Vampyyreja on olemassa!

M.D

Minä olen vampyyri! Onko kukaan muu teistä oisi kiva jutella täällä palstalla aiheesta :) Minun tarinani on se, kun olin siis todella kiinnostunut vampyyreista! Luin niistä ja katselin ja tutkin kuvia yms. Kävin myös tällaisilla samanlaisilla sivustoilla katselemassa näitä juttuja. Pikkuhiljaa aloin huomata olevani HYVIN kalpea..minulla alkoi kasvaa jopa kulmahampaat. Minä ainakin pidän olla vampyyri :) Itse en voi ketään MUUTTAA vampyyriksi sillä olen liian NUORI! Mutta asiasta olisi kiva keskustella jonkun vampyyrin kanssa :) En halua tänne mitään tekstejä missä sanotaan että "vampyyreja ei ole omemassa..!" Sillä minä tiedän että ON! Sillä itse olen sellainen :) Muistakaa te jotkut jotka ette kauheasti tiedä ("kyselijät") että me vampyyrit emme kuole auringon valoon se tuottaa vain meille pahoinvointia ja päänrkyä, ja emme ole sairaita aivottomia verenhimoisia zombieita jotka puree joka päivä ihmisiä kaduilla niinkuin kauhuelokuvissa, JA me EMME kuole valkosipuliin, kaikki vampyyrit eivät aina vain tykkää siitä... YLEISIMMÄT vampyyrit käyttävät mustia vaatteita eivät toki kaikki...! Niin ja kaikki eivät nuku arkuissa se on OMA valinta, jokainen tietysti päättää missä nukkuu :) Nimeäni en valitettavasti voi paljastaa enkä jakaa sähköpostejani yms. Sillä ainahan vampyyrien vainoajia on! Vampyyrit ovat muutenkin suuresa vaarassa paljastua jos joku saa tietää henkilöllisyytemme! Mutta tulkaa toki juttelemaan te uteliaat, ja vampyyrit :)!

186

9190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M.D

      Lisään vielä tuohon ensimmäiseen aloitus kommenttiini, että me vampyyrit EMME tarvitse JOKA päivä verta...tilkkakin kuukaudessa auttaa meitä pysymään hengissä.

      • Lääkityskuntoon

        Hae apua, että saat lääkityksesi kuntoon. Vampyyrilepakko on ainoa oikea vampyyri, muut on joko sekopäitä tai leikkivät vampyyriä.


      • Anonyymi
        Lääkityskuntoon kirjoitti:

        Hae apua, että saat lääkityksesi kuntoon. Vampyyrilepakko on ainoa oikea vampyyri, muut on joko sekopäitä tai leikkivät vampyyriä.

        Erittäin hyvun sanottu


      • Anonyymi

        > Lisään vielä tuohon ensimmäiseen aloitus kommenttiini, että me vampyyrit EMME tarvitse JOKA päivä verta...tilkkakin kuukaudessa auttaa meitä pysymään hengissä.

        Mistä tiedät, oletko ollut ilman verta pidempään kuin kuukauden?


      • Anonyymi
        Lääkityskuntoon kirjoitti:

        Hae apua, että saat lääkityksesi kuntoon. Vampyyrilepakko on ainoa oikea vampyyri, muut on joko sekopäitä tai leikkivät vampyyriä.

        Erittin hyvin sanottu 🙏😊


    • epäilijä

      Jotenki en usko tohon. Kun tekstissä sanot, että katselit vain kuvia ja aloit siitä muuttumaan. Haiskahtaa feikiltä

      • M.D

        Minua purtiin. On siitä jonkin aikaa...


      • M.D

        ...eihän sillä millään muullakaan keinolla muututa. Vain että purraan, ja alkaa muuttua kalpeaksi ja torahampaat kasvaa :)


      • SoulHunter
        M.D kirjoitti:

        ...eihän sillä millään muullakaan keinolla muututa. Vain että purraan, ja alkaa muuttua kalpeaksi ja torahampaat kasvaa :)

        tota... pelkkä vampyyrin purema ei ihan riitä "muutokseen"


      • Anonyymi
        M.D kirjoitti:

        Minua purtiin. On siitä jonkin aikaa...

        Tainnu kattoo liika twilightejä


      • Anonyymi
        M.D kirjoitti:

        Minua purtiin. On siitä jonkin aikaa...

        Mun rakkaani on oikea vampyyri hän syntyi sellaiseksi. Juo verta on juonut lapsesta asti. Hän on varakas muusikko. Menemme naimisiin pian ja muutan Irlantiin loppuiäkseni. Mulla oli fb kamu Andreas Bathory hän on feikki vampyyri joka rahastaa ihmisiä typerillä kirjoillaan. Joiden avulla pitäisi tulla vampyyriksi. Subliminaleista on YouTubessa vapaasti käytettävissä. Tule vampyyriksi. Subliminal ja spells list channellissa on Black magic. Juttu jnka avulla pitäisi tulla vampyyriksi kuin leffoissa. En tiedä toimiiko pitää olla paljon uskoa.


      • Anonyymi
        SoulHunter kirjoitti:

        tota... pelkkä vampyyrin purema ei ihan riitä "muutokseen"

        riitää se kyllä


      • Anonyymi
        M.D kirjoitti:

        ...eihän sillä millään muullakaan keinolla muututa. Vain että purraan, ja alkaa muuttua kalpeaksi ja torahampaat kasvaa :)

        Minulla ja mun kaveri kasvaa ne hampaat. Haluttaisiin maistaa verta olen maistnanut omaa ja oli hyvää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun rakkaani on oikea vampyyri hän syntyi sellaiseksi. Juo verta on juonut lapsesta asti. Hän on varakas muusikko. Menemme naimisiin pian ja muutan Irlantiin loppuiäkseni. Mulla oli fb kamu Andreas Bathory hän on feikki vampyyri joka rahastaa ihmisiä typerillä kirjoillaan. Joiden avulla pitäisi tulla vampyyriksi. Subliminaleista on YouTubessa vapaasti käytettävissä. Tule vampyyriksi. Subliminal ja spells list channellissa on Black magic. Juttu jnka avulla pitäisi tulla vampyyriksi kuin leffoissa. En tiedä toimiiko pitää olla paljon uskoa.

        Uskon vamppyyreihin ja olen ehkä vamppyyri


    • M.D

      ...muutama kymmen vuosi sitten

    • Näin

      Vampyyriksi muututaan verikontaktissa eikä puremalla tolloooh

      • Lool

        Hmm. Taai ensin kyseiselle henkilölle juotetaan vampyyrin verta jonka jälkeen henkilö tapetaan ja heräämisen jälkeen hänen pitää juoda ihmisverta jotta muutos saadan loppuun tai hän kuolee. Tai maailmassa elää vaan yks vampyyri laji ja ne on lepakoita:D


      • Anonyymi
        Lool kirjoitti:

        Hmm. Taai ensin kyseiselle henkilölle juotetaan vampyyrin verta jonka jälkeen henkilö tapetaan ja heräämisen jälkeen hänen pitää juoda ihmisverta jotta muutos saadan loppuun tai hän kuolee. Tai maailmassa elää vaan yks vampyyri laji ja ne on lepakoita:D

        The Vampire Diaries


    • skinnybob

      spr veripalveluun töihin

      • M.D

        Tehän sen paremmin tiedätte..;) ette näytä tietävän mitään :D


    • M.D

      ..ja sanoin että TE jotka OLETTE vampyyreja, tulkaa juttelemaan... Ette te jotka haukutte vampyyreja nimellä "tolloooh" ":)"

      • Girl.of.darkness

        Olen vampyyri ja olen tyttö :D noin 14 jos niin katsotaan. Minulla on kirkkaan punaiset silmät ja kulmahampaani ovat huomattavasti isoimmat kuin muut hampaani.


      • Daughter.of.darkness

        Moi. Olen Vampyyri ja muutuin vuonna 1867.
        Olen siis 150. Vuotias.


      • Anonyymi
        Girl.of.darkness kirjoitti:

        Olen vampyyri ja olen tyttö :D noin 14 jos niin katsotaan. Minulla on kirkkaan punaiset silmät ja kulmahampaani ovat huomattavasti isoimmat kuin muut hampaani.

        No shit yleensä kulmahampaat on pidemmät ja terävämmän


      • Anonyymi

        Minun mielestä olen vamppyri ja mun kaverikin on osaan hallita mielelläni ihmisiä ja ollaan lapsia


      • Anonyymi
        Daughter.of.darkness kirjoitti:

        Moi. Olen Vampyyri ja muutuin vuonna 1867.
        Olen siis 150. Vuotias.

        En tiedä vielä olenko kaverini kanssa vamppyyri luonteenomaista ja tuntomerkit ovat sama


    • Veteranfan

      Peseekö vampyyri hampaansa fluorittomalla hammastahnalla???
      Vai pestäänkö hampaat fluori hammastahnalla???
      Käyttääkö vampyyri hampaitten valkaisuainetta säännöllisesti???
      Ikenen tulehduksia kannattaa kuitenkin välttää,ettei vampyyrin hampaat putoa.
      Onko sähköhammasharja ehdoton valinta hampaitten pesuun???

      • M.D

        Hampaat minä ainakin pesen fluori hammastahnalla. Valkaisuaainetta ei tarvitse käyttää ainakaan päivittäin eli siis (säännöllisesti) Mutta mä käytän sitä aika usein :D Sähköhammasharjaa ei tarvitse käyttää :) Voit käyttää ihan tavallista hammasharjaa.


      • M.D
        M.D kirjoitti:

        Hampaat minä ainakin pesen fluori hammastahnalla. Valkaisuaainetta ei tarvitse käyttää ainakaan päivittäin eli siis (säännöllisesti) Mutta mä käytän sitä aika usein :D Sähköhammasharjaa ei tarvitse käyttää :) Voit käyttää ihan tavallista hammasharjaa.

        *valkaisuainetta*


    • Blta

      Miten tarkalleen ottaen sait selville olevasi vampyyri)
      yksi fakta;ihmiselläkin on terävät kulmahampaat jo luonnostaan.
      Sitä paitsi ihmissuun muotoisiksi muodostuneella hammasparilla on kuulemma mahdoton tehdä siistejä reikiä (varsinkin kaulaan), joten erityisen pitkistä kulmahampaista ei hyödy siinä suhteessa.
      Oletko täällä pilailemassa vai ärsyttämässä?
      Mistä sitä paitsi olet saanut informaatiosi muiden vampyyrejen toiminta tavoista, jos et tunne heistä yhtäkään.
      Ette kai te kaikki täällä jahtaa sitä yhtä?XDXD
      Hän vastaa vain kiusatakseen ja sitä paitsi, jos haluat tosissaan häneltä vastauksia niin ole uskottavampi...
      Miksi edes haluat puhua "kaltaisellesi"? Mitä haluat tietää?
      Onko tämä juttu joku vitsi vai oletko edes tosissasi..
      XX

      • M.D

        Kysyit miten sain selville olevani vampyyri? -No kaverini puri minua, siitä alkoi sitten torahampaiden KASVAMINEN ja KALPENEMINEN !

        -Kyllä, sen minä tiedän!, Ihmisilläkin on jo luonnostaan terävät hampaat, mutta mitäs sitten, kun vampyyri puree, ja ALKAA kasvaa kulmahampaat ja alkaa myös KALPENEA ! :D

        -? Jaaha.. Vai sitä olet mieltä..

        -Miksi pilailisin, tai ärsyttäisin? -Olen tullut tänne siksi todistamaan olevani vampyyri, ja että vampyyreita on olemassa, sillä haluan teidän tietävän että vampyyrit eivät ole niitä paskapäitä zombieita joita on elokuvissa! -Ja että jos ihmiset ymmärtäisivät enemmän vampyyreja.

        -Väität vielä että en tunne yhtäkään vampyyria ja että mistä voin sitten tietää niistä niin paljon... Voi kuule, minä ITSE olen vampyyri, joten miksikä en tietäisi :D? Ja sillon kun en ollut vampyyri luin niistä paljon! Ja kyllä, minä tunnen kyllä muutaman vampyyrin, ( hieman minua kylläkin vanhempia)

        -Hei, tämä ei ole mikään vitsi, jos et ota asiaa tosissasi, voit poistua :)!


      • M.D

        ...ja kysyit vielä että mitä haluan vampyyreilta tietää, kun haluan jutella niiden kanssa. -No minusta olisi hauska tietää vähän TUNTEMATTOMIENKIN vampyyrien elämäntavoista ja jutella niiden kanssa kaikennäköistä. Enimmäkseen tulin kuitenkin tänne todistamaan että vampyyreja ON olemassa, ja että millaisia vampyyrit ovat oikeasti. Ja tulin myös vastailemaan kysymyksiin.


      • Blta

        No jaa, miten ajattelit todistaa tämän asian. Argumenteille tarvitaan yleensä vähän uskottavuutta.
        Tuolla logiikalla kuka tahansa haluava voisi olla vampyyri, joten öhöm; millä perusteella olet juuri vampyyri, etkä larppaaja. Sitä paitsi eivät vampyyrit ole välttämättä sen kalpeampia otuksia kuin ihmisetkään tai terävistä kulmahampaista ei ole mitään käytännöllistä hyötyä. Taitavat jäädä ihan kliseiksi kuitenkin....
        Vampyyrit ovat kieltämättä kiehtova aihe, mutta ei se ketään vampyyriksi muuta. Ja kai he elävät melko normaalisti sikäli kuin kykenevät vieteiltään, jos heitä nyt sitten sanottaisiin olevan. En usko, että TRue Blood tai twillight antavat kovinkaan uskottavaa kuvaa oikein mistään.
        Ja millainen nyt sitten sinun 'vampyyrisi' on? -kalpea kulmahampaat, älä viitsi mielikuvitusta vähän peliin,ei tuolla pitkälle pötkitä.
        Sitä paitsi otan asian tosissani, mutta sinä olet se, joka tekee asiasta epäuskottavan. En väitä ettei heitä olisi, mutta en myöskään että olisi.. Minusta se on ihan hyvä kannan otto.
        Kerroppa tästä pureskelija kaveristasi?


      • M.D

        Jos rupeisin sulle jotain todistelemaan niin huonosti kävisi! Minulle on yhdentekevää uskotko juuri SINÄ. En ala täällä riitelemään jonkun säälittävän ihmisen kanssa.

        -Vampyyrit elävät noin vähän yli 1000 vuotiaiksi. Sitten alkaa olla jo aika vanha. Tavallaan kyllä vähän arvasinkin että tänne tulee joku väitämään etten olisi vampyyri :D Se on sun oma ongelma jos sinä et usko.

        Mitkään Twilight elokuvat ei ole oikeiden vampyyreiden "esikuva".
        "älä viitsi ei tuolla pitkälle pötkitä" -Jaa niinkö meinaat? Sinun ei tarvitse uskoa minua sillä minä sentään tiedän (ja muutama) että olen vampyyri ! Sitä paitsi mitä edes pyöriskelet tällaisilla omasta mielestäsi "feikki" sivustoilla jos et kerta usko ?


        -Kerroppa, miten MINÄ teen asiasta epäuskottavan?

        Minä tulin tänne todistamaan että vampyyreja on olemassa en tullut kertomaan tänne "pureskelija" kaveristani...

        Sanoin tietääkseni jo aloitus tekstissä, että kyselijät ja vampyyrit. Toki sinä kyselet, mutta et usko. Joten miksi kyselet?


      • Blta

        Noh,noh....,nyt teet väitteitä ilman aineistoa. Sanoinko feikki jossain kohtaa tai.....miten vain. Jos olet asiaa todistassa tarvitaan TODISTEITA. En ole väittäny ettet olisi, mutta perusteesi ja kuvailisi eivät ole uskottavat. Heh. Heh. Ja no millä perusteella sanot "säälittävä ihminen", eivät loukkaus keinosi ole kovin harjaantuneet tai argumentointi...vampyyriksi*pyrskähdys
        Millä perusteella edes oletat minun olevan ihminenXDXDXD Saatanhan olla vaikka mikä. Joten suuta sotkemalla;)
        Minä uskon, mutta KUTEN TOTESIN TUOLLA PERUSTEELLA JOPA MINÄ OLISIN VAMPYYRI JA EN KOE OLEVANI VAMPYYRI, KOSKA SE TUNTUU EPÄLOOGISELTA PÄÄTELMÄN LOPPU TULOKSELTA. No niin menikö perille.
        Enkä ymmärrä, miksi kerrot tuosta tänne, JOS kenenkään ei tarvitse uskoa ja miksi edes haluat todistaa olevasi verta lipittävä snobi? En ainakaan henk.kohtaisesti koe kyseisen "veren jano" ominaisuuden esittelemisen olevan tarpeellinen koko maailmalle. Minä ainakin häpeän. Siinä se. En halua edes oikeastaan mieltää koko ominaisuutta, joten ole kiltti äläkä tee asiasta mitään kiehtovaa buumia niin, että jokainen 12 vuotias twillight fani alkaa hihkua innoissaan, kuinka upeaa olisi olla vampyyri. Vinkki vain:)
        Äläkä nyt vedä hernettä nenään, koska keskustelua voidaan käydä rakentavastikin näin oudosta aiheesta ilman, että heität rinkiin heti sanat "säälittävä" jne. Ja on tuo hieman ylimielistäkin, nimittäin tuon sanan käytö vaatii usein itsensä katsomista peilistä.

        Ps. Epäuskottava on suhteellinen sana.
        Ja jos haluat jonkun uskovan älä pakota uskoa kenenkään kurkusta alas, ensin pitää saada vasta puoli uskomaan. Aika simppeliä. Äläkä nimittele ihmisiä "säälittäviksi", antaa sinusta ärsyttävän kuvan.
        Ei pahalla.
        Joten älä suutu kritiikistä:)
        No niin, se minun piti sanoa.


      • M.D

        Saatat olla oikeassa...ei pidä sanoa ihmisiä säälittäviksi..olen hieman äkkipikainen juu...hmm...mutta oletko itse vampyyri? Tiedän että et VÄLTTÄMÄTTÄ usko että olen vampyyri. Sanoin jo vai sanoinko?, että minulle on tavallaan yhdentekevää uskooko muutama ihminen kunhan edes YKSI ihminen tai mikä nyt ikinä onkaan uskoo. Lisään twilight ei ole saanut minua sanomaan että olisin vampyyri, minö vain olen en tiedä tarkoititko minua, mutta en ole 12-vuotias ja en ole katsonut ikinä twilighttiä..:D


      • Blta

        Kun kysyt olenko vampyyri, vastaisin rehellisesti: että en tiedä. En tiedä millainen oikea vampyyri on, joten vaikea sanoa. Millainen on oikea vampyyri, millä perusteella voisin määrittää itseni sellaiseen statukseen? Se on kysymys.

        Enkä niinkään tarkoittanut sinun olevan kiinnostunut twillightista, tarkoitan enemmänkin niitä 12 vuotiaita pentuja.


      • M.D
        Blta kirjoitti:

        Kun kysyt olenko vampyyri, vastaisin rehellisesti: että en tiedä. En tiedä millainen oikea vampyyri on, joten vaikea sanoa. Millainen on oikea vampyyri, millä perusteella voisin määrittää itseni sellaiseen statukseen? Se on kysymys.

        Enkä niinkään tarkoittanut sinun olevan kiinnostunut twillightista, tarkoitan enemmänkin niitä 12 vuotiaita pentuja.

        Kysyit siis minulta että millainen on oikea vampyyri, niin voin puhua vain itsestäni, sillä se "pureskelija" kaverikin EI ole ollut enää vuosiin kaverini. No, hmm..minä (ja yleisimmät) ...naispuoliset vampyyrit käyttävät huulissaan aika VEREN punaista huulipunaa, ja tummaa silmä meikkiä kalpeaan naamatauluunsa. Vampyyrit eivät (ainakaan minä) ..pure eläimiä..Minä ainakin pidän eläimistä. No, kuten sanoin, tuleeko sinulle auringonvalossa omituista kutinaa iholle tai päänsärkyä yms? Tarvitsetko verta AINAKIN vähän kuukaudessa, ettet olisi huonovointinen? Kerrohan lisää jos olet huomannut itsessäsi "vampyyrimaisia" piirteitä, niin voin EHKÄ vastata ajatuksiisi/kysymyksiin, jos saatan tietää vastausta :) Niin ja voihan olla että voit olla ihmissusikin.


      • En3
        M.D kirjoitti:

        Kysyit miten sain selville olevani vampyyri? -No kaverini puri minua, siitä alkoi sitten torahampaiden KASVAMINEN ja KALPENEMINEN !

        -Kyllä, sen minä tiedän!, Ihmisilläkin on jo luonnostaan terävät hampaat, mutta mitäs sitten, kun vampyyri puree, ja ALKAA kasvaa kulmahampaat ja alkaa myös KALPENEA ! :D

        -? Jaaha.. Vai sitä olet mieltä..

        -Miksi pilailisin, tai ärsyttäisin? -Olen tullut tänne siksi todistamaan olevani vampyyri, ja että vampyyreita on olemassa, sillä haluan teidän tietävän että vampyyrit eivät ole niitä paskapäitä zombieita joita on elokuvissa! -Ja että jos ihmiset ymmärtäisivät enemmän vampyyreja.

        -Väität vielä että en tunne yhtäkään vampyyria ja että mistä voin sitten tietää niistä niin paljon... Voi kuule, minä ITSE olen vampyyri, joten miksikä en tietäisi :D? Ja sillon kun en ollut vampyyri luin niistä paljon! Ja kyllä, minä tunnen kyllä muutaman vampyyrin, ( hieman minua kylläkin vanhempia)

        -Hei, tämä ei ole mikään vitsi, jos et ota asiaa tosissasi, voit poistua :)!

        Oletko siis oikeesti vampyyri en kerro tässä mitään itsestäni mutta voitaisiinko jutella vaikka sähköpostilla?


      • Daughter.of.darkness
        M.D kirjoitti:

        Kysyit siis minulta että millainen on oikea vampyyri, niin voin puhua vain itsestäni, sillä se "pureskelija" kaverikin EI ole ollut enää vuosiin kaverini. No, hmm..minä (ja yleisimmät) ...naispuoliset vampyyrit käyttävät huulissaan aika VEREN punaista huulipunaa, ja tummaa silmä meikkiä kalpeaan naamatauluunsa. Vampyyrit eivät (ainakaan minä) ..pure eläimiä..Minä ainakin pidän eläimistä. No, kuten sanoin, tuleeko sinulle auringonvalossa omituista kutinaa iholle tai päänsärkyä yms? Tarvitsetko verta AINAKIN vähän kuukaudessa, ettet olisi huonovointinen? Kerrohan lisää jos olet huomannut itsessäsi "vampyyrimaisia" piirteitä, niin voin EHKÄ vastata ajatuksiisi/kysymyksiin, jos saatan tietää vastausta :) Niin ja voihan olla että voit olla ihmissusikin.

        Tiesitkös, että vampyyri voi olla vaikka tummaverikkö?
        Ei me aina olla kalpeita ja kuolemattomia. Tiesitkös muuten sitäkään että on puoliverisiä ja täysiverisiä?


      • Otayhteyttääää
        M.D kirjoitti:

        Kysyit miten sain selville olevani vampyyri? -No kaverini puri minua, siitä alkoi sitten torahampaiden KASVAMINEN ja KALPENEMINEN !

        -Kyllä, sen minä tiedän!, Ihmisilläkin on jo luonnostaan terävät hampaat, mutta mitäs sitten, kun vampyyri puree, ja ALKAA kasvaa kulmahampaat ja alkaa myös KALPENEA ! :D

        -? Jaaha.. Vai sitä olet mieltä..

        -Miksi pilailisin, tai ärsyttäisin? -Olen tullut tänne siksi todistamaan olevani vampyyri, ja että vampyyreita on olemassa, sillä haluan teidän tietävän että vampyyrit eivät ole niitä paskapäitä zombieita joita on elokuvissa! -Ja että jos ihmiset ymmärtäisivät enemmän vampyyreja.

        -Väität vielä että en tunne yhtäkään vampyyria ja että mistä voin sitten tietää niistä niin paljon... Voi kuule, minä ITSE olen vampyyri, joten miksikä en tietäisi :D? Ja sillon kun en ollut vampyyri luin niistä paljon! Ja kyllä, minä tunnen kyllä muutaman vampyyrin, ( hieman minua kylläkin vanhempia)

        -Hei, tämä ei ole mikään vitsi, jos et ota asiaa tosissasi, voit poistua :)!

        Tiedäthän että uskon todellakin vamppyyreihin todella syvästi näen jopa unia.niistä ja olen katsonut sarjaa nimeltä vamppyyrin päiväkirja sinun pitäisi hankkia päivänvalo sormus ja laita viestiä koska haluan vamppyyriski mitä pikemmin sitä parempi


      • Minämäjameitsi
        M.D kirjoitti:

        Kysyit siis minulta että millainen on oikea vampyyri, niin voin puhua vain itsestäni, sillä se "pureskelija" kaverikin EI ole ollut enää vuosiin kaverini. No, hmm..minä (ja yleisimmät) ...naispuoliset vampyyrit käyttävät huulissaan aika VEREN punaista huulipunaa, ja tummaa silmä meikkiä kalpeaan naamatauluunsa. Vampyyrit eivät (ainakaan minä) ..pure eläimiä..Minä ainakin pidän eläimistä. No, kuten sanoin, tuleeko sinulle auringonvalossa omituista kutinaa iholle tai päänsärkyä yms? Tarvitsetko verta AINAKIN vähän kuukaudessa, ettet olisi huonovointinen? Kerrohan lisää jos olet huomannut itsessäsi "vampyyrimaisia" piirteitä, niin voin EHKÄ vastata ajatuksiisi/kysymyksiin, jos saatan tietää vastausta :) Niin ja voihan olla että voit olla ihmissusikin.

        Täs ihan mielenkiinnosta aloin lukea tätä palstaa. Mietin vain että eikös ihan tälläiselle normaalillekkin ihmiselle tule päänsärkyä auringosta jos on auringonpistos? Tai kutinaa jos on aurinkoihottumaa? :D Ja en usko että kalpeus vaikuttaa mitenkään siihen oletko vämpyyri vai et...Voihan niitä olla tummaihoisiakin vämpyyrejä? :'D Mul on kans tosi vaalee iho...Melkein valkonen koska geenit ja mul on sellasset "vämpyyrin hampaat" mut en oo vämpyyri.... Uskon kyllä että voi ollakkin ihan mahfollista että vämoyyrejö on, koska uskon kaikenlaisiin taruolentoihin xD
        Olis kyllä siistii tavata vämpyyri ihan oikees elämäs, olis kiva tietää enemmän vämpyyreistä :D


      • inkaaliisa
        M.D kirjoitti:

        Kysyit miten sain selville olevani vampyyri? -No kaverini puri minua, siitä alkoi sitten torahampaiden KASVAMINEN ja KALPENEMINEN !

        -Kyllä, sen minä tiedän!, Ihmisilläkin on jo luonnostaan terävät hampaat, mutta mitäs sitten, kun vampyyri puree, ja ALKAA kasvaa kulmahampaat ja alkaa myös KALPENEA ! :D

        -? Jaaha.. Vai sitä olet mieltä..

        -Miksi pilailisin, tai ärsyttäisin? -Olen tullut tänne siksi todistamaan olevani vampyyri, ja että vampyyreita on olemassa, sillä haluan teidän tietävän että vampyyrit eivät ole niitä paskapäitä zombieita joita on elokuvissa! -Ja että jos ihmiset ymmärtäisivät enemmän vampyyreja.

        -Väität vielä että en tunne yhtäkään vampyyria ja että mistä voin sitten tietää niistä niin paljon... Voi kuule, minä ITSE olen vampyyri, joten miksikä en tietäisi :D? Ja sillon kun en ollut vampyyri luin niistä paljon! Ja kyllä, minä tunnen kyllä muutaman vampyyrin, ( hieman minua kylläkin vanhempia)

        -Hei, tämä ei ole mikään vitsi, jos et ota asiaa tosissasi, voit poistua :)!

        totta kai vampyyreitä on olemassa ihan oikeesti mää oon uskonu siihen jo monta vuotta


      • O.V
        M.D kirjoitti:

        Kysyit siis minulta että millainen on oikea vampyyri, niin voin puhua vain itsestäni, sillä se "pureskelija" kaverikin EI ole ollut enää vuosiin kaverini. No, hmm..minä (ja yleisimmät) ...naispuoliset vampyyrit käyttävät huulissaan aika VEREN punaista huulipunaa, ja tummaa silmä meikkiä kalpeaan naamatauluunsa. Vampyyrit eivät (ainakaan minä) ..pure eläimiä..Minä ainakin pidän eläimistä. No, kuten sanoin, tuleeko sinulle auringonvalossa omituista kutinaa iholle tai päänsärkyä yms? Tarvitsetko verta AINAKIN vähän kuukaudessa, ettet olisi huonovointinen? Kerrohan lisää jos olet huomannut itsessäsi "vampyyrimaisia" piirteitä, niin voin EHKÄ vastata ajatuksiisi/kysymyksiin, jos saatan tietää vastausta :) Niin ja voihan olla että voit olla ihmissusikin.

        Itse olen ainakin luullut, että vampyyrinä pitäisi käyttää semmoista sormusta. Mutta en ole vampyyri, niin en tiedä.


      • P.s.s.s
        M.D kirjoitti:

        Kysyit miten sain selville olevani vampyyri? -No kaverini puri minua, siitä alkoi sitten torahampaiden KASVAMINEN ja KALPENEMINEN !

        -Kyllä, sen minä tiedän!, Ihmisilläkin on jo luonnostaan terävät hampaat, mutta mitäs sitten, kun vampyyri puree, ja ALKAA kasvaa kulmahampaat ja alkaa myös KALPENEA ! :D

        -? Jaaha.. Vai sitä olet mieltä..

        -Miksi pilailisin, tai ärsyttäisin? -Olen tullut tänne siksi todistamaan olevani vampyyri, ja että vampyyreita on olemassa, sillä haluan teidän tietävän että vampyyrit eivät ole niitä paskapäitä zombieita joita on elokuvissa! -Ja että jos ihmiset ymmärtäisivät enemmän vampyyreja.

        -Väität vielä että en tunne yhtäkään vampyyria ja että mistä voin sitten tietää niistä niin paljon... Voi kuule, minä ITSE olen vampyyri, joten miksikä en tietäisi :D? Ja sillon kun en ollut vampyyri luin niistä paljon! Ja kyllä, minä tunnen kyllä muutaman vampyyrin, ( hieman minua kylläkin vanhempia)

        -Hei, tämä ei ole mikään vitsi, jos et ota asiaa tosissasi, voit poistua :)!

        Et ole vampyyri kulmahampaat on normaalit ja jos olet todennäköisesti paljon sisällä puhelimella tai muun ruudun ääressä sinusta tulee kalpea vampyyri on vain taruolento ei aito


      • MississippiMississippi

        Just noin!


      • King
        inkaaliisa kirjoitti:

        totta kai vampyyreitä on olemassa ihan oikeesti mää oon uskonu siihen jo monta vuotta

        Paljon vampyyri uskovaisia heh, se on myytti, josta on muodotunu legenda, tosin vain taru olento keksitty, hieno keksintö, saa mielikuvituksen liikkelle.


      • Anonyymi

        Haluaisin nähdä muita vampyyrejä en ole ihan varma olenko sellainen kaverini kanssa mutta haluan tietää saatetaan olla koska löytyy kulma hampaat ja googlasin että vampyyrin tuntomerkit ja ne kaikki ovat totta!!!!😱😀


      • Anonyymi
        Otayhteyttääää kirjoitti:

        Tiedäthän että uskon todellakin vamppyyreihin todella syvästi näen jopa unia.niistä ja olen katsonut sarjaa nimeltä vamppyyrin päiväkirja sinun pitäisi hankkia päivänvalo sormus ja laita viestiä koska haluan vamppyyriski mitä pikemmin sitä parempi

        Mmm…!!!! Sama ja olen ehkä sellainen kaverini kanssa ja olen lapsi


    • tuli.vaan.mieleen

      Voiko vampyyri selvitä AIDSistakin?

      • M.D

        Minulle ei ole tällaista tapausta tapahtunut, mutta siis kyllä juu voi selvitä.


    • ladyvampire

      Moi. Minä olen myös vampyyri. Kiinnostaisiko tutustua? ;)

      N. 65v

      • M.D

        No minä en etsi kaveria, tai no juttu kaveria netissä etsin. Kerrohan elämästäsi millainen se on, ja mikä on sinun tarinasi kun muutuit vampyyriksi :) Olet siis n. 65-vuotias, minkä ikäiseksi sinua voisi luulla ulkonäöltä :D? Minulta löytyy ikää vähän yli 100-vuotta olen vampyyriksi siis todella nuori. En ole mikään VANHUS :DD Koska olen vampyyri, minua voisi ulkonäöltäni luulla nuoreksi. Vampyyrina olen nuori.


    • TOTUUS12

      Mä uskon. Kysymyksia.
      Mihin vampyyri sit kuolee
      Pystytteks oleen katossa sillei niinku lepakot
      Pystyttekö te muuttuun lepakoks
      Nää kysymykset paljastaa feikin ja muut näkee et puhut totta

      • M.D

        Hyvä että on myös olemassa ihmisiä jotka uskoo! Vaikka melkein kaikki tällä palstalla on uskonut, (paitsi pari ihmistä tuolla alussa)...

        -Kysyit että mihin vampyyri sitten kuolee, -No, periaatteessa me vampyyrit kuolemme samoihin asioihin mihin ihmisetkin.

        -Ei pystytä muuttumaan lepakoiksi :D Ne on ihan Dracula-elokuvan hommia. Eli, ei totta, emme pysty muuttumaan lepakoiksi.


      • M.D
        M.D kirjoitti:

        Hyvä että on myös olemassa ihmisiä jotka uskoo! Vaikka melkein kaikki tällä palstalla on uskonut, (paitsi pari ihmistä tuolla alussa)...

        -Kysyit että mihin vampyyri sitten kuolee, -No, periaatteessa me vampyyrit kuolemme samoihin asioihin mihin ihmisetkin.

        -Ei pystytä muuttumaan lepakoiksi :D Ne on ihan Dracula-elokuvan hommia. Eli, ei totta, emme pysty muuttumaan lepakoiksi.

        ...en lukenut lepakko kysymystäsi kunnolla...:D Siis emme pysty roikkumaan katossa mitenkään "yliluonnollisesti". Muita nopeammin pystymme juoksemaan ja pyyhkimään ihmisten muistin.


    • Evemppyyri

      Minäkin olen vampyyri. Olisi hauskaa tutustua muihinkin vampyyreihin. Tietääkö kukaan sun kaveri, että olet vampyyri. Tulkaa laitaa kikis viestii jos kiinnostaa keskustella vampyyreistä. Mun kik on vampire_girl1100

      • M.D

        No menetin erään tärkeän ystäväni joka tiesi että olen vampyyri, hänkin oli vampyyri.. viimeksi näin hänet v. 1955. Sen jälkeen en ole häntä nähnyt. Katkaisimme välit toisiimme.


      • M.D

        Mun yks kamu tietää et oon vampyyri,mut se ei ikinä kertois sitä kellekkää


      • peloton

        Ollaanko minä ja kaveri vamppyyreita kun meille tulee päät kipeäksi auringossa. Me tykätään leikki vamppyyreita ja me ollaan joskus sekaisin. Olemme olleet joskus kapeita


      • MississippiMississippi

        Ei niitä oo olemassa!


      • Anonyymi
        MississippiMississippi kirjoitti:

        Ei niitä oo olemassa!

        on!!!!!!


      • Anonyymi
        MississippiMississippi kirjoitti:

        Ei niitä oo olemassa!

        On todellakin


    • voividunvidu

      Ei stana näitä hurahtaneita...

    • Vampire.Girl

      Olen vampyyri (todisteita on) mutta minulla on ongelmia saada verta kun en halua purra ystäviäni.

      • TODISTA VITUN HORO


      • M.D

        Ei tietenkään sinun ystäviäsi/läheisiä tarvitse purra... Niin ja älä välitä tuokin tuossa haukkuu horoksi kun ihmisten on aina ollut vaikea hyväksyä meitä.


      • Anonyymi
        M.D kirjoitti:

        Ei tietenkään sinun ystäviäsi/läheisiä tarvitse purra... Niin ja älä välitä tuokin tuossa haukkuu horoksi kun ihmisten on aina ollut vaikea hyväksyä meitä.

        Voit purra tai metsästää eläimiä vaikka ne ovat raukkoja mutta en tiedä olenko minä vampyyri minun kaverini kanssa voiko joku puhua minun kanssa vampyyreistä tik tokissa yksityis viesteissä tt nimi on koronaa_eioo0_olemassa0 Jos tt nimi ei toimi testaa tätä koronaa0_eioo0_olemassa0. Voiko joku vamppyyri jutella ja aikuisen muutan metsään kaverini kanssa ja olen muitten vampyyreitä kanssa jos läydetään


    • vamppis

      olen itsekkin todella kiinostunut vampyreistä ja siitä miten pystyy muuttumaan. missä päin suomea niitä asuu muuttuisin miellelläni. olen kyllästyyt elämään ihmisenä se on tylsää! kaipaan elämääni jotain jännitystä

      • Girl.of.darkness

        Olen vampyyri. Ihan sama vaikka et uskoisi. Olen noin 14 vuotta jos niin katsotaan. Minulla on kirkkaan punaiset silmät ja kulmahampaani ovat huomattavasti isommat kuin muut hampaani. Olisi hauska tavata ja voisin muuttaa sinut mutta varoitan! Se voi sattua tai no tietenkin sattuu :D en halua pelotella mutta itseppähän haluaisit


      • M.D

        Vampyyriksi ei pyritä pelkällä elämään jännitystä tuovalla aatteella.. Ja vampyyreja asuu joka puolella maapalloa. Mutta jos aidosti olet kiinnostunut asiasta, pääset kyllä päämäärääsi kun vain tarpeeksi yrität! En ehdi enään kirjoittelemaan tänne, mutta tavoitteeni toteutui, oli mukava jutella teidän vampyyrien kanssa, toivon ainaki että joku teistä oli vampyyri. Meidän johtajasta tulee iloinen.


      • Kiinostut

        M.D Hei!
        Kysyn muutaman kysymyksen jos se on ok? Toki ei ole pakko vastata :)
        -Olen miettinyt miten vamppyyrit näkevät maailman? Näkevätkö he samalla tavalla, kuin ihmiset?
        -Olen todella kiinostunut vamppyyreistä ja haluaisin tietää lisää. Miten vampyyrit kuolevat vai kuolevatko koskaan?
        -Onko elämä samanlaista kuin ihmisillä?
        -Pystyvätkö he syömään samalla tavalla kun me ihmiset esim. kalapuikkoja yms?
        Kiitän jos vastaat tähän


      • M.D
        Kiinostut kirjoitti:

        M.D Hei!
        Kysyn muutaman kysymyksen jos se on ok? Toki ei ole pakko vastata :)
        -Olen miettinyt miten vamppyyrit näkevät maailman? Näkevätkö he samalla tavalla, kuin ihmiset?
        -Olen todella kiinostunut vamppyyreistä ja haluaisin tietää lisää. Miten vampyyrit kuolevat vai kuolevatko koskaan?
        -Onko elämä samanlaista kuin ihmisillä?
        -Pystyvätkö he syömään samalla tavalla kun me ihmiset esim. kalapuikkoja yms?
        Kiitän jos vastaat tähän

        Hei!
        Tässä vastauksia kysymyksiisi:
        - Ei,näemme maailman tarkeemin. Pystymme näkemään todella kauas ja todella tarkasti
        - Vampyyrit eivät kuole vanhuuteen, pystymme kuolemaan vain jos meiltä katkaistaan pää ja meidän ruumiimme poltetaan
        - Elämä voi olla samanlaista tai ei. Sen päätämme itse
        - Voimme syödä ihmisten ruokaa,mutta emme saa siitä energiaa ja emme maista sitä samanlailla kuin ihmiset


      • Kiinostunut12

        Hei kiitos vastauksestasi M.D. Tuli tässä mieleen, että kuinka vanha olet? Ja kuinka vanha on vanhin vampyyri? Onko twilight hevonp*skaa? Onko edes joku kirja joka liippaa aika läheltä todellisuutta? Minkälaista elämä on sen jälkeen kun kaikki tutut ihmiset ovat kuolleet? Jäätkö heitä suremaan? Voiko vampyyriksi syntyä? Vai pitääkö muuttua? Mistä vampyyrit ovat alunperin polveutuneet?
        -Kiinostunut


      • Vampyyrifani
        Girl.of.darkness kirjoitti:

        Olen vampyyri. Ihan sama vaikka et uskoisi. Olen noin 14 vuotta jos niin katsotaan. Minulla on kirkkaan punaiset silmät ja kulmahampaani ovat huomattavasti isommat kuin muut hampaani. Olisi hauska tavata ja voisin muuttaa sinut mutta varoitan! Se voi sattua tai no tietenkin sattuu :D en halua pelotella mutta itseppähän haluaisit

        Hei girl of darkness voisitko muuta minut vampyyriksi. Haluaisin vampyyriksi siksi että ihmis elämä tuntuu tylsältä ja haluaisin elämääni jotain jännitystä jos se vain käy. Olen aina tykännyt vampyyreista. Olen lukenut paljon vampyyreista kun sanoit aikaisemmassa viestissä tällä keskustelupalstalla että vampyyriksi muuttaminen sattuu aika paljon niin voitko antaa esimerkin vaikka ihmisen elämän aikaisista kivuista onko ne lähellekään samaa taso voi paljon voimakkaampi.


      • Anonyymi

        Niin minäkin ja olen itse kaverini kanssa ehkä sellainen


      • Anonyymi
        Girl.of.darkness kirjoitti:

        Olen vampyyri. Ihan sama vaikka et uskoisi. Olen noin 14 vuotta jos niin katsotaan. Minulla on kirkkaan punaiset silmät ja kulmahampaani ovat huomattavasti isommat kuin muut hampaani. Olisi hauska tavata ja voisin muuttaa sinut mutta varoitan! Se voi sattua tai no tietenkin sattuu :D en halua pelotella mutta itseppähän haluaisit

        Olen ehkä vamppyyri kaverini kansaa ja olen 12 vuotias ja haluan muuttaa pois kaverini kanssa metsään teidän kaikkien vampyyrien kanssa kaikki mitä olen googlannut vampyyreistä ne ovat totta!!!!!!! Tulkaa tik tokissa jutteleminen kaikki vampyyrit mun kanssa se tt nimi on koronaa_eioo0_olemassa0. Uskon vampyyreihin ja haluan olla sellainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin ja olen itse kaverini kanssa ehkä sellainen

        Sama


    • Girl.of.darkness

      Olen vampyyri ja aivan sama jos ette usko. Minulla on punaiset silmät ja itse tykkää olla auringossa sillä saan päänsärkyä. Kulmahampaani ovat huomattavasti isommat kuin muut hampaani ja ihoni on läpikuultavan kalpea. En tykkää esim. Twilight kirjasta kosla siinä väitetään että meillä olisi joitakin outoja voimia esimerkiksi ajatustenluku??? En vli ainakaan itse lukea ajatuksia mutta nopeasti voin juosta, niinkuin kaikki. En pidä valosta/päivästä sillä yö on minun makuuni. Etsisin hyviä vampyyri juttukavereita silla olen kyllästynyt piilottelemaan esimerkiksi koulussa. Kiitos jos luit tämän kokonaan.

      • M.D

        Anteeksi, mutta olet feikki :) Ensinnäkin meillä ei ole punaisia silmiä..ohoh. Silmämme saattavat kellertyä/mennä vähän punaiseksi kun käytämme voimia esim puremiseen.. ja tiedän sinusta muutenkin huomaa ettö nyt ei ole oikea asialla..


      • Turha_yrittää_tappaa

        Anteeksi nyt vain, mutta Twilight-kirjoissa kerrottiin selkeästi että joillakin vampyyreilla voi olla kykyjä. Ei kaikilla. Ajatustenluku oli sarjassa pelkästään Edward Cullenilla. Minulla sen sijaan ei ole kykyjä.


    • Girl.of.darknessS

      Voiko joku vampyyri tulla WAP? Sillä olen niin yksinäinen :D

    • Tyttö_Jyväskylästä

      Haluaisin olla myös vampyyri! Mutta olen vielä lapsi :(.

    • vamgirl

      heippa. mä oon lukenu tosi paljon vamppyyri kokemuskia ja muutenni yleisesti niistä, enkä epäile hetkeäkään etteikö niitä olisi. Niistä on todisteitakin, joten ne jotka ette usko niin menkää pois. ketään ei voi pakottaa uskomaan mutta jäätte paljosta paitsi. itse en ole vampyyri mutta jos täällä on joku vampyyri niin pyydän syvästi että saisin liittyä mukaan. se olisi unelmieni täyttymys

      • Turha_yrittää_tappaa

        Vampyyrin elämä ei ole sellaista kuin kuvittelet sen olevan. Elämäsi tulee olemaan synkkää ja verenhimoista. Minä en itse muuta ketään pyynnöstä.


    • Itse uskon, että suvussani on ollut/on vampyyri tai ainakin haluisin vampyyriksi...

    • VittuuntunutJokaEIusko

      Tää on nyt kyllä tosi myöhässä mutta pakko sanoa. Jos ette halua että "vampyyrit" paljastuvat niin miksi vitussa pitää tulla luomaat ketju jossa ilmoitetaan "vampyyrien" olemassaolosta ja kysellään muiden kyseisten hahmojen kuulumisia? Ja anteeksi nyt vaan mutta toi on säälittävää. Se että nyt mukamas olet vampyyri ei ole mikään leveilemisen aihe vaan se tarkoittaa sitä että sun pitäis pikimmiten mennä käymään aivolääkärissä, sanonpahan vaan.

      Ps. Olet vitun ärsyttävä!

      • VittuuntuneenKannattaja

        Mä oon samaa mieltä sun kanssa... SIIS OIKEESTI VOI VITTU KUINKA TYPERIÄ IHMISET (TAI VAMPYYRIT, MITEN IKINÄ HALUATTEKAAN) VOI OLLA!? VAMPYYRIT ON SATUHAHMOJA, SE ETTÄ ON KALPEA JA KULMAHAMPAAT KASVAA EI TARKOTA ETTÄ OLIS VAMPYYRI, VAAN SITÄ ETTÄ ELÄÄ EPÄTERVEELLISESTI (kalpeus) JA KASVAA!!!


    • sucklesuckle

      Suvi Auvinen on vämppyyri. Se imee kuin Hoover ja maiskuttaa ja nielee kaiken.

    • M.D

      Moi!
      Mä oon vampyyri. Olen 14-vuotias. Ennen kun minut muutettiin, en ollut lukenut paljoakaan vampyyreista. Tässä todiste, miten minut muutettiin:
      Eräänä päivänä lähdin ulos illalla lenkille. Aurinko oli laskemassa(ei siis ollut pilkkopimeää,mutta oli vähän valosaa). Mietin, lähdenkö ihan tietä pitkin lenkkeilemään vai metsäpolkua(meidän talon takana on metsä). Päätin lähteä metsään. Lähdin polkua pitkin,kunnes polku päättyi ja ajattelin vaan jatkaa matkaa. Jonkun ajan päästä ihmettelin missä olin. En nähnyt ollenkaan taloja, koska se oli ihan umpimetsää. Sitten kuulin ropinaa. Pelästyin ja huusin: Kuka siellä? Sitten eteeni hyppäsi ihmisen näköinen olento. Sillä oli punaiset silmät ja terävät hampaat. kysyin häneltä: Kuka olet? Hän ei vastannut mitään,vain lähestyi minua. Lähin pakittamaan, mutta se lähestyi mua. Kysyin uudestaan: Kuka olet? Se ei vieläkään vastannut mitään. Päätin pysähtyä ja se lähestyi mua. Se sanoi: Pian tunnet voimakasta kipua. Se otti mua kädestä kiinni. Sit se laittoi suunsa mun käden lähelle ja puras mua ja nyt oon vampyyri. Uskokaa tai älkää mut tää on totta. Kun muutuin, aloin enemmän lukemaan vampyyreista.

      • Eläväihminen

        M.D. Kuinka paljon purema sattuu ja en ole vampyyri mutta kovasti haluaisin.


      • SeTyttöJotaEtHuomannut

        Juu, musta tuntuu että sä oot hiukan puhunut ittesi pussiin tässä vaiheessa.
        Älä jooko loukkaannu (olen itse suuri vamppyyrifani ja unelmoin ennen itsekkin muuttumisesta kunnes älysin miten brutaalia vampyyrin elämä on ja miten naivi olin ollut. ).
        Ensinnäkin väitit aijemmin muuttuneesi vasta sen jälkeen kun sinusta oli tullut suuri vamppyyrifani. Tämä puolestaan merkitsee että olet lukenut paljon vamppyyrijuttuja ja mitä todennäköisimmin katsonut muutaman leffankin. Kiistät tämän kuitenkin edellisessä vietissäsi.
        Toiseksi väitit aijemmin olevasi yli satavuotias. Tämän asian epätodennäköiseksi tekee muun muassa edeltävän tarinasi yksityiskohdat (Metsälenkillä 1800-1900 vaihteessa, vannehameessa ja korsetissa? Juu juu eli olet sitten vielä joku wonder woman?) Sitäpaitsi kattavaa vampyyritietoa ei ollut vielä siihen aikaan. Uskaltaisin myös väittää että yli satavuotiaan ihmisen (joka on kaikesta päätellen käynyt koulun monta kertaa) osaisi kirjoittaa vähemmillä kirjoitusvirheillä
        Kolmanneksi väitit aijemmin että ystäväsi puri sinua. Jos et tajunnut ristiriitaa lue se tarina yläpuolella.

        Älä käsitä tätä väärin. Uskon koko sydämmestäni että vampyyreja on. Epäilen vain oletko sinä yksi heistä.


      • Anonyymi

        Uskon ja olen varmaankin sellainen!!!


    • Turha_yrittää_tappaa

      Olen nopea. Olen vahva. Olen kalpea. Minulla oli punertavat silmät kunnes ne muuttuivat kullanruskeiksi. Himoitsen verta. Olen juonut verta. Juoksen usein metsässä salamannopeasti ja kiipeilen korkeisiin puihin. Olin kuolemaisillani kun minut muutettiin. En tiedä kuka muutti minut, mutta olen kehittänyt itsehillintääni ja alkanut juoda eläinten verta. Ihmisten veri houkuttelee, mutta en juo sitä julkisilla paikoilla enkä juuri missääm. Uskokaa tai älkää, mutta jos kiusaat vampyyria saat tajuta ketä oikeasti kiusasit. Sen jälkeen maailma näyttää erilaiselta sun silmin.
      Olen puhunut.

      • Anonyymi

        Epää en ole varma että ole jo sellainen ja haluan olla


    • DreamVampire

      Te jotka väitätte että vampyyreja ei ole kun luin näitä, aloin enemmän uskomaan, uskomaan, oon aika nopea oon oikeesti 10v. Mä oon aina hirveen vihanen kaikille joskus käyn kimppuun mul on silmis jotain keltasta JOTAIN! Oon lukenu paljon vampyyreista ja tuntuu et oon vampyyri vaik. En vrm oo... Mut haluisin olla, hei joku joka on vampyyri tulis puree mua illalla klo 12, ja aamulla huomaisin et mul on verta kaulas, oon unelmoinu siitä jo vrm vuoden ja jos joku ei pure mua en vrmaa usko:( No mä toivon et mua purraan..

      • Tohtori-Sykerö

        "mul on silmis jotain keltasta JOTAIN! "

        Se on maksakirroosi.


      • Anonyymi

        Sama itse olen 12 vuotiaan ja en tiedä ole jo vamåpyyri haluaisin olla


    • vastausta_janoava

      Hei vamppyyrit! Käytättekö teepussien asemasta käytettyä Tampaxia? Eikös se ole vamppyyrin teepussi.

      • Jusatsu

        On.Hyväks todettu.Serlan lambi talouspyyhe on hyvä kilpailija imu kyvyssä,mut sitä ei käytä kukaa.ja siinä ei tuu mukana sitä "hedelmälihaa".kyllä kliinisten tutkimuksien perusteella tamppooni vie voiton.sitäpaitsi on halvempaa ostaa ku Serla.


    • Hypridi

      Uskon vampyyri hinta ja sen rinnalla kaikkeen fantasiaa. En ole vampyyri mutta olen hybridi. Tässä tapauksessa ihmissusi ja vampyyri. Syntymästä ihmissusi mutta vampyyri toi kehooni myrkkyä. En tarvitse verta, en tapa, en pure sillä emme ole sellaisia. Ystäväni on ihmissusi. Emme tunne vielä laumaamme mutta kyllä sekin joskus löytyy.
      Ps. Oon ehkä myrkystä vampyyri... Mutta voin sanoa, ei yhtäkään vampyyriä tän hypridin luo.

    • Urmom

      Jos vampyyrejä olisi niin mikä erottaa ne ihmisistä

    • andraevdel

      Hei ! Luin ihan mielenkiinnolla tätä teidän keskustelua ja vähän nauratti teidän tietämättömyys :) On siis olemassa monenlaisia vampyyrejä.kerron nyt yhdestä rodusta . Evdelit eli alkujaan Nymvampyyrit ovat vanhin "vampyyrirotu" kaikki vampyyrit ovat saaneet alkunsa Nymvampyyreistä. Nymvampyyrien suvun on luonut suuri luonnonäidin noitaystävätär Fifulduf hän sekoitti ihmisen muotoon kissaeläintä, niinkuin vampyyri ja koiraeläintä, niinkuin ihmissusi sekä ripauksen lintua, jotta voimakkain tahtoisimmat voivat kasvattaa siivet itselleen (toki ne eivät näy normaaleille ihmisille) Fifulduf ja luonnonäiti teki Nymvampyyrit, jotta ne voisivat tuhota ihmiskunnan etteivät ihmiset pääsisivät tuhoamaan tätä planeettaa. Koska kuitenkin Nymvampyyrit lopettivat vasten F. ja luonnonäidin tahtoa ihmisten teurastuksen, he tekivät kirouksen meidän Nymvampyyrien päälle. Nymvampyyreitä alettiin kutsua Evdeleiksi eli paholaisiksi, he alkoivat tuntea hirvittävää tuskaa auringon valossa ja täydenkuun aikaan he joutuivat katkaisemaan joka ikisen luunsa. Viimeisenä muttei vähäisimpänä heidän siipensä näkyi ihmisille joten he joutuivat aina leikkaamaan siipensä irti ja sitten kun he taas tarvistivat niitä ne joutuivat kasvattamaan takaisin. Itse olen Nymvampyyri (tai no Evdeli), mutta vasta 317 vuotias, siksi en osaa sanoa kovin hyvin meidän alku ajoilta omakohtaista tietoa, mutta voin yrittää urkkia tietoa isoäidiltäni, koska hän on jo paljon vanhempi kuin minä. Koska Fifulduf ja luontoäiti on saatettu ikuiseen koomaan loitsulla, on myös meidän kärsimyksiä saatu pienemmäksi. Enää siipien katkominen ja kasvattaminen ei satu, eikä auringon valo enää saa meitä kärsimään jos meillä on vain aina Nymnoominkivi mukana (siitä voi tehdä vaikka kaulakorun) sekä voimme hallita susimuutoksen eikä se enää satu. Minun perheessä on myös noidan verta, koska biologinenäitini on noita. Minä ja kaikki sisarukseni osaamme tehdä luonnontaikoja vampyyritaitojemme lisäksi. Voisin kertoa enemmänkin jos jotakuta kiinnostaa , mutta nyt on jo kiire (pitää juosta lentokoneelle)

      • Olenkiinnostunut

        Jäättekö te saman näkösiksi kun olette sinä vuonna kun muututte


    • Todista et oot vamppyyri oon 30vuotias en usko ennenku nään

    • Joo jA minä olen joulupukki

    • Onko kyseessä joku Twilight-paska vai ihan oikea vamppyyri?

      • Haahhha

        Joku hullu larppaaja. (Ps. edellisessä ei ollut mitään sääntöjen vastaista, taisi aloittaja kilahtaa :DDD)


    • Hipsu2

      Plz voisko joku vampyyri muuttaa mut?

      • Anonyymi

        Olen ehkä vamppyyri en tiedä olen 12 vuotias tuntuu että olen


    • huopdaaa

      Onko vampyyreillä menkat?

      • SeTyttöJotaEtHuomannut

        Riippuu uskotko twilight paskaan vai siihen että vampyyrit ovat tavallisia ihmisiä joilla on tarve juoda verta (tämä teoria on tietysti tylsempi kuin twilight mutta se on täysin totta)


    • Jepoonkiinnostunuliikaa

      Hei tota oon täs kahe viimesen vuoden sisäl miettiny tätä hommaa ja nyt vast älynny tulla tänne joo harvat uskoo vampyyreihi mut mä uskon ja oon miettiny et haluisin itekki päästä vittuun täst mu elämäst mut en tiiä miten tunnistaa tai ees ottaa kontaktii teihi yliluonnollisii olentoihi...

      • vampyyrivaan

        Millä paikkakunnalla asut? Koska olen vampyyri voin EHKÄ muuttaa sut vampyyriks... Mää asun saarijärvellä...


      • Anonyymi
        vampyyrivaan kirjoitti:

        Millä paikkakunnalla asut? Koska olen vampyyri voin EHKÄ muuttaa sut vampyyriks... Mää asun saarijärvellä...

        Haöuisin olla sellainen ja ehkä olenkin voisiko joku kysellä


    • Vampyyriii

      Itse en ole vampyyri mutta iso fani kylläkin. Itsellä sellane kuva et ne ois kauniita ja ne ei joissa enää ihmisillä verta sillä se on todella rasvasta ja muutenkin saastasta. Vampyyri olen itse henkilö kohtaisesti tavannut, mutta mitään ei tapahtunut mutta oliko kaverisi joka muutti sinut niin puhdasverinen sillä puoliveriset eivät pysty muuttamaan ketään.

      • SeTyttöJotaEtHuomannut

        Olen lukenut kaikki kommentit tähän mennessä ja ne ovat yksi iso paradoksi. Yhdessä MD väittää kaverin muuttaneen hänet kun taas toisessa hän kiistää sen. Päätä itse mitä teet tällä informaatiolla


    • vampyyrivaan

      Joo vanha viesti tiiän, mut...
      Mää oon vampyyri. Mun tarina on se että olin kävelemässä ystäväni luota kotiin,, kello oli jotain viis illalla... Tajusin et joku seuras mua, ja se joku EI ollut ihminen. Sitten se joku alko jahtaa mua ihan juosten ja kun se sai mut kii (en oo nopee juoksee) se puri mua!!
      (se sattu) seuraava muistikuva on siitä et se joka puri mua kävelee poispäin... Se jälkeen AINA kun jollakin vuotaa verta mää oon ollu siellä ekana "kuolaamassa"...

    • Kiinnostuin ja olen kiinnostunut asiasta, otathan yhteyttä

    • Andt

      Mä heräsin tossa yksi aamu ja katoin että mun kaulassa on kaksi pisto jälkeä ja sen jälkee pihalla on aina tuntunu että koku seuraile mua jostai pitemmältä ja kun kääntää päätä ni näkyy iha selvä ihmis hahmo ja kun kattoo uudestaan se on kadonnut että voisko joku selventää jos teotä on oikeesti olemassa meinaa aina ku tuun kotii koulust ni mul on iha sika huono olo ja päätä särkee voi kyl johtuu jostai muustakin?? 🤔

      • SeTyttöJotaEtHuomannut

        Jaa että pistojälkii? Oisko esim itikka?


    • Antd

      Ja mulla on tapana sen jäkee kävellä unissaa ja nähdä outoja unia mitkä tuntuu todella totisilta ja ois iha kiva tietää et oonko sekoomassa totisesti vai onko tälle selitystä

    • Jdjsjsjsjsk

      Jaa vampyyreja, hieno olento ja pelottavakin, vaikkakin mielikuvitus olento onkin, jos joku kuvittelee olevansa vampyyri ni suosin tarkistamaan lääkituksensä?

    • 12345

      vampyyreja on toki varmasti olemassa mutta minun mielestäni ne : juoksevat nopeammin , eivät kestä aurinkoa ilman jotain esim sormusta, pystyvät hallita ihmisten mieltä ja vampyyrin veri parantaa ja vampyyriksi muuttuu siten että kuolee vampyyrin veri elimistössä

    • 12345

      Ihmissusisa ja hypridejäkin on varmaankin olemassa mut nehän nyt on asia ihan erikseen

    • MississippiMississippi

      Väitti! Siis mikä te jotkut uskotte ihan tosissanne tohon virun pakkaan! Ei se oo totta, ja jos se olis totta muutkin uskoisivat siihen! Ymmärtäkää te ketkä luulette et nii on olemassa! Et niitä ei oo! Tuttu et ootte pölvästejä!!!

      • SeTyttöJotaEtHuomannut

        Twilight p*skan vampyyreja ei tietenkään ole. Sen sijaan jos mietitään mikä kaikilla modernin vampyyrin versioilla on yhteistä. Keksitkö? Niin, veren juominen.
        Tämä piirre on kaikille moderneille vampyyreille (HUOM! Moderneille eikä kunniallisille ikivanhoille kansanperinteen vampyyreille) perustaniskevä. Eli toisin sanoen vampyyri on ihminen joka juo muiden ihmisten verta. Sitten on tietenkin lisäilty kaikkea maustetta ja väriä tarinoihin (Ei peilikuvaa, pelko valkosipulia, päivänvaloa, ristejä, vihkivettä kohtaan, nopeus ja hypnoositaito jne.). Mutta verta juovia ihmisiä on, sitä ei voi kiistää, tällaisia kutsutaan muun muassa kannibaaleiksi (kannibaali sanalla en halua viitata mitenkään rasistisesti mihinkään vähemmistöön, vaan käytän sitä yleisesti ihmis- tai ihmisosien syöjistä) ja nämä kärsivät usein psyykkisitä ongelmista. Ja eihän se niin kummaa lopulta olekkaan. Sata vuotta sitten sianveri oli suurta herkkua esimerkiksi maaseudulla.
        Toinen teoria on tietysti Porfyria (ks wikipedia), lempinimeltään vampyyritauti joka aiheuttaa muun muassa hemoglobiinin alenemisen joka voi kostautua verenhimona kun ihminen epätoivoisesti yrittää saada lisää tervettä hemglobiinia, tauti aiheuttaa myös muun muassa kalpenemista, yliherkkyyttä auringolle sekä joissain olosuhteissa tappavan allergian valkosipulille.
        Noh, Eli siis ei erityiskykyjä, suskomattoman teräviä aisteja tai puuttuvaa kuvajaista. Lässäytinkö kuvitelmanne? Ei ollut tarkoitus ja toivon että seuraava virke lohduttaa teitä ainakin jonkinverran: Sillä jos joskus tapaat tällaisen vampyyrin pimeällä kujalla lupaan että pelkäät häntä aivan yhtä paljon kuin oikeaa "vampyyriä"...


    • Tylsistynytelämäänsä

      Voisko joku muuttaa mutki vämpyyriks ;(

    • Vampire

      Hei, saatan olla myöhässä tästä keskustelusta enkä usko kenenkään enää tähän vastaavan. MUTTA haluan vastauksia.. Olen 16 vuotias tyttö, minulla on todella terävät kulmahampaat ylhäällä ja alhaalla. Himoitsen verta, ihoni kuivuu, silmäni muuttuvat välillä punaiseksi, kuulen ääniä enkä muista lapsuudestani oikeastaan mitään. Välillä saan ihmeellisiä päänsärkyjä, sydämeen alkaa sattua yllättäen. Uskon olevani vampyyri, mutta en kuitenkaan ole täysin varma. Ovatko nämä teidän kertomuksenne totta, en tiedä.. Olen yrittänyt ottaa asiasta selvää, sillä se kiinnostaa minua paljon. Englannin kieliset sivustot ovat täynnä vaikka mitä, mutta huonon englannintaidon takia asioita on vielä paljon selvittämättä. Jos en olekaan vampyyri, koen kuitenkin omistavani vampyyrin vartalon, mutta kukaan ei ole vielä purrut minua..

      • Anonyymi

        On hyvin mahdollista että sinä olet kyseinen aiemmin mainittu olento. Perusteluina tähän se, että kenenkään ei ole tarvinut sinua purra, jos olet syntynyt semmoiseksi. Ja minä saatan olla se, joka on nyt myöhässä. Mutta väliäkö sillä.


      • Anonyymi

        Minullakin sattuu sydämeen päänsärkyä ja tuntuu Etta olen vamppyyri pidän verestä ja googlasin ja me kaikki oli totta


    • Uvs

      Minä en ole vämpyyri mutta minä pidän vämpyyreistä .olen lukenut kirjoja katsellut kuvia ja kauhu elokuvia ja sarjoja esimerkiksi pikku vämpyyri ja vämpyyrin päiväkirjat .ne oli hyviä ja jänniä .olen utelias kuulemaan lisää teistä vämpyyreistä.

    • hgj

      minä olen vampyyri :)

      • apua.tarvitseva

        asuks lapin lähellä voisitko muuttaa mut


      • Anonyymi

        En tiedä olenko vamppyyri mutta sattuu sydämeen ja googlasin vamppyyrin tuntomerkit ne kaikki olivat totta


    • Heintz

      Katsokaas kuvia Trumpin kahdesta vanhemmasta pojasta, useita kuvia, jännästi vampyyrimaiselta näyttävä suun seutu.

    • Haraldd

      Ketsuppi Heintzit muuten ovat sukua Trumpille, eivätkä edes kaukaista sukua.

    • apua.tarvitseva

      joo tiedän tiedän laitan tän vrm aika myöhään ettei kuaan vastaa. Mutta joku lapissa asuva vampyyri voisko muuttaa minutkin vampyyriksi ku mun elämä on täyttä paskaa ja haluaisin muuttua tiedän että tarvin verta ja sen sormuksen ettei tuu pahaolo ku oon valossa ja suojelisin ERITTÄIN HYVIN salaisuuttani

      • SeTyttöJotaEtHuomannut

        Eli sä haluat muuttua verenhimoiseksi psykopaatti murhaajaksi koska "sun elämä on täyttä paskaa". Just joo. Mieti hetki: Olisitko valmis tappamaan jonkun, mitä todennäköisimmin monia ihmisiä tuon paskan argumentin takia?
        Ja noi sormus-hommat onj pelkkää diipa daapaa jotka keksittiin TV-sarjaa varten. En kiistä etteikö vampyyrejä (eli siis verta imeviä IHMISIÄ) olisi mutta tällasilla on yleensä tiettyjä psyykkisiä ongelmia tai psykopatia.
        Jos etsit jännitystä elämääsi niin voisit vaikka aloittaa vuorikiipeilyn niin et ainakaan vahingoita ketään.


    • J.Q

      Moi! Munki kaveri puri mua ja mun kulmahampaat alko kasvaa ja kaikki valittaa mun kalpeasta ihosta :)) haluisin tietää onko vampyyrien pakko juoda verta? Tai et käykö oma veri?

      • J.Q

        Ja mul on semmone tunne et HALUAN purra koko ajan muita, ja HALUAN juoda kaverini verta


    • Auuuuuuuuuuu

      Minkä väriset silmät vampyyreilla on ja voiko ne muuttuu lepakoksi ja ois kiva itekki olla vampyyri

    • Vastaaja

      En oo ite vampyyri mut oon kuullu et niil olis violetit tai siniset silmät

    • Anonyymi

      Voitteko käyttää tekoruskettavaa?

    • Anonyymi

      Päivän naurut tästä keskustelusta. Miten ees eksyin tähän keskusteluun :'D

    • Anonyymi

      Syöttäkö paljonkin veriohukaisia puolukkahillolla?

    • Anonyymi

      Mun tuleva mieheni on irlantilainen vampyyri hän syntyi sellaiseksi. Hän juo verta on juonut lapsesta asti. Hän ei ole feikki. Menemme naimisiin pian ja muutan Irlantiin loppuiäkseni. Hän on varakas muusikko.

      • Anonyymi

        Sattuu sydämmeeen ja olen ehkä vamppyyri googlasin ja ne kaikki oli totta


    • Anonyymi

      mäkin oon vampyyri oikeesto oot ihan oikeessa

    • Anonyymi

      Todellakin toivon että porukka täällä vitsailee kieli nenässä koska muuten tässä keskustelussa on huolestuttavan paljon psyyke tapauksia.

    • Anonyymi

      MUUTA MUT VAMPYYRIKSI VAIKKA ET VOIKKAAN!!!!!!

    • Anonyymi

      No siis äsken luin näitä ja tajusin että muistutan ite aika paljon vamppyyria. (Tää on totta) Juon tavallaan verta ainakin kerran kuukaudessa tosin se on mun omaa. Mun nenä vuotaa usein verta jota nielen välillä vahingossa.(Se on hyvää. ) Viihdyn pimeässä (ja näen myös hyvin pimeässä.) Usein kesäisin minulle tuleen auringon valosta päänsärkyä. Minua ei ällötä sitten mikään ihmisen sisäosa, veri tai leffat missä veri lentää ja niin. Osan oudosti liikuttaa mun korvia ja nenää, ainakin korvia ties miten, eri aikoihin, sillei että toinen liikkuu ja toinen ei ja vaikka miten muuten. Joo varmaa aika lapsellista mutta on tästä kiva kertoo. :)

    • Anonyymi

      Veikkaan että se kuka tämän on kirjoittanut niin vaan leikkii vamppyyria mutta noh ei voi tietää

    • Anonyymi

      Minä olen vampyyri

      • Anonyymi

        Ui mulla sattuu sydänmeen usein ole jo vamppyyri ja googlasin vamppyyrin tunto merkit ja kaikki täsmää mihin ja mun kaverin pidän vesrestä!!!


    • Anonyymi

      Minäkin olen vampyyri😅 Mulla on siis torahampaat, tosi kylmä iho, oon tosi kalpee, aurinko polttaa ja tulee pahoin vointia ja mulla on tosi nopeet reflexit.

      • Anonyymi

        Sama


    • Anonyymi

      Eläkevampyyri siis.

    • Anonyymi

      Heips tarttisin apuu ku en oo varma et oonko oikee vampyyri ku mulla on ihan oikeesti terävät kulmahampaat ja onko vampyyrin mahdollista elää pelkällä eläinten verellä?

    • Anonyymi

      Niin varmaan joo.

    • Anonyymi

      The vampire diaries vissii tutui sarja

    • Anonyymi

      Ei oo

    • Anonyymi

      musta tuntuu että kun ymmärsin purra itseäni niin mulle kasvoi kulmahampaat t. vampyyriprinsessa

    • Anonyymi

      niinku omasta peukalosta imea verta siis silloin avaa oman kynsinauhansa t. niina ala-harja

    • Anonyymi

      Mä oon vampyyri mulla on tora hampaat

    • Anonyymi

      Aa hei minä ja mun kaveri ei tiietä ollaanko ämppyyrejå sillä me tykätään verestä ja googletettiin vämppyyrejen tuntomerkit ja kaikki olivat totta meidän mielestä ja pystyn katsella ihmisten silmiin että he lähtevät minun luolta🤔

    • Anonyymi

      Kuvailemasi asiat liittyvät vihervasemmistolaiseen maailmankatsomukseen. Aina kuppaamassa työssäkäyviä, toisten energiaa ja resursseja antamatta mitään muuta takaisin, kuin lisää uusia vaatimuksia ja lisämoitteita. Valvovat yöt ja nukkuvat päivät. Pelkkä ajatus työstä on näille kuin päivänvalo tai uhka valkosipulista tai krusifiksista vampyyreille. Pystyvät muuntautumaan ystävällisiksi, vaikka pohjimmiltaan tarkoitus on vain kupata ja käyttää hyväkseen. Vihervasemmistolainen ei myöskään pysty kuppaamaan lajikumppaniaan/-kuppajaa, koska kummallakaan ei ole mitään annettavaa toisilleen.

      With a best regards
      Van Helsing, singer from hell

    • Anonyymi

      Siistiä

    • Anonyymi

      mäkin taidan olla vampyyri mun iho on tosi kalpea mulle tulee terävät kulmahampaat ja niin uskon sinua

    • Anonyymi

      Ja oon vähän erilainen

    • Anonyymi

      Ei tarvii uskoa mut se on oikeasti totta mutta en tiedä tähän vastausta joten kysyn ja toivon että tähän vastataan ja tämä se kysymys on onko olemassa vampyyreja jotka on perjaattees ihmisii?? Sori jos ette ymmärrä tätä kysymystä mutta haluan vastauksen mutta kiitos jos vastaat ja vampyyrit on olemassa ja ootteko te purru teidän sisaruksia jos teillä on?

    • Anonyymi

      Uskon teihin vampyyreihin vaikka en ite oo

    • Anonyymi

      Olen puoli vampyri

    • Anonyymi

      No siis öö miten voit olla ees ninku nuori tai siis ei sillee pahal eikä sillee muutenkaa mut siis vampyyrit ei vanhene ni sillee vaa ajattelin kysyy

    • Anonyymi

      minkä takia sä haluat keskustella jos oot oikea vampyyri vähän epäilyttävää

    • Anonyymi

      Mä en tiiä käykö ketään enää täällä sivustolla mutta jos käy niin

    • Anonyymi

      Hei! Olen joku (taika olento) En tiedä mikä?! Ehkä Noita tai Vampyyri?!!! Olen ollut aina tälläinen no (taika olento). En tiedä onko vanhempani vanhempiani?!!! ❓❗😬🤔🧐
      Mutta asiaan minun täytyy tietää asioita koska että saisin ymmärrystä itseeni ja maailman kuvaani ja että voisin jatkaa elämääni.!!! Ja jos on jotain niinkun yhteisöjä tai jotain vähän niinkuin kouluja (Harry Potter) Pyydän teitä vastaamaan mahdollisimman nopeasti koska tarvitsen apua! (Siis oikeat noidat tai Vampyyrit.)

      PS. En halua (Feikki) noitia tai vampyyreita jotka leikkivät olevansa jotain mitä eivät ole. Ja mieluiten aikuisia niinkun noitia tai vampyyreita.!!! ❗Kiitos jo etu käteen 👍🏻

    • Anonyymi

      Et ole ainoa vampyyri olen vain puoliksi vampyyri koska minua puri vampyyri oli niin kiinnostunut niistä minä kuolin hetkeksi mutta heräsin uudestaan henkiin joka on todella outoa mutta kuitenkin Mitä välillä hengitän joten en ole kuollut ja en pidä valkosipulista ja käytän Mustia vaatteita

    • Anonyymi

      Mä aion muuntautua vamppyyriksi.🧛🏻‍♀️ Löysin luotettavalta sivustolta rituaalin johon ei tarvitse vämppyyrin apua. Rituaali kuuluu näin :yöllä klo 00:00 - 01:00 tulee kuiskata pimeyteen kolmekertaa muutaminut vamppyyrien kuiggas veren ruhtinas. Ja juoda päälle tilkka verta. Tällöin muutos tapahtuu 2 - 3kk kuluessa. 🧛🏻‍♀️ Ja sä oot muuten melkein ainoa ihminen johon oon törmännyt joka tietää totuuden auriggon ja muiden juttujen oikeasta vaikutuksesta.

    • Anonyymi

      Haluaisin olla vamppyyri :(

    • Anonyymi

      Mina siunata halal kebabravintola vaapurilta okei?
      Mina tarjota vain elava mies luonas okei?
      Hoora ja vampuri ei tule okei?

      Kiitos sulle ja nahda!
      -Suleiman

    • Anonyymi

      Moi! Olen puolivampyyri. Onko tässä keskustelussa enää ketään?

    • Anonyymi

      Ootko oikeesti vampyyri koska haluaisin tavata sut

    • Anonyymi

      joo mäkin olen vampyyri
      ei vaan ei vampyyreitä ole olemassa mä olen varma mutta heti kun olet tarpeeksi vanha niin tuut muutaan mut

    • Anonyymi

      Olen vampyyri. Haluaisiko joku tutustua minuun?

    • Anonyymi

      Mä oon vampyyri🤭. Meinaa mun kulmahampailla sais ihon rikki😜

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe