Goa tammikuussa

Tampiotallaaja

Heippa! Olen heittänyt arpaa minne menisin tammikuussa, alunperin olin ajatellut meneväni karibialle, mutta sitten Goakuume nostikin taas nenäänsä. Matka-ajankohta siis tammikuun alkupuoli. Onko Goalla silloin aurinkoista /lämmintä? Minulle aina talvimatkoilla ykkösasia että lämpöä löytyisi ja aurinko paistaisi. Pitääkö kahden viikon matkalle anoa viisumi itse jos menee pakettimatkalla? Matkatoimistojen sivuilla ei mitään mainintaa siitä, törmäsin viisumiasiaan ihan toisaalla kun googlailin Goaa. Onko Candolim? ranta ihan jees, kuvissa se näyttää aika mutaiselta? Ihan sama mulle vaikka olis mutainen, kunhan vaan pohja olisi suht. Jees. Kiireellisiä vastauksia tarvitsisin, toivottavasti joku teistä osaa auttaa:)))

5

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tukka-hulmuten

Tammikuussa on kuumaa ja aurinkoista, voi olla, ettet näe kahden viikon lomallasi ainuttakaan pilveä. Viisumi tarvitaan viikonkin maatkaan. Matkanjärjestäjien sivuilla asiasta kyllä mainitaan, jos viitsii klikkailla alaotsikoitakin.
      Candolimin ranta, kuten Calaguten. Bagankin, on samanlainen, Pohja hyvä, mutta usein merenkäynti sen verran kovaa, että sotkee veden. Parhaat uimarannat on pohjoisempana, tai etelä-Goassa.
      Suosittelen!

• Tampiotallaaja

voi herranen aika, miten tuo viisumi sinne hommataan? Saako sen haettua kokonaan netin kautta`? Oon auttamattoman tampio:0

• NaikaVaddo

viisumihakemus täytetään netissä, valokuva 5x5 cm liimataan ja lähetetään tai viedään Indian Embassy:iin. Viisumimaksun kuittikin pitää liittää mukaan. Täytä kaikki kohdat hakemuksesta. Ohjeet suomeksikin sieltä löytyy.

http://indianembassy.fi/aloita-tasta/index.html

• Tampiotallaaja

Vielä kyselisin...Käykö viisumihakemukseen eri valokuva kuin mikä passissa on? Toivon mukaan, ettei tarvitse passia alkaa uusimaan mokoman takia:(

• tukka-hulmuten

Kyllä käy. Viisumiin siis 5x5 cm kokoinen kuva, joka alle vuoden vanha.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      21
      10825
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      40
      8067
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      123
      5201
    4. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3528
    5. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      110
      3526
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      30
      3483
    7. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      61
      3380
    8. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      33
      3137
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      51
      2460
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      34
      1956
    Aihe