Kurittomat mamujen lapset

nuori.naisope

Aivan hirveitä opetettavia nämä muslimipennut. Eivät kunnioita naisopettajaa ollenkaan. Heidän kulttuurissaan kun naiset ovat alempiarvoisia. Siitä kai se johtuu :( Pakko ruveta etsimään työpaikkaa sellaisilta seuduilta (maaseudulta) joissa ei vielä ole näitä maahantunkeutujien pentuja. Olen lopen kyllästynyt paimentamaan näitä hirviöitä.

6

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HaaganManner

      Eiku pysy siellä Vantaalla tai Helsingin itäpuolella vaan. Ihanan rikasta se elämä siellä.

    • paikat_täynnä

      Alkaa kohta maaseutukin olla täynnä samoja, joten valitse tarkkaan jos karkuun lähdet.

    • opex

      Siltä varalta, ettei joku ymmärrä tämän olevan provo, niin vastaan. Opetan itse pääkaupunkiseudulla enkä ole huomannut mitään eroa muslimioppilaiden käytöksessä verrattuna muihin. Ihan tavallisia lapsia ovat ja kukin omanlaisensa.

      • jo_ope

        Siltä varalta, että joku uskoo kirjoituksesi, niin vastaan. Olen opettanut aika montaa eri kansalaisuutta olevaa opiskelijaa. Muslimit, etunenässä somalit, ovta pahimpia. He eivät kunnioita ketään eivätkä mitään, eivät ainakaan koulun ovien sisällä. Toki, koska mikään ei ole mustavalkoista, heidänkin joukossaan on myös normaaleja tapauksia. He ovat kuitenkin olleet vähemmistö.


      • opex

        Luitko aloitusta, johon oma viestini oli vastaus? Siinä puhuttiin vain muslimeista. Minun kokemukseni mukaan mikään erityinen piirre ei todellakaan yhdistä muslimioppilaitani. He kaikki ovat pukeutuneet eri tavoin, käyttäytyneet eri tavoin, olleet eritasoisesti lahjakkaita ja ahkeria. Mikään erityinen piirre ei yhdistä myöskään kristittyjä oppilaitani.

        Somaleistakaan kaikki eivät edes ole muslimeja. Suurin osa toki on sitä ainakin virallisesti, mutta oikeasti uskovaisuuden määrä vaihtelee merkittävästi kuten ev.lut.- kirkkoon kuuluvillakin. Somaliudesta ei suoraan seuraa vaikkapa uskovaisuus. Epäilenpä, että koulussa häiriköivällä somaliteinipojalla ei ole Allah päällimmäisenä mielessä.

        Mitä tulee omiin somalioppilaisiini, niin he ovat olleet aivan tavallisia oppilaita ja - jälleen kerran - kukin omanlaisensa. Usko tai älä.

        Rasistiselle ajattelulle on tyypillistä juuri tuo, mitä kirjoitit. Havaitset jatkuvasti, että monen muslimi- tai somalioppilaan käytös on aivan tavanomaista, mutta sen sijaan, että asettaisit todisteiden valossa rasismisi kyseenlaiseksi, päätätkin pitää näitä tapauksia poikkeuksina. Näin ollen ei ole ajattelullesi mitään väliä sillä, kuinka monta mukavaa somalia tapaat; he ovat vain niitä poikkeuksia... Surullinen asenne erityisesti opettajalle.


      • ohhoijjaa
        opex kirjoitti:

        Luitko aloitusta, johon oma viestini oli vastaus? Siinä puhuttiin vain muslimeista. Minun kokemukseni mukaan mikään erityinen piirre ei todellakaan yhdistä muslimioppilaitani. He kaikki ovat pukeutuneet eri tavoin, käyttäytyneet eri tavoin, olleet eritasoisesti lahjakkaita ja ahkeria. Mikään erityinen piirre ei yhdistä myöskään kristittyjä oppilaitani.

        Somaleistakaan kaikki eivät edes ole muslimeja. Suurin osa toki on sitä ainakin virallisesti, mutta oikeasti uskovaisuuden määrä vaihtelee merkittävästi kuten ev.lut.- kirkkoon kuuluvillakin. Somaliudesta ei suoraan seuraa vaikkapa uskovaisuus. Epäilenpä, että koulussa häiriköivällä somaliteinipojalla ei ole Allah päällimmäisenä mielessä.

        Mitä tulee omiin somalioppilaisiini, niin he ovat olleet aivan tavallisia oppilaita ja - jälleen kerran - kukin omanlaisensa. Usko tai älä.

        Rasistiselle ajattelulle on tyypillistä juuri tuo, mitä kirjoitit. Havaitset jatkuvasti, että monen muslimi- tai somalioppilaan käytös on aivan tavanomaista, mutta sen sijaan, että asettaisit todisteiden valossa rasismisi kyseenlaiseksi, päätätkin pitää näitä tapauksia poikkeuksina. Näin ollen ei ole ajattelullesi mitään väliä sillä, kuinka monta mukavaa somalia tapaat; he ovat vain niitä poikkeuksia... Surullinen asenne erityisesti opettajalle.

        Voi pientä. Näet rasismia joka paikassa. Onko siis olemassa vain kaksi näkökantaa: 1. Kanta, joka sanoo kaikkien olevan tavallisia, normaaleja tai mitä ikinä. 2. Rasismi, joka siis sanoo jotain pikkipuolista kohtaan 1.
        Hienoa. Vuosisatainen aivopesu on tehnyt tehtävänsä ja nöyrtyminen on vallalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe