Goa tammikuussa

Tampiotallaaja

Heippa! Olen heittänyt arpaa minne menisin tammikuussa, alunperin olin ajatellut meneväni karibialle, mutta sitten Goakuume nostikin taas nenäänsä. Matka-ajankohta siis tammikuun alkupuoli. Onko Goalla silloin aurinkoista /lämmintä? Minulle aina talvimatkoilla ykkösasia että lämpöä löytyisi ja aurinko paistaisi. Pitääkö kahden viikon matkalle anoa viisumi itse jos menee pakettimatkalla? Matkatoimistojen sivuilla ei mitään mainintaa siitä, törmäsin viisumiasiaan ihan toisaalla kun googlailin Goaa. Onko Candolim? ranta ihan jees, kuvissa se näyttää aika mutaiselta? Ihan sama mulle vaikka olis mutainen, kunhan vaan pohja olisi suht. Jees. Kiireellisiä vastauksia tarvitsisin, toivottavasti joku teistä osaa auttaa:)))

5

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tukka-hulmuten

      Tammikuussa on kuumaa ja aurinkoista, voi olla, ettet näe kahden viikon lomallasi ainuttakaan pilveä. Viisumi tarvitaan viikonkin maatkaan. Matkanjärjestäjien sivuilla asiasta kyllä mainitaan, jos viitsii klikkailla alaotsikoitakin.
      Candolimin ranta, kuten Calaguten. Bagankin, on samanlainen, Pohja hyvä, mutta usein merenkäynti sen verran kovaa, että sotkee veden. Parhaat uimarannat on pohjoisempana, tai etelä-Goassa.
      Suosittelen!

    • Tampiotallaaja

      voi herranen aika, miten tuo viisumi sinne hommataan? Saako sen haettua kokonaan netin kautta`? Oon auttamattoman tampio:0

    • NaikaVaddo

      viisumihakemus täytetään netissä, valokuva 5x5 cm liimataan ja lähetetään tai viedään Indian Embassy:iin. Viisumimaksun kuittikin pitää liittää mukaan. Täytä kaikki kohdat hakemuksesta. Ohjeet suomeksikin sieltä löytyy.

      http://indianembassy.fi/aloita-tasta/index.html

    • Tampiotallaaja

      Vielä kyselisin...Käykö viisumihakemukseen eri valokuva kuin mikä passissa on? Toivon mukaan, ettei tarvitse passia alkaa uusimaan mokoman takia:(

      • tukka-hulmuten

        Kyllä käy. Viisumiin siis 5x5 cm kokoinen kuva, joka alle vuoden vanha.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      78
      1413
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1215
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      99
      994
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      944
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      139
      928
    6. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      833
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      814
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      794
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      786
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      685
    Aihe