Mun paras kaveri tykkää musta

Hämmentynyt123456789

Elikkä siis noin 2 tuntia sitten mun paras kaveri lähetti mulle viestin että se haluaa jutella mun kanssa, no mä vastasin sille että ok ja nähdään koirapuiston vieressä. No me juteltiin siellä vaikka mitä turhaa kunnes se vaan möläytti että tykkää musta ja tää ei oo mikään läppä. Ensin mä en uskonu, mutta se vaan toisti sitä niin sanoin vaan että anna mun miettiä ja kävelin pois. Olen siis 8 luokalla Bi poika (hänkin on poika) mutta en tykkää hänestä sillä tavalla ja mulla ei oo hajuakaan mitä mä sanon sille huomenna koulussa. Auttakaa mua.

19

1319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitätykkääminenon

      Tykkää susta, okei. Ei tarkoita mitään ihmeellistä. Mäkin tykkään monesta ja olen sanonut niille suoraan. Niille joista en todellakaan tykkää olen haistattanut paskat.

      Kyllä niitä tykkäämisiä tulee lisääkin, itse tykkään kaikista kavereistani. Tykkääminen ei tarkoita suhteen aloittamista.

      Tykkääminen tarkoittaa sitä että voit vaikka harrastaa jotain sen kanssa. Se on lähestymistä, ja voi poikia syvänkin kaverisuhteen. Tykkääminen ei ole mitään vakavaa, mistä kannattais säikähtää.

      Jos et halua tykkäämistä, niin silloin kaverisuhteesi tulevat olemaan neutraaleja eivätkä mitenkään syvällisiä, joissa olis sanottavampaa keskusteluyhteyttä.

    • Pelastu

      Et tykkää hänestä sillä tavalla LOISTAVAA! nyt sanotkin kaverillesi ettei tuollaisia ehdotuksia tule enempään ETTÄ OTTAA VÄLITTÖMÄSTI RAAMATUN KÄTEEN JA USKOO PELASTUMISEEN

    • jdiasudiow

      Tykkääminen on syntiä sun pitää vihata kavereitasi! Hyviä kavereita ei saa olla. Jeesus sanoo raamatussa että rauhaa en tullut tuomaan vaan MIEKAN. Joka ei vihaa maailmaa ei rakasta taivaallista Isä. Vain vihaajat perivät Taivaan!

      • NeuvoNumero1

        Tykkääminen on ihan toinen juttu kun esim. rakastaminen. Tykkääminen on kaverisuhdetta eikä sisällä / tai ei tarvitse sisältää seksuaallisuutta varsinaisesti.
        Jos oot kiva kaveri, niin varmaan moni muukin saattaa Sinusta tykätä. Somessa tykätään hitosti vähän kaikesta..
        Sano hänelle huomenna, että sinäkin tykkäät hänestä juttukaverina, mutta et haluaa mitään muuta. Aina pitää arvostaa sellaista ihmistä joka avoimesti kertoo tunteistaan, mutta ei pidä loukata toista töykeydellä.


      • jdiasudiow

        Eiku turpiin vaan ei mitään mutinoita! Raamatun Sanaa on noudatettava HINNALLA MILLÄ HYVÄNSÄ!!!


    • jdiasudiow

      Jeesus KIROSI viinipuunkin ja RUOSKI kauppiaat temppelissä. Vihasta saat voiman tulla autuaaksi! Kiitos Jeesus että KIROAT JA RUOSKIT kaikki saatanalliset, jotka yrittävät luoda ystävyyttä!

    • Wow kaveri kosi sinua :)
      No sano ettet ole siinä mielessä ihastunut häneen ja jatketaan kavereina.
      Mun vastaus tuli aika myöhään, mutta mitä kerroit kaverille ja kuinka kävi koko jutussa :)

      • jdiasudiow

        Kosi homomorsiamekseen, iiiiiiiiihanaaa sanoisi bear ja yhtyisi _poikiin_.


      • Pelastu

        Ota Raamattu käteen ja pelastu.Jos et pelastu, niin...


      • jdiasudiow kirjoitti:

        Kosi homomorsiamekseen, iiiiiiiiihanaaa sanoisi bear ja yhtyisi _poikiin_.

        Tarkoitatko et meitsin pitäisi kosia tätä nuorukaista ;) vai ihan molempia nuorukaisia, mutta ei bearia :D


      • Pelastu kirjoitti:

        Ota Raamattu käteen ja pelastu.Jos et pelastu, niin...

        Ei meitsin uskonnossa ole pelastusta sillä ei ole helvettiä on vain paratiisi :D


      • aapo vastasi kiimaisesti itselleen, kuten neitsyet yleensäkin ;)


      • bear_nick2 kirjoitti:

        aapo vastasi kiimaisesti itselleen, kuten neitsyet yleensäkin ;)

        Jos vastaan itselleni niin silloin minun ei tarvitse sitä tänne kirjoittaa :) Olet bear parantumaton skitsofrenia paranoid tapaus :B


    • freeballerboy

      Sun pitäis olla otettu!

      • pedobearnick

        Niin, takaapäin väkisin otettu! (wanhan miehen, kuten minun, toimesta, tsihihi)


    • kerrok

      Voikko kertoa mitä sanoit sille

    • Anonyymi

      Oon tyttö. Mun kaveri on ollu pitkää outo ja vähä aika sitte selvis, että hän on ihastunu muhun. Mä en tiiä mitä pitäs tehä. Hänkin siis on tyttö.

      • Anonyymi

        Levitä lettus ja sano että lipitä sitä, senkin lesbiaani!


      • Anonyymi

        Tunnustele omia tunteitasi häntä kohtaan ja toimi niiden pohjalta.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1432
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      977
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      229
      764
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe