Kuolen tähän puutteeseen, haluan jotain mun sisään ja äkkiä. Sormet ei riitä ja päältä hinkutusta ei lasketa. Dildoja ei enää ole. Se oli tässä.
Vituttaa..
12
157
Vastaukset
- ryuruiuiojkl
Saat munaa.
mistäpäin tyttö on
- laitanyrkkiäsinne
Jos ei kädet riitä niin tuskin minkään sortin melatkaan.
- TässäköElämäOn
Hehheh. Tarkoitin, että ei ne tunnu aidolta.
- kauppaanmars
Helpotan sinun vaivaasi. Mene kauppaan valitse sopivan kokoinen kurkku muovilla tai ilman ja sitten tyydytätä sillä itseäsi, kun mieitit minua.
- TässäköElämäOn
Joo en tunge mitään elintarvikkeita pilluuni. Enkä muitakaan esineitä, nyt kun ei ole kortsujakaan ja en halua kaikkea bakteereita sisääni. Joku suihkedödö-purkkihan ois yksi vaihtoehto mutta se on niin kova, ei tunnu aidolta.
- duracellpuputavoimaa
et omista sähköhammasharjaa?
Hieman mielikuvitusta kehiin. Nuorena sitä tosiaa vielä hormoonit hyrrää ja paikkoja pakottaa. Kun tulet vahemmaksi sekin ilo saattaa mennä viimeistää masennuskierteeseen ja alkoholin liika kulutukseen.
- Voihyväthyssykät
Ai jaa, että kuka vain passais nyt kaveriksi? Tuohan oli varsinanainen tunteenpurkaus sinulta. Milloin sinusta tuli noin tunteellinen?
- TässäköElämäOn
No kohta varmaan pakko ottaa eka joka tulee vastaan, koska ei sitä yhtäkään vissiin kiinnosta.
- no.onhan
netti pullollaan seksin nälkäisiä miehiä. Etköhän jonkun panijan sieltä löydä.
- Kommenttisivusta
Meinaat, että jonkun toisen painijan? Edellinenhän...
- yllätähänet
Mitä olet tehnyt että tapaisit hänet että puute rupeaisi hellittämään viimeisen viikon aikana?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013