iha huikee askartelublogin alku!

innakastuunailija

8

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diy-friikki

      WAU, oli kyl mahtavia juttuja. Kiitti vinkistä!

    • sisustushullu

      komppaan! ihania ideoita!

    • inspiroitunut

      Hei linkkailkaa tälläsiä lisää! Inspiroiduin heti tekeen kaikkea ku vähän selailin totaki blogia. Ja tolla tytöllä on tosi symppis tyyli kirjottaa! :)

    • hämmästynyt

      Oh vau! Tsekatkaa uusin postaus, en ois ikinä uskonu että vessapaperin siitä pahvista voi saada tuollasta aikaan.

    • hyyiivittuuu

      öklön ruma akka

      tollasen pärstän kanssa kannattaa esiintyä ilman kuvia

    • justjustoj

      fiksui ihmisii tääl taas kommeitoimas...

    • perusnainen1

      no et jumalauta oo tosissas

    • hyvänpuolestapuhuja

      mä en vaan ymmärrä mikä ihmisiä vaivaa? täytyy kommentoida täysin epäolennaista asiaa ja pilata pahimmillaan toisen ihmisen päivä. tähänkö ollaan kaikessa nykyään menossa, että kunhan vain saadaan toisille paha mieli, niin itsellä on kaikki hyvin? onneksi ainakin vielä löytyy myös hyviäkin ihmisiä! tämä kyseinen bloggaajakin vaikuttaa hyvältä positiiviselta ihmiseltä, mitä nyt pikaisesti katsastin blogin. toivottavasti pahankylväjät eivät pilaa käytöksellään myös aidosti hyviä ihmisiä. toivottavasti pilkkaajalla on nyt hyvä mieli, kun pääsi avautumaan anonyymisti. mulla ainakin on, kun sain mielipiteeni tähän sanoa. :-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      414
      8662
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      239
      6320
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      334
      2295
    4. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      12
      1816
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1657
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1623
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      187
      1263
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1255
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      979
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      944
    Aihe