missä osoitteessa?
minä pelasin vain leikkimielellä ilmaista peliä jossain, mutten löydä enää pelin osoitetta.
tiedätkö sinä? voisitko yhtävällisesti kertoa minullekin? olisi kiva pelata välillä, mutta ei ole kiva menettää rahaa. haluaisin leikkia ilmaiseksi.
oletko pelannut nettipokeria?
5
<50
Vastaukset
Huhuu, Heikunkeikku on pokerinpelaaja, kysäisepäs häneltä.
- kpari
Leikkirahalla pelatessa on helppo tehdä voittoa. Tarkoitushan on että se innostaa sijoittamaan oikeaa rahaa peliin. Muutama robopelaaja on säädetty häviämään, ja niin leikkirahaa syntyy koko ajan lisää. Oikealla rahalla pelattaessa robot sitten pelaavatkin hyvin. Joku aika sitten USA:ssa estettiin nettipeli ulkomaisilla saiteilla, jolloin suuri joukko heikohkoja pelaajia jäi pois ja taso EU-saiteilla koveni.
- Heikunkeikku
Googletin "Ilmainen Pokeri" ja sieltä putkahti esiin monia paikkoja, jossa voi pokeria pelata. Eli kokeilepas googlata.
Itse en ole pelannut ilmaisia pokeripelejä. - Heikunkeikku
Tämä ei liity mitenkään pokeriin, mutta silloin tällöin leikin sanoilla Pelikone.fi:n "Sanapoliisi"-pelillä. Ei ole ristikko, mutta pikkusen siihen verrattavissa. Saa aivot vähän treeniä.
- Elämä-on-Pokeri
Jari Aarnio on mielletty Kamapoliisiksi. Lopullista läpimurtoa ja varmuutta ei ole esitetty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671222- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574