Mulla on ollu jo 10 vuotta fetissi

Mies25vuottaTampere

Itseäni paljon vanhempiin naisiin. Noin 16-20-vuotiaana haaveilin etupäässä 40-53-vuotiaista naisista. Nyt haluaisin päästä rakastelemaan noin 45-65-vuotiaan naisen kanssa. Millään muulla ei oikeastaan ole niin väliä kunhan nainen on mua vähintään 20-vuotta vanhempi. Oi että kun joskus sais toteutettua fantasiansa tai olenhan minä itseasiassa päässyt poikuudestani eroon 20-vuotta vanhemman naisen kanssa.

Nyt sen sijaan olis haaveena saada rakastella 30-vuotta mua vanhemman naisen kanssa tai ehkä maksimissaan 35-vuotta olis aika sopiva ikäero. ;) Olen kyllä eräänlaisessa suhteessa tällä hetkellä joten jos päätyisin sänkyhommiin vanhemman naisen kanssa niin juttu pitäis jäädä pelkästään mun ja vanhemman rouvan väliseksi salaisuudeksi. Se on kyllä tavallaan sellainen avoin suhde missä olen mutta en kuitenkaan mieluusti halua huudella kumppanilleni mahdollisista muista kumppaneista.

23

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies25vuottaTampere

Jotenkin tuollaisia kypsempiä naisia jotka haluis seksiä nuoren miehen kanssa tuntuu vain olevan todella vaikea löytää mistään. En tiedä miksi se on niin vaikeaa. Luulis sitä Tampereen kokoisesta paikasta löytyvän.

• Mies25vuottaTampere

Kerran yritin baarissa lämmitellä erästä 53-vuotiasta naista ja se vain sanoi mulle toistuvasti että mä olen liian nuori sille vaikka intin vastaan että sä et oo mulle yhtään liian vanha.

• VanhaRouvasi

Sano mieluummin, että olet minulle juuri täydellisen ikäinen, olen kiinnostunut sinusta juuri sellaisena kuin olet.

• Mies25vuottaTampere
        VanhaRouvasi kirjoitti:

Sano mieluummin, että olet minulle juuri täydellisen ikäinen, olen kiinnostunut sinusta juuri sellaisena kuin olet.

Kiitos vinkistä. Kunnioitan paljon aikuisia naisia ja heidän elämän kokemustaan koska heiltä voi oppia uusia asioita elämästä. Ja myös seksissä he osaavat opastaa nuorta miestä. ;)

• lookmyface

Mä muistan kun 10v ikäsenä tutustui melkee tasan 10v vanhempaan tyttöön tai nuoreen naiseen.... vielä 15v ikäsenä mietin jos se olis sellainen...
      Samaan aikaan oli myös muita tätä 20v ikästä vanhempia naisia joita mietin silleen...

Mut nyt ku menny aikaa, nii ei enää tekis mieli vastaavaa asetelmaa! nyt ku on pikkasen alle 50v, nii ikähaitari on plusmiinus 5v.... no tapauskohtaisesti kuitenkin.... mut ei enempää....

• Mies25vuottaTampere
      • Mies25VuottaTampere

Ainut asia mikä tuossa videossa ei ole ihan uskottavaa on että tuo mies näyttää enemmänkin 30-vuotiaalta kuin 19-vuotiaalta ja tuo nainenkin ehkä hieman nuoremmalta kuin 57-vuotiaalta tai ehkä on vain ikäisekseen hyvin säilynyt.

• ikänainen

Joskus taannoin, pöyristyin kun todella nuori mies yritti iskeä. Nyt kun asiaa sulatellut ja keskustellut eri ihmisten kanssa.. Asia voisi vaikka kiinnostaa...

• Mistä päin olet?

• Mies25vuottaTampere

Joo mistä päin?

• Mies25vuottaTampere

Minkäs ikäinen ikänainen olet jos sopii kysyä vaikka sanotaankin että naiselta ei koskaan sovi tiedustella ikää. On kuitenkin todella kiihottava ajatus jos olet lähemmäs kuuskymppinen tai jopa 60 ja olisit halukas rakastelemaan nuoren miehen kanssa.

• ikänainen

Mitä vastaisi, itse elän elämän parasta aikaa, nautin elämästä ja erotiikasta!! jos näkisit, luulen että arvioisit 45-50- vuotias, olen vähän vanhempi, eläkeikään on vielä aikaa. Pirkanmaalla asustelen!

• ikänainen

Mikä vanhemmassa naisessa kiinnostaa? Meissä on jo elämän jättämiä jälkiä, eikä me olla niin nätteä kuin nuoret. joskus viihteellä käyvänä, katselen nuoria naisia ja heidän kauneuttaan, ehkä hivenen haikeana. Sanoin eläväni elämäni parasta aikaa, näin on, jotenkin enenmmän sinut itsensä kans ja niin monet kolhut saanut, että tietää tippuvansa aina jaloilleen tai ainakin nousevansa seisomaan.
        Mies25vuottaTampere laita sähköpostiosite, niin keskustellaan, olen utelias kuulemaan, mikä se juttu on?

• transtäti

Minulla oli 45 vuotiaana suhde 65 vuotiaaseen kurvikkaaseen naiseen. Se lähti liikkeelle kierrätyskeskuksesta jossa tämä upea nainen oli kokeilemassa takkeja. Hänen rintansa vain eivät oikein mahtuneet sisään. Hän huomasi palvovan katseeni ja hymyili takaisin. Nyt oli aloitteen paikka. Sanoin että kyllä kerran elämässä pitäisi päästä pitelemään noin ihania rintoja,kaksin käsin. Hän pyysi minut kahville kotiinsa. Ja kyllä sain kokeilla rintoja,tarvitsin kummatkin kourani kun koitin yhtä tissiä...ja sain panna hänen leveää persettään takaapäin,tissien hangatessa sänkyyn kun hän oli kontillaan. Tunsin että kun sain sylini täyteen leveää takapuolta olin vihdoinkin saanut jotain mitä olin aina kaivannut. Ja kun hän sai orgasmin ja suuri takapuoli sylissäni vavahteli tunsin että kullini sai aikaan jotain erityisen hyvää. Sain myös panna häntä niin että minäkin olin liiveissä ,tosiaan kuumaa,siinä heiluivat hänen tissinsä ja minun 105 d koon korseletin omatekoiset tissit. Olihan se ihanaa aikaa,muutaman vuoden. Kiitos vielä Lilja

• MikäIhmeenFetissi

Ihan tunnut fantasioistasi kirjoittavan, ei tuolla ole mitään tekoa haavemaailmallasi fetismin kanssa

• Mies25vuottaTampere

Etkö tiedä että fetissi on mieltymys tiettyihin asioihin ja minulla se sattuu olemaan vanhemmat naiset. Onhan nämä toki samalla fantasioita mutta kyse on silti fetissistä. Fantasioista voi myös tehdä totta jos niin haluaa ja miksi ei haluaisi jos ne ei ole ihan epärealistisia fantasioita.

• Naineen

No mä en kyllä ole kelpuuttanut alle kolmikymppistä vaikka noita yrittäjiä on ollutkin. Jotenkin tuntus vähän oudolta oman pojan ikäisen kanssa sekstailla.

• Mies55vuottaSatakunta
        Mies25vuottaTampere kirjoitti:

Etkö tiedä että fetissi on mieltymys tiettyihin asioihin ja minulla se sattuu olemaan vanhemmat naiset. Onhan nämä toki samalla fantasioita mutta kyse on silti fetissistä. Fantasioista voi myös tehdä totta jos niin haluaa ja miksi ei haluaisi jos ne ei ole ihan epärealistisia fantasioita.

Fantasiat ovat tosin eri asia kuin fetismi, ja sinun kertomasi mukaan fantasioit asiasta, mieltymyksestäsi, fantasia jonka odotat sinulle tapahtuvan, ei siis mitenkään fetismiin liittyvää.

kerrot sinulle olevan fantasiat vanhempia naisia kohtaan, ei siis mikään fetissi, vaan itsekin nyt kerroit sen olevan fantasia, ethän jatkossa sekoita fantasioitasi fetismiin.
        kertomastasi saa käsityksen fantasioistasi, yllä kertomasi ei valitettavasti liity fetismiin vaan on vain fantasiaasi

• Mies25vuottaTampere
        Naineen kirjoitti:

No mä en kyllä ole kelpuuttanut alle kolmikymppistä vaikka noita yrittäjiä on ollutkin. Jotenkin tuntus vähän oudolta oman pojan ikäisen kanssa sekstailla.

Ei siinä ole mitään outoa kun unohtaa tuollaiset ajatukset ja antautuu himojen vietäväksi.

• Mies25vuottaTampere
        Mies55vuottaSatakunta kirjoitti:

Fantasiat ovat tosin eri asia kuin fetismi, ja sinun kertomasi mukaan fantasioit asiasta, mieltymyksestäsi, fantasia jonka odotat sinulle tapahtuvan, ei siis mitenkään fetismiin liittyvää.

kerrot sinulle olevan fantasiat vanhempia naisia kohtaan, ei siis mikään fetissi, vaan itsekin nyt kerroit sen olevan fantasia, ethän jatkossa sekoita fantasioitasi fetismiin.
        kertomastasi saa käsityksen fantasioistasi, yllä kertomasi ei valitettavasti liity fetismiin vaan on vain fantasiaasi

Kyllä se liittyy fetissiin koska en oikeasti juuri muuta seksuaalisessa mielessä ajattele kuin vanhempia naisia joten kyse on selkeästä fetissistä vanhempa naisia kohtaan.

• FantasiaaVain
        Mies25vuottaTampere kirjoitti:

Kyllä se liittyy fetissiin koska en oikeasti juuri muuta seksuaalisessa mielessä ajattele kuin vanhempia naisia joten kyse on selkeästä fetissistä vanhempa naisia kohtaan.

"Kyllä se liittyy fetissiin koska en oikeast ..."

Kyllä se nyt on vain fantasioitasi, ei edelleenkään fetismiin liittyvää, kirjoitat vielä fantasioivasi vanhemmista naisista, ei fetismiä, ainoastaan omia fantasioitasi, Kyse on siis fantasioistasi vanhempia naisia kohtaan, fantasioit millaista olisi nuori poikanen pääsisi oikean naisen kyytiin.

Et oikein muuta fantasioi seksuaalisessa mielessä kuin vanhemmista naisista, kyse ei siis ole kuvitelmistasi huolimatta fetissistä, jotenkin vain toisaalta alkaa tuntua kirjoittavani nyt jonkun provoilijan kanssa. joten tämä juttu oli osaltani tässä, avauksessa on kerrontaa ihmisen fantasioista, ei fetismistä

• Mies25vuottaTampere
        FantasiaaVain kirjoitti:

Kyllä se nyt on vain fantasioitasi, ei edelleenkään fetismiin liittyvää, kirjoitat vielä fantasioivasi vanhemmista naisista, ei fetismiä, ainoastaan omia fantasioitasi, Kyse on siis fantasioistasi vanhempia naisia kohtaan, fantasioit millaista olisi nuori poikanen pääsisi oikean naisen kyytiin.

Et oikein muuta fantasioi seksuaalisessa mielessä kuin vanhemmista naisista, kyse ei siis ole kuvitelmistasi huolimatta fetissistä, jotenkin vain toisaalta alkaa tuntua kirjoittavani nyt jonkun provoilijan kanssa. joten tämä juttu oli osaltani tässä, avauksessa on kerrontaa ihmisen fantasioista, ei fetismistä

No mitä se sun napaas niin paljon kaivaa onko kyse fetissistä vain fantasiasta? Eikai se kenenkään elämää muuta suuntaan taikka toiseen. Taidat itse olla joku provoilija kun takerrut noin pikkutarkasti joihinkin yksityiskohtiin. Mut joo antaa jo olla.

• Mies25vuottaTampere

Jos meinasit sitä että siksi ei ole kyse fetissistä etten ole koskaan oikeasti harrastanut seksiä vanhempien naisten kanssa niin kyllä olen vaikka sehän ei sinänsä muille kuulu. Sen sijaan fantasioin vieläkin vanhemman naisen kanssa seksin harrastamisesta kuin olen tähän mennessä saanut kokea.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      74
      7514
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3183
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      37
      2446
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      7
      2080
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      33
      2012
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1938
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1887
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1663
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      53
      1595
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18