Luimme lehdestä että lehtipuhallinta ei saisi käyttää ennen klo 7:mää ja pyhinä ei ennen klo.10:ää,hullua sanon minä.
Miksi emme kiellä naapureitamme heidän lapsiaan mekkaloimasta ennen klo 7:ää,juoppoja ja narkkeja mesoamasta ennen klo.7:ää.Joku pesee pyykkiä aina klo.3.00.Miksi lehtipuhallin ärsyttää miksei metelöivät lapset,juoppohullut aikuiset,pelottavat narkit??????????
Minä rakastan lehtpuhaltimen ääntä mutta vihaan noita yllämainittuja sekoboltseja.
Lehtipuhallin kielto...perseestä!!!!
Anonormituska
4
329
Vastaukset
- melko_varma
Jostakin syystä en usko, että tuo olisi se suurin ongelmasi. Tai no näkyyhän se tuossakin.
- SyksynLehtiTänneEhti
Juu, on se onnellinen ihminen kun sillä on noin pienet murheet. Sääli vaan kun ihminen ei sitä itte tajuu.
- hthetheet
Pölyimurista lähtee kovempi meteli kuin nelitahti puhaltimesta joka pitää lähinnä kovaa hurinaa.Puhaltimet vain vievät "idyllin" ja kivat somekuvat lehtikasoissa leikkivistä lapsista vaikka nyt koirankakat samoissa harjan vedoissa mukana.
- LukiHäirönen
Luin väärin.
Käsitin että on keksitty lehtipuhallin, joka toimii perseestä käsin eli pieruvoimalla.
Sen takia en kommentoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395174
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253426Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142700- 472388
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611807Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471739- 321587
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201556- 281520
- 201386