Heippa!
Sain kkm viikolla 6. En tiedä oliko tuulimuna vai ei, mutta raskaus keskeytyi ja vuotoa tuli n. 3 päivää (ei tosin kovin voimakkaasti, mutta hyytymiä tuli ulos). Uusi testi tehtiin tasan 5 viikkoa sitten labrassa ja tulos todettiin negatiiviseksi ja raskauden keskeytyneen.
Tuosta on nyt kulunut 5 viikkoa ja 1 päivä. Rupesimme samantien yrittämään uudestaan ja tein viime viikon lauantaina negatiivisen testin kokeilun vuoksi. Tällä viikolla alkoivat kunnon pahoinvointi ja muita oireita, joten tein eilen vahvan positiivisen ovis-testin (valkovuodon vuoksi) ja tänä aamuna haalean positiivisen raskaustestin:
http://aijaa.com/vapjBX
Ajattelin muutaman päivän kuluttua tehdä uuden, jospa viiva vahvistuisi entisestään, mutta olettaisin olevani taas raskaana? :)
Kysymykseni on, että miten laskea laskettuaika yms keskemenon jälkeen? Kannaataako ihan vielä soitella neuvolaan? Koska takana jo yksi kkm, pelottaa tietenkin, että tämänkin menee kesken.... ei varmaan pääse varhaisultraankaan muuta kuin yksityiselle?
Raskaus keskenmenon jälkeen + miten laskea viikot?
odottavanaikaonpitkä
1
309
Vastaukset
- ihanyhtäpitkä
Olen samassa tilanteessa. Neuvolassa laskettiin aluksi keskenmenosta, mutta alkion kokoa arvioitiin varhaisraskauden ultrassa ja se heittikin sitten melkein kaksi viikkoa. Voi sitä toki haarukoida itse raskaustestien perusteella. Viime viikon lauantaina melko varmasti hedelmöittymisestä ei ollut kulunut ainakaan yli kahta viikkoa, koska testi oli negatiivinen. Kuitenkin nyt jo varmuudella ainakin yli viikon, koska testi oli positiivinen. Paljon sen tarkempaan ei oikein voi ilman ultran arviota haarukoida.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 235138
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34587- 1031352
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361330Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike19971viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168865En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61813- 37779