Kusetuksen makua?

ÄOnolla

Auran kunta aikoo säästää ja vähän ulkoistaa joten siinä menetetään taas työpaikkoja ja palvelujen laatu huononee. Samalla kunta ostaa rakennuttajilta asuntoja ja ostetaan taas lisää jotta rakentajat pystyvät aloittamaan rakentamisen! Asunnot luultavasti jäävät myymättä koska tontit eivät ole varsinaisesti ainakaan lapsiperheille ideaaliset, takapihat kiinni koulun kentällä=melu, jatkuva valaistus tai palvelutaloa vastapäätä jossa on jo nyt ollut muutamia järjestyshäiriöitä. Kaiken tämän takana hyörii eräs valtuutettu joka myös sattuu olemaan kiinteistövälittäjä! Sattumaa eikö?

10

949

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ViktorHatulev

Arto Savikagnas!

• hjgkgjh

Taas jauhetaan paskaa. Aloitusviestin kirjoittaja on täys mulkku.

• mulkvistijoo

Suosittelen joskus lukemaan hallituksen pöytäkirjoja. Sieltä nämä löytyy.

• maalla-mukavaa

Hiljakkoin Auraan muuttaneena tämä hämmentää. Luulin tulevani mukavaan maalaiskylään. Kuka on tämä Arto Savikangas, siis kunnallispoliitikkoko? Mikä puolue? Vai onko niin että tänne maalaiselämään se vasta kähmintä kuuluukin?

• Rahhaa

Minkäs puolueen valtuutetut yrittivät asuntojen ostoa vastustaa? Ai niin, edustavat sitä persepuoluetta joten asuntojen oston onkin pakko olla hyvä juttu! Me varmaan tienataan tällä(kin), vaikka kriisikuntana ostetaan ylihinnoiteltuja asuntoja tosta vaan. Markkinoilla ei noille tunnu olevan minkäänlaista kysyntää, mutta kyllä kunnalle kelpasi ja ihan kaksin kappalein. Nostetaan nyt kunnolla veroäyriä niin Auralla on taas rahhaaa haha hah!

• velaxi

Ihan kohta nousee uusi uljas rivi viereen. Siitä varmaan taas muutama asunto ostettu. Ainakin sai kunta tontin myytyä!

• Ilmaisetlounaat

Ja lehdessä hieno ilmoitus, että puolet asunnoista varattu! siis varattu ei ole sama kuin myyty!!
        Ostakaa kunnon pimennysverhot myös ne onnelliset "pienellä rahalla" omaan asuntoon ja varsinkin siihen uudelle tontille tulevat ketkä on ihan kiinni palvelutalossa! kun palvelutalon valot pajattaa läpi yön. Mutta lehtikirjoitus 10, totuus 4.

• Mamuttaja

Me tarvitaan mamuille hyviä asuntoja. Partavauva tarvitsee 2h k ainakin.

• Kivaa_eikö

Sä tarviit silloin myös "pehmennystä" lapualaiseen tyyliin...

• Välistävetäjä

Arvo on sipilän pikkuserkku joten päätelkää siitä....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      123
      1694
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1242
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1191
    Aihe