marrraskuun horoskooppi

parrasvalopalo

Vuosi 2015

Marraskuun yleisnäkymä
Marraskuussa eletään pimenevän syksyn aikaa. Aurinko matkaa tässä kuussa ensin Skorpionin ja 22.11. alkaen Jousimiehen merkeissä. Monet pitävät jaksoa vuoden ankeimpana, joskin joulukuun lähestyessä pikkujoulukausi tuo varmasti piristystä arkeen ja pimeyteen.

Marraskuuta värittää pitkälti Venuksen ja Marsin paritanssi ensin Neitsyessä ja sitten Vaa´assa. Muita merkittävämpiä planeettakohtaamisia ovat Uranuksen ja Jupiterin viisiö sekä Saturnuksen ja Neptunuksen neliö, joka tarkentuu kuukauden loppupuolella.

Kuukausi voi olla melkoista tunteiden vuoristorataa. Odotukset ja haaveet törmäävät tuon tuostakin todellisuuden kanssa, mikä on omiaan aiheuttamaan vähintäänkin turhaumia, ellei suoranaisia pettymyksiä siinä vaiheessa, kun elämä ei menekään kuin haaveissa.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei.parrasvalo

      Et ole kysynyt lupaa kopioida kyseistä tekstiä omiin nimiisi! Et käytä edes lainausmerkkejä. Oletan että et tiedä julkaisujen tekijänoikeussäännöistä, siispä odotan että itse poistat tämän huomis-aamuun mennessä muuten alan toimenpiteisiin.
      Kiitos!
      Kuvastolainen

      • kemikaali

        hei kuvastolainen, jos olet kyseisen datan omistaja, niin en laita enää tekstiäsi tänne.

        jos olet freelancer kuvastolainen, niin kysyn:

        miten tekstin tekijän mainitseminen voi muuttaa sitä, että saisin käyttää kyseistä tekstiä?

        Onko tekstin tekijä pyytänyt sinua valvomaan hänen tekstinsä julkaisua?
        Tai oletko natsi?

        Jos tekstin tekijä on pyytänyt sinua estää julkaisua, niin sinun pitää mainita siitä vaatimuksessasi ja todistaa sitä, muuten voin ajatella, että olet ihan omin päin liikkeellä.

        jos olet kuitenkin pitkäkätinen ja en tiedä, mistä sinulle palkkaa maksetaan, siitäkö että seuraat aiheettomat ja aiheelliset palstat, niin laita itse viestiä valvojalle että tekstiä poistetaan, jos et ole itse töissä valvomossa.

        minulla ei ole mitään sitä vastaan, että teksti poistetaan.


        muuten ei mitään.

        (kyseinen teksti on ilmaisjakelua, jos terve järki ymmärtää. tekijä toi panoksensa suomalaiseen horoskooppi tietoon. jos hän ei haluaa, että kyseistä tekstiä julkaista, niin ilmaisjakelua ei kannata pitää. En osaa tässä kohdassa yhdistää sinua vapaasti käytettävään ja lukijan väliseen tekstisuhteeseen. Horoskoopin tekijän kannattaa kirjoittaa heti alkuun, että kyseistä tekstiä EI SAA julkaista missään, eli tehdä tietäväkseen heti alkuun. Kun tekijällä on vaatimuksia kuinka teksti julkaistaan, niin tekijän pitää tehdä siitäkin selityksen kuinka sitä julkaistaan. Ja jopa silloin teksti SAATTAA OLLA JULKAISTU VAPAASTI, jos emme ole hölmöjä. Siitäkö saat palkkaa? Miksi et valvo minun julkaisujani? Minäkin olen yleisön vapaasti raiskattavissa. (olen oikeastaan ylpeä siitä).)

        Tekijän laki on paska. Koska taide on henkistä. Suomi ei tunne sanan "henkinen" tarkoitusta, koska Suomi on looginen tiedemaa. Sellainen laki, että musiikkia ei saa soittaa kadulla maksamatta veroa on natsia.

        Muitakin lakia on. Kuitenkin kannatan siitä että taiteilja saa palkkaa. Kehittäkää lisää, mutta siten, ettei synny kitkaa ja hölmöä naurua kun konsertti alkaa, niin astuu kuvastolainen ja sanoo, että NÄIN EI SAA SOITTAA. Sellaista ei kannata tehdä.

        Ja jos haluan tehdä taidetta ilmaiseksi? Niin kuin vapaaehtoisvoimin?

        Onhan Punainen Risti vapaaehtoistoimintaa. (Josta ne lyö mukavat liksat). Jos kuvastolainen palkkalainen alkaa tehdä minulla rahaa, niin mietin keinoja kuinka lyödä rahani takaisin. kiitos.


      • kemikaali
        kemikaali kirjoitti:

        hei kuvastolainen, jos olet kyseisen datan omistaja, niin en laita enää tekstiäsi tänne.

        jos olet freelancer kuvastolainen, niin kysyn:

        miten tekstin tekijän mainitseminen voi muuttaa sitä, että saisin käyttää kyseistä tekstiä?

        Onko tekstin tekijä pyytänyt sinua valvomaan hänen tekstinsä julkaisua?
        Tai oletko natsi?

        Jos tekstin tekijä on pyytänyt sinua estää julkaisua, niin sinun pitää mainita siitä vaatimuksessasi ja todistaa sitä, muuten voin ajatella, että olet ihan omin päin liikkeellä.

        jos olet kuitenkin pitkäkätinen ja en tiedä, mistä sinulle palkkaa maksetaan, siitäkö että seuraat aiheettomat ja aiheelliset palstat, niin laita itse viestiä valvojalle että tekstiä poistetaan, jos et ole itse töissä valvomossa.

        minulla ei ole mitään sitä vastaan, että teksti poistetaan.


        muuten ei mitään.

        (kyseinen teksti on ilmaisjakelua, jos terve järki ymmärtää. tekijä toi panoksensa suomalaiseen horoskooppi tietoon. jos hän ei haluaa, että kyseistä tekstiä julkaista, niin ilmaisjakelua ei kannata pitää. En osaa tässä kohdassa yhdistää sinua vapaasti käytettävään ja lukijan väliseen tekstisuhteeseen. Horoskoopin tekijän kannattaa kirjoittaa heti alkuun, että kyseistä tekstiä EI SAA julkaista missään, eli tehdä tietäväkseen heti alkuun. Kun tekijällä on vaatimuksia kuinka teksti julkaistaan, niin tekijän pitää tehdä siitäkin selityksen kuinka sitä julkaistaan. Ja jopa silloin teksti SAATTAA OLLA JULKAISTU VAPAASTI, jos emme ole hölmöjä. Siitäkö saat palkkaa? Miksi et valvo minun julkaisujani? Minäkin olen yleisön vapaasti raiskattavissa. (olen oikeastaan ylpeä siitä).)

        Tekijän laki on paska. Koska taide on henkistä. Suomi ei tunne sanan "henkinen" tarkoitusta, koska Suomi on looginen tiedemaa. Sellainen laki, että musiikkia ei saa soittaa kadulla maksamatta veroa on natsia.

        Muitakin lakia on. Kuitenkin kannatan siitä että taiteilja saa palkkaa. Kehittäkää lisää, mutta siten, ettei synny kitkaa ja hölmöä naurua kun konsertti alkaa, niin astuu kuvastolainen ja sanoo, että NÄIN EI SAA SOITTAA. Sellaista ei kannata tehdä.

        Ja jos haluan tehdä taidetta ilmaiseksi? Niin kuin vapaaehtoisvoimin?

        Onhan Punainen Risti vapaaehtoistoimintaa. (Josta ne lyö mukavat liksat). Jos kuvastolainen palkkalainen alkaa tehdä minulla rahaa, niin mietin keinoja kuinka lyödä rahani takaisin. kiitos.

        siis tekstin tekijä ei ole laatinut vaatimuksia kieltääkö hän julkaisua tai pitääkö vaatimuksia, joten käytin vapaasti.


      • kemikaali
        kemikaali kirjoitti:

        siis tekstin tekijä ei ole laatinut vaatimuksia kieltääkö hän julkaisua tai pitääkö vaatimuksia, joten käytin vapaasti.

        en ainakaan huomanut. siis ei ollut NÄKYVÄSTI esillä. Tai sitä EI OLE.


      • kemikaali

        Lause: " Ja jopa silloin teksti SAATTAA OLLA JULKAISTU VAPAASTI" tarkoittaa sitä, että kuka osaa ajatella, että vapaana roikkuva teksti ei tule olemaan kierrätettyä? Tämä on naivismia. Mistä sinä saat palkkaa? Jos olet "pitkäkätinen", niin poista itse tekstit. Selitä itse asiasi sinne, minne kuuluu, jos et selitä minulle, vaan uhkailet minua. Minullakin on kotona kirves.


    • kemikaali

      Nimimerkki: "parrasvalopalo" on pakollinen tekstin lähettämisen yhteydessä. Muu nimimerkki esim. 485 on yhtä toimivaa.

      (Olen nyt ylilooginen :-))

      (hymyä suin)

      Eli et voi syyttää minua siitä, että otin datan omiin nimiin. Jos et yhdistä oikean nimeni ja julkaisua yhteen. Ja miksi tekisit?

      Toinen aspekti on se, että palstalla persoonaton julkaisu on sallittua.

      Kolmas on se, että en kertonut misään, että kyseinen teksti on minun.

      Teksti on ilmasijulkaisua ja kierrätin sitä, jotta taiteiljasukupolvi henkistyy, eikä ole ylilooginen.

      Ehkä joku löytää onnenkin täs' kuussa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      311
      3700
    2. 208
      3019
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2574
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2034
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1465
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      171
      1355
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1347
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1328
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe