Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Siteiden osto hävettää.

Minnnaaa

Ei ole muuttunut miksikään tämä juttu,kun kauhulla odotan aina kun joutuu mennä kauppaan ostamaan siteitä? Koitan aina ostaa samalla paljon muutakin tavaraa,jotta saisin siteet kätkettyä niiden joukkoon.Kaksi pakettia niitä ostan,mutta sama homma on edessä 2kk päästä! Voisiko netistä tilata kenties huomaamattomasti? Aina saa pelätä hikikarpaloiden nousevan jos joku vaikka näkee mitä ostan. Ikää jo 36,mutta aina vaan sitä on niin häveliäs..

10

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfhjdf
    • Minnnaaa

      Miljoonat kiitokset! Niinkuin kivi olis pudonnut harteiltani. Kohta onkin aika taas ostaa. Enää ei tarvitse itkun ja hävetyksen kanssa lähteä ruokakauppaan :D

    • kuukuppi
    • Minnnaaa

      Joo tuota kuukautiskuppia olen myös miettiny. Sais rauhan siltä siteiden ostolta. Jotenkin se on niin alentavaa mennä sinne kauppaan,kun ei huvittas edes koskee siteisiin,mutta pakko mikä pakko kun tämmonen vaiva. Millasia kokemuksia kuukupista? Hävettää vaan niin kauhiasti ostaa siteitä.. :(

    • ruosi

      Uskomatonta aikuiselta naiselta ,että hävettää ostaa siteitä,luulin kirjoittajaa ensin 11-13 vuotiaaksi,mene aina eri marketteihin ,minä kehtaan ostaa siteitä vaikka naapurin nuori mies kassalla,pelkän sidepaketin jos en muuta tarvitse,kyllä kehtaan nyt ja aina .Ja kondomejakin olen pelkästään ostanut ja mieskvarini on tuonut siteitä kaupasta ,kaikki edellisetkin mieskaverit,en häpeä olla nainen koska jo alakouluissa pojat tulevat tietämään tyttöjen menkoista!Ja tyttöystävien kuukautiskierroista,kireitä päivistä ym .

    • Anonyymi

      Ei se ikää katso jos jännittää joskus ostin ensimmäistä kertaa aikuisten vaippahousuja vähän hävetti mutta pakko mennä aina uudelleen kun loppuu . Voit tilata tena.fi , https://www.dreamcare.fi ja etsimällä löydät muita.Itse etsin joskus kaupasta itselleni beige värisiä lahjehousuja jouduin kysymään myyjältä kun en löytänyt . Myyjä vain sanoi kyllä meillä on mummo kalsareita hänkin käyttää niitä . kiki

    • Anonyymi

      Kaikkea sitä hävetäänkin!
      Terveyssiteet on kaupassa kaikkien nähtävillä ja ostettavissa. Niitä saa ostaa ihan luvallisesti kuka vain.

      Mitä häpeämistä kuukautissuojissa on? Et sitten häpeä vaikka leivän ostamista?

      • Anonyymi

        Itse en häpeä ostaa mutta ehkä asiakas luulee että kassa ajattelee seksistisesti ja ajattelee että millanen alapää naisella on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en häpeä ostaa mutta ehkä asiakas luulee että kassa ajattelee seksistisesti ja ajattelee että millanen alapää naisella on.

        Ei kassa ehdi ajatella kenenkään ostoksia. Niitä kuukautissuojiakin lipuu kassan silmien editse sellaista tahtia, ettei mitään väliä mitä siinä on ja kenen ostokset!

        Turha hävetä!

        Toinen asia sitten, jos alat niitä suojia kassalla housuihisi tunkemaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe