Itse olen neitsyt nainen. Hän oli teki aloitteen ja ihan ensiksi skippasin miehen,koska olin varattu. Tästä hän muisti muistuttaa minua. Todella hurmaava tyyppi, hauskakin. Jollain tavalla pidättyväinen enkä ihan aina ota selvää mitä hän nyt tarkoittikaan. Fyysisesti todella läsnä mutta ajatuksia ja toiveita ym vaikea lukea.
Ajattelin ettei hän ole kiinnostunut mutta sitten kertoikin että juu kyllä on ajatellut suhdettamme pidemmälle, ehkäpä muuttaisin hänen kanssaan yhteen!!!! MITÄ???
Sellainen minulle sopii nyt tai ei sovi.....
Erittäin erittäin fyysinen tapaus, kukaan ei koskaan ole suudellut minua niin ja fyysinen hellyys ja läheisyys on kyllä jotain ihan omaa luokkaansa.
Älykkö luonteeltaan, rakastaa luontoa, mutta hänessä on raisumpikin puoli.
Muistaa aina kehua naisellista pukeutumistani ja kauneuttani. Hänen mielestään olen liian hiljainen ja rauhallinen, neitsyt kun olen. Vaikka minussakin on riehakkaampi puoleni.
Sängyssä ehdottomasti paras mies mitä ikinä ollut.
Itse olen melko rauhallinen ja pitkäpinnainen, suuttuessani todellinen piru ja se saattaa tapahtua todella nopeasti. Äidillinen nainen ehkä olen. Huolehtivainen ja hyvä ruoanlaittaja. Niistä kai härät tykkää.
Mitkään pikkuseikat eivät jää minulta huomaamatta. Itse olen siisteysintoilija. Kuinkas ollakaan. Lapsia on meillä molemmilla.
Toisen tietynlainen etäisyys ja oman mielen mukaan meno on aika haastavaa.
Olen päättänyt antaa aikaa hänelle ja miettiä rauhassa mitä haluaa.
Kertokaa kokemuksianne omista härkä miehistänne.
tapasimpa härän
4
175
Vastaukset
- MrJuha82outolintu
Olen mies, mutta sanon sen, että härkiä on varmasti erilaisiaki, mutta tuo että miehesi menee jonneki johtunee ehkä sen nousevasta merkistä tai merkuriusmerkistä??
Tiedätkö miehesi koko kartan ja omasi?
Ihmistä ei ohjaa vain pelkkä syntymämerkki.
Mun syntymämerkki on härkä.
Nouseva mulla jousimies ja merkurius on mulla kaksonen.
Olen kuitenki yllättävää kyllä PALJON KOTONA, PALJON KOTONA, vaikka nuo kaksi kaksonen ja jouskari voisi olettaa saavan minussa aikaan liikkumista enemmän, mutta ei .
Ehkä tää kaikki arkuus, ujous, hiljaisuus ja kotona oleskelu johtuu sittenki kaikkein eniten siitä, kun oon ollu koko ikäni kiusattu ja syrjitty??
Tai että oon aspergeria poteva? En oo varma, mutta mulla voi olla asperger. - ihanatäydelineMiesmiinus
Ei härkä mitään tylsää kyökki hirmua halua.. korkeintaan piiaksi. Kohta olet siellä yksin ja härkäsi pettää reisuillaan muna pitkällä minkä kerkiää.. näi o!
- MrJuha82outolintu
No mitä sanot minusta, kun olen härkä?
Ovatko kaikki härät tollaisia, kuten sinä ehkä luulet?
Et ole edes koskaan tavannut minua.
Etkä kaikkia härkiä.
Aika ilkeää tommonen kirjoitus, jossa etukäteen ennustelet tommosia.
Ei tuo ole mitenkään kehuttavaa käytöstä.
Mulla härkänä on tärkeää se ihmiskunnioitus, ettei loukkaa ketään sanoilla.
Herrasmiehenä oleminen.
Eroottinen härkämies olen, mutta oon sinkku enkä etsi naisseuraa.
Jos menisin jonkun kaa yhteen, niin todennäköisesti en pettäisi, sitä ei voi tietää, koska en oo ollu ikinä kenenkään kanssa parisuhteessa.
Naisessa luonne ja kauneus molemmat tärkeitä minulle.
tuntus, että jos löytäis ton yhdistelmän, niin mitä järkeä ois mennä vieraisiin pettämään huh??
Ei oikein mun järkeeni menis semmonen toiminta. - MrJuha82outolintu
Olen niin herkkä härkämies, että mun pitää popsia pillereitä naamaan, koska muuten en kestä tätä maailmaa ja ihmisiä.
Nyt kokeilen ilman lääkkeitä ja saa nähdä kestänkö tätä maailmaa ja ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418