virallista ilmoitusta tapaamisista tyttäreni kanssa. Huhtikuussa tulee kuluneeksi siis jo kolme vuotta kun olen lastani tavannut tai kuullutkaan mitään muuta kuin että nimensä olisi vaihdettu. Kätevää äideiltä. Toinen eksäni sai lopullisesti minut erotetuksi kahdesta lapsestani. Ollaan kuin vieraita toisillemme nykyään näiden lasten kanssa. Sellaista se on kun psyykensairaat saavat sosiaaliväen tuekseen.
        [email protected]


    • NeuvonantajaMies

      Keskittyisit vaan tuleviin ex-puolisoihisi

    • Kerrallaoikea

      Oon usein pohtinut sitä, että miks joillakin ihmisillä käy niin huono tuuri, et se valittu nainen/ mies on "väärä" ja aina vaan uudestaan ja uudestaan? Itse kuvittelisin jo parista epäonnistuneesta valinnastani oppineeni ( vaikea tietää, kun on kerralla osunut oikeaan).

      Niin ja jos vaikka huono tuuri käviskin, niin toivottavasti en siitä ala julkisesti avautumaan ja niitä valintoja haukkumaan. Kun se suurin vika ei kumminkaan varmaan olisi heissä.

      • vonLagerbom

        No hyvä sekin että viimein onnistui. Maaliskuussa täyttyy jo kolmas vuosi onnellista elämää nykyisen vaimoni kanssa. Harmi vaan että eräs eksä tuhosi toiminnallaan kaiken hankkimani omaisuuden, talot, ettei enää ole juuri mahdollisuuksia elää sellaista elämää maalla, jollaisesta olen aina haaveillut vaan nyt on tyydyttävä pienimuotoisempaan toimintaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      83
      4507
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      121
      3886
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2451
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      193
      1454
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1276
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1233
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1168
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1157
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1133
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1035
    Aihe