Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Rintsikat?

Pallot_

Pojat, onks teidän mielestä rintsikat tytöillä kivat? Siis mä haluisin sen takii et mä tartten semmoset, ja esim. aina koulussa pukkareissa kun jotkut meidän luokkalaiset vaihtaa paitaa, niin kun niiden rinnat on semmoset söpöt pallot kun niil on semmoset kunnon rintsikat

27

476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poitsutäält

      Joo hanki vaan rintsikat!

      • Haetietoajalue

        Varhaisessa kehitysvaiheessa saatu tieto ehkäisee rintojen sairauksia. Lue myös lisää kuinka meidän koulussa ja viranomaisissa vallitsee valehtelun kulttuurin ilmapiiri eli lapsia ja aikuisia ohjataan vääriin elämäntapoihin jotka sairastuttavat.
        Kaikki "kevyt tuotteet" mm. kevytrasvat sairastuttaa sydänsairauksiin ja aivosairauksiin. Lightlimpparit ja zero aiheuttaa säännöllisellä käytöllä parissa vuodessa diabeteksen. Oikea voi ja sianrasva kehittää kasvavan lapsen aivoja ja lopun elimistö käyttää energiaksi eikä lihota.

        http://magneettimedia.com/rintaliivit-rintasyopa-ja-rintakudoksen-sairaudet/

        http://mvlehti.net/2015/12/12/mita-kouluissa-nykyaan-tunnilla-tehdaan/


    • 16vTyttö

      Juuh rintsikat pitää olla

    • er2er2r

      Mä tykkään ku muodot ja nännit näkyy paidan läpi

    • omfgjoo

      rintsikat ja mieluiten pinkit koska ne on nii seksikkäät

    • pojalla_rintsikat

      Joo kyllä rintsikat pitää olla tytöllä ilman muuta. Mäkin oon ostanu itselleni tosi nätit rintsikat ja pidän niitä omien vaatteiden alla, jopa kerran koulussakin, vaikka oon poika. Mitä mieltä olette siitä? Voiko poikakin pitää rintsikoita? Oon 14v ja mun tyttöystävän mielestä se on ok.

      • tytön-mielipide

        Enpä sinänsä nää mitään syytä miksi ei voisi käyttää. Eihän siitä mitään oikeaa hyötyä ole, mutta toisaalta rintsikat on mun mielestä kiva asusteenakin, jos siis ostaa hienoja sellasia. Käytä ihmeessä jos tykkäät eikä ne tunnu epämukavalta. :)


      • pojalla_rintsikat

        Ei ne tunnu yhtään epämielyttävältä, päinvastoin. Rintsikat on tosi hienot ja kallitkin olivat, mutta ajattelin, että enhän näitä kovin usein osta, kun ei niitä voi kokoaikaa pitää, vaikka haluiskin.
        Tyttöystävä oli makutuomarina ja apuna, että voitiin sovittaa kaupassa. Myyjä tietenkin luuli, että ne menevät hänelle. Tuntuu tosi jännältä pitää niitä vaikka Mäkkärissä, kun kokoajan luule, että joku huomaa ja kysyy, että pidätsä poika rintsikoita. En tiedä mitä pitäis sanoa semmoisessa tilanteessa.
        Olisko kellään hyvää vastausta tohon kysymykseen?


      • jojoojoojooojojojojo

        Ei se mitään haittaa jos mies käyttää liivejä. Tällä sivustolla on ollut sellasia ennenkin, jotkut jopa tykkäävät runkata liivit päällä eikä siinä ole mitää hävettävää. Joillakin miehillä rinnat ovat seksuaalista mielihyvää tuova alue.


      • liivilasse

        Pakko tunnustaa mä oon juurise,mmonen poika, joka tykkää runkata ja naida liivit päällä.


    • wertuers

      Ilman niitä on parempi koska näkee molemmat nännit <3

    • Paljasteljakiusottelija

      Paljastelja tytöt on parempia=D

    • pikkuinenkalle

      Ei rintaliiveissä mitään väärää ole. Kyllähän rintaliivit on tarpeen, kun rinnat on kasvaneet riittävästi. Ainakin liikunnan aikana olisi hyvä olla jonkinlaiset liivit tukea antamassa. Jos jollain tytöllä ei ole rintoja tai rinnat on pienet niin silloin ei ole rintaliiveille käyttyöä. Ei siinä pitäisi kaiken järjen mukaan mitään hävettävää olla , jos ei ole tarvetta sellaisille. Olen itse poika. En itse ole päässyt naisten rintoihin tutustumaan, mutta olen katsellut naisten alusvaatteita kuvastoista. jotkut kukalliset rintaliivit ja pikkuhousut voisivat olla kivat tytöllä.

      • Eimulmuut

        Smartest


    • mielestä

      Tykkään enempi tytöitä jotka ei käytä rintsikoita. Ei niistä mitään hyötyä rinnoille ole, mutta monet pönkittää niillä heikkoa itsetuntoa. Jos tyttö tykkää rintsikoista niin ei siinä mitään pahaa.

    • Eimulmuut

      Ensinnäki, minkä ikäi oot? Onks sul rintoi? Jos muilla on söpöt pallot, niiden rinnat on jo kehittyny sillee. Rintsikat ei siihen vaikuta ennen ku rinnat todella kasvaa. Sit ku oot omasta mielestä rintsikoitte tarpees ni hanki ne.

    • naistenvaatteissa

      Munkin poikaystävä 15v tykkää liiveistä. Ollaan harrastettu jo melkein kaksi vuotta seksiä, kun mulla on pillerit, niin ei tartte kondomii tai muuta.
      Mä oon 16v poikaystävä halus ensin kokeilla mun rintsikoita ja sitten hipstereitä ja viimeks se on pitäny välillä mun korkkareita.
      Se on aina paljon aktiivisempi ja sillä seisoo muna paremmin ja voimakkaammin, kun on rintaliivit päällä.
      Mä oon ostanu sille synttärilahjaksi upeet topatut rintsikat ja ne on sillä välillä ulkonakin, kun käydään kävelyllä koiraa ulkoiluttamassa.
      Koira on kultainennoutaja ja se ihmettelee, kun joskus jäädään paneen puuta vasten ja luonnossa se vasta kivaa onkin, siis kesällä.
      Mun poikaystävä tykkää lainata myös mun äidin kiilakorkosii kumppareita ja mä oon hemmannu samanlaiset.
      Äiti anto heti luvan käyttää sen kumppareita, kun se ei itse niitä juurikaan käytä ja sen mielestä ne sopii myös pojalle tosi hyvin.

      • EtsinTyttöpoikaa

        Must ois kiva tyttöjen vaatteisiin pukeutuva poikaystävä.
        Oon 14v tyttö 164cm 52kg 75B ja haluisin suunnilleen mun vaatteisiin sopivan pojan.
        Pukisin sut munnäköseks niin, että kukaan ei tietäs, että oot poika, paitsi mä sängyssä. Löytyskö halukasta? Etelä Suomi?


      • EtsinTyttöpoikaa kirjoitti:

        Must ois kiva tyttöjen vaatteisiin pukeutuva poikaystävä.
        Oon 14v tyttö 164cm 52kg 75B ja haluisin suunnilleen mun vaatteisiin sopivan pojan.
        Pukisin sut munnäköseks niin, että kukaan ei tietäs, että oot poika, paitsi mä sängyssä. Löytyskö halukasta? Etelä Suomi?

        Joo mikä ettei mut asun kyll istanbulissa vielä 2 kuukautta ennen ku tuun takas hesaan


      • Kai teiän koirallakin on rintsikat


    • parempiilman

      Yleensä tytöt pilaa rintansa väärän kokoisilla rintskoilla joilla vegdetään rinnat kauas toisistaan. On pahan ja luonnottoman näköistä. Rintalihakset veltostuu ja venyy väärään asentoon.

    • Tvinssiltä saa urheillu rintsikoit

    • Mää tykkään tytöistä joilla ei joo rintoja juurikaan semmosista alakoulu ikäisistä

    • takii

      Ne kauniit pallot ei tule rinsikoista vaan siitä, ettei käytä liivejä ja pitää rintalihakset ja ryhdin kunnossa

    • EiTarviiOllaPallot

      Minustaki on parempi jos tytöllä ei oo rintaliivejä. Koska rinnat pääsee sillon liikkumaan, se näyttää hyvältä on terveellisempää kuin pitää rintoja tiukassa "paketissa" rintaliiveissä. Toisekseen tykkään jos nännit näkyvät, niitä on kiva kattoa. Että mieluummin jos olisit ilman rintaliivejä kiitos :)))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2228
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1926
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      74
      1625
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1588
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1492
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1393
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1311
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe