Deitti-ilmoituksen laatiminen vaikea tehtävä

Kun täällä joku aiemmassa ketjussa valitti et kaikki ikäisensä deittipalstoilla ovat mummotyylisiä, jopa 60 , millainen deitti-ilmoitus 60 juuri sinuun vetoaisi eli millainen ilmoitus saa juuri sinun mielenkiintosi heräämään?

144

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitikö sinun TAAS tehdä uusi aloitus aiheesta?
      Eivätkö entisesi riittäneet yksinäisyyteesi?


      H.

      • runkille

        Tämä aloitus mahdollisesti oli vieno vinkki, jotta runkki osaa mennä oikealle palstalle ämmänlätysköille lirkuttelemaan. Hoiditko aamulla itsesi niin, ettei heti eka mummo käynnistä sun lirkkunäppejäsi?


      • deittipalstako

        Hunkkihan deittsa täälä joka päivä millon kenenki mummun kimpusa ja useesti monen samaan aikaan. Mihii se ilmotuksia tarvihtee.


      • runkille kirjoitti:

        Tämä aloitus mahdollisesti oli vieno vinkki, jotta runkki osaa mennä oikealle palstalle ämmänlätysköille lirkuttelemaan. Hoiditko aamulla itsesi niin, ettei heti eka mummo käynnistä sun lirkkunäppejäsi?

        "runkille"

        Kappas vaan.
        Aamulla tuli kyllä liero mieleeni.
        Palstaa lukiessani kylläkin vain.

        H.


      • osaatkokeskustella
        hunksz kirjoitti:

        "runkille"

        Kappas vaan.
        Aamulla tuli kyllä liero mieleeni.
        Palstaa lukiessani kylläkin vain.

        H.

        On ne huomattu, alentuvat vastauksesi lähes joka ketjuun.


      • osaatkokeskustella kirjoitti:

        On ne huomattu, alentuvat vastauksesi lähes joka ketjuun.

        "osaatkokeskustella"

        Hienoa!
        Kiinnostus on keskustelun alku, jatko ja jännitys.
        Seuraa siis kirjoituksiani edelleen.

        H.


      • Piti. Katoppakö näitä lirkkuaiheita ja yksinäisyys-parinhaku kommentteja on niin monessa ketjussa joten ajattelin tehä yhteenvevon :). Mä ajattelin niinkö

        Viimeksikin joku hunksi kaihoisasti loitsi lausumaan mimimummille näin:

        "mimmimum-mi"
        Meille olisi pastorin helppoa tehdä vihki-saarna.

        "Kun kohtalo päättää kahden tien

        se voi outoja sattumaan saada.

        Yhteistä jotakin samoin tein

        heille valmistaa samaa maata"

        Puhumsattakaan jatkuvista lieronesilletuomista.
        Mää vaan autoin nostamaan aiheen esiin, elä yhtää ujostele. Minä olen niin auttamisenhaluinen. Mitennii riittäneet? Mulle on riittänyt jo kauan :D.


      • älykääpiöt
        siilimuori2 kirjoitti:

        Piti. Katoppakö näitä lirkkuaiheita ja yksinäisyys-parinhaku kommentteja on niin monessa ketjussa joten ajattelin tehä yhteenvevon :). Mä ajattelin niinkö

        Viimeksikin joku hunksi kaihoisasti loitsi lausumaan mimimummille näin:

        "mimmimum-mi"
        Meille olisi pastorin helppoa tehdä vihki-saarna.

        "Kun kohtalo päättää kahden tien

        se voi outoja sattumaan saada.

        Yhteistä jotakin samoin tein

        heille valmistaa samaa maata"

        Puhumsattakaan jatkuvista lieronesilletuomista.
        Mää vaan autoin nostamaan aiheen esiin, elä yhtää ujostele. Minä olen niin auttamisenhaluinen. Mitennii riittäneet? Mulle on riittänyt jo kauan :D.

        :))
        Olen melko varma, että hunksz ja mimmimummi ovat yks ja sama kirjoittaja. Yrittää tehdä läyskänsä mustiksi ;)))


      • runkille
        älykääpiöt kirjoitti:

        :))
        Olen melko varma, että hunksz ja mimmimummi ovat yks ja sama kirjoittaja. Yrittää tehdä läyskänsä mustiksi ;)))

        Jaa, oot melko varma, että itsensä kanssa vain räplää hunksz :))))))


      • älykääpiöt kirjoitti:

        :))
        Olen melko varma, että hunksz ja mimmimummi ovat yks ja sama kirjoittaja. Yrittää tehdä läyskänsä mustiksi ;)))

        "älykääpiöt"

        ...mustiksiksi...
        älykääpiö...

        Eipä ole meille yhteistä onnea suotu.
        Tai en minä ainakaan ole vielä tunnistanut, saati muistanut.
        Mimmikään ei ole liiaksi lähennellyt.
        Joten emme me voi olla mitenkään samaa.
        Ehkäpä kuitenkin, taivaallisen kahvi-vesi-hanan pinnalla ovat sormen-jälkemme yhtyneet.
        Kuumasti toisiaan polttaneet.


        H.


      • älykääpiöt kirjoitti:

        :))
        Olen melko varma, että hunksz ja mimmimummi ovat yks ja sama kirjoittaja. Yrittää tehdä läyskänsä mustiksi ;)))

        Niin, tiiä häntä. Mut jos ois tosimielellä riiminsä jollekkin osoittanut niin ei paha. Lueppas nyt, minusta ihan asia asiaa:

        "Kun kohtalo päättää kahden tien
        se voi outoja sattumaan saada.
        Yhteistä jotakin samoin tein
        heille valmistaa samaa maata"

        Tuon kun raapaisi deitti-ilmoitukseen ikuisten pullukka-kuivuus-puute -narinoiden sijaan, voisi alkaa tulosta syntyä ja ilmoukseen vastata joku muukin kuin heppiä halaava mummopullukka.. Siis nostin nyt oikiasti tuon esimerkiksi kun muuta ei uskalla hahmotella tähän nyt mittään. Tuos kohden hunksissa on ainesta.

        Mimmimummiii, paas nyt parastas :D.


      • älykääpiöt
        siilimuori2 kirjoitti:

        Niin, tiiä häntä. Mut jos ois tosimielellä riiminsä jollekkin osoittanut niin ei paha. Lueppas nyt, minusta ihan asia asiaa:

        "Kun kohtalo päättää kahden tien
        se voi outoja sattumaan saada.
        Yhteistä jotakin samoin tein
        heille valmistaa samaa maata"

        Tuon kun raapaisi deitti-ilmoitukseen ikuisten pullukka-kuivuus-puute -narinoiden sijaan, voisi alkaa tulosta syntyä ja ilmoukseen vastata joku muukin kuin heppiä halaava mummopullukka.. Siis nostin nyt oikiasti tuon esimerkiksi kun muuta ei uskalla hahmotella tähän nyt mittään. Tuos kohden hunksissa on ainesta.

        Mimmimummiii, paas nyt parastas :D.

        ;)))) ouh;)))) eiköhä joku puuttees elävä mummon pullero tohon tarttus ja jo tarttukin ;)))))))


      • älykääpiöt kirjoitti:

        ;)))) ouh;)))) eiköhä joku puuttees elävä mummon pullero tohon tarttus ja jo tarttukin ;)))))))

        :DDDD
        Nii, eikös ole kiva molemmille jos tarttui :D. Ei uhan tyhjään lääräämistä ollut tämäkään palsta kun kaksi autonalle jäänyttä kohtas toisesa.


      • siilimuori2 kirjoitti:

        :DDDD
        Nii, eikös ole kiva molemmille jos tarttui :D. Ei uhan tyhjään lääräämistä ollut tämäkään palsta kun kaksi autonalle jäänyttä kohtas toisesa.

        siis ihan


      • tuppoukki
        siilimuori2 kirjoitti:

        Niin, tiiä häntä. Mut jos ois tosimielellä riiminsä jollekkin osoittanut niin ei paha. Lueppas nyt, minusta ihan asia asiaa:

        "Kun kohtalo päättää kahden tien
        se voi outoja sattumaan saada.
        Yhteistä jotakin samoin tein
        heille valmistaa samaa maata"

        Tuon kun raapaisi deitti-ilmoitukseen ikuisten pullukka-kuivuus-puute -narinoiden sijaan, voisi alkaa tulosta syntyä ja ilmoukseen vastata joku muukin kuin heppiä halaava mummopullukka.. Siis nostin nyt oikiasti tuon esimerkiksi kun muuta ei uskalla hahmotella tähän nyt mittään. Tuos kohden hunksissa on ainesta.

        Mimmimummiii, paas nyt parastas :D.

        Sivusta sanon deittailijakokemuksen syvällä rintaäänellä, että tuollainen imelä aloitus paljastaa oitis häntäheikin.
        Viihdyttäisit sinäkin ukkoas!


      • yhtäjalkaa
        hunksz kirjoitti:

        "älykääpiöt"

        ...mustiksiksi...
        älykääpiö...

        Eipä ole meille yhteistä onnea suotu.
        Tai en minä ainakaan ole vielä tunnistanut, saati muistanut.
        Mimmikään ei ole liiaksi lähennellyt.
        Joten emme me voi olla mitenkään samaa.
        Ehkäpä kuitenkin, taivaallisen kahvi-vesi-hanan pinnalla ovat sormen-jälkemme yhtyneet.
        Kuumasti toisiaan polttaneet.


        H.

        Höh höh lähentelihä ku papin pakeille ootta menos.


      • tuppoukki kirjoitti:

        Sivusta sanon deittailijakokemuksen syvällä rintaäänellä, että tuollainen imelä aloitus paljastaa oitis häntäheikin.
        Viihdyttäisit sinäkin ukkoas!

        Makunsa kullakin sano oira kun miniaan nuoli. Kyllä riimimitta elämän ilmiöistä iskee paremmin kuin sentit ja stondikset, yäk.

        Riiminsähän olisi vain avaus ja mahdollinen jatko tarkempaan tutttavuuteen. Mahdollisesti.

        Minun ukko viihtyy ilman minun viihdyttämistänikin, luojalle kiitos :D.


      • yhtäjalkaa
        siilimuori2 kirjoitti:

        :DDDD
        Nii, eikös ole kiva molemmille jos tarttui :D. Ei uhan tyhjään lääräämistä ollut tämäkään palsta kun kaksi autonalle jäänyttä kohtas toisesa.

        Ja molemmil heittää nupist ;)) sitä se ilmalento tekköö.


      • yhtäjalkaa kirjoitti:

        Höh höh lähentelihä ku papin pakeille ootta menos.

        Ei mimmimummi vielä mittää varmaksi luvannu. Hää vaan aika myötämielisesti ja sovinnollisesti näytti näyttävän vihreää valoa :D.


      • yhtäjalkaa kirjoitti:

        Ja molemmil heittää nupist ;)) sitä se ilmalento tekköö.

        No sehän siin onki parasta jos samanlailla heittää :D


      • kaksvaiyks
        siilimuori2 kirjoitti:

        No sehän siin onki parasta jos samanlailla heittää :D

        Ainaki peesaa hunkkia mones asias.


      • kaksvaiyks kirjoitti:

        Ainaki peesaa hunkkia mones asias.

        Sitähän mä sanoin, myötämielinen ja sovinnollinen siis miellyttämisenhaluinen.


      • tuppoukki
        siilimuori2 kirjoitti:

        Makunsa kullakin sano oira kun miniaan nuoli. Kyllä riimimitta elämän ilmiöistä iskee paremmin kuin sentit ja stondikset, yäk.

        Riiminsähän olisi vain avaus ja mahdollinen jatko tarkempaan tutttavuuteen. Mahdollisesti.

        Minun ukko viihtyy ilman minun viihdyttämistänikin, luojalle kiitos :D.

        Jaa, itsekseen viihtyvä ukko sulla. Kyllästynyt vissiin sinuun. Enkä yhtään ihmettele, kun oot tuollainen määräilevä kälättäjä, ettei suun vuoroa saa ukko.


      • tuppoukki kirjoitti:

        Jaa, itsekseen viihtyvä ukko sulla. Kyllästynyt vissiin sinuun. Enkä yhtään ihmettele, kun oot tuollainen määräilevä kälättäjä, ettei suun vuoroa saa ukko.

        Nii. Varsin vaan oikeissa kohden sannoo et rakastaa. Muut ajat sitten on kyllästynyt :D.

        Määräilevä kälättäjä, jess, laitan täällä saaminieni muiden adjektiivien joukkoon.
        Kyllä miu ukko on niin hilijanen et jos mie en puhhuis ni meillä saattas olla viikko hikijasta :DDDDD.

        Mut mun ukkoa ei määräillä. Kun se joksus jottain sanoo ni se on asiaa mitä sanoo.


      • jooyksvaan
        siilimuori2 kirjoitti:

        Sitähän mä sanoin, myötämielinen ja sovinnollinen siis miellyttämisenhaluinen.

        Sellasitshan hunkki pitää,jokka vääntyy vaik kärrynpyöfäks kun herra käskee.


      • .siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis
        Mun pitää jättää nää kälätykset sitten tänne joutoaikoina :D


      • jooyksvaan kirjoitti:

        Sellasitshan hunkki pitää,jokka vääntyy vaik kärrynpyöfäks kun herra käskee.

        Aha, vaikee sannoo kun ei tiiä tappausta.


      • hytinäx1
        siilimuori2 kirjoitti:

        Makunsa kullakin sano oira kun miniaan nuoli. Kyllä riimimitta elämän ilmiöistä iskee paremmin kuin sentit ja stondikset, yäk.

        Riiminsähän olisi vain avaus ja mahdollinen jatko tarkempaan tutttavuuteen. Mahdollisesti.

        Minun ukko viihtyy ilman minun viihdyttämistänikin, luojalle kiitos :D.

        Tuli tuosta senteistä ja stondiksesta mieleen yks rekkakuski. Hänellä oli tapana tulla selän taakse jupisemaan omia mittojaan ja kestävyyttään sillä aikaa kun tein rahtikirjoja. Siinä hyypiössä oli jotakin kummaa ja tuli aina sellainen kauhun tunne pintaan. No meni aikaa jonkin verran kunnes mies oli lehtien otsikoissa, oli raiskannut ja tappanut koulutieltä kotiinsa pyörräilleen lapsen ja tuli myös ilmi että oli myös raiskannut ja tappanut parikymppisen naisen jonka oli tavannut kontakti ilmoituksen kautta.


      • tuppoukki
        siilimuori2 kirjoitti:

        Nii. Varsin vaan oikeissa kohden sannoo et rakastaa. Muut ajat sitten on kyllästynyt :D.

        Määräilevä kälättäjä, jess, laitan täällä saaminieni muiden adjektiivien joukkoon.
        Kyllä miu ukko on niin hilijanen et jos mie en puhhuis ni meillä saattas olla viikko hikijasta :DDDDD.

        Mut mun ukkoa ei määräillä. Kun se joksus jottain sanoo ni se on asiaa mitä sanoo.

        Kälätä, kälätä vaan siilimuori2 jatkossakin täällä. Miehet kuten herra hunksz ja 1eero näyttävät kyllästyvän singer-ompelukoneen-kälätysvänkäämiseesi.


      • tuppoukki kirjoitti:

        Jaa, itsekseen viihtyvä ukko sulla. Kyllästynyt vissiin sinuun. Enkä yhtään ihmettele, kun oot tuollainen määräilevä kälättäjä, ettei suun vuoroa saa ukko.

        Kuinka on oma laitasi?
        tuppoukki?

        Kerro julkisesti meille kaikille, kuinka tämä avioelämän kiemurat olet itse hallinnut?

        Sinulla ei ilmeisesti ollut "kälättävä" akka, mutta onko edes akkaa?


      • hytinäx1 kirjoitti:

        Tuli tuosta senteistä ja stondiksesta mieleen yks rekkakuski. Hänellä oli tapana tulla selän taakse jupisemaan omia mittojaan ja kestävyyttään sillä aikaa kun tein rahtikirjoja. Siinä hyypiössä oli jotakin kummaa ja tuli aina sellainen kauhun tunne pintaan. No meni aikaa jonkin verran kunnes mies oli lehtien otsikoissa, oli raiskannut ja tappanut koulutieltä kotiinsa pyörräilleen lapsen ja tuli myös ilmi että oli myös raiskannut ja tappanut parikymppisen naisen jonka oli tavannut kontakti ilmoituksen kautta.

        No tuo lienee varmaan joku erikoistapaus.
        Paljon enemmän on näitä jotka tulevat senttein ja kestävyyden julkisesti esiintuomisen varsinkin deittipalstoilla viehättävän naisia. Minusta lähinnä säälittäviä ja kuvaa lähinnä sitä että on jäänyt kehityksessä jossain mielessä sille anaaliasteelle. Tai sitten sosiaalisesti tietämätön miten naissukupuolta lähestytään.

        Aatteleppas jos joku jonka ensimmäistä kertaa tapaat alkais juttelunsa vehkeensä koosta ja kestävyydestä. Varma tyrmäys :).


      • tuppoukki kirjoitti:

        Kälätä, kälätä vaan siilimuori2 jatkossakin täällä. Miehet kuten herra hunksz ja 1eero näyttävät kyllästyvän singer-ompelukoneen-kälätysvänkäämiseesi.

        Nii. Miten hyö sen osoittavat? Ja miks mun pitäis siitä jottain mieltä olla?


      • siilimuori2 kirjoitti:

        Nii. Miten hyö sen osoittavat? Ja miks mun pitäis siitä jottain mieltä olla?

        .........ja hyö eivät ole täällä minun vuokseni tai minua varten.


      • tuppoukki
        Kristiina23 kirjoitti:

        Kuinka on oma laitasi?
        tuppoukki?

        Kerro julkisesti meille kaikille, kuinka tämä avioelämän kiemurat olet itse hallinnut?

        Sinulla ei ilmeisesti ollut "kälättävä" akka, mutta onko edes akkaa?

        Kristiina23 itse kertoo vaan aivan vapaasti ;) Niin tekevät toisetkin aivan vapaaehtoisesti, pyytämättä ja yllättäen. Minä osaan tehdä eron yksityiselämäni ja randomilla nettipalstalla keskustelun välillä.


    • Omanlaisensa jos osaa laatia, niin se viehättää. Vaikka se olisi vain yksi sana mutta oikein profiiliin valittu niin se riittää, varsinkin jos vielä on vähän outo ja hieman salaperäinen, heti vastaisin.
      Runoilulla voin vähän hurmioitua ja sanat somat aina sytyttää, on se niinkin.

      • "rosaliin"

        Mimmejä on monilla puolin.
        Sinäkin olet varmaan kohdannut epä-varmuuden tunteen:
        Ei kai tuo äijä ottanut tosissaan?
        Tykkäsikö se minusta tosissaan?
        Voi eiii...!
        Tuon vuoksi ei miehestä voi koskaan tulla pissistä.
        Miehestä tulee kaivattu.
        Salaperäinen olio, jolle kaikki on anteeksi annettu jo ennen tekojaan.
        Niitä kiihkeästi odotettuja tekoja.


        H.


      • kaipuuuuuuuuuuuuuuuu
        hunksz kirjoitti:

        "rosaliin"

        Mimmejä on monilla puolin.
        Sinäkin olet varmaan kohdannut epä-varmuuden tunteen:
        Ei kai tuo äijä ottanut tosissaan?
        Tykkäsikö se minusta tosissaan?
        Voi eiii...!
        Tuon vuoksi ei miehestä voi koskaan tulla pissistä.
        Miehestä tulee kaivattu.
        Salaperäinen olio, jolle kaikki on anteeksi annettu jo ennen tekojaan.
        Niitä kiihkeästi odotettuja tekoja.


        H.

        kiihkeästi odotettuja tekoja <3
        Uuuuuuuh, oiiiih, auh, aaaah, ihanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


      • hunksz kirjoitti:

        "rosaliin"

        Mimmejä on monilla puolin.
        Sinäkin olet varmaan kohdannut epä-varmuuden tunteen:
        Ei kai tuo äijä ottanut tosissaan?
        Tykkäsikö se minusta tosissaan?
        Voi eiii...!
        Tuon vuoksi ei miehestä voi koskaan tulla pissistä.
        Miehestä tulee kaivattu.
        Salaperäinen olio, jolle kaikki on anteeksi annettu jo ennen tekojaan.
        Niitä kiihkeästi odotettuja tekoja.


        H.

        Enpä kaikkea allekirjoita, ei se noin mene. Nyt tulee lörpöttelyä, mutta itepähän kerjäsit.
        Kysymyksiisi on helppo vastata, ne saa selville kysymällä, suoralla aidolla kysymyksellä, arvelu ja arvailu on turhaa ajankulua, kiusaamista ja itsensä riepottelua. Rehti suoraselkäinen suomalaisuus on valttia.

        Mutta toi kaipaus juttu on aika jännä juttu. Kaipaus on kirjoitettu kaipaajan sisään ja se on asia, jonka mies voi käsittää väärin. Ei se, että kaipaa, niin kuin esimerkiksi noilla värssysivuilla aina kaipailen, tarkoita , että odottaa jotain ihmeellisiä sanoja tai tekoja. Ei, Ei, se on tunnetila, joka voi saada täyttymyksensä jostain ihan muusta.

        Kaksisuuntainen toistensa kaipaaminen on jotain suurempaa intohimoa tai mieltymystä, joka hoituu jossain muualla kuin täällä palstojen sivuilla, näin kuvittelen. Hölmöjä haaveilujuttuja täälläkin voi aina haastella itsensä ja muiden iloksi.

        Salaperäiset miehet, yleensä salaperäiset ihmiset, omalla tavallaan ristiriitaiset, ovat kiehtovia, niitä aina kaipaan. Täytyy myöntää kymmenen vuoden otannalla, että aika salaperäinen sinäkin olet.
        Anteeksi antaminen ja saaminen ovat taas niin isoja sydämeen käyviä asioita , ettei niitä kannata turhaan etukäteen jaella.

        Jalat maassa, vaikka unelmoi , haaveilee ja haihattelee.


    • Heikunkeikku

      Minkälainen on tyyppi, joka on mummotyyppinen?
      Jos ajattelen omia tuttuja 60 -tyyppejä, niin mukavan näköisiä ovat.
      Ihan normaalin näköisiä, eikä laisinkaan mummon oloisia.

      Deitti-palstoilla en ole koskaan käynyt. Eikö niihin pidä rekisteröityä?
      Rehellisesti sanottuna (siis minä ajattelen niin), tuntuu että kyllä sitä nyt livessä pitäis löytyä kaveri itselle jos tahtoo, ettei tarvitse mennä mihinkään deittipalstalle inumaan. Sielä on varmaan vaan semmosia, jotka ei muuten saa kaveria rinnalleen.

      • luuloZtieto

      • Heikunkeikku
        luuloZtieto kirjoitti:

        Heikunkeikku 31.10.2015 13:08 "ettei tarvitse mennä mihinkään deittipalstalle inumaan. Sielä on varmaan vaan semmosia, jotka ei muuten saa kaveria rinnalleen"
        Inhottavan ennakkoluuloista! Hyi, hyi :P
        Lue http://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/ilmiot/lesken_uusi_lempi

        Pikkuusen silmää iskien pistin nuo lauseet.
        Kokeilin vähä tökätä ja tuumin ittekseni, että saas nähä vihastuuko porukka kuinka kovaa. Odotin monta hyh-hyh-kommenttia, mutta vain sinä rohkenit:)


      • luuloZtieto
        Heikunkeikku kirjoitti:

        Pikkuusen silmää iskien pistin nuo lauseet.
        Kokeilin vähä tökätä ja tuumin ittekseni, että saas nähä vihastuuko porukka kuinka kovaa. Odotin monta hyh-hyh-kommenttia, mutta vain sinä rohkenit:)

        "Heikunkeikku"
        Jos deittiin haluat mennä nyt, niin takuulla yllätyt ♪♫
        "hytinäx1" 31.10.2015 13:13 kertoi vaarallisesta deittimiehestä, aivan tuli pelokas olo, että jos mulle olisi osunut tuollainen.
        Ei osunut muita kuin kilttejä miehiä. Luotin ihmistuntemukseeni. Tapasin muutaman. Nyt jälkeenpäin on omatuntoni alkanut soimata, kun en kelpuuttanut miestä, vaikka mies kotinsa näytti ja oli ystävällinen. Olin itsekeskeisesti keskittynyt omaan valitsemiseeni, etten tuhlannut sääliajatuksia miestä kohtaan. Olisiko pitänyt,,,,,,rakkaus ei ole sääliä. Mutta silti ehkä mies tunsi saaneensa korvatillikan, kun ei kelvannut jatkoon. Minä itsekäs olen äkäillyt, kun ei löytynyt sopivaa miestä.
        Sen Oikean löytäminen on niin kinkkistä puuhaa, että koko Suomi on otettava reviiriksi. Eikä sittenkään.
        Haluan sellaista sielujen sinfoniaa, että tarvitsemme toisiamme, että avaat sydämesi mulle. Tahdon pelkkää hyvää sulle, mitään piilottaa et sä saa ♪♫
        https://www.youtube.com/watch?v=yeVsfwQkRyA


      • Heikunkeikku
        luuloZtieto kirjoitti:

        "Heikunkeikku"
        Jos deittiin haluat mennä nyt, niin takuulla yllätyt ♪♫
        "hytinäx1" 31.10.2015 13:13 kertoi vaarallisesta deittimiehestä, aivan tuli pelokas olo, että jos mulle olisi osunut tuollainen.
        Ei osunut muita kuin kilttejä miehiä. Luotin ihmistuntemukseeni. Tapasin muutaman. Nyt jälkeenpäin on omatuntoni alkanut soimata, kun en kelpuuttanut miestä, vaikka mies kotinsa näytti ja oli ystävällinen. Olin itsekeskeisesti keskittynyt omaan valitsemiseeni, etten tuhlannut sääliajatuksia miestä kohtaan. Olisiko pitänyt,,,,,,rakkaus ei ole sääliä. Mutta silti ehkä mies tunsi saaneensa korvatillikan, kun ei kelvannut jatkoon. Minä itsekäs olen äkäillyt, kun ei löytynyt sopivaa miestä.
        Sen Oikean löytäminen on niin kinkkistä puuhaa, että koko Suomi on otettava reviiriksi. Eikä sittenkään.
        Haluan sellaista sielujen sinfoniaa, että tarvitsemme toisiamme, että avaat sydämesi mulle. Tahdon pelkkää hyvää sulle, mitään piilottaa et sä saa ♪♫
        https://www.youtube.com/watch?v=yeVsfwQkRyA

        Menisi tuhottomasti aikaa jos pitäis ruveta katsastamaan eri miehiä. Tänä lauantaina yhtä, huomenna toista, sitten taas seuraavana viikonloppuna parit tai jos yhtenä päivänä kahtelis kahta ehdokasta, niin se olis neljä tyyppiä yhtenä viikonloppuna.
        Naapurit kattois, että kylläpäs Heikulla lappaa väkeä. Onkohan siitä tullu semmonen :)
        Ja sitten olis kamalaa, jos vaikkapa 20 miestä olis katsastanut, eikä ykskään kolahtais.
        Ehkä tommonen Deittipalsta on ok joillekin, minua ei sinne saisi mitenkään.
        En ole etsiskelemässä ketään. Hyvä niin. On aikaa hoidella kukkia ja krapsutella kissiä ja syötellä lintuja. On siinä yhelle muorille tekemistä, kun pitää hoitaa myös työkin. :)


      • luuloZtieto
        Heikunkeikku kirjoitti:

        Menisi tuhottomasti aikaa jos pitäis ruveta katsastamaan eri miehiä. Tänä lauantaina yhtä, huomenna toista, sitten taas seuraavana viikonloppuna parit tai jos yhtenä päivänä kahtelis kahta ehdokasta, niin se olis neljä tyyppiä yhtenä viikonloppuna.
        Naapurit kattois, että kylläpäs Heikulla lappaa väkeä. Onkohan siitä tullu semmonen :)
        Ja sitten olis kamalaa, jos vaikkapa 20 miestä olis katsastanut, eikä ykskään kolahtais.
        Ehkä tommonen Deittipalsta on ok joillekin, minua ei sinne saisi mitenkään.
        En ole etsiskelemässä ketään. Hyvä niin. On aikaa hoidella kukkia ja krapsutella kissiä ja syötellä lintuja. On siinä yhelle muorille tekemistä, kun pitää hoitaa myös työkin. :)

        "Heikunkeikku"
        Enhän minäkään ketään uskonut löytäväni deittailemaan menin uteliaisuuttani. Että millaista se on. Olen vielä 60-plussana utelias ja hyppään tuntemattomaan. Kannatti, hitsi vie. Erilaista oli kuin luulin. Luulo ei ole tiedon väärti. Varmasti jokainen tekee deittailusta omannäköisensä. Kivaa se oli. Hyviä miehiä monia. Iloisesti kaveripohjalta juteltiin. Joku soitti vielä, kun olin poistunut, ja kertoi kuulumisiaan.
        Ei miehet mun luona käyneet. Jaa, no, yksi kävi kahvilla, mutta sitten mentiin ympäriinsä nähtävyyksiä ja hän ostikin jotain pihalleen. Minä kävin muutaman miehen luona ja samalla reissulla tehtiin sellaista, joka molempia kiinnosti. Seksiä ei ollut kenenkään miehen kanssa. Eikä kukaan yrittänytkään. Ilmapiiri ja fiilis oli asiallinen ja kunnioittava. Jatkossa olisi seksi luonnollisesti tullut mukaan. Mutta nyt ei ollut jatkoa.
        Kuten kirjoitin, omatunto soimaa nyt, kun en kelpuuttanut hyvää miestä. Mutta ei minuakaan hyvää naista jokainen mies kelpuuttanut edes juttukaveriksi. Tapaamistani useimmat olisivat päästäneet jatkoon.
        Paha omatunto jäi siitä, ettei olisi pitänyt mennä ollenkaan nettideittailemaan, kun en alunalkaenkaan uskonut sieltä löytäväni parisuhdetta. Menin vain tutustumaan siihen touhuun. Oli kyllä miehiäkin, jotka vain etsivät ja etsivät kuin verkonpaikkaja, eivätkä olisi suoneet löytävänsä. Se kun on sellainen kaipuu rinnassa, mutta ei kuitenkaan halua ketään ventovierasta eikä vähän tutumpaakaan ihmistä live-elämäänsä. Ei osaa enää sopeutua toiseen eikä viitsi vaivautua. Haaveita vain joskus ruokkii ja tapailee deittejä.


    • ent.siivoojaparka

      Toissä käydessä luin työmatkoillani älyttömän määrän kontakti-ilmoituksia Metrosta. Ne oli oikeastaan hauskempia kuin sarjakuvat, vaikka luin minä nekin joutessani. Mies etsii naista, nainen miestä, mies miestä, nainen naista.
      Oli siellä toinen toistaan komeampaa ja rikkaampaa atleettia etsimässä kumppania "tositarkoituksella", mielellään itseään kymmeniä vuosia vanhempaakin. Jotkut vain ajankuluksi päiväsaikaan...
      Aina tulin samaan tulokseen, että ei niissä minua etsitä.
      Olisipa joku esittänyt, että haluaa jakaa eläkkeensä kanssani...

      • Mää laitoin kerran sellaisen pelleilyhakuilmoituksen. Hain varattua miestä 100%:lla luottamuksella, niin kuin siellä useimmat miehet hakevat :)))))


      • ent.siivoojaparka
        siilimuori2 kirjoitti:

        Mää laitoin kerran sellaisen pelleilyhakuilmoituksen. Hain varattua miestä 100%:lla luottamuksella, niin kuin siellä useimmat miehet hakevat :)))))

        Kuvittele, jos oma ukkosi olisi vastannut siihen.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Kuvittele, jos oma ukkosi olisi vastannut siihen.

        No sitä vaaraa ei ollut koska olin sinkku silloin.


      • UkkomiehiäjokaToinen
        siilimuori2 kirjoitti:

        Mää laitoin kerran sellaisen pelleilyhakuilmoituksen. Hain varattua miestä 100%:lla luottamuksella, niin kuin siellä useimmat miehet hakevat :)))))

        Meillä oli rannikkokaupungissa "Punainen talo".
        Aina kymmenien metrien jonot. Eli kyllä se kolmio kiinnostaa.


      • UkkomiehiäjokaToinen kirjoitti:

        Meillä oli rannikkokaupungissa "Punainen talo".
        Aina kymmenien metrien jonot. Eli kyllä se kolmio kiinnostaa.

        No eiköhän niitä palveluita ole tarjolla joka nimennotkossa.


      • Ei ehkä kannata okein kovasti mollata heitä, jotka etsivät - löytävätkin ihmisen rinnalleen. Deittipalstoja on monen laisia ym. yksi mahdollisuus toimia, kun - jos ei kapakkatyyppinen ole. Valintakysymys kaiketi pros. onnistua on tietysti sattumaa, mutta niinhän se on aina.


      • kawe kirjoitti:

        Ei ehkä kannata okein kovasti mollata heitä, jotka etsivät - löytävätkin ihmisen rinnalleen. Deittipalstoja on monen laisia ym. yksi mahdollisuus toimia, kun - jos ei kapakkatyyppinen ole. Valintakysymys kaiketi pros. onnistua on tietysti sattumaa, mutta niinhän se on aina.

        Eiköhän tämä nettipohjainen seuranhaku ole ihan tätä päivää ja varsinkin nuorempienkin keskuudesssa.


    • 1eero

      Meiän talossa en kehu suurin osa yksinäisiä kimmoja(olettasin) tai yli keski-iän kiva heiän kanssa jutustella, äsken kävin yhessä tossa kauempana kylässä sain lähtiessä korvapuustin (pussillisen mukaan). Muttei ei sen kummempaa heiän kanssaan ollaan ystäviä, minä en ole heiän kanssaan esitelly mitään vaatimuksia mihinkään suuntaan tai toiseen on mies kavereita yksi uamusella kahvilla juteltiin kuulumiset, loppuen lopuksi oon tottunut yksin oloon ei ole kukaan hänksättämässä mäkä mäkä mää.

      • No sullapas eero on ylevät aatokset naissukupuolseta samassa huushollissa :).


      • siilimuori2 kirjoitti:

        No sullapas eero on ylevät aatokset naissukupuolseta samassa huushollissa :).

        Pitöäskös sulle olla joku mykkä ;)?


      • 1eero
        siilimuori2 kirjoitti:

        Pitöäskös sulle olla joku mykkä ;)?

        Kuuleppa muori :) Silloinkuin oltiin nuoria ei oltu tarkkoja toisten asenteista tai oliko niitä asenteita ihmeimmin mut nyt ollaan vähän tarkkoja toisen käyttäymisestä.


      • 1eero kirjoitti:

        Kuuleppa muori :) Silloinkuin oltiin nuoria ei oltu tarkkoja toisten asenteista tai oliko niitä asenteita ihmeimmin mut nyt ollaan vähän tarkkoja toisen käyttäymisestä.

        Voihan se tietenhi olla noinkin. Joillain se on myöhästä ryksät kun on jo housissa :). Kannattaapi olla tarkkana kuin porkkana, mut toisaalta voiko sitä koskaan olla lopullisen varma asiasta? Ja mkkää kun ei ole pysyvää, käytöskää.


      • siilimuori2 kirjoitti:

        Voihan se tietenhi olla noinkin. Joillain se on myöhästä ryksät kun on jo housissa :). Kannattaapi olla tarkkana kuin porkkana, mut toisaalta voiko sitä koskaan olla lopullisen varma asiasta? Ja mkkää kun ei ole pysyvää, käytöskää.

        siis rykäistä :)


      • 1eero
        siilimuori2 kirjoitti:

        Voihan se tietenhi olla noinkin. Joillain se on myöhästä ryksät kun on jo housissa :). Kannattaapi olla tarkkana kuin porkkana, mut toisaalta voiko sitä koskaan olla lopullisen varma asiasta? Ja mkkää kun ei ole pysyvää, käytöskää.

        Miehillä on aina housuissa jotain elä sinä tyhjä housu rykäskästele ilima pillaantuu.


      • VipiVipi
        1eero kirjoitti:

        Miehillä on aina housuissa jotain elä sinä tyhjä housu rykäskästele ilima pillaantuu.

        Lirkun, lirkun, lirkuttelevat siilimuori2 ja 1eero. Housuissa on vipinää. Vaikea on nukahtaa.


      • 1eero kirjoitti:

        Miehillä on aina housuissa jotain elä sinä tyhjä housu rykäskästele ilima pillaantuu.

        No minä en nyt puhunut miehistä vaan pariskunnista jotka jo ovat toisensa asenteineen ja käyttäytymisineen valinneet :D.


      • VipiVipi kirjoitti:

        Lirkun, lirkun, lirkuttelevat siilimuori2 ja 1eero. Housuissa on vipinää. Vaikea on nukahtaa.

        Joo. Näihän se moni muukin tavalliset porinat kekustelupalstoilla näkkee.


      • 1eero
        siilimuori2 kirjoitti:

        Joo. Näihän se moni muukin tavalliset porinat kekustelupalstoilla näkkee.

        Nykyään näkee pelkästään kaksilahkeisia on menty kohti tasa-arvoa ennen sentään oli hameitakin mut nykyään miehillekkin voi ostaa hameen ?


      • VipiVipi
        siilimuori2 kirjoitti:

        Joo. Näihän se moni muukin tavalliset porinat kekustelupalstoilla näkkee.

        siilimuori2 31.10.2015 12:44 Ei mimmimummi vielä mittää varmaksi luvannu. Hää vaan aika myötämielisesti ja sovinnollisesti näytti näyttävän vihreää valoa :D.
        siilimuori2 31.10.2015 12:50 Sitähän mä sanoin, myötämielinen ja sovinnollinen siis miellyttämisenhaluinen.

        Niinpä, niin :))))))))))))
        Viihdyttäisit sinäkin ukkoas!


      • 1eero kirjoitti:

        Nykyään näkee pelkästään kaksilahkeisia on menty kohti tasa-arvoa ennen sentään oli hameitakin mut nykyään miehillekkin voi ostaa hameen ?

        Niinpä. Montakos hametta omistat :).


      • VipiVipi kirjoitti:

        siilimuori2 31.10.2015 12:44 Ei mimmimummi vielä mittää varmaksi luvannu. Hää vaan aika myötämielisesti ja sovinnollisesti näytti näyttävän vihreää valoa :D.
        siilimuori2 31.10.2015 12:50 Sitähän mä sanoin, myötämielinen ja sovinnollinen siis miellyttämisenhaluinen.

        Niinpä, niin :))))))))))))
        Viihdyttäisit sinäkin ukkoas!

        No ei se tartte mun viihyttämistä kun on jääkiekko-ottelu menossa.


      • 1eero
        siilimuori2 kirjoitti:

        Niinpä. Montakos hametta omistat :).

        Olen monta en muista monta, kerran kauan sitten kun olin varoissani oltiin hesassa sanoin eukolle turkisliikkeen eessä " nyt sulle ostetaan minkkiturkki ja niihän myö ostettiin puolminkkiturkki jo ol sen työkaverit katteelisia minäkin sovittelin susiturkkia tuumasin ei myö sentään siperiassa.


      • 1eero kirjoitti:

        Olen monta en muista monta, kerran kauan sitten kun olin varoissani oltiin hesassa sanoin eukolle turkisliikkeen eessä " nyt sulle ostetaan minkkiturkki ja niihän myö ostettiin puolminkkiturkki jo ol sen työkaverit katteelisia minäkin sovittelin susiturkkia tuumasin ei myö sentään siperiassa.

        Susiturkki ja karvalakki ois ollukki kommee näky :).


      • 1eero
        siilimuori2 kirjoitti:

        Susiturkki ja karvalakki ois ollukki kommee näky :).

        Joo oli komee turkki aatteles näinä talvina johan olisin tehnyt itseni naurun alaiseksi.
        Niin Deittailusta velmies löyti nykyisen eukkonsa, kyllä uskon infavarmaatioon mutta mikään ei voita katse kontaktia, kosketus täydentää ja hymy.


      • 1eero kirjoitti:

        Joo oli komee turkki aatteles näinä talvina johan olisin tehnyt itseni naurun alaiseksi.
        Niin Deittailusta velmies löyti nykyisen eukkonsa, kyllä uskon infavarmaatioon mutta mikään ei voita katse kontaktia, kosketus täydentää ja hymy.

        No mut silloin et tienny mimmosiksi talvet menossa.

        Juu minäkin tiedän monta paria jotka on löytäneet tosesa netin välityksellä, nuoria ja vähän vanhempia, mutt myös monta, jotka hakeneeet turhaa ja kauan. Minusta jotenkin kiusallista hakea netin kautta ja sitten kun tavataan ja ei sillain natsaakkaan niin kiusallista sanoa että et ollukkaa semmonen miksi aatteli. Semmosta epäluonnollista kaupankäyntiä.
        Parasta tietenhi kun kohtaa livessä.


      • valepukkeja
        siilimuori2 kirjoitti:

        No mut silloin et tienny mimmosiksi talvet menossa.

        Juu minäkin tiedän monta paria jotka on löytäneet tosesa netin välityksellä, nuoria ja vähän vanhempia, mutt myös monta, jotka hakeneeet turhaa ja kauan. Minusta jotenkin kiusallista hakea netin kautta ja sitten kun tavataan ja ei sillain natsaakkaan niin kiusallista sanoa että et ollukkaa semmonen miksi aatteli. Semmosta epäluonnollista kaupankäyntiä.
        Parasta tietenhi kun kohtaa livessä.

        Totta kun netis voi esittää jos mitä eikä todellisuus oo lähelläkään. Naiset on muka kauniita ja miehet komeita, tosiasias akat lihavii räyhääjiä ja ukot juoppoja turjakkeita. Eniten huijaa nää täälki lirkkuja syytävät ukkelit, mitä lieneevät oikeesti. Paskaa puhuvia huijareita, yksinäisii raukkoi jotka elää netissä.


      • nim.yksinäinen
        siilimuori2 kirjoitti:

        No mut silloin et tienny mimmosiksi talvet menossa.

        Juu minäkin tiedän monta paria jotka on löytäneet tosesa netin välityksellä, nuoria ja vähän vanhempia, mutt myös monta, jotka hakeneeet turhaa ja kauan. Minusta jotenkin kiusallista hakea netin kautta ja sitten kun tavataan ja ei sillain natsaakkaan niin kiusallista sanoa että et ollukkaa semmonen miksi aatteli. Semmosta epäluonnollista kaupankäyntiä.
        Parasta tietenhi kun kohtaa livessä.

        Onko sinua lähestytty netin kautta.


      • valepukkeja kirjoitti:

        Totta kun netis voi esittää jos mitä eikä todellisuus oo lähelläkään. Naiset on muka kauniita ja miehet komeita, tosiasias akat lihavii räyhääjiä ja ukot juoppoja turjakkeita. Eniten huijaa nää täälki lirkkuja syytävät ukkelit, mitä lieneevät oikeesti. Paskaa puhuvia huijareita, yksinäisii raukkoi jotka elää netissä.

        Aikamoista yleistystä syötät :). Eiköhän sekaan mahdu laidasta laitaan.
        Tämä on keskustelupalsta, tuskin tän palstan miehet on täällä sillä tavoin naista itselle hakemassa. Jos on täällä tarvis esittää muuta kuin mitä on, se lienee oma valinta mitä haluaa antaa tälle palstalle. Ei tämän palstan kirottelun perusteella voi ketään kutsua huijariksi.


      • nim.yksinäinen kirjoitti:

        Onko sinua lähestytty netin kautta.

        On.


      • nim.yksinäinen
        siilimuori2 kirjoitti:

        On.

        Tällä palstallako


      • nim.yksinäinen kirjoitti:

        Tällä palstallako

        Jos puhutaan deitti-ilmoituksista, minulla on ollut niitä kaksi. Toinen hupimielessä ihan uteliaisuudesta, nuoruus ja hulluus :). Myöhemmin tosimielessä, mutta siitäkin aikaa jo kohta viitisentoista vuotta. Mut kumpikaan näistä ei ollut suomi24:lla.

        Tällä palstalla..........En muista et oliko just tämä palsta vai joku muu koska olen kirjoitellut muillakin palstoilla. Mut muutama on tullut ja mennyt. Muutama viesti vaihdettu ja sitten hiljaisuus. Eli tulijoita ja menijöitä. Korostan että minä elän parisuhteessa, en ole hakemassa miestä täällä itelleni jotta sellaisessa mielessä turha lähestyä.


      • siilimuori2 kirjoitti:

        Niinpä. Montakos hametta omistat :).

        "siilimuori2"

        Täällä sitä mummot punovat juoniaan.
        Oleks tänään tuo, nimmä oon sittense?
        :)

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "siilimuori2"

        Täällä sitä mummot punovat juoniaan.
        Oleks tänään tuo, nimmä oon sittense?
        :)

        H.

        Ahaa, niinkös se teillä papoilla menee :). Jo mää vähän aattelinki...................
        Ja kun mää raukka aina oon vaan mää. Oli nikki mikä hyväsä.


    • 1eero

      Ketjuun ilmaantunut imelän härski sillin maku kuin männä viikolla ei hätää kohta korjaantuu :(

      • VipiVipi

        Viskisieppo se syö silliä :)))))))


    • VipiVipi
      • 1eero

        Tiedät hyvin että ilman valvontaa voit toimia niinkuin haluat.


      • Vipivipi meeppäs nyt sinne, heihei.


      • 1eero

        Tuo mainintasi silmistä on aivan varmasti merkittävää, kosketus ja ääni, läsnäolo.
        Siinähän kun etenevät treffeille vaan ja se on siinä, joko sopii tai ei ..........


      • 1eero

        Moi
        Minusta ei olisi lähestyjäksi toista ihmistä jonkun hakulinkin avulla.


      • 1eero kirjoitti:

        Moi
        Minusta ei olisi lähestyjäksi toista ihmistä jonkun hakulinkin avulla.

        Kait se nykyisin hakulinkkiki on se yksi vaihtoehto. Voihan sitä tutustua ensin kirjoittamalla ja kuvalla jos natsaa ni sitte käydä kaffeilla vaikka. Näin se näyttää toimivan. Eihän siinä sitoudu mihinkään mutta toisaalta omat riskinsä siinäkin.

        Onko näin että kun haun kautta hakee, sitä tavallaan sitten kun ei toinen sattuutkaan sellaiseksi joka kiinnostaa enempiki, vängällä hylkää jo vaikkei mitää yhteistä viel ois ollukkaa, mene ja tiedä. Tai ottaa itseensä kun toinen ei ollutkaan kiinnostunut. Sellaista ihmissuhdepeliä?


    • PalomaNonSeq

      Niin, onhan se nyt paljon turvallisempaa ja selkeämpää mennä kapakkiin ja ottaa pää täyteen ja sitten lähteä jonkun täysin ventovieraan ihmisen kaa joko meille tai teille, herätä aamulla jonkun pahanhajuisen hirmuliskon vierestä ja katua tekemisiään....eikö se reality seurustelu mee niin nykyisin? (Ei omaa kokemusta)
      Tai jos sitten kuitenkin klikkaisi johonkin linkkiin ja vaihtaisi meilejä ja chattailisi pari kuukautta, katselisi valokuvia (voi vähän guuglettaakin henkilötietoja) tavata ehkä kahvikupposen ääressä sitten kun tuntuu että ollaan jo kavereita ja katsoa mihin se kehittyy. Jos on kehittyäkseen. Selvin päin ja kaikki aistit tallella.

      • 1eero

        Sinun näkemys kaikken raadollisemmin, tai jos mielikuvitukselle valtaa ihan miten vaan.


      • 1eero kirjoitti:

        Sinun näkemys kaikken raadollisemmin, tai jos mielikuvitukselle valtaa ihan miten vaan.

        Hieman kärjistetysti, mutta halusin tuoda esille turvallisuusnäkökohdan. Nettideittailu on ain aturvallisempaa ja itsellä parempi kontrolli tilanteesta. Eli siis jos tyyppi alkaa vonkaamaan liian aikaisessa vaihteessa, osoittautuu petturiksi, öykkäriksi, moukkamaiseksi kerskujaksi jne....niin se on vain klikkauksen päässä poissa sun elämästä. Mutta kertovat että suurin osa ensitapaamisista pitkänkin nettiseurustelun jälkeen osoittautuu pettymykseksi ...joko toiselle tai molemmille osapuolille. Eli että monta sammakkoa saa pussata ennekuin se prinssi sattuu kohdalle.


      • Treffitön

        Riippuu ihan omasta persoonasta. Minä olen löytänyt viimeisimmät kumppanini netistä, kun olen huono small-talkkaaja, ja kirjoittaminen on minulle paljon helpompaa. Sen olen huomannut, että täällä on paljon fiksuja naisia ja vähän heidän tasoisiaan miehiä. Kauniita naisia täältä on turha hakea. Komeita miehiä kyllä löytyy, mutta he eivät etsi täältä sielunkumppania vaan sivusuhdetta.


      • Tarkoitatko "täältä keskustelupalstalta" vai treffipalstoilta? Täällä kuuskytplussissa on ikäisensä näköisiä, kauniita, älykkäitä ja mukavia naisia varmasti vaikka kuinka paljon, mutta koska täältä ei olla etsimässä herraseuraa niin ulkonäköön liittyviä asioita harva palstan nainen tuo esille. Muutamista kuvista mitä olen nähnyt voisi päätellä että kyllä palstalla on kauniita, mutta ei enää niin nuoria naisia. Palstan miehistä en mene sanomaan, kunhe eivät näytä kasvojaan, paitsi hunksz, joka esiintyy puoliprofiilissa ja on kai joskus väläyttänyt kuvan ihan edestäkin päin ja on ihan normaalinnäköinen suomalainen vanhempi herra.

        Ulkonäkö ei varmaankaan tämänikäistä naista kauheesti edes kiinnosta: sukua on jatkettu, lasten isä on osallistunut geenipankin laatuun omalla osuudellaan ja pohjoismainen nainen harvoin hakee "trophy miestä" siis näyttelyobjektia tai sokeripappaa. Kriteerit partnerin valintaan ovat "jalostuneet" kun biologiset tarpeet on tyydytetty.


      • Niin ja kun kaikki eivät käy ravintoloissa, varsinkaan vanhempi polvi. Itse ainakin aattelen et jos nyt olisin seuraa hakemassa, ei sitä ainakaa ravintolasta löytyisi. Silloin harvoin nykyisin kun ravintolassa käyn, kyllä tulee sellanen epämiellyttävä ulkopuolinen olo.


      • Paloma.se.co kirjoitti:

        Hieman kärjistetysti, mutta halusin tuoda esille turvallisuusnäkökohdan. Nettideittailu on ain aturvallisempaa ja itsellä parempi kontrolli tilanteesta. Eli siis jos tyyppi alkaa vonkaamaan liian aikaisessa vaihteessa, osoittautuu petturiksi, öykkäriksi, moukkamaiseksi kerskujaksi jne....niin se on vain klikkauksen päässä poissa sun elämästä. Mutta kertovat että suurin osa ensitapaamisista pitkänkin nettiseurustelun jälkeen osoittautuu pettymykseksi ...joko toiselle tai molemmille osapuolille. Eli että monta sammakkoa saa pussata ennekuin se prinssi sattuu kohdalle.

        Tusta turvallisuudesta en aina olisi niin varma. Onhan tapauksia joissa joku on tehnyt treffit johonki syrjäiseen paikkaan ja päässyt hengestään tai ainakin tullut pahoinpidellyksi. Kotiinsa ainakaan ei kannata eka tapaamisella myöskään päästää. Julkiselle paikalle kaffittelut.


    • Treffitön

      Tuotapa olen minäkin, vajaat 70 mies, pähkäillyt omalta kohdaltani. Ulkonäköhän se tietenkin on kaiken a ja o, niin miehille kuin naisillekin. Kunnollinen kuva kannattaa ladata profiiliin. Hoikka pitää tietysti kummankin olla. Joku tutkija sanoi jossakin, että seiskan naiset hakevat kympin miehiä, ja hän tarkoitti ulkonäköä. Ja löytävätkin tietysti - komean pelimiehen. Varmaan tilanne on sama myös toisin päin, vaikka tutkija ei sitä sanonutkaan. Voi olla jopa niinkin, että miehet keskimäärin ovat vielä pinnallisempia kuin naiset.

      Jos nainen tavoittelisi minua, niin muutaman huonon avainsanan voin antaa:
      Nuorekas: Nainen pitää itseään muita ikäisiään halutumpana ja hakee itseään nuorempia. Sekin kannatta sanoa suoraan.
      Harrastaa golffia: Hakee rahamiehiä.
      Hakee tummaa/vaaleaa/sinisilmäistä/pitkää: Niinhän useimmat naiset. Osoittaa pinnallisuutta ja että nainen ei tajua tosiasioita: tässä ikäluokassa miehen karvat kasvavat korvista ja nenästä. Muutenkaan ei kannata tulla palstalle kuin mersunostaja autokauppaan, vaan avoimin mielin. Turhia rajauksia kannattaa välttää, oikea kumppani saattaa löytyä omien ennakkoluulojen ulkopuolelta.
      Sinut itsensä kanssa: En minä ainakaan!

      • Miten olit ajatellut asian kun sanot että naisen pitää olla hoikka ja hyvännäköinen ja että ulkonäkö on kaiken a ja o.
        MUTTA
        Jos nainen hakee vaaleaa/tummaa/pitkää/sinisilmäistä.....niin se osoittaa pinnallisuutta. Elikkä siis on ok että miehet saavat olla pinnallisia ja asettaa vaatimuksia naisten ulkonäölle, mutta jos naiset tekevät samoin , niin se ei olekkaan hyvä....vai olenko käsittänyt jotain väärin?


      • Paistaako kirjoituksestasi pettymys nettideittailuun :)?
        Kypsä fiksu ihminen oli mies tai nainen ei hae komeaa/kaunista vaan onhan se sillain tosiasia et ulkonäön tulee jollain lailla miellyttää, eli uskoisin että siksi kuvaan kannattaa satsata. Tuolla jossain kirjoitinkin jo että itsensä kehujat eivät varmaankaan sutytyä, varsinkaan pinnallisilla asioilla, pitää olla jotain omaperäisempää, joka herättää kiinnostuksen ja millä erottuu massasta. Lisäksi liika imelyys kertoo epätoivosta :). Rehellisyys ja realismi, ne ainakin purisivat meitsiin. Nää on mun ajatuksia, joillain muilla voi olla erit.


      • Treffitön
        Paloma.se.co kirjoitti:

        Miten olit ajatellut asian kun sanot että naisen pitää olla hoikka ja hyvännäköinen ja että ulkonäkö on kaiken a ja o.
        MUTTA
        Jos nainen hakee vaaleaa/tummaa/pitkää/sinisilmäistä.....niin se osoittaa pinnallisuutta. Elikkä siis on ok että miehet saavat olla pinnallisia ja asettaa vaatimuksia naisten ulkonäölle, mutta jos naiset tekevät samoin , niin se ei olekkaan hyvä....vai olenko käsittänyt jotain väärin?

        Sanoin vain niin kuin asia on, eli ulkonäkö ratkaisee valtaosalla deittailijoista, niin miehillä kuin naisillakin, ja se näkyy yleensä myös hakuilmoituksissa, kun osaa niitä tulkita. Ei vain naisten, vaan myös miesten on oltava hoikkia, paitsi jos ovat pitkiä. Saavathan kaikki olla pinnallisia, kukapa sen kieltää. Enkä ole puhunut tämän palstan naisista, vaan deittisivuista.

        Ja kyllä: Olen pettynyt nettideittailun tasoon ja epärealistisiin ja epäloogisiinkin vaatimuksiin ja odotuksiin. Luultavaa on, että palstoille kerääntyy paljon niitä, jotka eivät kumppania elävästä elämästä löydä, eli vähemmän kauniita, ujoja ja keskustelutaidottomia.


    • aamusohvalta

      Olen laittanut muutaman ilmoituksen,en koskaan vakavamielistä vaan omaa persoonaani kuvaavan, ilman kuvaa.
      Ja saanut ainakin profiilia katselleita,paljon myös pelkkää seksitarjontaa huomattavasti nuoremmilta tarttumatta syöttiin.
      Joittenkin kans olen kirjoitellut pitempäänkin,jos ovat asiallisia.Tavannutkin muutaman mutta se oma seula tahtoo olla liian tarkka,mutta jos miehen henki haisee niin ettei autossa voi hengittää ilman tuulettimen päällelaittoa,se on jo liikaa tai mies on niin pihi että toitottaa koko ajan mistä saa halvinta sitä ja tätä,tarjoaa kahvipullaa oranssin alennusmerkein..panee miettiin.
      Eli vieläkin katselulinjalla ja vaikka ilman miestä,kuin joku edellämainitun tyyppinen.
      Näin se menee.

    • Treffipalstoilla olen minäkin pyörinyt silloin tällöin, sieltä sen hetkiseen surkeaan, surullisen yksinäiseen elämääni epätoivoisesti miestä tai miehistä ystävyyttä yrittänyt etsiä. Enemmän ja vähemmän hassuja tapauksia on sattunut. Vaatimuksia on ollut kaksi, miehen pitää olla vapaa, no se saattaa olla joillakin liukuva käsite, ja toisaalta pitää olla hauska, mukava mies, ei mikään vitsikertoja vaan leppoisan positiivisesti elämään suhtautuva, sen saa aika helposti selville. Aikansa kun on juttuja vaihdeltu niin jossain vaiheessa tekee mieli tavata. Ravintoloihin ja kahviloihin en kehtaa lähteä, joten kutsun kotiini kahville. Siinä suhteessa en ole koskaan pettynyt, kaikki ovat olleet herrasmiehiä. Kahvittelu on ollut hauska tapaaminen, joskus johtanut toiseen.. ja joskus tuumattu, ettei tämä tästä nyt mihinkään vie. Hyvillä mielin erottu, jälkeen päin saatettu pitää yhteyttä ja kyselty kuulumisia.
      Kaikista hassuin juttu oli kun taas erään herran kanssa kirjoiteltiin ja kaikki oli niin mukavaa, tuntui kuin oltaisiin aina tunnettu toisemme. Tavataan, sopiihan se ja kun puhelinnumerot vaihdettiin niin silloin selvisi, että tunsimme toisemme ennestään, melkein naapureita olimme olleet, perhetuttuja aikaan kun lapset olivat pieniä. Kumpikin oli ilmoittanut asuinpaikakseen lähimmän suuren kaupungin ja yksityisyys pysyi näin pitkään salassa. Tavattiin toki ja kahviteltiin, leskiä oltiin molemmat ja hauskaa oli yhdessä pitkästä aikaa tavata, nyt... joskus soitellaan.
      Avoimuus on tärkeää niin treffipalstoilla kun kaikilla muillakin palstoilla. Ei se ihmisestä tee yhtään heikompaa tai huonompaa jos sisimpäänsä paljastaa. Ei kukaan kuitenkaan koko elämäänsä levittele. Sinisilmäisyys katoaa varsin pian ja rivien väleistä pomppaa elämän todellinen raadollisuus esiin jos kovin kirjoittelee muunneltua totuutta.

      • luuloZtieto

        rosaliiinilla Vaatimuksia on ollut kaksi, miehen pitää olla vapaa, ja toisaalta pitää olla hauska, mukava mies, ei mikään vitsikertoja vaan leppoisan positiivisesti elämään suhtautuva

        Minä jätän pois tuon jälkimmäisen vaatimuksesi, koska minulle totinen torvensoittaja kelpaa oikke hyvästi, mutta tilalle minulla on semmottinen vaatimus, että miehen pitää ottaa minut huomioon, ikäänkuin nähdä minut, osata asettua minun asemaani. Kerron esimerkin. Miehellä oli iso urosrottis, josta mies kertoi, että se puraisi käteen polkupyörällä pihaan tullutta kaupustelijaa. Mies naureskeli deitilleen, joka heti rottiksen nähtyään kertoi olevansa isoille koirille allerginen. Vaikka naisella itsellään oli sylikoira.


    • Heikunkeikku

      Tässä ruuan valmistusta ootellessa pätkäsen parit lauseet ketjuun, vaikka olenkin jo jotakin aikaisemmin tällännyt.
      Tuola toisessa ketjussa puhuttiin autosta ja kirjoitin, että auto on hyvä, kun se antaa vapautta lähteä mihin vaan ja koska vaan.
      Palajan takaisin tähän aloitukseen. Tulin miettineeksi, että miksiköhän en kovin innokkaasti ajattele, että haluaisin pysyvän kumppanin itselleni. Siis että ihan saman katon alle.
      JOS "ottaisin" jonkun tyypin, niin JOS hetken kuluttua ajattelisinkin, että no eipä toi nyh niin hääppönen oo. JOS rupeisin kyllästymään tai hänestä luikertelisi esiin semmosia piirteitä, jotka ei olisi miun-maun-mukkaisia. Hankala olis päästä eroon.
      MUTTA kun vapaana leskenä möllötän, niin voin ajatella, että minulla on MADOLLISUUS kaapasta toi tai toi tai toi (siis jos eteen törmäis joku/joitakin).
      Mikään ja kukaan ei minua estäisi.
      Niin että sitä vaan, että auto ja leskisinkkuus tuo omat kivat vapautensa.:)

      Ja se ruoka, joka tuola uunis on kypsymäs, niin se on Hirvenjauhelihasta tehtyjä isoja mölttejä, joissa sisällä juustoklöntti. Ei paha, ei paha. Puolukkasurvosta kans.

      • Heikunkeikku

        Apua, aijaa että MADOLLISUUS. Hyi, tulee madot mieleen.
        Tottahan toki olisi pitänyt kirjoittaa: MAHDOLLISUUS.
        Yli tärkee sana ja mun piti juuri se sana töpätä.


      • Voihan sitä heilastella omista kämpistä käsin, valita sillain vain ne parraat palat :). Kun tuntuu ettei nyt jaksa ni menee ommaan kämppäänsä ja laittaa oven kii.


      • Heikunkeikku
        siilimuori2 kirjoitti:

        Voihan sitä heilastella omista kämpistä käsin, valita sillain vain ne parraat palat :). Kun tuntuu ettei nyt jaksa ni menee ommaan kämppäänsä ja laittaa oven kii.

        No jotenkin tollee mä ajattelinkin:)


      • Heikunkeikku kirjoitti:

        No jotenkin tollee mä ajattelinkin:)

        Että napsii rusinat pullasta? Ollaan yhdessä silloin kun on kivaa ja menee hyvin?
        Näin pitkässä parisuhteessa elävä ei oikein pääse tuohon ajatukseen mukaan. Kun on pitänyt sopeutua myös niihin huonompiin hetkiin, kun kaikki ei menekään ihan putkeen ja välillä vähän keljuttaakin. Vaikka kyllästyttäisikin niin ei lähdetä mihinkään, vaan eletään yhdessä ja selvitetään kimurantit asiat.
        Huomataan että yhdessä on sittenkin mukavaa, kaikkina päivinä, ei ainoastaan niinä hyvinä päivinä. Ollaan aikuisia ihmisiä, ei selän kääntäviä irvisteleviä lapsia, eikä sanota "nyt en enää leiki sun kanssa"..
        Teidän sinkkujen käytännöt ovat kovin kaukana omista tunnoistani, olen joidenkin yksin elävien tuttujen kautta sen ennenkin huomannut. Ajatellaan eniten omaa mukavaa oloa, pääasia että itsellä on kivaa, jos siinä on joku toinen joskus vieressä, niin kyllä hänen on tehtävä oloni onnelliseksi, ei päinvastoin.
        Ja jos sitä ei tule, menköön omaan mökkiinsä, minä en ala ketään miellyttämään.
        Vaan onhan teidän oikeutenne sinkkuina, valita ja toimia oman mielen mukaan.
        Ottaa vaan ne rusinat ja jättää kuivunut pullankäntty syömättä, heittää jopa kompostiin.
        Huomaahan sen täällä palstallakin, sinkuilla on paljon vapaammat kädet näpytellä mitä milloinkin mieleen tulee. Näistä deittijutuista ja vähän muistakin.
        Eihän tämä aloitus minulle edes kuulu, kunhan luin läpi ja tähän nyt takerruin.
        Niistä ajoista kun olin sinkku on niin kauan, etten edes tietäisi miten sellaisena eletään.


      • luuloZtieto
        Ancelina kirjoitti:

        Että napsii rusinat pullasta? Ollaan yhdessä silloin kun on kivaa ja menee hyvin?
        Näin pitkässä parisuhteessa elävä ei oikein pääse tuohon ajatukseen mukaan. Kun on pitänyt sopeutua myös niihin huonompiin hetkiin, kun kaikki ei menekään ihan putkeen ja välillä vähän keljuttaakin. Vaikka kyllästyttäisikin niin ei lähdetä mihinkään, vaan eletään yhdessä ja selvitetään kimurantit asiat.
        Huomataan että yhdessä on sittenkin mukavaa, kaikkina päivinä, ei ainoastaan niinä hyvinä päivinä. Ollaan aikuisia ihmisiä, ei selän kääntäviä irvisteleviä lapsia, eikä sanota "nyt en enää leiki sun kanssa"..
        Teidän sinkkujen käytännöt ovat kovin kaukana omista tunnoistani, olen joidenkin yksin elävien tuttujen kautta sen ennenkin huomannut. Ajatellaan eniten omaa mukavaa oloa, pääasia että itsellä on kivaa, jos siinä on joku toinen joskus vieressä, niin kyllä hänen on tehtävä oloni onnelliseksi, ei päinvastoin.
        Ja jos sitä ei tule, menköön omaan mökkiinsä, minä en ala ketään miellyttämään.
        Vaan onhan teidän oikeutenne sinkkuina, valita ja toimia oman mielen mukaan.
        Ottaa vaan ne rusinat ja jättää kuivunut pullankäntty syömättä, heittää jopa kompostiin.
        Huomaahan sen täällä palstallakin, sinkuilla on paljon vapaammat kädet näpytellä mitä milloinkin mieleen tulee. Näistä deittijutuista ja vähän muistakin.
        Eihän tämä aloitus minulle edes kuulu, kunhan luin läpi ja tähän nyt takerruin.
        Niistä ajoista kun olin sinkku on niin kauan, etten edes tietäisi miten sellaisena eletään.

        Se on aivan eri asia, kun on pitkä parisuhde, oma aviopuoliso ja yhteiset lapset hänen kanssaan. Sitten, kun ilman omaa aktiivisuuttaan asiaan syystä tai toisesta jää yksin, niin seuraavaan parisuhteeseen ei aina löydy yhtä vahvaa sidosta. Huomaa selvästi, että kirjoitat sellaisesta, josta et tiedä. Uuden parisuhteen löytäminen ja onnistuminen ei ole helppoa ja kun ihmisen ei ole hyvä olla yksin, niin sitä etsii kaksi yksinäistä toisensa edes hetkeksi lähelleen lohduksi. Mitä se jalommaksi sen uuden suhteen tekee, jos ollaan kuin takiaiset yhdessä ja riidellään, vaikka voidaan olla yhdessä kivat hetket ja nauttia niistä.


      • luuloZtieto kirjoitti:

        Se on aivan eri asia, kun on pitkä parisuhde, oma aviopuoliso ja yhteiset lapset hänen kanssaan. Sitten, kun ilman omaa aktiivisuuttaan asiaan syystä tai toisesta jää yksin, niin seuraavaan parisuhteeseen ei aina löydy yhtä vahvaa sidosta. Huomaa selvästi, että kirjoitat sellaisesta, josta et tiedä. Uuden parisuhteen löytäminen ja onnistuminen ei ole helppoa ja kun ihmisen ei ole hyvä olla yksin, niin sitä etsii kaksi yksinäistä toisensa edes hetkeksi lähelleen lohduksi. Mitä se jalommaksi sen uuden suhteen tekee, jos ollaan kuin takiaiset yhdessä ja riidellään, vaikka voidaan olla yhdessä kivat hetket ja nauttia niistä.

        Niinhän mä sanoinkin, etten tiedä sinkkujen tunnoista yhtään mitään. Nuorena sinkkuna asiat olivat vähän toisin varmaan jokaisella, kuin nyt ikäihmissinkkuna ovat. Kriteerit ja muut.


      • Heikunkeikku
        Ancelina kirjoitti:

        Että napsii rusinat pullasta? Ollaan yhdessä silloin kun on kivaa ja menee hyvin?
        Näin pitkässä parisuhteessa elävä ei oikein pääse tuohon ajatukseen mukaan. Kun on pitänyt sopeutua myös niihin huonompiin hetkiin, kun kaikki ei menekään ihan putkeen ja välillä vähän keljuttaakin. Vaikka kyllästyttäisikin niin ei lähdetä mihinkään, vaan eletään yhdessä ja selvitetään kimurantit asiat.
        Huomataan että yhdessä on sittenkin mukavaa, kaikkina päivinä, ei ainoastaan niinä hyvinä päivinä. Ollaan aikuisia ihmisiä, ei selän kääntäviä irvisteleviä lapsia, eikä sanota "nyt en enää leiki sun kanssa"..
        Teidän sinkkujen käytännöt ovat kovin kaukana omista tunnoistani, olen joidenkin yksin elävien tuttujen kautta sen ennenkin huomannut. Ajatellaan eniten omaa mukavaa oloa, pääasia että itsellä on kivaa, jos siinä on joku toinen joskus vieressä, niin kyllä hänen on tehtävä oloni onnelliseksi, ei päinvastoin.
        Ja jos sitä ei tule, menköön omaan mökkiinsä, minä en ala ketään miellyttämään.
        Vaan onhan teidän oikeutenne sinkkuina, valita ja toimia oman mielen mukaan.
        Ottaa vaan ne rusinat ja jättää kuivunut pullankäntty syömättä, heittää jopa kompostiin.
        Huomaahan sen täällä palstallakin, sinkuilla on paljon vapaammat kädet näpytellä mitä milloinkin mieleen tulee. Näistä deittijutuista ja vähän muistakin.
        Eihän tämä aloitus minulle edes kuulu, kunhan luin läpi ja tähän nyt takerruin.
        Niistä ajoista kun olin sinkku on niin kauan, etten edes tietäisi miten sellaisena eletään.

        "Ancelina"
        Sinulla ja minulla on vähän eri tilanne. Olet pitkässä parisuhteessa, yhteistä historiaa takana vuosia ja vuosia. Hyvä tilanne. Olen minäkin parisuhteessa ollut pitkään. Aviomiehen kanssa ehdin yhteistä historiaa kasaamaan 27 vuotta. Avoliitossakin mieheni kuoleman jälkeen 6 vuotta. Yli 30 vuotta kumppanin kanssa.
        Oma tilanteeni on nyt muuttunut. Siksi ajattelen nyt niin kuin ajattelen. Olisi hankalaa ruveta vakavasti seurustelemaan, kun minulla ja toisella olisi takanaan ne omat historiansa.
        En hanki enää lapsia (heh) ja muutenkin kaikinpuolin tilanne on ihan eri, kuin silloin nuorempana.
        Kirjoitit "Että napsii rusinat pullasta? Ollaan yhdessä silloin kun on kivaa ja menee hyvin?" Ehkä vähän tuohtuneena tuon kirjoitit?, mutta tuon kaltainen tilanne rehellisesti sanottuna on se ihanteellisin. Siis tässä elämäntilanteessa.
        Jos kaverina on/olisi myös sellainen ihminen, joka kaikkea kivaa tahtoo touhuta ja jättää "känkkäränkyydet" pois, niin ei siinä mitään pahaa ole.

        Sanon nyt vielä kerran sen, että en hae itselleni miestä. Tällä hetkellä touhuan muita asioita. Olen parin tyypin kanssa jotakin kivaa touhunnut ja "hätä tapauksessa" voisin soittaa jommallekummalle ja kysyä vaikkapa metsäretkelle tai käymään saaressa tai jotakin muuta vastaavaa. Seurustelemaan en kuitenkaan ryhdy. Mistäs sitä tietää jos jossakin vaiheessa myöhemmin alan ajattelemaan toisella tavalla. En tiedä.


      • Heikunkeikku kirjoitti:

        "Ancelina"
        Sinulla ja minulla on vähän eri tilanne. Olet pitkässä parisuhteessa, yhteistä historiaa takana vuosia ja vuosia. Hyvä tilanne. Olen minäkin parisuhteessa ollut pitkään. Aviomiehen kanssa ehdin yhteistä historiaa kasaamaan 27 vuotta. Avoliitossakin mieheni kuoleman jälkeen 6 vuotta. Yli 30 vuotta kumppanin kanssa.
        Oma tilanteeni on nyt muuttunut. Siksi ajattelen nyt niin kuin ajattelen. Olisi hankalaa ruveta vakavasti seurustelemaan, kun minulla ja toisella olisi takanaan ne omat historiansa.
        En hanki enää lapsia (heh) ja muutenkin kaikinpuolin tilanne on ihan eri, kuin silloin nuorempana.
        Kirjoitit "Että napsii rusinat pullasta? Ollaan yhdessä silloin kun on kivaa ja menee hyvin?" Ehkä vähän tuohtuneena tuon kirjoitit?, mutta tuon kaltainen tilanne rehellisesti sanottuna on se ihanteellisin. Siis tässä elämäntilanteessa.
        Jos kaverina on/olisi myös sellainen ihminen, joka kaikkea kivaa tahtoo touhuta ja jättää "känkkäränkyydet" pois, niin ei siinä mitään pahaa ole.

        Sanon nyt vielä kerran sen, että en hae itselleni miestä. Tällä hetkellä touhuan muita asioita. Olen parin tyypin kanssa jotakin kivaa touhunnut ja "hätä tapauksessa" voisin soittaa jommallekummalle ja kysyä vaikkapa metsäretkelle tai käymään saaressa tai jotakin muuta vastaavaa. Seurustelemaan en kuitenkaan ryhdy. Mistäs sitä tietää jos jossakin vaiheessa myöhemmin alan ajattelemaan toisella tavalla. En tiedä.

        Ollenkaan en tuohtuneena kirjoittanut, vaan selvästi annoin ymmärtää kuinka erilainen tilanne on sinkun ja minun välillä. Kuten itsekin totesit.
        Et kai sinä nyt puolustele omaa kantaasi, älä suotta, sillä tuohan on todella sinulle ihanteellinen tilanne, napsia rusinat pullasta. :)
        Ehkä tekisin samoin, jos olisin sinkku, en varmaan mitään yrmykyrmykörilästä katselisi. Kun ei tarvitse katsella nytkään, en takuulla huonompaa ottaisi tämän nykyisen jälkeen, jos tilanteeni joskus muuttuisi. Mitä en todellakaan toivo.
        Tämä on vähän samanlaista keskustelua kuin alkoholista. Jos et juo, niin ole hiljaa, et sinä mitään voi tietää. Etkä saa kantaasi esittää, mikäli se on eriävä.
        Vaikenen sinkkujen deittipuuhista nyt just heti.


      • Heikunkeikku
        Ancelina kirjoitti:

        Ollenkaan en tuohtuneena kirjoittanut, vaan selvästi annoin ymmärtää kuinka erilainen tilanne on sinkun ja minun välillä. Kuten itsekin totesit.
        Et kai sinä nyt puolustele omaa kantaasi, älä suotta, sillä tuohan on todella sinulle ihanteellinen tilanne, napsia rusinat pullasta. :)
        Ehkä tekisin samoin, jos olisin sinkku, en varmaan mitään yrmykyrmykörilästä katselisi. Kun ei tarvitse katsella nytkään, en takuulla huonompaa ottaisi tämän nykyisen jälkeen, jos tilanteeni joskus muuttuisi. Mitä en todellakaan toivo.
        Tämä on vähän samanlaista keskustelua kuin alkoholista. Jos et juo, niin ole hiljaa, et sinä mitään voi tietää. Etkä saa kantaasi esittää, mikäli se on eriävä.
        Vaikenen sinkkujen deittipuuhista nyt just heti.

        Ei missään nimes tarvitse vaieta. Minusta on mukava lukea eri mielipiteitä.
        Ihanteellista mulla olis ollut se, että olisin saanut jatkaa yhdessäoloa aviomieheni kanssa. Se olotila sopi mulle. Mutta kun elämä tuo yhtäkkisiä muutoksia, joille itse ei voi mitään, niin kyllä siinä Öömäinen olo tulee.
        Siinä mieles mulla on hyvä, kun ei tee edes mieli ruveta seurustelemaan, niin on kovin helppoa keskittyä vain omaan itseensä. Siis omaan napaan.


      • 1eero

        Kun ei olla samallaisia, ei mullakaan ole tarve etsiä mutta jos loksahtaa ohdalleen nii voisi ehkä ajatella taas tän ikäisenä en vaivaa sillä päätäni tosin olen ollut vajaa kaksivuotta leskenä kai siten kriittinen. Joillakin voi olla erillaiset tarpeet se on heidän asiansa siitä vaan.


      • luuloZtieto
        luuloZtieto kirjoitti:

        Se on aivan eri asia, kun on pitkä parisuhde, oma aviopuoliso ja yhteiset lapset hänen kanssaan. Sitten, kun ilman omaa aktiivisuuttaan asiaan syystä tai toisesta jää yksin, niin seuraavaan parisuhteeseen ei aina löydy yhtä vahvaa sidosta. Huomaa selvästi, että kirjoitat sellaisesta, josta et tiedä. Uuden parisuhteen löytäminen ja onnistuminen ei ole helppoa ja kun ihmisen ei ole hyvä olla yksin, niin sitä etsii kaksi yksinäistä toisensa edes hetkeksi lähelleen lohduksi. Mitä se jalommaksi sen uuden suhteen tekee, jos ollaan kuin takiaiset yhdessä ja riidellään, vaikka voidaan olla yhdessä kivat hetket ja nauttia niistä.

        Mitäs nyt, minua vastaan käveli tänään sen näköinen mies, jonka haluaisin. En tiedä, kuka hän on. Hän katsoi juuri sillä tavalla totisen mukavasti. Käveli sopivan reippaasti muttei esittänyt urheilijaa. Tuon kanssa olisi kiva olla.
        Kyllä minä tiedän, mitä nyt. Olen iloinen, että on olemassa mies, jonka haluaisin. Positiivista. Varmasti toinenkin.


      • kaxkertoo
        Heikunkeikku kirjoitti:

        "Ancelina"
        Sinulla ja minulla on vähän eri tilanne. Olet pitkässä parisuhteessa, yhteistä historiaa takana vuosia ja vuosia. Hyvä tilanne. Olen minäkin parisuhteessa ollut pitkään. Aviomiehen kanssa ehdin yhteistä historiaa kasaamaan 27 vuotta. Avoliitossakin mieheni kuoleman jälkeen 6 vuotta. Yli 30 vuotta kumppanin kanssa.
        Oma tilanteeni on nyt muuttunut. Siksi ajattelen nyt niin kuin ajattelen. Olisi hankalaa ruveta vakavasti seurustelemaan, kun minulla ja toisella olisi takanaan ne omat historiansa.
        En hanki enää lapsia (heh) ja muutenkin kaikinpuolin tilanne on ihan eri, kuin silloin nuorempana.
        Kirjoitit "Että napsii rusinat pullasta? Ollaan yhdessä silloin kun on kivaa ja menee hyvin?" Ehkä vähän tuohtuneena tuon kirjoitit?, mutta tuon kaltainen tilanne rehellisesti sanottuna on se ihanteellisin. Siis tässä elämäntilanteessa.
        Jos kaverina on/olisi myös sellainen ihminen, joka kaikkea kivaa tahtoo touhuta ja jättää "känkkäränkyydet" pois, niin ei siinä mitään pahaa ole.

        Sanon nyt vielä kerran sen, että en hae itselleni miestä. Tällä hetkellä touhuan muita asioita. Olen parin tyypin kanssa jotakin kivaa touhunnut ja "hätä tapauksessa" voisin soittaa jommallekummalle ja kysyä vaikkapa metsäretkelle tai käymään saaressa tai jotakin muuta vastaavaa. Seurustelemaan en kuitenkaan ryhdy. Mistäs sitä tietää jos jossakin vaiheessa myöhemmin alan ajattelemaan toisella tavalla. En tiedä.

        Samantyyppinen historia on minullakin. Aviomiehen kanssa 33 vuotta ja avomiehen 4 vuotta. Minusta kummankin pitää selvitä arjestaan itsenäisesti tarvittaessa. Kyllä meillä ainakin on palvelu yhdessä ollessa pelannut kumpaankin suuntaan. Hyvinä pidimme toisiamme. Mutta tämä auvoisuus voi loppua hyvin nopeasti kuten minulla kävi. Melko nöyrä pitää olla eikä tuudittautua siihen, että tämähän jatkuu. Suuri oli kaipaus, kun toinen oli tavoittamattomissa.


      • Ancelina kirjoitti:

        Että napsii rusinat pullasta? Ollaan yhdessä silloin kun on kivaa ja menee hyvin?
        Näin pitkässä parisuhteessa elävä ei oikein pääse tuohon ajatukseen mukaan. Kun on pitänyt sopeutua myös niihin huonompiin hetkiin, kun kaikki ei menekään ihan putkeen ja välillä vähän keljuttaakin. Vaikka kyllästyttäisikin niin ei lähdetä mihinkään, vaan eletään yhdessä ja selvitetään kimurantit asiat.
        Huomataan että yhdessä on sittenkin mukavaa, kaikkina päivinä, ei ainoastaan niinä hyvinä päivinä. Ollaan aikuisia ihmisiä, ei selän kääntäviä irvisteleviä lapsia, eikä sanota "nyt en enää leiki sun kanssa"..
        Teidän sinkkujen käytännöt ovat kovin kaukana omista tunnoistani, olen joidenkin yksin elävien tuttujen kautta sen ennenkin huomannut. Ajatellaan eniten omaa mukavaa oloa, pääasia että itsellä on kivaa, jos siinä on joku toinen joskus vieressä, niin kyllä hänen on tehtävä oloni onnelliseksi, ei päinvastoin.
        Ja jos sitä ei tule, menköön omaan mökkiinsä, minä en ala ketään miellyttämään.
        Vaan onhan teidän oikeutenne sinkkuina, valita ja toimia oman mielen mukaan.
        Ottaa vaan ne rusinat ja jättää kuivunut pullankäntty syömättä, heittää jopa kompostiin.
        Huomaahan sen täällä palstallakin, sinkuilla on paljon vapaammat kädet näpytellä mitä milloinkin mieleen tulee. Näistä deittijutuista ja vähän muistakin.
        Eihän tämä aloitus minulle edes kuulu, kunhan luin läpi ja tähän nyt takerruin.
        Niistä ajoista kun olin sinkku on niin kauan, etten edes tietäisi miten sellaisena eletään.

        Anceli. Se et ei asu yhdessä ja haluaa välillä olla omassakin rauhassa ei tarkoita sitä ettei menisi hyvin. Sen olomuodon pitää vaan sopia molemmille elikkä se vaatii kaksi yhtä itsenäistä ihmistä. Kuuskymppisenä solmittu ihmissuhde kun nyt vängällä on erilainen kuin nuorna solmittu avoliitto yhteisine lapsineen, omaisuuksinseen ja yleensäkin elämäntarinoineen/yheisine kokemuksineen. Vanhempana on varmaankin hankalampaa hioa särmiä yhteen ja saada toista "sisäsiistiksi" siinä mielessä kuin itse haluaa, vai kuinka. Oikeastaan en edes ole lainkaan varma, osaako vanhempana enää sitoutua parisuhteeseen sillä tavoin kuin nuorempana. Kaiken se kestää, kaiksen se kärsii, vai miten on :D?


      • siilimuori2 kirjoitti:

        Anceli. Se et ei asu yhdessä ja haluaa välillä olla omassakin rauhassa ei tarkoita sitä ettei menisi hyvin. Sen olomuodon pitää vaan sopia molemmille elikkä se vaatii kaksi yhtä itsenäistä ihmistä. Kuuskymppisenä solmittu ihmissuhde kun nyt vängällä on erilainen kuin nuorna solmittu avoliitto yhteisine lapsineen, omaisuuksinseen ja yleensäkin elämäntarinoineen/yheisine kokemuksineen. Vanhempana on varmaankin hankalampaa hioa särmiä yhteen ja saada toista "sisäsiistiksi" siinä mielessä kuin itse haluaa, vai kuinka. Oikeastaan en edes ole lainkaan varma, osaako vanhempana enää sitoutua parisuhteeseen sillä tavoin kuin nuorempana. Kaiken se kestää, kaiksen se kärsii, vai miten on :D?

        Niinhän on sanottu, hyvin menee kun ollaan yhdessä vain silloin kun menee hyvin. Sen käsityksen sain, siinä on se sinkkuuden ihanuus.
        Eikä siinä mitään vikaa ole, ihmisellä kun on vapaus valita. Etenkin sinkulla, enkä ole yhtikäs kade.


      • joutunut
        Ancelina kirjoitti:

        Niinhän on sanottu, hyvin menee kun ollaan yhdessä vain silloin kun menee hyvin. Sen käsityksen sain, siinä on se sinkkuuden ihanuus.
        Eikä siinä mitään vikaa ole, ihmisellä kun on vapaus valita. Etenkin sinkulla, enkä ole yhtikäs kade.

        "siinä on se sinkkuuden ihanuus"
        Mistä hitosta oot saanu päähäs, että sinkkuudessa on ihanuus, voi, huttu.
        Tähän yksinoloon, vieläpä yksinhuoltajuuteen, joutuu moni, vaikkei ollenkaan haluaisi.
        Halunnut oisin minäkin jatkaa avioliittoa ja ihanaa perhe-elämää.


      • joutunut kirjoitti:

        "siinä on se sinkkuuden ihanuus"
        Mistä hitosta oot saanu päähäs, että sinkkuudessa on ihanuus, voi, huttu.
        Tähän yksinoloon, vieläpä yksinhuoltajuuteen, joutuu moni, vaikkei ollenkaan haluaisi.
        Halunnut oisin minäkin jatkaa avioliittoa ja ihanaa perhe-elämää.

        Heikunkeikkuhan tuolla tilannettaan ihanteelliseksi sanoi.
        Tässähän nyt oli kyse sinkkujen deittailuista, ei yksinhuoltajien muusta elämästä ja sen aiheuttamista hankaluuksista.


      • tuoksumimmi

        Jokainen on oman elämänsä paras asiantuntija. Olen elänyt elämäni hyvin erilailla kuin suurin osa ja tyytyväinen olen yleensä ollut. Täällä tupataan antamaan neuvoja siitä sun tästä asiasta. Eilenkin sain keskustella mielenkiintoisten henkilöiden kanssa tovin siellä, toisen täällä. Oli naisia ja miehiä. Se riittää minulle, oli kiva tulla kotiin ja saunoa ihan omassa rauhassa.


      • Ancelina kirjoitti:

        Niinhän on sanottu, hyvin menee kun ollaan yhdessä vain silloin kun menee hyvin. Sen käsityksen sain, siinä on se sinkkuuden ihanuus.
        Eikä siinä mitään vikaa ole, ihmisellä kun on vapaus valita. Etenkin sinkulla, enkä ole yhtikäs kade.

        Minä taas käsitin niin että ollaan yhdessä mutta erikseen sillain eri tavalla kuin nuoruudessa perustetussa suhteessa, sillä sellaista suhdettahan et enää tässä iöss saa aikaiseksi. Molemmat voi olla tyytyväisiä kun saa välillä olla omsisa oloissaan ja välillä yhessä, sulassa sovussa ja tyytyväisnä. Ei kai onnen ehto ole se et nyhjätään kylki kyljessä ja samassa huushollissa.


      • tuoksumimmi kirjoitti:

        Jokainen on oman elämänsä paras asiantuntija. Olen elänyt elämäni hyvin erilailla kuin suurin osa ja tyytyväinen olen yleensä ollut. Täällä tupataan antamaan neuvoja siitä sun tästä asiasta. Eilenkin sain keskustella mielenkiintoisten henkilöiden kanssa tovin siellä, toisen täällä. Oli naisia ja miehiä. Se riittää minulle, oli kiva tulla kotiin ja saunoa ihan omassa rauhassa.

        Peukutan. Minusta olsi kiva kuulla kaikenlaisia elämäntarinoita erilaisita ratkaisuista. Avarakatseisesti ja ennakkoluulottomasti.


      • siilimuori2 kirjoitti:

        Minä taas käsitin niin että ollaan yhdessä mutta erikseen sillain eri tavalla kuin nuoruudessa perustetussa suhteessa, sillä sellaista suhdettahan et enää tässä iöss saa aikaiseksi. Molemmat voi olla tyytyväisiä kun saa välillä olla omsisa oloissaan ja välillä yhessä, sulassa sovussa ja tyytyväisnä. Ei kai onnen ehto ole se et nyhjätään kylki kyljessä ja samassa huushollissa.

        Mulle on ihan yks lysti millä lailla kukin on yhdessä ja erikseen, mutta tässä pätkä heikun vastauksesta, jossa hän nimenomaan sanoo, että noin on hänen mielestään ihanteellisinta:

        Kirjoitit "Että napsii rusinat pullasta? Ollaan yhdessä silloin kun on kivaa ja menee hyvin?" Ehkä vähän tuohtuneena tuon kirjoitit?, mutta tuon kaltainen tilanne rehellisesti sanottuna on se ihanteellisin. Siis tässä elämäntilanteessa.

        Toki jollain toisella voi olla toisin ja melko varmasti onkin.

        Tästä nyt taas ala loputtomiin jankuttamaan.


      • Ancelina kirjoitti:

        Mulle on ihan yks lysti millä lailla kukin on yhdessä ja erikseen, mutta tässä pätkä heikun vastauksesta, jossa hän nimenomaan sanoo, että noin on hänen mielestään ihanteellisinta:

        Kirjoitit "Että napsii rusinat pullasta? Ollaan yhdessä silloin kun on kivaa ja menee hyvin?" Ehkä vähän tuohtuneena tuon kirjoitit?, mutta tuon kaltainen tilanne rehellisesti sanottuna on se ihanteellisin. Siis tässä elämäntilanteessa.

        Toki jollain toisella voi olla toisin ja melko varmasti onkin.

        Tästä nyt taas ala loputtomiin jankuttamaan.

        No minäpä vielä jankutan. Ehkä sitä monikin aattelee et mitä vähempi reessä kviä sen parempi. Mitäpä sitä vängällä vääntämään kun ei eole pakko.


    • Rehellinen ilmoitus, jossa kertoo rehellisesti itsestään, toiveistaan ja odotuksistaan, on varmasti paras malli - eikä kai kovin vaikeakaan, kun pysähtyy vähän miettimään.

      Ongelma taitaa kumppanin etsinnässä useimmiten olla se, että jokainen haluaisi saada kumppanikseen jonkun todella upean, kauniin/komean, kurvikkaan/atleetin, älykkään, menestyneen, joka on selvästi itseä parempi. Jos pohtisi omia kuvioitaan, katsoisi peiliin ja etsisi vertaistaan, lopputulos voisi olla parempi ja kumppani voisi löytyä helpommin.

      Joku haluaa asua yhdessä, joku sitoutuneessa parisuhteessa ja ainakin aina välillä omassa kodissaan itsekseen, joku ei missään tapauksessa haluaisi edes tilapäisesti asua yhdessä. Jokaiselle löytyy varmasti likimain mieleisensä vaihtoehto, jos kulkee avoimin mielin ja tavoittelee kaltaistaan seuraa. - Hyviä ideoita ilmoituksiin ja mielenkiintoisia kohtaamisia.

      Kumpi olisi parempi, itsensä kaltainen vai vastakohta?
      Etsitkö läheistä, kylkiäistä, hellivää ja hellittävää?
      Kaveria harrastuksiin, matkoille, kävelylle, ilta- vai iltapäiväkahville?
      Mitä haluaisit?
      Mitä haluaisit tietää ja kysyä?

      Mikä muuten olisi sinun mielestäsi paras paikka deitti-ilmoituksen julkaisemiseen?

      • ketunhäntä

        Mulle tulee heti auervaara mieleen, jos joku on valtavan hyvä ja rikas.


      • Treffitön
        ketunhäntä kirjoitti:

        Mulle tulee heti auervaara mieleen, jos joku on valtavan hyvä ja rikas.

        Ruben Oskar ei mahtanut olla rikas. Komea varmaan, ja hyvät puhelahjat hänellä täytyi olla. Lauluääni on suuri etu mutta sitäkin tärkeämpää on into runojen rustaamiseen. Sekava rakenne, ontuva rytmi ja heikot loppusoinnut eivät näytä lainkaan naisia häiritsevän.


      • niinpäniinpäniin
        Treffitön kirjoitti:

        Ruben Oskar ei mahtanut olla rikas. Komea varmaan, ja hyvät puhelahjat hänellä täytyi olla. Lauluääni on suuri etu mutta sitäkin tärkeämpää on into runojen rustaamiseen. Sekava rakenne, ontuva rytmi ja heikot loppusoinnut eivät näytä lainkaan naisia häiritsevän.

        :)))))


      • Hyviä kirjoituksia aiheesta, jatkan kun nyt on aikaa, epäilen, että ei suinkaan suurin ongelma ole, että etsisi itseään parempaa, kyllä kuuskymppinen on sen verran realisti uskoisin, että vertaistaan etsii. Mutta suurempi ongelma on varmaan se, että kuuskymppisillä on vakiintunut elämäntilanne, on kodit ja mökit ja muu rekvisiitta, ei siitä haluta luopua. Mutta siihen omaan elämänpiiriin haluttaisiin ottaa ehkä kaveri. Jos olisin työtön, asunnoton, yksinäinen ja suostuisin jonnekin kylän perille muuttamaan punaiseen mökkiin, joka voi olla jopa iso talo, voisin heti mennä ja saisin ehkä mukavan miehen, joka kaipailee vellinkeittäjää. Mutta haluaisin miehen, joka elää omaa virkeää elämäänsä, niin kuin minäkin ja sitten voisimme tapailla kun siltä tuntuu, ystävyyden, harrastusten ja matkailun merkeissä, näitten pohjalta elämä voi johtaa mihin vain, sen tiedän.
        Treffipalstoilla ihmiset ovat ympäri suomea, sitten tutustut siellä mukavaan mieheen jostain lapin perukoilta, arvaa vaan kuinka hyvin moinen homma onnistuu. Olen joskus elänyt viidensadan kilometrin etäisessä etäsuhteessa, ei se helppoa ollut.
        Sanavalinnat ovat tärkeitä, jos haluat tavata silloin tällöin tai käytät sanaa, jonka aavistuksen verran voi liittyä seksiin, löytyy nuoria lastesi ikäisiä miehiä, ovat useinkin korkeasti koulutettuja ja asiallisia, mutta miksi vanha nainen ...en ymmärrä. No, olenhan minä heitä jututtanut ja kuullut miksi.

        Kauniin optimistisesti sanot, että jokaiselle löytyy... ei se ole helppoa, piipahdan treffipalstoilla kun aika antaa myöden ja muuten huvittaa. Viimeksi olin varhain viime keväänä ja nyt syksyllä laitoin uuden profiilin. Huomasin, samat herrat samoilla ilmoituksilla siellä pyörii. Olisivat nyt edes rupatelleet jotain uutta, kuvatkin ovat samoja, tuntuu aika epätoivoiselta heidän puolestaan. Samoilla sanoilla vielä ottavat yhteyttä uuteen ja erilaiseen profiilini. Se saattaa olla aika rasittavaa, jos olet jollain sivustolla, täytyyhän siellä käydä katsomassa, kuka on mitäkin kirjoitellut jne. niin kuin nyt täälläkin, onneksi pelkkä piipahtelu saa riittää siellä ja täällä.


      • bessie-
        rosaliiin kirjoitti:

        Hyviä kirjoituksia aiheesta, jatkan kun nyt on aikaa, epäilen, että ei suinkaan suurin ongelma ole, että etsisi itseään parempaa, kyllä kuuskymppinen on sen verran realisti uskoisin, että vertaistaan etsii. Mutta suurempi ongelma on varmaan se, että kuuskymppisillä on vakiintunut elämäntilanne, on kodit ja mökit ja muu rekvisiitta, ei siitä haluta luopua. Mutta siihen omaan elämänpiiriin haluttaisiin ottaa ehkä kaveri. Jos olisin työtön, asunnoton, yksinäinen ja suostuisin jonnekin kylän perille muuttamaan punaiseen mökkiin, joka voi olla jopa iso talo, voisin heti mennä ja saisin ehkä mukavan miehen, joka kaipailee vellinkeittäjää. Mutta haluaisin miehen, joka elää omaa virkeää elämäänsä, niin kuin minäkin ja sitten voisimme tapailla kun siltä tuntuu, ystävyyden, harrastusten ja matkailun merkeissä, näitten pohjalta elämä voi johtaa mihin vain, sen tiedän.
        Treffipalstoilla ihmiset ovat ympäri suomea, sitten tutustut siellä mukavaan mieheen jostain lapin perukoilta, arvaa vaan kuinka hyvin moinen homma onnistuu. Olen joskus elänyt viidensadan kilometrin etäisessä etäsuhteessa, ei se helppoa ollut.
        Sanavalinnat ovat tärkeitä, jos haluat tavata silloin tällöin tai käytät sanaa, jonka aavistuksen verran voi liittyä seksiin, löytyy nuoria lastesi ikäisiä miehiä, ovat useinkin korkeasti koulutettuja ja asiallisia, mutta miksi vanha nainen ...en ymmärrä. No, olenhan minä heitä jututtanut ja kuullut miksi.

        Kauniin optimistisesti sanot, että jokaiselle löytyy... ei se ole helppoa, piipahdan treffipalstoilla kun aika antaa myöden ja muuten huvittaa. Viimeksi olin varhain viime keväänä ja nyt syksyllä laitoin uuden profiilin. Huomasin, samat herrat samoilla ilmoituksilla siellä pyörii. Olisivat nyt edes rupatelleet jotain uutta, kuvatkin ovat samoja, tuntuu aika epätoivoiselta heidän puolestaan. Samoilla sanoilla vielä ottavat yhteyttä uuteen ja erilaiseen profiilini. Se saattaa olla aika rasittavaa, jos olet jollain sivustolla, täytyyhän siellä käydä katsomassa, kuka on mitäkin kirjoitellut jne. niin kuin nyt täälläkin, onneksi pelkkä piipahtelu saa riittää siellä ja täällä.

        "Huomasin, samat herrat samoilla ilmoituksilla siellä pyörii. Olisivat nyt edes rupatelleet jotain uutta, kuvatkin ovat samoja, tuntuu aika epätoivoiselta heidän puolestaan. Samoilla sanoilla vielä ottavat yhteyttä uuteen ja erilaiseen profiiliini."

        Mielestäni on aivan ymmärrettävää, että varsinkin meidän ikäisillämme voi mennä monta vuottakin ennen kuin sopiva löytyy, tai on muu syy poistaa profiili. Ja eiväthän läheskään kaikki edes ole hakemassa vain yhtä vakituista, vaan nimenomaan hakevat treffiseuraa, ystäviä, seksikumppaneita jne..

        Pidän rehellisenä ja suoraselkäisenä sitä, että ollaan avoimesti samalla ilmoituksella ja kuvalla vuodesta toiseen, en ollenkaan ymmärrä miksi se sinusta tuntuu epätoivoiselta?


      • 1eero

        Vieläkö meidän ikäiset hakee seksiseuraa, tuntuisi aika oudolta sen ymmärrän jos vaikka yksinäisyyden tautta, tai mistä tiedän jos on jääny vaihde päälle eletystä elämästä.


      • luuloZtieto
        1eero kirjoitti:

        Vieläkö meidän ikäiset hakee seksiseuraa, tuntuisi aika oudolta sen ymmärrän jos vaikka yksinäisyyden tautta, tai mistä tiedän jos on jääny vaihde päälle eletystä elämästä.

        Hakevat 60 miehet seksiseuraa. Sitäpä juuri ja ainoastaan sitä hakevat useat. Leskimiehet ja sellaiset miehet, joiden vaimo on sairas. Ei kiinnosta parisuhde. Sellaisia miehiä on paljon liikkeellä.


    • yrityshyvä

      Siinäpä olisikin taas uusi kokemus - laatia deitti-ilmoitus. En ole koskaan vielä itse tehnyt, vastaillut jokuseen kylläkin.

      • nuormieli

        Minä en ole koskaan tehnyt deitti-ilmoitusta tai vastannut sellaiseen vaik olen yksin siis niinsanotusti "yksin" elellyt alta 30 kymppisestä, sensijaan olen elänyt pitkään ns. parisuhteessa (kummallakin oma koti) siis vain viikonloppuisin ja juhlapyhinä yhdessä, todella hyväksi koettu seurustelumuoto, varsinkin tällaiselle itsenäiselle naiselle jolle oma vapaus (sovituissa rajoissa) on a ja o. Uskallan suositella niille "sinkuille" jotka ovat itsenäisiä ja viihtyvät yksinkin.

        Jos tekisin deitti-ilmoituksen menisi se jotenkin näin.

        Hei sinä 60 siisti, kunnollinen ja huumorintajuinen mies, olen kauan odottanut tapaavani juuri sinut jonka olemassaolon olen aina tuntenut, mut jota kohtalo ei jostain syystä ole tielleni saattanut...... .................., laittaisin tuoreen kokovartalo-kuvan joka puhuisi puolestaan enemmän kuin sanat ja n.e.


    • att2

      Että täällä, eikö tämä ole 60 , mummot on hyviä. Nyt sanon vaikka oma kehu haisee minua luultiin 15 vuotta nuoremmaksi ei vain Suomessa.

      Koneella vain naisiin tai miehiin kuin itse tunnet, yritin naisiin muutama vuosi sitten hyvää ajan kulua, syksyn pimeyteen. Ei onnistunut minulla oli erikansallisuuksia suomalaisia tapasin muutaman.

      Eläkeläisten tanssit sieltä löytyy maa kuin maa, siis löysin hakemiset on pois.

    • miettiikiivaasti

      Minkälaisia vastauksia mahtaisi saada jos laittais vaikka K-raudan ilmoitustaululle?
      Tai S-markettiin,vai olisko Siwa mitään?
      Entäs joku senioritalo tai hoivakoti,puiston puu,puhelinpylväs (onko niitä enää?)
      Kirkon ilmoitustaulu,jne.
      Tai sitten jonkun pitäisi perustaa joku lehti,ei kaikilla ole nettiä eivätkä osaa käyttää.

      • k-kk

        Jos olet mies niin puhelin tai sähköpylväs ehdottomasti,sellainen kadonnut kissa tyylinen juttu, eli a4.
        Kadonneen eläimen sijaan kirjoitat kesämiehestä ei niitäkään saa hylätä, joku ottaa kyllä hoiviinsa.


      • att2
        k-kk kirjoitti:

        Jos olet mies niin puhelin tai sähköpylväs ehdottomasti,sellainen kadonnut kissa tyylinen juttu, eli a4.
        Kadonneen eläimen sijaan kirjoitat kesämiehestä ei niitäkään saa hylätä, joku ottaa kyllä hoiviinsa.

        Kauppoihin: Leskinaiset, koti kolli odottaa, siinä voi olla ostettu puhelin numero.

        Sanoja voi muodoilla kreivin tapaan hienostuneella elekantilla, ehkä mummot jonossa? Onnea matkaan.


    • att2

      finnit kaikessa nollia.

      • k-kk

        Kyl kai sä att2 tajuat et sun pitää jatkuvasti kirjottaa yht huonosti, kun sä välil kirjottelet normalist ja sit huonost nii tosi falskilta tuntuu.
        Huvinsa kullakin


      • selitys
        k-kk kirjoitti:

        Kyl kai sä att2 tajuat et sun pitää jatkuvasti kirjottaa yht huonosti, kun sä välil kirjottelet normalist ja sit huonost nii tosi falskilta tuntuu.
        Huvinsa kullakin

        Välillä selvänä ja välillä kännissä.


    • mimmimum-mi

      No ...en ole tehnyt ... enkä ajatellut tekevänikään mitään seuranhaku ilmoitusta....vois se olla "hauskaakin"...mutta...mutta...
      Leikkimielisesti ajattelin tätä Juicen deitti-ilmoitukseksi... ei paha

      https://www.youtube.com/watch?v=cpZDYstrAcs

      • Tosihieno

        Kiitos. Hieno esitys Juicelta


    • Tuli mieleeni, että joskus viime vuosisadalla yksi ihastuttava ja komea nuorehko liiketuttava liittyi eurosinkkuihin, kun muutti toiselta paikkakunnalta Helsinkiin. Olisi kiva kuulla sympattiselta mieheltä, löysikö hän kumppanin sieltä tai jostain muualta. Harmittaa, etten muista ko. henkilön sukunimeä. - Ehkä pitäisi kysellä yhteisiltä tutuilta.

      Katselin eurosinkkujen sivuja, mutten ole tutkinut enkä tutustunut lähemmin. - En ainakaan vielä. ;)

    • eppu2

      Nettideittailusta en ymmärrä yhtikäs mitään.
      Olen ihan tyytyväinen sinkkuuteeni.
      Jos sellainen persoona vastaani tulisi, että jossakin uinuva lemmentunne heräisi ja paremmin tutustua haluaisi, niin kuunaan en samaan huusholliin muutaisi.
      Vain osittain asuin samassa huushollissa edellisenkään mieheni kanssa.

      • Noin. Mutta mualima on opettanut senkin et koskaan ei kannata sanoa että en koskaan :).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      320
      7334
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2214
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1621
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1469
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      114
      1176
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1036
    8. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      905
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      893
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      797
    Aihe