Ilmiannoin ketjussa epähuomiossa väärän kommentin. Olisin halunnut sen perua mutta ei voikaan. Voisiko olla vaikka minuutin ajan mahdollista myös perua antamansa ilmianto
Ilmiannon peruminen ei onnistu.
17
4076
Vastaukset
- Palautelomakkeella
Käytä palautelomaketta.
- parempi.parempi
Miksi tehdä yksinkertaisesta asiasta vaikea ja ylläpitoa työllistävä. Ilmianna-toimintoa voi klikata uudelleen vaikka on jo ilmiannon kommentista tehnyt. Eikö voisi tulla toiminto "Peru ilmianto" sen Ilmianna-tilalle, jolloin itse myöskin näkisi mitkä kommentit/viestit on jo ilmiantanut ketjussa.
- Jaska.vaan
parempi.parempi kirjoitti:
Miksi tehdä yksinkertaisesta asiasta vaikea ja ylläpitoa työllistävä. Ilmianna-toimintoa voi klikata uudelleen vaikka on jo ilmiannon kommentista tehnyt. Eikö voisi tulla toiminto "Peru ilmianto" sen Ilmianna-tilalle, jolloin itse myöskin näkisi mitkä kommentit/viestit on jo ilmiantanut ketjussa.
Kannatan. Itselläkin joskus pikaistuksessa tulee ilmiannettua ja kommentin uudelleen lukemisen jälkeen jo kaduttaakin.
- Toppilan.muori
parempi.parempi kirjoitti:
Selkeyttäisi myös tilannetta
- Töttöröö.vaan
Mikähän on se ruksin merkitys tekstin
"Kiitos! Käsittelemme ilmiannon pikimmiten." perässä? Ei näyttäisi kuin poistavan ilmoituksen jos ruksista klikkaa. Turhuuden turhuutta.. kaikkia tarpeettomia kikkareita koodariporukka säätää ja tarpeelliset korjaukset ja meidän pyytämät parannukset jää tekemättä.
Onnetonta tupelointia!!!!
- n-m-m-rkk-
Jos mainittu viesti on asiallinen niin eipä turhasta ilmiannosta mitään vahinkoa ole.
- modet.on.sikoja
Ylläpito poistaa ilmiannettuja viestejä lukematta. Tämä on nähty monesti, eli riittää että ilmianto on ja kyllä lähtee!!
- MinunMersussaTyttöi
En mitenkään yllytä yhtään kirjoittelemaan nimillä mut lukeeko näitä kukaan. Ehkä polis sekä valtion viranomaiset. Suomi24 on "kielikello". Monien kirjoittelu perustuu logiikkaan tällaiseen, jokainen tekee omaa juttua ja itsekeskeisesti ajattelee et kaikki on kiinostunut juuri minusta. Se on minun Mersu.
Siis minun Mersu. Siis minun Mersu. Siis minun Mersu. Siis minun Mersu. Siis minun Mersu. Siis minun Mersu. Siis minun Mersu. Siis minun Mersu.- kuka.sotkee.keskustelut
Kuka näitä tekee? Jo monessa ketjussa sama sotku.
- ylläpidolle.piiskaa
Samaa ihmetelly. ylläpitoa ei aniakaan kiinnosta
- seonidiootti
Tuota samaa ilkeilyä löytyy joka paikasta.
- haloo.y11äpito
Ylläpidon pitäisi tuollaiset osata noukkua asiattomina pois. Siis joku kirjoittaa samaa merkkiä ja rivinvaihto aina merkin perässä. Suoli24 pakkomuotoilu lisää vielä ylimääräisen rivinvaihdon joten häirikköviesti vain venyy lisää!!
Lisäksi pitäisi viesteille tehdä ikkuna, jonka vasemmassa laidassa ns. hissi. Siis jos tekstiä enenmmän kuin 20 riviä. Haloo ylläpito. - Iloa-tyhjästä
haloo.y11äpito kirjoitti:
Ylläpidon pitäisi tuollaiset osata noukkua asiattomina pois. Siis joku kirjoittaa samaa merkkiä ja rivinvaihto aina merkin perässä. Suoli24 pakkomuotoilu lisää vielä ylimääräisen rivinvaihdon joten häirikköviesti vain venyy lisää!!
Lisäksi pitäisi viesteille tehdä ikkuna, jonka vasemmassa laidassa ns. hissi. Siis jos tekstiä enenmmän kuin 20 riviä. Haloo ylläpito.Minua kyllä kiinnostaa, kenellä on aikaa moiseen. Olisi tuollakin varmaan jotain tärdellisempääkin.
Tai sitten hulluilla on tunnetusti pienet ilot. - CopyPaste.toimii
Iloa-tyhjästä kirjoitti:
Minua kyllä kiinnostaa, kenellä on aikaa moiseen. Olisi tuollakin varmaan jotain tärdellisempääkin.
Tai sitten hulluilla on tunnetusti pienet ilot.Eipä siihen aikaa mene, ihan copy/paste auttaa ja moinen rivi pisteitä syntyy nopeastikin.
- spaem
Vituttaako? :DDDDD
- Anonyymi
VOI EI!!! 😱:-(
- Anonyymi
Näin se pitäisi tehdä
https://www.drtuber.com/
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1364185Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3232126Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik31904Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481851- 1061770
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4411719Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4691578MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531355Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441296Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4621288