Osatyökyv.eläke ja sairausloma

Ulvilalainen

Miten sairauspäiväraha lasketaan tai mistä se katsotaan?
Entä kun sairausloma jatkuu vielä seuraavan vuoden puolelle?
Olen tehnyt osa-aika työtä huonolla menestyksellä. Keho ei enää suostu toimimaan ja valvottaa yöt, niin elämästä on tullut sietämätöntä, ja pian sekoaa pääkin.
En olisi uskonut, että tälläistä voi olla, että kivut ei hellitä millään ja toimintakyky mennyt.
Edessä väksinkin työkyvyttömyyseläkkeelle hakeutuminen, vaikka se itselle onkin kova pala purtavaksi, sitä kun olisi mieluusti tehnyt töitä tuohon 63 vuoteen. Nyt minulla on mittarissa 61vuotta ja olen sairauslomalla.

3

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vmmbvknkvk

Mikä vitun idea siinä on että pitää tuhlata elämänsä pelkkään työntekoon ? jos on paikat hajalla niin jää hyvillä mielillä eläkkeelle jos olet jo 61 v. kyllä suomen valtiolla pitää olla rahaa oman maan kansalaisten elämiseen , eikä pelkästään elintasopakolaisten hyysäämiseen ! SITÄ PAITSI KUN IHMISILTÄ ON KYSYTTY KUOLINVUOTEELLA , MITÄ KATUU ELÄMÄSTÄÄN NIIN LÄHES KAIKILLA TOP 3 VASTAUKSISSA ON ETTÄ TEKI LIIKAA TÖITÄ JA EI JÄÄNYT AIKAA ELÄÄ OMAA ELÄMÄÄ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

• loppuu

Iso Kiitos, olet oikeassa. Menen vaikka leipäjonoon jos rahat loppuu

• hhfhhfhfhfvdcgdh

Kyllä ne loppuu kun nykyiset herrat toimii, vähentämällä ennestäänkin pienistä sairauspäivärahoista, joka on nyt otettu uutena leikkauslistalle , karenssipäivä ja 2-9 pv 80% palkasta ja kun nuo ei riitä niin myösi sairausmenoista ( lääkäri, hammaslääkäri, lääkkeet ja palvelut)
      Kylmää kyytiä, laittaa puistattamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1797
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1608
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      49
      1154
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1020
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      939
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      856
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      770
    Aihe