Goa tammikuussa

Tampiotallaaja

Heippa! Olen heittänyt arpaa minne menisin tammikuussa, alunperin olin ajatellut meneväni karibialle, mutta sitten Goakuume nostikin taas nenäänsä. Matka-ajankohta siis tammikuun alkupuoli. Onko Goalla silloin aurinkoista /lämmintä? Minulle aina talvimatkoilla ykkösasia että lämpöä löytyisi ja aurinko paistaisi. Pitääkö kahden viikon matkalle anoa viisumi itse jos menee pakettimatkalla? Matkatoimistojen sivuilla ei mitään mainintaa siitä, törmäsin viisumiasiaan ihan toisaalla kun googlailin Goaa. Onko Candolim? ranta ihan jees, kuvissa se näyttää aika mutaiselta? Ihan sama mulle vaikka olis mutainen, kunhan vaan pohja olisi suht. Jees. Kiireellisiä vastauksia tarvitsisin, toivottavasti joku teistä osaa auttaa:)))

5

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tukka-hulmuten

Tammikuussa on kuumaa ja aurinkoista, voi olla, ettet näe kahden viikon lomallasi ainuttakaan pilveä. Viisumi tarvitaan viikonkin maatkaan. Matkanjärjestäjien sivuilla asiasta kyllä mainitaan, jos viitsii klikkailla alaotsikoitakin.
      Candolimin ranta, kuten Calaguten. Bagankin, on samanlainen, Pohja hyvä, mutta usein merenkäynti sen verran kovaa, että sotkee veden. Parhaat uimarannat on pohjoisempana, tai etelä-Goassa.
      Suosittelen!

• Tampiotallaaja

voi herranen aika, miten tuo viisumi sinne hommataan? Saako sen haettua kokonaan netin kautta`? Oon auttamattoman tampio:0

• NaikaVaddo

viisumihakemus täytetään netissä, valokuva 5x5 cm liimataan ja lähetetään tai viedään Indian Embassy:iin. Viisumimaksun kuittikin pitää liittää mukaan. Täytä kaikki kohdat hakemuksesta. Ohjeet suomeksikin sieltä löytyy.

http://indianembassy.fi/aloita-tasta/index.html

• Tampiotallaaja

Vielä kyselisin...Käykö viisumihakemukseen eri valokuva kuin mikä passissa on? Toivon mukaan, ettei tarvitse passia alkaa uusimaan mokoman takia:(

• tukka-hulmuten

Kyllä käy. Viisumiin siis 5x5 cm kokoinen kuva, joka alle vuoden vanha.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7513
    2. 95
      5367
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      4987
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      136
      4374
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3120
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      46
      2752
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2749
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2357
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      11
      2309
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1900
    Aihe