Mistä johtuu, että BMW:ssä ei arvo säily yhtä hyvin kuin muissa "kalliin luokan" autoissa? Tein itse vertailua käytettyjen autojen hinnaston perusteella ja olin todella yllättynyt tästä asiasta. Esim. 320 touring, uutena >260 tmk ja kahden vuoden päästä
BMW:en arvon aleneminen
9
1870
Vastaukset
- .
.. mieti itse, että kuka haluaisi ostaa käytetyn bmw:n.
Loppuunrevitettyjä ja ankaraa kenkää saaneita autoja.
Haluasitko muka itse ostaa auton, kun tiedät että sillä on kokeiltu uudesta lähtien nopeus ja kiihdytysennätyksiä?- Alex
mitä kuuluisa Toyota Camry maksaa kaksi vuotta vanhana (uusi about 260kmk)
Elikkä kyllä ne putoaa kaikilla merkeillä. Varsinkin viime vuonna. Ei pidä mesekään kovin hyvin hintaansa. Kauppiaat valmistautuvat jo uuden tuontiverotuksen tuomaan hintojen putoamiseen.
Mutta enpä valita, hyvää ei saa ilmaiseksi. Köyhät voi valittaa jos haluaa. - A cup of rise
Alex kirjoitti:
mitä kuuluisa Toyota Camry maksaa kaksi vuotta vanhana (uusi about 260kmk)
Elikkä kyllä ne putoaa kaikilla merkeillä. Varsinkin viime vuonna. Ei pidä mesekään kovin hyvin hintaansa. Kauppiaat valmistautuvat jo uuden tuontiverotuksen tuomaan hintojen putoamiseen.
Mutta enpä valita, hyvää ei saa ilmaiseksi. Köyhät voi valittaa jos haluaa.on noin 6% vuodessa, merkki kuin merkki.
Tyhmiä nää jotka väittää muuta. - Alex
A cup of rise kirjoitti:
on noin 6% vuodessa, merkki kuin merkki.
Tyhmiä nää jotka väittää muuta.mitä kaksi vuotta vanhat Camryt maksavat liikkeessä (pyynnöt). On tippunut jo 30% hinnasta, vähintään.
- bem
Eipä näytä millään muullakaan hinta pitävän. Korkeintaan M-B:llä.
Omien vertailujen mukaan esim. tehokkaammat/kalliimmat Audi a4:t menettävät hinnastaan muutamassa vuodessa todella paljon.
Esimerkkejä löytyy vaikka netistä.- Keijo
Totta kai kaikki vähänkin karvalakki-hiirenharmaata Corollaa erikoisemmat autot näyttävät pudottavan hintaa enemmän kuin tavallisemat autot. Kysynnän ja tarjonnan laki.
- muttei kaikilla
Tottakai autoilla arvo laskee, senhän näkee jo veroilmoituksesta...Tuohon vaikuttaa vain yksi asia... auton arvostus....
260 tuhatta uutena ja 180-190 tuhatta kahden vuoden päästä on oikeastaa aika hyvin..jossain malleissa kuten Audissa se valittevasti on alle 150 tuhatta...noin paljon rahaa kuin "käytetystä" (ei arvostetusta) kansanautosta maksa kukaan...kun uuden Peugeot/Ford/VW-konsernin auton saa uutena...Netti hintoihin ei kannata tuijottaa, ne on pyyntöjä (kokemusta)...
Arvon laskuvähäisyys on Suomessa aina ollut:
1. MB
2. Vähän myyvät merkit/mallit (muttei erikoismerkit) mm. Jaguar, Land Rover
3. BMW
4. Ruotsalaiset Volvo ja Saab
5. Audi
Ton jälkeen ei mikään oikein pidä hintaansa arvonlennus on huima...
Dieselit ovat nykyään kaikki haluttuja, mutta niissäkin MB:n ja BMW:n Dieseleita halutaan melkein uuden hinnalla..TDI
ei ole kovin haluttu, vaan Common Railit menee edelle...
Ton olen itse kokenut myymällä Bensa BMW:n, Bensa Peugeotin ja matkkinoita tutkimalla... - Bart
Here it is, after three years the value (Germany)
1: BMW 3 series 60,2%
2: Mercedes C-class 59,7%
3: Skoda Octavia 53,6%
4: Audi A4 52,2%
5: Alfa Romeo 156 52,1 %
regards,- Alex
kerrotko vielä tietolähteen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su19312960- 826265
- 1235965
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495552Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234462- 924380
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434332Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla424251Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko334218Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?483757