Miten sairauspäiväraha lasketaan tai mistä se katsotaan?
Entä kun sairausloma jatkuu vielä seuraavan vuoden puolelle?
Olen tehnyt osa-aika työtä huonolla menestyksellä. Keho ei enää suostu toimimaan ja valvottaa yöt, niin elämästä on tullut sietämätöntä, ja pian sekoaa pääkin.
En olisi uskonut, että tälläistä voi olla, että kivut ei hellitä millään ja toimintakyky mennyt.
Edessä väksinkin työkyvyttömyyseläkkeelle hakeutuminen, vaikka se itselle onkin kova pala purtavaksi, sitä kun olisi mieluusti tehnyt töitä tuohon 63 vuoteen. Nyt minulla on mittarissa 61vuotta ja olen sairauslomalla.
Osatyökyv.eläke ja sairausloma
3
95
Vastaukset
- vmmbvknkvk
Mikä vitun idea siinä on että pitää tuhlata elämänsä pelkkään työntekoon ? jos on paikat hajalla niin jää hyvillä mielillä eläkkeelle jos olet jo 61 v. kyllä suomen valtiolla pitää olla rahaa oman maan kansalaisten elämiseen , eikä pelkästään elintasopakolaisten hyysäämiseen ! SITÄ PAITSI KUN IHMISILTÄ ON KYSYTTY KUOLINVUOTEELLA , MITÄ KATUU ELÄMÄSTÄÄN NIIN LÄHES KAIKILLA TOP 3 VASTAUKSISSA ON ETTÄ TEKI LIIKAA TÖITÄ JA EI JÄÄNYT AIKAA ELÄÄ OMAA ELÄMÄÄ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
- loppuu
Iso Kiitos, olet oikeassa. Menen vaikka leipäjonoon jos rahat loppuu
- hhfhhfhfhfvdcgdh
Kyllä ne loppuu kun nykyiset herrat toimii, vähentämällä ennestäänkin pienistä sairauspäivärahoista, joka on nyt otettu uutena leikkauslistalle , karenssipäivä ja 2-9 pv 80% palkasta ja kun nuo ei riitä niin myösi sairausmenoista ( lääkäri, hammaslääkäri, lääkkeet ja palvelut)
Kylmää kyytiä, laittaa puistattamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun433044Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081887Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171870Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si751561- 171474
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431358- 251300
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901289UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1021081Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1001071