Mitä kasvit vaatii akvaarion pohjalta ja valaistukselta?
Mulla on 108 litran tankki ja Bio-Wheel suodatus, mikä ei kuulemma vaadi pohjasoraa.
Mitä muuta vaatimuksia voisi olla kasvien kasvatuksen onnistumiseksi?
kasvien vaatimukset
2
337
Vastaukset
- Hessu
Mielestäni hiekka ja kierteissarvikotilot sinne möyhimään--> paras yhdistelmä. Kasvit tarvitsevat kaikkia ravinteita joten isojuurisille pohjaravinnnetabuja ja muille nestemäistä. Yleensä siis molempia sinne. Sitten yksikertainen hiilidioksidisysteemi jonka vääntää puolessa tunnissa eikä maksa paljoa.
http://www.aqua-web.org/users/satuj/ sieltä kannattaa lukea levistä, kasveista, ravinteista sun muusta.
Voin kertoa että ainakin oma viidakko kasvaa, taas lähtee useita kiloja biojätteeseen =)
Aika julmalta kuulostaa allas jossa ei ole hiekkaa eikä soraa... eihän se ole kaunis eikä kalat viihdy.
Sinun tapauksessasi 2kpl 18 w:n loisteputkea lienee normaalein ratkaisu (jos altaasi on perusmallia). Esim. päivänvalosävyinen ja sitten kasvivalo (eli sylvania aquastar tai philips aquarelle tms. niitä löytyy). Unohda warm white-malliset pissisen sävyiset lamput.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611165
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html472545- 372236
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131761Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421654Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351246Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61046Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo100986