Solumineraalikokemuksia vaihdevuosivaivoihin

Tiinaliisa7

Onko sinulla kokemusta solumineraaleista (itse en tiedä uskoako vai ei).
Näitä kutsuja (solumineraali) nykyään järjestetään.
Jos niistä oikeasti olisi apua "aaltoihin" ja unettomuuteen...mikä ettei...itsekin käyttäisin.

5

4491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uusepätietoinen

Mitä solumineraaleja???!

• Tiinaliisa7

Kun esim.netistä haet solumineraali-nimellä,sieltä tulee 12 erilaista. Jokaisesta pilleristä on selitys,mihin puutokseen/vaivaan auttaa.
      Itseäni solumineraalit alkoi kiinnostaa....mutta vertaiskokemus kiinnostaisi.
      Tähän aiheeseen on koulutettuja ihmisiä,jotka kuuleman mukaan pystyisivät oireiden perusteella suosittelemaan jokaisen vaivoihin sopivat.

• Epäilyttää_pahasti

Kilistää hälytyskelloja jos tuotetta myydään "kutsuilla". Yleensä tuollaista myyntitapaa käyttää humppukituotteiden myyjät. Henkilökohtaisella tyrkytyksellä saadaan ostaja erehdytetyksi ostamaan vaikka mitä.

• SinuaYritetäänHuijata

Siis noissa pillereissä on samaa mitä monivitamiinitableteissa tai monipuolisessa ruokavaliossa. Keksitty monivitamiineille uusi nimitys.

Kun syöt terveellisesti, niin saat ravinnosta vitamiinit ja hivenaineet. Tabletit eivät silloin tuo enää mitään lisää siihen. Jos kuitenkin tarvitset vitamiinitabletteja, niin ne kannattaa hankkia valvotuista apteekeista eikä miltään epämääräisiltä diilereiltä. Kuka tietää, mitä noissakin pillereissä voi olla joukossa?

Homeopatia on siitä kätevä juttu, että kaikki mikä liittyy siihen on humpuukia. :)

• Lieköhän

Homeopatia on siitä kätevä juttu että uskovat että mahdollisimman pieni annos on paras. No niinhän onkin - ei aiheuta mitään ongelmia (eikä kyllä vaikutakaan). Homeopatia perustuu pitkälti placebo-vaikutukseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2463
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1648
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1386
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      160
      1223
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      129
      1165
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1125
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1064
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1061
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      939
    10. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      109
      904
    Aihe