Kylpylään tai kuntolomalle

pärnuunkoPäristellään

60 naisihminen haluaisi saada seuraa tai ainakin asumiskustannuksille jakajan. Haluaisitko sinä lähteä vaikkapa Pärnuun?

14

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viroon

      Milloin olisit lähdössä ja onko seuralaisen sukupuolella väliä?

    • Rea54

      Hei! Minäkin olen matkaseuraa vailla!
      Olen 61 vuotias eläkkeellä oleva nainen Lappeenrannasta. Matkustelisin mielelläni, mutta mukava matkaseuralainen puuttuu. Olen iloinen ja virkeä aikaani seuraava ihminen. Tulen hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa.

      • Kaari55

        Hei Rea 54
        Olisitko lähdössä mahdollisesti etelään, itse olen vielä työssäkäyvä nainen samalla ikähaarukalla.
        Olisihan se mukava saada juttuseuraa.


      • lomailemaanko-kö

        Hei Rea 54 (ja vaikka muutkin matkoille haluavat)

        Olen samanikäinen nainen kuin sinä. Minunkin tekisi mieli matkalle, mielellään vielä vaikka loppuvuoden aikana.

        Tykkään matkustella silloin tällöin mutta matkaseura on joskus hakusessa. Viro ja kylpylät eivät minua innosta.

        Laitanpa tähän sp-osoitteen mihin voisit ottaa yhteyttä josko vaikka päästäisiin suunnittelemaan matkaa: an22ir2(at)gmail.com


      • Rea54
        Kaari55 kirjoitti:

        Hei Rea 54
        Olisitko lähdössä mahdollisesti etelään, itse olen vielä työssäkäyvä nainen samalla ikähaarukalla.
        Olisihan se mukava saada juttuseuraa.

        HeiI
        Tässäpä sinulle sp-osoitteeni: [email protected]
        Kirjoitellaan kuulumisia ja tutustutaan. Jospa vaikka lomamatkalle lähdetäänkin!


      • ... joku kylpylälomaa suunnitteleva olisi kiva saada kaveriksi matkalle. Kustannukset ja järjestelyt hoituvat edullisemmin ja helpomminkin kaverin kanssa.
        Lähtisitkö sinä?
        Milloin?
        Minne mieluiten?


    • PÄRISTELLÄÄNlomalle
    • talvea_pakoon

      Hei, joko te kaikki olette löytäneet matkaseuraa?
      Vieläkin löytyy innokkaita matkaan lähtijöitä, kauemmaksikin kuin Viroon.

      • VoisinLähteäMinäkii

        Minne suunnittelet lähteväsi?
        Koska?
        Kuinka pitkäksi aikaa?
        Valmis- vai omatoimimatkalle?


    • turon
    • Mutaan

      Vieläkö kiinostaa seura kylpylään? Täällä olisi kunnollinen raitis vailla kumppani!

    • Mutaan

      Pärnu!"Vieläkö kiinostaa seura kylpylään? Täällä olisi kunnollinen raitis vailla kumppani!

      • mutaan

        Pärnu!"Vieläkö kiinostaa seura kylpylään? Täällä olisi kunnollinen raitis vailla kumppania! [email protected]


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4849
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe