Olimme ehkä parhaita ystäviä vuoden, melko hyviä
ystäviä seuraavan vuoden, emme puhuneet usein sitä seuraavana vuonna, emmekä puhuneet oikeastaan lainkaan sitä seuraavana.
Joten, haluan vain sanoa: vaikka en enää koskaan keskustelisi kanssasi, tai en sanoisi sinulle yhtään mitään,
sinä olet ainutkertainen ja olet muokannut elämäni
sellaiseksi, kuin se on.
Olen katsonut sinua ja kunnioittanut sinua,
ja todella pidän sinut rakkaissa muistoissani.
Iloista syntymäpäivää! <3
Hyvää syntymäpäivää! :)
7
121
Vastaukset
- heipparallaavaan
Hieno muistovärssy kuolevalle, anonyymiystävälle. Yök nämä kirjoitukset, mauttomia!
- Heipparallalle
Ei täällä muita mauttomia näy, kuin "heipparallaavaan". Miksi kauniisiin aloituksiin pitää aina tulla myrkkyä syöksemään, ovatko ne sinulta pois?
Kivasti ajateltu ystävästäsi :)
- ainytkösepäivä
Paljon Onnea Sinulle Ystäväiseni!
- huomaavaista
Kiitos muistamisesta!
- mukavaailtaavaan
Niin no voitaisiinpa vieläkin olla läheisiä :) sitä kai toivoisin.. Olet minulle rakas vieläkin. Siksi. Ja ikävä sinua.
Todella kauniin viestin kirjoititkin, ja olen myös paljosta kiitollinen sinulle. En olisi kokenut näin paljon ilman sinua. Se pitää paikkansa. Hienoja muistoja on paljon :)
Ihana kiitos ja iltaa sinne :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2526547
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m295037- 982975
- 412347
- 322173
- 572095
- 1081883
- 241820
- 271592
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2361574