Maailma on julma paikka

senkyllätiedän

Se antaa osumaa. En halua olla osumien antaja.

9

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä.sitten.anna

      no problem

    • minä olen ampuja ja häpeän sitä

    • Väsynytkaikkeenjo

      Totta. Elämä lätkii kahdella kädellä turpaan ja osumia satelee. Ei kenenkään elämää tarvi tarkoituksella lisää vaikeuttaa. Ei näinä aikoina ole helppoa kellekään.

    • Paljon.on

      sattunut, ja satutettu. Miksi aina minä?

    • tottatuokinon

      Varmasti näin myös on. Ajanhaaskausta jäädä sitä miettimään, jos sinussa on hyvyyttä ja näet sitä myös toisissa niin osumat on helpompi kestää ja ohittaa olankohautuksella. Ei mikään täällä ole läpeensä pahaa, hankkiudu niiden seuraan jotka näkee pahuuden keskellä hyvyyttä :)

      • Paljon.on

        Enpä ole niitä osumia joista saanut haavoja, jättänyt itseeni asumaan, vaan antanut ajan tehdä niistä sinne unohduksen suureen mustaan aukkoon oman paikkansa, sinne mistä ne ei enää loukkaa, vaan kokemuksena mistä olen saanut luotua uutta elämääni.


    • j....läheltä

      Niinhän se maailma on julma paikka mutta onneksi minä olen tämän kohtaloni aivan itse aiheuttanut ja menetin sen takia elämäni rakkauden! Kyllä tuntuu oikeesti pahemmalta kun mikään on ikinä tuntunut mutta ei ole mulla oikeutta valittaa. Mulle kyllä annettiin monta kertaa uusi mahdollisuus hoitaa ongelmani kuntoon mutta tajusinpa taas kaiken vasta kun oli liian myöhäistä! Jos te muut oikeasti löydätte elämänne rakkauden ja tunne on molemminpuolinen niin kohdelkaa puolisoanne myös niin että hän tietää oman tärkeytensä joka päivä! Loputtomiin ei katsele edes parhaimmat yksilöt paskaa ja sitten on turha valittaa! A.... Mä en sulle onnellista elämää voinut tarjota mutta toivottavasti edes jotain hyviä ja unohtumattomia muistoja. Nyt olen kaiken tuskan keskellä aivan yksin ja kaiken paskan jälkeen se on ihan oikein mulle. Rakastan sua silti yli kaiken sinä maailman kaunein r......

    • päivän_sana

      Onko joku joskus luvannut, että elämä olisi helppoa? En ainakaan itse muista saaneeni sellaista lupausta. Väliin on joutunut ryömimään voimat uupuneina, kun elämä on lyönyt hamaralla lujasti päähän, mutta eteenpäin pitää vain mennä, eikä jäädä vallan tuleen makaamaan, vaikka se joskus tuntuisikin helpoimmalta ratkaisulta.

      Ilman kaikkea tätä en olisi se, mikä tänä päivänä.

    • vaikerilaisuusonrikkaus

      totta, elämä on hankala laji jo itsessään, ei siihen tarvita lisäkapuloita rattaisiin kenenkään toimesta. En halua minäkään olla se, joka hankaloittaisi jonkun elämää lisää....enkä halua elämääni viettää sellaisien kanssa, jotka hankaloittaa elämääni tietentahtoen enkä sellaisten jotka vain ottaa itselleen, muita ajattelematta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      187
      12054
    2. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      176
      2559
    3. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      255
      1570
    4. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      71
      1130
    5. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      53
      950
    6. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      61
      882
    7. Nainen, se kun olit joskus niin vakavana

      ja naama peruslukemilla, toisinaan silloinkin kun kuuntelit juttujani. Se ilme on jäänyt lähtemättömästi mieleeni. Mitäh
      Ikävä
      41
      784
    8. Olen ylpeä sinusta

      nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
      Tunteet
      29
      749
    9. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      52
      739
    10. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      42
      699
    Aihe