Hei!
Tuttavani valmistuu pian sairaanhoitajaksi ja hänellä on diagnosoitu skitsofrenia. Sairaus on puhjennut opiskelujen aikana. Hänellä on vahva lääkitys ja hän on koko ajan varma valvontakameroista ja muutenkin harhainen.Psykoosin takia hän on ollut suljetulla osastolla hoidossa. Koulussa sairaudesta ei tiedetä. Mietinkin tuleeko sairaus ilmi työhöntulo tarkastuksessa vai pitäisikö ilmoittaa kouluun? hän on henkisesti täysin epävakaa ja välillä väkivaltainenkin.
Eikai tuollainen ihminen voi työskennellä sairaanhoitajana?? Hän haluaa lisäksi erkoistua mielenterveystyöhön ja hakee parhaillaan keikkaa keskussairaalan akuutilta mielenterveyspolilta... pitäisikö ilmoittaa kouluun?? vai selviääkö sairaus työhöntulotarkastuksessa? hän on kieltänyt tietojensa luovutuksen mutta kai tuollainen sairaus tulisi tietää...?
työhöntulotarkastus
8
1466
Vastaukset
- nimetön
ei työhöntulotarkastuksessa tollasista tiedetä. ne merkkaa papereihin ne asiat mitä itse kerrot. voi pimittää vaikka mitä sairauksia! kannattaa varmaan kouluun ilmottaa!
- GiGi
Luulisi, että tuttavasi perhe tai muut läheiset ottaisivat asian hoitoonsa, eiväthän he voi olla niin vastuuttomia, että antaisivat sairaan hoitaa sairaita. Ja aika kummallista, että alan koulussa ei ole huomattu skitsofreniaa, jos hänellä on siitä näkyviä merkkejä.
- skitsofreenikko
Hän on ollut nyt sairaslomalla lähes vuoden ja on vielä vuoden 2005 loppuun asti. Mahdollisesti hän päätyy vielä työkyvyttömyyseläkkeelle oireet ovat kuitenkin aika pahoja.... täytyy vaan toivoa ettei töihin asti päädy.
- jOKU EI NYT TÄSMÄÄ
skitsofreenikko kirjoitti:
Hän on ollut nyt sairaslomalla lähes vuoden ja on vielä vuoden 2005 loppuun asti. Mahdollisesti hän päätyy vielä työkyvyttömyyseläkkeelle oireet ovat kuitenkin aika pahoja.... täytyy vaan toivoa ettei töihin asti päädy.
Siis hetkinen. Hän valmistuu kohta, mutta on ollut sairaslomalla lähes vuoden. eikä koulussa muka ihmetellä miksi? Tuohan pistää opetusohjelman opiskelijan kohdalta uusiks!?Jos on vielä sairaslomaa vuoden 2005 loppuun, niin missä välissä hän valmistuu????Käy siis koulua vaikka on sairaslomalla 2005 loppuun?????????????
- ?!?!!?!?
jOKU EI NYT TÄSMÄÄ kirjoitti:
Siis hetkinen. Hän valmistuu kohta, mutta on ollut sairaslomalla lähes vuoden. eikä koulussa muka ihmetellä miksi? Tuohan pistää opetusohjelman opiskelijan kohdalta uusiks!?Jos on vielä sairaslomaa vuoden 2005 loppuun, niin missä välissä hän valmistuu????Käy siis koulua vaikka on sairaslomalla 2005 loppuun?????????????
hän on käynyt koulua jo 3 vuotta, sairastui ja jäi sairaslomalle ja on vielä vuoden saikulla. opinnot kestää yhteensä 3.5 vuotta joten paljoa ei ole jäljellä kunhan hän palaa kouluun. toisin sanoen ainoastaan päättötyö puuttuu ja sitä voi tehdä kotonakin eli valmistuu hyvin pian. Koulua ei kiinnosta miksi joku on pois, se onnistuu hyvin kun ilmoittautuu vain poissaolevaksi opiskelijaksi.
- tällaista suomessa
tuomion saanut miespuolinen lähihoitaja sai vakituisen työpaikan ja useat naiset jäivät nuolemaan niin sanotusti näppejään.
Taisivat ottaa miehen, koska luulivat hänen olevan fyysisesi kestävämpi kuin nainen - alle vuoden sisään tällä miehellä oli pitkiä sairaslomia selän vuoksi.- Anonyymi
Juuri näin. Tämän vuoksi tarkka terveyden kartoitus tehdään tulotarkastuksessa.
Vaivaisia ei työhön voi ottaa.
Jatkuvasti ovat sairaslomillakin.
- Hoitajatar
Kyllä ilmoita ihmeessä kouluun asiasta.
Aikanaan me opiskelijat ilmiannoimme erään opiskelijan opettajille. Hän oli aika sairas... opettajat eivät näe mitä asuntoloissa / vapaalla tapahtuu.
Tyttö ohjattiin sairaalaan. Eikä häntä enää koulussa näkynyt. Jotkut eivät tajua itse että ovat sairaita, he vasta riskejä ovatkin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569