Kylpylään tai kuntolomalle

pärnuunkoPäristellään

60 naisihminen haluaisi saada seuraa tai ainakin asumiskustannuksille jakajan. Haluaisitko sinä lähteä vaikkapa Pärnuun?

14

183

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viroon

Milloin olisit lähdössä ja onko seuralaisen sukupuolella väliä?

• Rea54

Hei! Minäkin olen matkaseuraa vailla!
      Olen 61 vuotias eläkkeellä oleva nainen Lappeenrannasta. Matkustelisin mielelläni, mutta mukava matkaseuralainen puuttuu. Olen iloinen ja virkeä aikaani seuraava ihminen. Tulen hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa.

• Kaari55

Hei Rea 54
        Olisitko lähdössä mahdollisesti etelään, itse olen vielä työssäkäyvä nainen samalla ikähaarukalla.
        Olisihan se mukava saada juttuseuraa.

• lomailemaanko-kö

Hei Rea 54 (ja vaikka muutkin matkoille haluavat)

Olen samanikäinen nainen kuin sinä. Minunkin tekisi mieli matkalle, mielellään vielä vaikka loppuvuoden aikana.

Tykkään matkustella silloin tällöin mutta matkaseura on joskus hakusessa. Viro ja kylpylät eivät minua innosta.

Laitanpa tähän sp-osoitteen mihin voisit ottaa yhteyttä josko vaikka päästäisiin suunnittelemaan matkaa: an22ir2(at)gmail.com

• Rea54
        Kaari55 kirjoitti:

Hei Rea 54
        Olisitko lähdössä mahdollisesti etelään, itse olen vielä työssäkäyvä nainen samalla ikähaarukalla.
        Olisihan se mukava saada juttuseuraa.

HeiI
        Tässäpä sinulle sp-osoitteeni: [email protected]
        Kirjoitellaan kuulumisia ja tutustutaan. Jospa vaikka lomamatkalle lähdetäänkin!

• ... joku kylpylälomaa suunnitteleva olisi kiva saada kaveriksi matkalle. Kustannukset ja järjestelyt hoituvat edullisemmin ja helpomminkin kaverin kanssa.
        Lähtisitkö sinä?
        Milloin?
        Minne mieluiten?

• PÄRISTELLÄÄNlomalle
    • talvea_pakoon

Hei, joko te kaikki olette löytäneet matkaseuraa?
      Vieläkin löytyy innokkaita matkaan lähtijöitä, kauemmaksikin kuin Viroon.

• VoisinLähteäMinäkii

Minne suunnittelet lähteväsi?
        Koska?
        Kuinka pitkäksi aikaa?
        Valmis- vai omatoimimatkalle?

• turon
    • Mutaan

Vieläkö kiinostaa seura kylpylään? Täällä olisi kunnollinen raitis vailla kumppani!

• Mutaan

Pärnu!"Vieläkö kiinostaa seura kylpylään? Täällä olisi kunnollinen raitis vailla kumppani!

• mutaan

Pärnu!"Vieläkö kiinostaa seura kylpylään? Täällä olisi kunnollinen raitis vailla kumppania! [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      106
      1095
    2. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      137
      804
    3. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      197
      730
    4. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      697
    5. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      30
      674
    6. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      69
      672
    7. 47
      620
    8. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      59
      555
    9. Mistäkö haaveilen

Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä
      Ikävä
      29
      541
    10. Kuinka hyvin kestäisit?

Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?
      Sinkut
      102
      530
    Aihe